BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 13:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: mars -->> E46 330D Touring, M-Pakiet, OEM
PostNapisane: 26 sierpnia 2014, 22:24 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 67
Lokalizacja: Slask
Moje BMW: E46
Kod silnika: M57D30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143876
Cześć. W lipcu stałem się posiadaczem BMW E46 330d. Pasjonatem marki jestem już ładnych parę lat. Nie jedno BMW prowadziłem, nie jedno widziałem, przy nie jednym grzebałem. Głównie za sprawą tego, że w rodzinie BMW uważane było za numer 1 odkąd pamiętam ;)

Jak kupowałem pierwsze auto, szukałem E36 318is. Objeździłem pół polski, lecz same felerne egzemplarze i niestety musiałem zrezygnować. W końcu jednak nastał czas, kiedy mogłem kupić sobie pierwszą Bawarke, więc teraz troche o samochodzie ;)

Zacznijmy od zdekodowanego VINu:

Model: 330d
Wykonanie: Europa
Typ: EL91
E-Code: E46 (3FL)
Karoseria: touring
Kierownica: lewa
Drzwi: 5
Silnik: M57D30O0 - 3,00l (135kW)
Napęd: Tylne koła
Skrzynia biegów: manualna
Kolor: Black Sapphire Metallic (475)
Wnętrze: Standardleder/schwarz (N6SW)
Data produkcji: 2002-10-26

Wyposażenie standardowe
Kod PL DE EN
S411A Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny Fensterheber elektrisch vorne/hinten Window lifts,electric,front/rear
S473A Podłokietnik przedni Armlehne vorne Armrest front
S520A Lampa przeciwmgłowa Nebelscheinwerfer Fog lights
S548A Licznik kilometrów Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer
S550A Komputer pokładowy Bordcomputer On-board computer
S832A Akumulator w bagażniku Batterie im Kofferraum Battery in luggage compartment
S851A Wersja językowa, niemiecki Sprachversion deutsch Language version German

Wyposażenie dodatkowe
Kod PL DE EN
S210A Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability control
S226A Sportowe dostosowanie podwozia Sportliche Fahrwerksabstimmung Sports suspension settings
S249A Wielofunkcyjność dla kierownicy Multifunktion für Lenkrad Multifunction for steering wheel
S320A Brak napisu modelu Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering
S338A M Pakiet sportowy I M Sportpaket II M Sports package II
S386A Reling dachowy Dachreling Roof railing
S423A Dywaniki podłogowe Velours Fussmatten Velours Floor mats, velours
S428A Trójkąt ostrzegawczy i apteczka Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit
S481A Fotel sportowy Sportsitz Sports seat
S494A Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger
S502A Spryskiwacze reflektorów Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system
S521A Czujnik deszczu Regensensor Rain sensor
S522A Światło ksenonowe Xenon-Licht Xenon Light
S534A Klimatyzacja automatyczna Klimaautomatik Automatic air conditioning
S650A Odtwarzacz CD CD-Laufwerk CD player
S661A Radio BMW Business (C43) Radio BMW Business (C43)
S710A M Kier. sport. wielofunk. M Lederlenkrad M leather steering wheel
S716A Pakiet aerodynamiczny Aerodynamikpaket Aerodynamics package
S760A Wysoki połysk Shadow-Line Hochglanz Shadow-Line High gloss shadow line
S772A Listwy wewnętrzne Alu Black Cube Interieurleisten Alu Black Cube Interior moldings Alu Black Cube
S775A Podsufitka antracyt Dachhimmel anthrazit Headlining anthracite
S785A Lampy kierunkowskazów białe Blinkleuchten weiss White direction indicator lights
S788A Obr. BMW, st. le. indywid. BMW LM Rad Individual BMW LA wheel, Individual
L801A Wersja niemiecka Länderausführung Deutschland National Version Germany
S863A Spis dealerów, Europa Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe
S879A Instrukcja obsługi, jęz. niemiecki Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German

Samochód trafił do Polski w 2010 roku, a ja jestem jego drugim właścicielem w PL. Poprzedni właściciel to mój dobry znajomy/sąsiad, który prowadzi wraz z bratem mojej mamy warsztat samochodowy. Generalnie, o poprzednim właścicielu powiem tyle, że prędzej "dziecko chodziło głodne niż BMW było nie dopieszczone" ;) Wszelkie naprawy, robione na bieżąco. Części z wyższych półek. W dniu zakupu samochód był jakieś 3000km po wymianie amortyzatorów z tyłu, tarcz + klocków z przodu i z tyłu, drążków z listwy / łączników. Ogólnie wszystko porobione i zawieszeniem nie muszę się na razie przejmować. Dodatkowo do samochodu dostałem komplet kół zimowych z oponami z zeszłego roku. Zimowe koła to ori Style 68.


Poza stanem techniczny, ważny też jest stan wizualny. Samochód bardzo zadbany, regularnie czyszczony (raz w tygodniu / max 2 tyg). Myty tylko ręcznie, lub na myjni bezdotykowej. Aktualnie na samochodzie nie widziałem żadnych śladów korozji, poza małymi odpryskami na tylnej klapie (kroki wielkości główki od ołówka - dwie lub trzy - zapewne od kamienia jakiegoś).

Aktualnie samochód jest wyposażony zgodnie z VINem, poza silnikiem, gdzie poleciała mapa.

Nie mój mod, jednak swoją moc ma i nie jedną serie odstawi. Nie kopci, zbiera się z dołu, turbo dziury brak...
W planach jest wypad na hamownie - wtedy będę wiedział coś więcej. Dokładne pomiary pozwolą mi podjąć decyzje, co będzie najlepsze dla silnika.
Samochodem zrobiłem już 5k. W trasie samochód spalił mi ok. 6.5L / 100km. Po miejscu (troche miasta, trochę A1) średnie spalanie wynosi ok. 7,5l / 100.

Od chwili posiadania samochodu wymieniłem:
- czujnik klocków hamulcowych (nie zostal wymieniony po wymianie)
- wycieraczki (ori Bosch)

I to by było na tyle. Bo co więcej robić..

Teraz trochę zdjęć:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Z góry sorry za średnią jakość ;)

Co w planach? Nic konkretniejszego na ten rok, a potem się zobaczy. W tym roku do zrobienia mam:
- znalezienie fotela kierowcy w sporcie / skórze / podgrzewaniu (mój jest wytarty, nie widać na zdjęciu [lewy bok oparcia])
- hamownia, oraz upewnić się na ile powerbox jest bezpieczny dla silnika
- detailing i zabezpieczenie lakieru przed zimą (mycie, glinka, polerka, wosk) oraz zabezpieczenie skóry odp. środkami.

W przyszłości z konkretów to:
- obszycie kiery
- ori Navi, lub Dynavin (dynavin dużo mniej roboty...)
- Inne koło

I w sumie to tyle. Wiem, że koza, ale drogi w moich okolicach nie pozwalają na za wiele. To samo tyczy się felg, 18" może już robić więcej szkód ;/

To by było na tyle. Witam na forum i zapraszam do komentowania :)

_________________


Ostatnio edytowano 25 marca 2017, 17:36 przez mars, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: mars -->> E46 330D Touring, M-Pakiet, OEM
PostNapisane: 27 sierpnia 2014, 06:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 345
Moje BMW: E46 318d, E39 528iA
Kod silnika: m47n, m52b28
Bardzo fajne autko. Pogratulować.
Daje po gałach na pierwszym zdjęciu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mars -->> E46 330D Touring, M-Pakiet, OEM
PostNapisane: 27 sierpnia 2014, 08:06 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29682
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
bardzo ładny touring :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mars -->> E46 330D Touring, M-Pakiet, OEM
PostNapisane: 27 sierpnia 2014, 08:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
bardzo ładna sztuka :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mars -->> E46 330D Touring, M-Pakiet, OEM
PostNapisane: 27 sierpnia 2014, 09:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
Przyjemne wozidło. Silnik odpowiedni i do tego na sterydzie :ok:
Szkoda, że ekranu żadnego nie ma ale i tak posiada wszystko co potrzeba.
Co do box'a to wcale nie musi być taki zły jak wszyscy z góry zakładają słysząc tylko POWERBOX, po wizycie się okaże jaki jest przebieg mocy i mementu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mars -->> E46 330D Touring, M-Pakiet, OEM
PostNapisane: 27 sierpnia 2014, 10:18 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 67
Lokalizacja: Slask
Moje BMW: E46
Kod silnika: M57D30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143876
Dzięki ;)

A ten PB to nie jakiś bajer z allegro rzędu 200 zł.
Z tego co doczytałem (nie wiem jak te oferowane w PL) ten PB zachowuje się różnie w zależności od sposobu prowadzenia auta.

Będzie hamownia - będzie wszystko jasne.

Ekran to jedyna rzecz której brakuje, żeby można powiedzieć że faktycznie jest na full wypasie (no i elektryczne siedzenia)

Sam jeszcze nie zdecydowałem co wrzucę. Bardzo chce zostać przy OEM, dorzucić trochę wypasu do VIN'u, jednak wymaga to troche więcej pracy - a koszty te same. Minusem jest też to co oferuje oryginalne navi, a dynavin jeżeli chodzi o funkcjonalność.

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: mars -->> E46 330D Touring, M-Pakiet, OEM
PostNapisane: 27 sierpnia 2014, 10:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1389
Lokalizacja: Vienna
Moje BMW: E46 330d Touring///M
Kod silnika: M57D30 +
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=128804
Bardzo fajny! Niczego mu nie brakuje! Nic tylko modzic :super:

_________________
E46 330d+ Touring M-Pak on BBS CK"


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: mars -->> E46 330D Touring, M-Pakiet, OEM
PostNapisane: 27 sierpnia 2014, 12:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 640
Lokalizacja: Bydgoszcz (4DON)
Moje BMW: e28
Kod silnika: m30b35
Garaż: E28 M535i
E39 B10 V8
R56 1.6D
artur441 napisał(a):
Nic tylko modzic


wsadzić m54b30
bo diesel to do lokomotywy polecić mogę...

Obrazek

_________________
Черный Bymep
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mars -->> E46 330D Touring, M-Pakiet, OEM
PostNapisane: 27 sierpnia 2014, 13:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1389
Lokalizacja: Vienna
Moje BMW: E46 330d Touring///M
Kod silnika: M57D30 +
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=128804
mulder napisał(a):
wsadzić m54b30

a za reszte kasy kupic olej na dolewke?

_________________
E46 330d+ Touring M-Pak on BBS CK"


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: mars -->> E46 330D Touring, M-Pakiet, OEM
PostNapisane: 27 sierpnia 2014, 14:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 640
Lokalizacja: Bydgoszcz (4DON)
Moje BMW: e28
Kod silnika: m30b35
Garaż: E28 M535i
E39 B10 V8
R56 1.6D
artur441 napisał(a):
mulder napisał(a):
wsadzić m54b30

a za reszte kasy kupic olej na dolewke?


lepszy litr oleju na te 10 000 km niż turbo i wtryski :hyhy:

nie oszukujmy się diesle w BMW skończyły się na m21 :suchy:

anyway spoko nadwozie

_________________
Черный Bymep
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mars -->> E46 330D Touring, M-Pakiet, OEM
PostNapisane: 27 sierpnia 2014, 14:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1389
Lokalizacja: Vienna
Moje BMW: E46 330d Touring///M
Kod silnika: M57D30 +
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=128804
mulder napisał(a):
artur441 napisał(a):
mulder napisał(a):
wsadzić m54b30

a za reszte kasy kupic olej na dolewke?


lepszy litr oleju na te 10 000 km niż turbo i wtryski :hyhy:

nie oszukujmy się diesle w BMW skończyły się na m21 :suchy:

anyway spoko nadwozie


Mysle, ze ta rozmowa nie ma sensu ale...
Jak policzysz dolewke co 10 000km przez 300 000km (po takim czasie mniej wiecej pada turbo) to kasa za suszarke sie zwrocila i diesel jezdzi dalej czego nie mozna powiedziec o benzynie bo przy takim przebiegu to wiadomo :hyhy:

W dieslu padaja wtryski, a w benzynie vanosy i mozna tak klucic sie bez sensu :P

Jeden lubi to, a drugi tamto!

_________________
E46 330d+ Touring M-Pak on BBS CK"


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: mars -->> E46 330D Touring, M-Pakiet, OEM
PostNapisane: 27 sierpnia 2014, 15:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 640
Lokalizacja: Bydgoszcz (4DON)
Moje BMW: e28
Kod silnika: m30b35
Garaż: E28 M535i
E39 B10 V8
R56 1.6D
artur441 napisał(a):
Jeden lubi to, a drugi tamto!


tu nie chodzi o kłótnie, miałem e39 z m57d30 i w 1.5 roku wydałem na te bolączki ok 20 000 zł :-) (SERWIS ASO)

a ten egzemplarz liczę i dobrze życzę, że tyle kosztować nie będzie ;-)

artur441 napisał(a):
Jak policzysz dolewke co 10 000km przez 300 000km


po takim przebiegu DIESEL, też spije sporo oleju :hyhy:

bezawaryjności życzę :piwo:

_________________
Черный Bymep
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mars -->> E46 330D Touring, M-Pakiet, OEM
PostNapisane: 27 sierpnia 2014, 15:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1389
Lokalizacja: Vienna
Moje BMW: E46 330d Touring///M
Kod silnika: M57D30 +
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=128804
mulder napisał(a):
tu nie chodzi o kłótnie, miałem e39 z m57d30 i w 1.5 roku wydałem na te bolączki ok 20 000 zł (SERWIS ASO)

Pewnie dlatego ten niesmak do diesla! Tez bym sie wkurzyl wydajac tyle kasy w tak krotkim czasie :mur: . Widzisz ja juz maja smigam drugi rok i wydaje jedynie na serwisy i ewentualne mody. Mam 220 000km przelotu i zmienialem turbine ale tylko dlatego bo mi sie zachcialo lepszej. Stara byla w bdb stanie i smiga dalej w innym 330d.

mulder napisał(a):
po takim przebiegu DIESEL, też spije sporo oleju

Kiedy zaczyna brac ten olej bo u mnie od wymiany do wymiany nie dolewam :)
Juz nie kupuje 2x4l bo zawsze jeden litr przy nastepnej wymianie idzie w "kosz" :P

Wszystko zalezy od tego w jakim auto jest stanie technicznym a nie od tego czy to diesel czy benzyna :)

_________________
E46 330d+ Touring M-Pak on BBS CK"


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: mars -->> E46 330D Touring, M-Pakiet, OEM
PostNapisane: 27 sierpnia 2014, 15:46 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 67
Lokalizacja: Slask
Moje BMW: E46
Kod silnika: M57D30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143876
Również nie dziwie się, że taki niesmak skoro tyle kasy poszło od razu...

Jak szukałem (a przewinęło się sporo sztuk) nie specjalnie byłem nastawiony na to czym będzie karmiona... Trafiła się taka, to nawet się nie zastanawiałem bo auto jest mi znane. Poza tym jest to idealny daily car. Mało pali, zbiera się z dołu, daje rade kiedy trzeba.

Sprzęgło ma najechane 50k km i było robione w serwisie BMW tuż przed przyjazdem do Polski, więc to sobie z listy mogę skreślić, co do reszty to muszę sprawdzić w salonie historie ASO, bo samochód był serwisowany do momentu sprowadzenia do Polski - co tu się działo to już wiem ;)

tak czy siak wtryski i turbo mam wzięte pod uwagę, co nie zmienia faktu, że na razie nic się nie zanosi na problemy. Auto oleju nie bierze ani kropli.
Bolączki M57D30 są wszystkim znane i każdy właściciel powinien być na nie gotowy.

Dbać, a odwdzięczy się frajdą z codziennej jazdy.

artur441 napisał(a):
Mam 220 000km przelotu i zmienialem turbine ale tylko dlatego bo mi sie zachcialo lepszej. Stara byla w bdb stanie i smiga dalej w innym 330d.


wybacz, że spytam tutaj. Jakieś problemy z montażem GT2260V? Dużo przerabiania czy Plug&play?

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: mars -->> E46 330D Touring, M-Pakiet, OEM
PostNapisane: 27 sierpnia 2014, 16:10 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29682
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
mulder napisał(a):
lepszy litr oleju na te 10 000 km niż turbo i wtryski :hyhy:


oby tylko :)

to nie temat pb vs on ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mars -->> E46 330D Touring, M-Pakiet, OEM
PostNapisane: 27 sierpnia 2014, 17:56 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
Ładny turas, a silnik daje radę i lubi "++" :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mars -->> E46 330D Touring, M-Pakiet, OEM
PostNapisane: 27 sierpnia 2014, 18:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1396
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: 535i/330xd
Kod silnika: M57
Takiej właśnie szukam. Nic dodać, nic ująć. Piękna.

_________________
535d
Obrazek

330xd
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mars -->> E46 330D Touring, M-Pakiet, OEM
PostNapisane: 29 sierpnia 2014, 09:24 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 67
Lokalizacja: Slask
Moje BMW: E46
Kod silnika: M57D30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143876
Zastanawiam się, czy nie wrzucić sobie zimy na aktualne Style'44, a lata nie zostawić na czekające '68. Felgi są w dobrym stanie, ale przydałoby im się ponowne malowanie, ostatni raz były malowane 4 lata temu i już widać ślady zużycia.

Obrazek

Poza tym trzeba przerzucać RunFlaty, a tego nie lubie :D

Ponadto, umyłem wczoraj Bunie, na zdjęciu już prawie sucha :)
Obrazek

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: mars -->> E46 330D Touring, M-Pakiet, OEM
PostNapisane: 29 sierpnia 2014, 10:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1718
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: e61
Kod silnika: M57X
Garaż: były dwie e46 328Ci i 330d a teraz jest e61 535d http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141217
mulder napisał(a):

tu nie chodzi o kłótnie, miałem e39 z m57d30 i w 1.5 roku wydałem na te bolączki ok 20 000 zł :-) (SERWIS ASO)


to nie wiem co Ci tam wymienili, chyba cały nowy silnik włożyli :) ojciec miał e39 3.0d kupione przy stanie kilometrów na liczniku 136 sprzedane przy 250, o auto nie dbał w ogóle, taki typ, i tylko raz mu padło turbo, nigdy nie wymienił odmy, stary olej i dziurawy dolot, to musiało się przekręcić a tak zrobił grubo ponad 100 bez problemu, dodam że auto jeździ do dziś. ja miałem 330d przez 1,5 roku wymienione dwa wtryski i dwie świece, przejechane 40 000km.

swoją drogą ładną nabyłeś sztukę :)

co do org navi to chyba lepiej dyn mniej roboty więcej funkcji,

i coś z wydechem bym zrobił żeby nie było tych "kraników" w dół :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mars -->> E46 330D Touring, M-Pakiet, OEM
PostNapisane: 29 sierpnia 2014, 19:05 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 67
Lokalizacja: Slask
Moje BMW: E46
Kod silnika: M57D30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143876
Generalnie jedna wielka rozterka, czy wsadzić OEM Navi czy Dyna :( Nie chce robić wsi w aucie... Wiem, że Dyna to nie wieś, ale jednak to już nie OEM. Na allegro oferuje się firma, która w cenie ok. 2,5k sprzedaje kompletną Navi + montaż z dojazdem do klienta. Ktoś coś wie?

Za ile można wytargać taki komplet? Na allegro puki co nic takiego nie widze.

co do wydechu, nie wiem czy będę zmieniał - na razie nie jest mi to do niczego potrzebne, a dwururka w dół mi nie przeszkadza - przynajmniej wiadomo, że ktoś dostał łomot od Diesla :cisza:

_________________


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL