BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 kwietnia 2024, 17:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 819 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 41  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 8 maja 2016, 19:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
Broder napisał(a):
jak przeczytasz troche stron wstecz, to zrozumiesz tez inna czesc tej bajki, a konkretnie "dlaczego b25 a nie b30"
ulatwiam - b25 w sumie nie bylo w planie, wyszlo jak wyszlo.

znam poprzednie części tej "bajki".
Rozsądne było posunięcie ze zmianą z N42 na M54 ;)
Nie odbieraj moich postów jako ataku, po prostu tak sobie szukam sensu zmiany z B22 na B25, 170KM na 192KM, i go nie widzę, po za ceną silników,
ale ja to nie Ty, podziwiam że sam dokonałeś tego swapu ;) Pozdro ;)

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 8 maja 2016, 19:17 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
nie odbieram jako atak, po prostu myslalem ze ktos konkretnie odpowiedzial cos w temacie grzania sie, a tu zonk ;) auto wykancza mnie juz nerwowo i stad moje poddenerwowanie :P
Zmiany b22 na b25 nie chcialem, ale b30 mialo bubla i tylko to mnie zmusilo. B22 w miedzyczasie sie sprzedalo wiec nie bylo odwrotu, cos musialem wsadzic.
Zamowilem na jutro termostat, mam nadzieje ze to bedzie przyczyna. Pompe wody mam na podmianke, ale nie sadze zeby ona niedomagala bo sprawdzalem obecna przed montazem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 9 maja 2016, 12:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 795
Lokalizacja: Gierczyce
Moje BMW: E90 320D
Kod silnika: M47TU2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149305
A czujnik masz z którego samochodu ? W sensie temperatury ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 10 maja 2016, 06:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
Czujnik w bloku mam chyba z tego nieszczesnego b30, ale moze on byc uszkodzony. Tylko ze czasem zalacza sie e-wentylator zeby wspomoc visco , a on jest zalaczany innym czujnikiem wiec wychodzi na to ze temperatura plynu faktycznie jest wyzsza niz powinna.

Wczoraj przyszedl nowy termostat Wahler i dalej lipa.
Generalnie nie ma tragedii i auto sie nie gotuje, ale ma delikatnie podwyzszona temperature. Wskazowka wychodzi za pion, a w inpie odczyt temp w bloku jest 96 stopni, dolny waz 80. Czasem wlacza sie e-wentylator (ale na takim biegu jak by mu sie nie chcialo ;) )
Zostala juz chyba tylko pompa wody do wymiany, nic innego nie wymysle.
Tak to wyglada temperatura
Obrazek

Wczoraj auto w koncu wyjechalo, zrobilem 35km no i jednak jest troche lepiej niz b22. Czasem lekko sie przydlawi ale byc moze to wina softu, lub wtryskow. Dzisiaj wsadze wtryski z b30
Zdjecia w ogole nie oddaja tego jak auto wyglada na zywo, na zdjeciach nijak, na zywo jaram sie ;)
Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 10 maja 2016, 12:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
racja na zdjeciach dupy nie urywa moze jak bys dal zdjecie od boku by to lepiej wygladalo :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 10 maja 2016, 18:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Ladnie ladnie, postaraj sie o lepsza sesje ;)

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 10 maja 2016, 18:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 1082
Lokalizacja: Pisz
Moje BMW: e36 320
Garaż: Smutek kończy się tam gdzie zaczyna się odcinka ! ! !
Koło fajne :super: Ale ten spoiler tam nie pasuje za cholere :chytry:

_________________
Zobacz i oceń http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131867&p=1687987#p1687987

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 10 maja 2016, 19:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 795
Lokalizacja: Gierczyce
Moje BMW: E90 320D
Kod silnika: M47TU2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149305
Podrzuć opór obu czujników jak możesz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 12 maja 2016, 18:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
zdjecie od boku :hyhy:
Obrazek

Mam jeszcze problem z silnikiem, otoz na totalnie zimnym silniku przez rowne 30s auto troche jak by sie dusi, lekko wypada zaplon jak by na jednym cylidrze. Po dokladnie 30 sekundach obroty spadaja i auto chodzi juz rowno, tak jak by na ssaniu cos bylo nie tak. Lewe powietrze raczej wykluczam, wszystkie przewody odmy praktycznie nowe i sprawdzane po 20 razy. Poza tym jak by bylo lewe to i na cieplym chyba by chodzila zle...

Odnosnie dziwnej temperatury silnika - wsadzilem wentylator elektryczny zamiast visco, czyli tak jak chyba powinno byc w manualu.
Oporu albo nie umiem zmierzyc albo czujnik na dolnym wezu byl zepsuty bo miernik wskazywal caly czas 1 ;) Czujnik podmienilem ale jeszcze nie jezdzilem autem po podmiance.

Spoiler wg mnie pasuje i to bardzo, jak patrze teraz na setup auta na rs2 to tam wlasnie jakos brakuje ladu i skladu. Teraz jest zdecydowanie lepiej :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 12 maja 2016, 21:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Pamiętaj że w m3 pokazuje temperature idealnie a zwykłych w jakims tam zakresie wskazowka stoi w pionie (85-95 cos takiego).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 13 maja 2016, 08:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
--==Mały==-- napisał(a):
zwykłych w jakims tam zakresie wskazowka stoi w pionie (85-95 cos takiego).
faktycznie, jak miałem włączony w testach zegarów temperaturę silnika, to ta temperatura wahała się dość znacznie, w mieście 94 nawet, a w trasie 87 czy coś w ten deseń, w skazówka nie drgnęła. zobacz jak to u Ciebie jest w testach, i najlepiej porównaj z kimś kto ma taki silnik ;)

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 13 maja 2016, 12:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
No tak, wskazowka zachowuje sie jak w licznikach analogowych gdzie kazda zmiana temp ma wplyw na wskaznik, tylko ze ten licznik miałem już z b22 i tam działał normalnie. Moge tez wpiac licznik serie, ale mysle ze to nic nie zmieni. Silnik tak czy inaczej sie nie gotuje bo weze nie puchna a tem w odczytach raczej w normie. Widzialem ze niektorzy w i pie maja nawet ponad 100 stopni i jest ok, wiec moje 96 to zupelna norma , tym bardziej ze przeciez termostat ma 97 stopni otwarcia.
Bede hyba i tak zmienial kolektor ssacy na inny z b30 zeby wykluczyc tez lewe powietrze, wiec przy okazji podmienie czujnik w glowicy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 13 maja 2016, 13:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Jak masz 97 stopni to ten wskaźnik będzie tak wskazywał może w b22 miałeś inny termostat.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 13 maja 2016, 18:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
Chyba kazde m54 ma taki termostat, nie sadze zeby akurat w b22 byl inny.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 15 maja 2016, 19:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Jaki wentylator elektryczny zakładałeś ? Nówka czy użwyka ? W serii 2.5 jest Visco i elektryk do klimy.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 16 maja 2016, 14:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
wentylator oem, dokladnie z valvetronica ale wg realoem wszystkie wersje silnikowe z e-wentylatorem maja je takie same. Mam kilka sztuk wiec wykluczam ze ten nie dziala czy zle dziala, moge to zweryfikowac podpinajac inny.
Z tego co widze to temperatura jest w normie jesli chodzi o silnik -> 95-97 stopni max, a wskazowka na liczniku wychyla sie ze wzgledu na odczyty czujnika na dolnym wezu chlodnicy czyli outlet. Na fimikach z yt srednio jest po 70 stopni outlet, u mnie jest powyzej 80, a kazdy jeden stopien wyzej ma dosc duzy wplyw na wychylenie wskazowki
Wychodzi na to ze plyn nie nadaza sie schlodzic i wraca zbyt cieply, ale mimo to silnik nie grzeje sie bo caly czas w bloku jest max 97C
Tak to wyglada

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 4 czerwca 2016, 21:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
Dzis zrobilem szybka korekte lakieru, jesli w ogole mozna to tak nazwac :P
Na posterunku:
- glinka bilt hamber
- menzerna 3in1
- menzerna 1000 fast cut
- menzerna 3000
- collinite 476
- rozne gabki/pady/scierki
Generalnie auto ma i tak kijowy lakier a maska w ogole jest do wyje...walenia, ale staralem sie troche usunac zarysowan i swirli ktore zostaly po bardzo dawnej probie polerowania auta. Wtedy zrobilem cale auto tylko menzerna 500 i zostawilem niezabezpieczony lakier, nowe rysy powstawaly doslownie od pedu wiatru :rotfl:
Calosc chcialem wykonac Menzerna 3in1, ale gdzieniegdzie musialem sie wspomoc fast cut'em. Cale auto na koniec z gruba przelecialem menzerna 3000 na czarnej gabce , a na to collinite. Na zywo od razu widac od ktorej strony zaczalem, a na ktorych elementach konczylem, niestety w miare uplywu czasu mialem dosc i robilem juz "na odwal".
Gdyby ktos pytal o Menzerne 3in1 - polecam jak najbardziej. Usuwa mikro rysy ktore strasznie wkurzacja gdy wychodzi slonce, nnadaje fajnego polysku.
Jako ze taki lakier nie bedzie wiecznie, a polerowania mam dosc na najblizszy przynajmniej rok :D to pojechalem szybko strzelic jakies fotki normalne na obecnym setupie, bo nie mialem takich.
Dobra koniec pitolenia, i tak nikt tego nie czyta, tylko obrazki oglada :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 5 czerwca 2016, 01:05 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
:ok:

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 5 czerwca 2016, 01:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2705
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
Ładny samochód i fajne zdjęcia :super:

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 5 czerwca 2016, 06:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Świetnie ją wyprowadziłeś :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 819 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 41  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL