BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 11:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wojt_SGS -->> E46 325Xi
PostNapisane: 16 marca 2014, 17:08 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 43
Lokalizacja: Milanówek
Moje BMW: E46 325Xi
Heja! :) Chcąc podziękować poprzedniemu właścicielowi mojej Beemki(Łukasz_P) oraz podtrzymać świetną robotę którą wykonywał opisując wszelkie czynności związane z niesamowicie zadbaną 325Xi zarejestrowałem się na forum i będę wrzucał trochę zdjęć oraz informacji o tym autku.
Auto jest naprawdę w niesamowitym stanie wizualnym jak i technicznym, na wszystkich moich bliskich robi bardzo duże wrażenie, że 10 letnie auto może wyglądać niemalże jak z salonu :) Mam nadzieję, że ten stan uda mi się podtrzymać jak najdłużej, dlatego też zakładam o nim wątek - myślę, że będzie to dodatkowy motywator do działania:)

tak więc oto moje BMW e46 325xi kupione w czwartek od Łukasz_P - jak niesamowicie Łukasz o autko dbał można poczytać tutaj - http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120019 , naprawdę robi wrażenie, a zdjęcia nie oddają stanu faktycznego, jest niemalże perfekcyjne.

Plany na najbliższą przyszłość to:
-przerejestrowanie autka
-założenie instalacji LPG(KDE lub BRC, szukam ciągle zaufanego serwisu w okolicach Warszawy, ponieważ bardzo mi zależy na wysokiej klasie usługi, to auto naprawdę zasługuje na profesjonalne podejście do sprawy, dlatego jeśli ktoś ma jakąś sprawdzoną miejscówkę to proszę o info(a.s czakram w Błoniu?)
-serwis klimatyzacji(ciśnienie trzyma, ale wydaje dość specyficzny syk podczas uruchamiania + napewno przyda jej się czyszczenie po zimie)
-być może lekkie przyciemnienie szyb z boku i tyłu auta, ale to kwestia do przemyślenia
-instalacja emulatora zmieniarki z auxem, czytnikiem kart i usb(przy multifunkcji to fajna sprawa, nie trzeba ciągle odrywać się od prowadzenia, żeby wybrać muzykę na telefonie
-lokalizator gps
-aktualizacja map do 2014(in progress:)


Fotki stanu obecnego wykonane przez Łukasza_P, jak tylko pogoda się poprawi to postaram się wrzucić foto swojej produkcji :)
Temat postaram się aktualizować na bieżąco, a o autko dbać jak poprzedni właściciel, jeśli to w ogóle możliwe ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
E46 325xi Touring http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=139586


Ostatnio edytowano 16 marca 2014, 17:51 przez Wojt_SGS, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt_SGS ---> E46 325Xi
PostNapisane: 16 marca 2014, 17:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
Zaglądałem często do tematu Łukasza. Wygląda na to, że auto rzeczywiście w perfekcyjnym stanie i po zdjęciach widać, że zadbane. Dbaj dalej, pieść i jeździj :hyhy: Fajne wyposażenie i świetny silnik :ok: Ja osobiście mimo, że to wersja z napędem 4x4 kupił bym trochę niższe zawieszenie.

Ten napęd "X" w E46 to jest cały czas stały, w jaki sposób on działa ?

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt_SGS ---> E46 325Xi
PostNapisane: 16 marca 2014, 17:53 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
tak jak pisałem u Łukasza, jest świetna :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt_SGS ---> E46 325Xi
PostNapisane: 16 marca 2014, 18:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 180
Lokalizacja: wlkp
świetny sprzęt :ok:

_________________
BMW-będziesz mógł wyprzedzać
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt_SGS ---> E46 325Xi
PostNapisane: 16 marca 2014, 20:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1688
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Moje BMW: E63 645Ci
Kod silnika: N62B44
Garaż: E63,F25,F10,E38 baaardzo individual: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151384
Byłe Z3 :
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były compact 316i :
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148494
Dobry touring z x :)

_________________
E63,F25,F10,E38 baaardzo individual : viewtopic.php?f=6&t=151384
Moje byłe Z3 1.8 Roadster : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były E36/5 316i Hellrot : viewtopic.php?f=6&t=148494


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt_SGS ---> E46 325Xi
PostNapisane: 16 marca 2014, 20:31 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 30
Moje BMW: F07 e46m3 x5e53 e91l
super turas sam kiedyś szukałem takiego lecz niestety nie trafiałem nic gratki :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt_SGS ---> E46 325Xi
PostNapisane: 16 marca 2014, 21:13 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
Dobry zakup :ok: Auto znane ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt_SGS ---> E46 325Xi
PostNapisane: 16 marca 2014, 21:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2808
Lokalizacja: Tomaszów Lub i okolice :)
Moje BMW: E36 318i 96r.
Kod silnika: M52B28TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=88829
U Łukasza chyba nie widziałem :D
ale wygląda na bardzo zadbany :super:
środek :serce: no i x :ok:

_________________
Moja Bunia: viewtopic.php?f=6&t=88829



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt_SGS ---> E46 325Xi
PostNapisane: 16 marca 2014, 21:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1273
Moje BMW: F10 M5
Kod silnika: S63
Cześć Wojtek !! Miło, że zarejestrowałeś się na forum. Zarąbiście, że będę mógł podglądać co się dzieję z moją byłą :hyhy:

Plany masz słuszne, także trzymam kciuki za ich powodzenie. :)

Zaglądać będę tutaj często :ok:

Przyznam, że pierwszy raz jak sprzedałem auto to jestem spokojny, że będzie mu dobrze :zawstydzony:

!kuchar, stały napęd w proporcjach 38% na przód 62% na tył do tego elektronika w postaci ADB-X symulująca szpery :)
Jak by nie było w zimę idzie jak zła :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt_SGS ---> E46 325Xi
PostNapisane: 16 marca 2014, 21:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
chyba jedna z najbardziej zadbanych E46 w PL - dobry zakup :ok:

dbaj, a auto pewno będzie służyć :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt_SGS ---> E46 325Xi
PostNapisane: 16 marca 2014, 21:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Ekstra sie prezentuje.

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt_SGS ---> E46 325Xi
PostNapisane: 16 marca 2014, 21:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
Łukasz_P napisał(a):
!kuchar, stały napęd w proporcjach 38% na przód 62% na tył do tego elektronika w postaci ADB-X symulująca szpery
Jak by nie było w zimę idzie jak zła

Aha i rozumiem, że stale tylko i wyłącznie w tych proporcjach ? tzn. więcej na przód czy tył już być nie może (chwilami).

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt_SGS ---> E46 325Xi
PostNapisane: 6 sierpnia 2014, 10:02 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 43
Lokalizacja: Milanówek
Moje BMW: E46 325Xi
Hej, dawno mnie nie było, auto sprawuje się bez większych kłopotów, a chciałem wrzucić post już ze zdjęciami i większym opisem:)

Do Beemki przesiadłem się po jeździe Corollą z 97’ więc skok ogromny w kilku aspektach - jednakże moje przyzwyczajenie z Corolli pt. wlewasz i jeździsz i tak od 17 lat od kiedy mamy ją w rodzinie musiałem nieco zweryfikować - o beemkę trzeba dbać i poświęcać jej sporo czasu, stara Toyota była bezobsługowa i podejrzewam, że tak zostanie jeszcze przez kilka ładnych lat ;)
Poza Corollą jezdziłem też kilkoma samochodami bliższymi dzisiejszych czasów typu Avensis, BMW E60, Ford Scorpio, Lexus LS400(gdyby nie ceny części - genialny samochód) etc.
Co mi się najbardziej podoba w e46 i z czego na pewno nie mógłbym już zrezygnować to charakterystyka pracy i moc silnika oraz napęd na obydwie osie.
Po kilku miesiącach jazdy 4wd przesiadka do przednio napędówki to niezły szok - czteropęd po prostu trzyma się dużo lepiej w zakrętach, zapomniałem praktycznie co to podsterowność albo nadsterowność a tym bardziej zapomniałem co to buksowanie kół na mokrym/piachu/szutrze czy przy ruszaniu ze skręconymi kołami. Dodawanie gazu na słabej nawierzchni daje dużo frajdy :) Kontrole trakcji udało mi się zmusić do pracy 2 razy. Bardzo szybko się do tego przyzwyczaiłem i czuję się bezpieczniej w 4x - nie spodziewałem się, że tak bardzo to docenię.
Druga rzecz to moc - nie wiem ile km w tej chwili ma auto, ale biorąc pod uwagę, że jest bardzo zadbane a silnik działa perfekcyjnie to podejrzewam, że może trzymać swoją oryginalną moc - wyprzedzanie staje się super sprawne i dynamiczne, nie jestem wyścigowym typem kierowcy, ale bardzo to doceniam + dźwięk 6 cylindrowca jest przepiękny :).


Od czasu zakupu zrobiłem w nim kilka rzeczy.
Przebieg na tą chwilę - 226950km więc od daty zakupu(221191km, 13.03.14r) zrobiłem 5759km.

-Instalacja LPG KME + wtryski Hana zamontowana przy 222146km 03.04.14r u Toudiego. (Na początku wymagała lekkiego dostrojenia po 1000km, wymieniłem świece na Denso zgodnie z zaleceniami Toudiego, i z 17-18l/100km zrobiło się 13-14l/100km które utrzymuje się od 4tyś km :) Instalacja działa świetnie, nie widzę żadnej różnicy w mocy w porównaniu do benzyny, w zbiorniku mieści się ok 47l, instalacja bezobsługowa - przełącza się niepostrzeżenie i tak też działa. Tankowana jedynie na stacjach BP/Orlen(jakoś nie ufam gazowi na stacjach no-name czy wasbruk, nie chce mieć w butli wody ani tankować co chwilę z różnymi ciśnieniami).
Instalacja według moich obliczeń powinna zwrócić się po ok.10-12tyś km czyli niebawem:)

-Wymiana filtrów i oleju Motul X-Cess 8100 przy 224900km

-Zainstalowałem cyfrową zmieniarkę bluetooth z zestawem głośnomówiącym Dension Gateway Lite BT, niestety kiedy podpięty jest do niej pendrive to nie ma możliwości włączenia muzyki przez bluetooth z iTunes/Spotify, jedynie dzwonienie/odbieranie telefonu, tyle dobrego. Szkoda, że sprzedawca ani producent nie informują o tym, bo żeby wyjąć pendrive muszę się zatrzymać i wyjąć go w ściance bagażnika ze zmieniarki + że ciągle działa aux w schowku) Rozmowy można odbierać lub odrzucać z poziomu kierownicy multi-funkcyjnej(utwór do przodu -odebranie, utwór do tyłu - odrzucenie połączenia).

-Instalacja lokalizatora GPS/GSM

-Aktualizacja map GPS

-Profesjonalne przyciemnienie szyb przez Yankees Tuning z Grodziska Mazowieckiego (serdecznie polecam, mega profesjonalne podejście do sprawy i zdecydowanie najlepsza cena w okolicach Milanówek/Grodzisk/Pruszków!)

-Naprawa przeciekającego węża prowadzącego od zbiornika płynu spryskiwacza do spryskiwacza reflektorów - już myślałem, że do wymiany będzie sam spryskiwacz, ale okazało się, że to tylko wąż, który spadł powodował przeciek - w takich przypadkach polecam poszukać filmów na YT jak zdejmuje się niektóre części typu dysza spryskiwacza, nieźle się na początku z tym namęczyłem.

-Wyczyszczona i nabita klimatyzacja (raczej nie polecam Auto Klima Piotr Zieliński na ulicy Królewskiej w Milanówku przy stacji Orlen - owszem fachowa obsługa, ale w niezbyt miłej atmosferze i średnio konkurencyjne ceny)

-Wymienione akumulatory w pilotach(pojęcia nie miałem, że automatyczne ryglowanie drzwi po przekroczeniu prędkości w e46 jest zaprogramowane w kluczyku, nieźle byłem zdziwiony jak użyłem zapasowego kluczyka i nagle drzwi zaczęły się same zamykać ;)

-Wymieniony przycisk ryglowania/świateł awaryjnych(20pln na allegro, polecam nie rozbierać całego panelu środkowego jak to co poniektórzy robią - skoro przycisk i tak się nie nadaje i jest do wyrzucenia proponuję zrobić tak jak ja - śrubokręt przy przycisku po lewej, wewnętrznej stronie i podważać do góry - śrubokręt nie będzie miał kontaktu z obudową przycisku której nie wymieniamy, a to, że uszkadzamy wymieniany przycisk nie ma znaczenia - wychodzi bez problemów do góry i w 2 minuty mamy wymieniony przycisk - nowy wkładamy od góry i pięknie wskakuje na zatrzaski.

-Wyczyszczony przepływomierz - autko gubiło obroty na zimnym silniku - okazało się, że wystarczyło “przedmuchać” przepływomierz i problem znikł.

-Zakupione i na nowo przyklejone dwa emblematy BMW na felgach - jakiemuś złodziejaszkowi się spodobały pod sklepem.

-Podoklejane uszczelki drzwi - w niektórych miejscach poodchodziły i wilgoć dostawała się w ramy drzwi, podoklejałem je, uzupełniłem brakujące spinki i problem zniknął.

Na tę chwilę to w zasadzie wszystko co zrobiłem przy aucie - nic poważniejszego się póki co z nim odpukać nie działo i mam nadzieję, że tak zostanie.

W planach na najbliższą przyszłość są:

-Short Shifter(wolałbym nie spawać oryginalnego drążka a tym z allegro jakoś nie ufam - czy wie ktoś gdzie można kupić dobry, pasujący krótszy drążek do mojego auta? będę wdzięczny za pomoc)

-Poprawki lakiernicze - małe purchelki na nadkolach z tyłu, oraz na przednim słupku jeden trochę większy. Do zrobienia we wrześniu, żeby zdążyć przed zimą.


Pozdrawiam, Wojtek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
E46 325xi Touring http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=139586


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt_SGS ---> E46 325Xi
PostNapisane: 6 sierpnia 2014, 10:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Podoba mi się ten Twój kombiaczek :ok:


Co do zaufanego gazownika to jeśli jeszcze temat jest otwarty to polecam Ci naszego forumowego kolegę z Nasielska - Paweł (Toudi) jest naprawdę fachura jeśli chodzi o LPG jak na razie gazowałem u niego dwa autka jedno BMW i jedno Audi a niebawem jeszcze pokaże się z autem mamy :) Zero jakichkolwiek problemów wszystko jeździ jak należy a przy tym estetyka ślicznie zachowana :super: Jeśli jeszcze byłbyś zainteresowany to mogę Ci podać namiary ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt_SGS ---> E46 325Xi
PostNapisane: 6 sierpnia 2014, 10:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 4254
Lokalizacja: okolice Kępna
Moje BMW: E38 735i
Kod silnika: M62
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166789
Bardzo ładnie utrzymana :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt_SGS ---> E46 325Xi
PostNapisane: 6 sierpnia 2014, 10:32 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 43
Lokalizacja: Milanówek
Moje BMW: E46 325Xi
No wlasnie u Toudiego gaz już założony :) Były na początku małe problemy bo auto paliło 17-18l, ale po "resecie" ustawień(nie wiem do końca co Toudi zrobił bo twierdził, że wszystko jest w najlepszym porządku, i nie wie czemu tyle pali, ale coś zresetował) i zmianie świec(na wszelki wypadek wymieniłem, koszt niewielki a podobno mogą mieć znaczenie przy spalaniu) auto zaczęło palić poprawnie, także nie obyło się zupełnie bez kłopotów, ale teraz odpukać jest wszystko w jak najlepszym porządku, oby jak najdłużej :)
ps. a instalacja faktycznie praktycznie nie do zauważenia pod maską, profeska

_________________
E46 325xi Touring http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=139586


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt_SGS ---> E46 325Xi
PostNapisane: 6 sierpnia 2014, 10:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
Wygląda super, może dlatego że bardzo podobna do mojego e46 :hyhy:

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt_SGS ---> E46 325Xi
PostNapisane: 6 sierpnia 2014, 11:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1273
Moje BMW: F10 M5
Kod silnika: S63
Ahh moja była :zawstydzony:

Bardzo się cieszę że auto dobrze się sprawuje i że sprawia sporo frajdy (BTW. poczekaj na śnieg wtedy to z auta nie będziesz wychodził :hyhy: )

Fajnie, że trafiła w ręce osoby takiej jak Ty - zadbane auto to podstawa :ok:

Wąż od spryskiwacza spadł mi również (2 razy) i za każdym razem naprawiania tego na podłodze w garażu wydawało mi się że naprawiłem to już definitywnie :wstyd:

Szybki wyszło bardzo symptycznie :padam:

Rozumiem, że butla jest teraz tam gdzie było koło dojazdowe tak ?
Gdzie masz teraz cały zestaw doczepianego ORI haka (ten cały styropian z hakiem i kluczami, który był pod dojazdówką) ? :niepewny:

Czekam na dalsze aktualizacje :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt_SGS ---> E46 325Xi
PostNapisane: 6 sierpnia 2014, 11:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Kurde czy wszystkie polifty mają takie problemy z rdzą ?

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt_SGS ---> E46 325Xi
PostNapisane: 6 sierpnia 2014, 13:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1273
Moje BMW: F10 M5
Kod silnika: S63
Bobby, nie ma reguły... w tym akurat (przynajmniej za mojej kadencji) purchel wylazł tam gdzie była robiona (tylny prawy błotnik) a wszędzie indziej gdzie było ORI było cacy.

Nie wiem czy lift coś tutaj zmianiał (na gorsze bądź na lepsze) ale znam parę poliftowych e46 które mają purchle na ORI nielakierowanych elementach (głównie przednie błotniki) :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL