BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 12:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 819 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 4 lutego 2018, 12:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
Odswiezam przy niedzieli ;) kopiuje z innego forum bo za duzo tresci :D

Kompresor na m54b25 nie zostal podlaczony, kiedys kupilem b30 i postanowilem je odremontowac i od razu z nim uruchomic kompresor.

Po rozebraniu B30 okazalo sie ze wcale nie byl w zlej kondycji - wszystkie panewki . wal w swietnym stanie. Walek ssacy standardowo posiada rysy pod 4 i 5 mostkiem ale bez dramatu. Szczeliny pierscieni olejowych byly minimalnie ponad norme (z tego co pamietam 0,6mm, norma do bodajze 0,45mm), wiec upewnilo mnie to ze warto w niego jeszcze zainwestowac  

Poskladany bez zakuwania, bez odprezania, a to wszystko na wszelki wypadek gdyby okazalo sie ze kompresor nie pompuje.

Obrazek

Glowica po kompletnym przegladzie i remoncie - planowanie, gniazda zaworowe, dotarte zawory, nowe uszczelniacze i prowadnice zaworow wydechowych (ponoc byly luzy)

Obrazek
Obrazek

Wyspawany w koncu zostal splyw oleju do miski z kompresora 

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wszystko szlo super do momentu gdy przyszlo przykrecac glowice

9 gwintow na 14 zostalo zerwanych... 

Obrazek
Obrazek

Pierwsze co na mysl przyszly helicoile, ale ze silnik ma byc dmuchany to wolalem zrobic raz a dobrze i bez rysyka ze znow cos sie wyrwie. 

Zakupilem szpilki m12 od Karola z FTWL , oddalem blok i glowice do powiekszenia otworow, a otwory w uszczelce pod glowica musialem rzezbic sam. Szlifiernia nie chciala se tego podjac. W szlifierni zj***li sprawe - rozwiercajac otwory nie zabezpieczyli kanalow olejowych co poskutkowalo tym ze musialem silnik rozpierac do zera i ponownie wszystko myc bo opilki aluminium byly juz pod panwekami... brak slow.

 Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Vanos oczywiscie po regeneracji, nowe uszczelki i skasowane luzy na lozyskach

Obrazek
Obrazek

Pompa oleju dostala mocny loctite na srubke, miejmy nadzieje ze obejdzie sie bez problemow  

Obrazek

W miedzyczasie  odkupilem kompresor kit od Santino dla jego intercoolera i orurowania bo nie podobal mi sie ksztalt oryginalnego intercoolera ASA  

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Teraz kratka w zderzaku jest symetrycznie wypelniona coolerem

Obrazek

Wszystko mialo byc budzetowo, a wyszlo jak zawsze. Chcialem zaoszczedzic montujac stare popychacze, jako ze jest to czesc w razie co dostepna od gory. Po zlozeniu i odpaleniu silnika jednak cos stukalo. Wymienilem wiec wszystkie popychacze, ale jedyne co sie polepszylo to zachowanie silnika na zimnym, poza tym stuki nadal wystepowaly. Na szczescie okazuje sie ze stukanie dobiega ze sprzegla bo jak zwykle cos wykombinowalem. Ponownie rozbieranie gory, walkow, vanosa itd... Przy okazji nowa oliwa Valvoline 5W50, wczesniej byl mineral na dotarcie i pierwsze plukanie, pozniej Total 5w40 (ten pod wzgledem temperatury byl chyba lepszy niz obecne vavlo)

Obrazek
Obrazek

Po tym wszystkim w nocy moje zycie wygladalo mniej wiecej tak

Obrazek

Wydech pozostal na kolektorach z m52, ale kolezka z DBTuning namowil mnie na kolektory schmiedmanna. Zaluje ze nie zakladalem ich przy swapie bo bym sobie zaoszczedzil sporo roboty. Na kolektorze musialem dospawac tulejke pod czujnik temp. spalin EGT

Obrazek

Finalnie dzwiek jak na filmie, jaram sie bo udalo sie uzyskac cos na styl pomiedzy v6 / v8 ? Do tego jest na dosc cicho na niskich obrotach. 



 Na koniec wlpadla jeszcze przerobka dolotu, zostal skrocyny, a filtr ze zderzaka zostal przeniesiony na gore. Na dole lapal strasznie duzo syfu i wode

Obrazek

Pomysl na BBkit jak zwykle - budzetowo nie wyszedl. Fabryczne otwory zostaly zaspawane i mialy byc nawiercone nowe, ale tokarzowi lekko wiertlo zeszlo i zle je nawiercil,  dlatego temat na chwile odpuscilem. 

Obrazek

Trafil sie jeden zacisk z M3 F80 pod tarcze 380mm, wiec postanowilem sprobowac cos stworzyc ponownie. Wszystko bylo ok, tylko powstal problem z dostepnoscia tarczy o takiej duzej sredicy i wysokoscia pod odsadzenie do e46. Zacisk wystawilem juz na sprzedaz, ale jednak cos udalo sie wyszukac i o ile w wyieczniach mialo sie nie udac, to w praktyce wyszlo idealnie pod e46. Dokupilem wiec drugi zacisk i komplet tarcz zimermanna wiercone. Finalnie bedzie 375x32mm, zaciski beda jak w emce - czerwone z napisem brembo, oryginalne znaczki M mnie denerwuja, szczegolnie ten do gory nogami   

Obrazek

Nie mialem do czego przyrownac  jest kolos 
 
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obecnie standardowo przemalowane na czerwono :D

Obrazek

Z jeszcze innych zmian to alcantara ustapila miejsce czerwonej skorze w elektryce. Dla skor kupilem cale auto
Fotel kierowcy troche zajechany, ale po czyszczeniu wygladal juz znacznie lepiej. 

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Dla wiekszego kompofortu pasazerow podruzujacych z tylu ktorych nigdy nie woze  zamontowalem dodatkowe gniazda zapalniczek

Obrazek

Jako ze mialem licznik od M3, a diody shift light nie chca wspolpracowac ze sterownikiem MS43 zakupilem malutki modul z regulacja. Nie jest to to samo, ale przynjamniej diody nie sa bezuzyteczne  

Obrazek


Co do wskaznikow to kupilem chinskie Greddy i wyrzezbilem dla nich miejsce w kratce srodkowej. Boost i EGT

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Maksymalne doladowanie jakie udalo mi sie osiagnac to dokladnie 0,5 Bar . Co ciekawe tak jak kiedys myslalem kompresor kupilem juz z kolkiem chyba stage 2 doladowanie powinno byc troszke wieksze, ale biore pod uwage to ze kompresor nie jest nowy wiec dobre i te 0,5bar... Ale nie byl bym soba gdybym nie chcial czegos jeszcze bardziej podkrecic. Wykonalem wiec jeszcze mniejsze customowe kolko,  chcialem uzyskac wieksze doladowanie przy nizszych obrotach, ale boost maksymalny nadal wynosi 0,5bar, wiec gdzies cos przepuszcza, albo wskaznik boost szwankuje. To i pare innych rzeczy pozostawiam juz do ogarniecia Maleckisowi, bo prawdopodobnie u niego bede stroil i ogarnial reszte auta.

Obrazek
Obrazek

Uprzedze pytania : auto jeszcze nie bylo strojone ani hamowane, finalnie ma latac na DETcie, a jak tylko bedzie wykres na pewno wstawie ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 4 lutego 2018, 12:53 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Fajnie idzie, mimo kłopotów :ok: Świetny dźwięk z wydechu.
Broder napisał(a):
Przy okazji nowa oliwa Valvoline 5W50, wczesniej byl mineral na dotarcie i pierwsze plukanie, pozniej Total 5w40 (ten pod wzgledem temperatury byl chyba lepszy niz obecne vavlo)

Ponoć przy niższej lepkości jest lepszy przepływ, bo olej stawia pompie oleju mniejsze opory; lepszy przepływ=lepsze odbieranie ciepła z silnika=niższa temperatura oleju. Przy następnej wymianie oleju przechodzę z 5w50 na 0w40.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 4 lutego 2018, 14:27 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Ten to szaleje z tym turasem :super: Broder gdzieś widziałem temat o gotowych mapach do ms43 pod kompresor, ale kurde nie mogę sobie przypomnieć gdzie to było :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 4 lutego 2018, 19:44 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1456
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
Kozak, tona roboty, ale na pewno efekt będzie nieziemski!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 4 lutego 2018, 19:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Broder, odwaliles kawał dobrej roboty, mimo iż nie zawsze miałeś z górki (w sumie to cały czas pod górkę) - szacunek :padam:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 4 lutego 2018, 20:28 
Offline
Forumowicz

Posty: 293
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 compact
Kod silnika: m60b40
sprytnie rozwiązany dolot IC>Kolektor, tylko czy przypadkiem ta rura nie jest teraz najniższym punktem auta :/

_________________
https://www.facebook.com/E46-Compi-Killer-V8-Bi-Kompresor-2230259093862030


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 4 lutego 2018, 21:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1978
Lokalizacja: Zielona Góra
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47N
Garaż: F11 touring http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141609
e46 compact: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140091
byłe e46 touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=87181
kiedy na sell?:D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 5 lutego 2018, 07:57 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
dzieję się :super: gratuluję zapału :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 5 lutego 2018, 09:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
Zapalu troche brakuje, miejscami sil, ale tak jest ze raz na jakis czas trzeba odpuscic i zrobic sobie przerwe bo w jednym ciagu nie zawsze wszystko chce isc do przodu.
Auto nie bedzie na sprzedaz na pewno jeszcze dlugo ;) Tak juz mam ze sie przyzwyczajam za bardzo :P

Co do orurowania to spokojnie, taka sama droga idzie oryginalne orurowanie ASA. Jak widac intercooler siedzi całkowicie schowany za zderzakiem, rury sa troszke wyzej wiec jest spory zapas. Stabilizator w kazdym razie jest nizej.
Zakupilem jeszcze repliki luster M3 do sedana. Standardowo sa to lustra z wymiennymi adapterami (jak typowe chinczyki), ale ktos zadal sobie sporo trudu i wyrzezbil bardzo ladnie adaptery. Jedno lustro bylo uderzone wiec i adapter uszkodzony, ale jestem w trakcie naprawy. Czy zostana na aucie to sie okaze jak je pomaluje i zamontuje na probe. Duzy plus jest taki ze muszle tych luster maja identyczny ksztalt jak ori m3 (nie tylko podobny jak wiekszosc replik). Gadzety ACS mozliwe ze wpadna do e36
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 5 lutego 2018, 11:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 413
Lokalizacja: Białystok / Suchowola (BSK)
Moje BMW: rodzinne
Zarówno diody w zegarze M3 jak i strojenie kompresora powinno się udać zrobić na sterowniku MS43, ale nie będzie to najprostsza droga.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 5 lutego 2018, 12:40 
Offline
Forumowicz

Posty: 293
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 compact
Kod silnika: m60b40
lukasz_61 napisał(a):
strojenie kompresora powinno się udać zrobić na sterowniku MS43, ale nie będzie to najprostsza droga.


ale najlepsze efekty wyjdą :ok:

_________________
https://www.facebook.com/E46-Compi-Killer-V8-Bi-Kompresor-2230259093862030


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 5 lutego 2018, 14:08 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
O diodach slyszalem ze jest taka mozliwosc, ale dalej info brak i nigdy nie widzialem tego dzialajacego na ms43. Poza tym shift light dzialajacy jak u mnie bardziej mi pasuje i chyba precyzyjniej dziala niz oryginalnie w m3.
Beda tez zmieniane wtryski na wieksze.
Morcine , z tego co czytalem miales 440 i takie chce dac do siebie, to byly z volvo siemensy bordowe?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 5 lutego 2018, 17:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 26
Posty: 1915
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36, E84
Kod silnika: M43B16, N47D20C
Garaż: .

Instagram:
https://instagram.com/atlantic_sharky/

E36 Compact 316i
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151599

X1 E84 sDrive20d
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173074
Broder napisał(a):
Zapalu troche brakuje, miejscami sil, ale tak jest ze raz na jakis czas trzeba odpuscic i zrobic sobie przerwe bo w jednym ciagu nie zawsze wszystko chce isc do przodu.
Auto nie bedzie na sprzedaz na pewno jeszcze dlugo ;) Tak juz mam ze sie przyzwyczajam za bardzo :P

Co do orurowania to spokojnie, taka sama droga idzie oryginalne orurowanie ASA. Jak widac intercooler siedzi całkowicie schowany za zderzakiem, rury sa troszke wyzej wiec jest spory zapas. Stabilizator w kazdym razie jest nizej.
Zakupilem jeszcze repliki luster M3 do sedana. Standardowo sa to lustra z wymiennymi adapterami (jak typowe chinczyki), ale ktos zadal sobie sporo trudu i wyrzezbil bardzo ladnie adaptery. Jedno lustro bylo uderzone wiec i adapter uszkodzony, ale jestem w trakcie naprawy. Czy zostana na aucie to sie okaze jak je pomaluje i zamontuje na probe. Duzy plus jest taki ze muszle tych luster maja identyczny ksztalt jak ori m3 (nie tylko podobny jak wiekszosc replik). Gadzety ACS mozliwe ze wpadna do e36
Obrazek


Wstawiam obrazek bo u mnie nie działa a nie każdy będzie potrafił zobaczyć przechodząc bezpośrednio do linku
Obrazek

Ogólnie mody na mega plus, widziałem ją na żywo na najcie w sierpniu no i ładnie się na żywo prezentuje :ok: Dźwięk fantastyczny lecz co do lusterek nie jestem przekonany :zdegustowany: No ale może jakoś będą wyglądały :)

_________________
Zapraszam! :)
IG: AtlanticSharky
BMW E36 Compact Individual | Atlantis Metallic, M pakiet, Black MHW, BBS RS845, Gwint etc.
BMW X1 E84 sDrive20d | In progress...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 5 lutego 2018, 18:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 293
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 compact
Kod silnika: m60b40
Broder napisał(a):
Morcine , z tego co czytalem miales 440 i takie chce dac do siebie, to byly z volvo siemensy bordowe?


dokładnie to są takie, nr 6900371, pasują idealnie do kolektora m54b30
Obrazek

jednak musisz sobie to skonsultować z osobą co będzie stroił bo mnie ostrzegali że do DETa w trybie świnki są one za mocne. U mnie na wolnych obrotach już sporo ssało powietrza więc się fuksło. Teraz zakładam sprzęgło elektromagnetyczne aby auto było w pełni dwu-systemowe i mam obawy że przy wyłączonym kompresorze nie wyreguluje na tych wtryskach i zaleje mi motor :/

_________________
https://www.facebook.com/E46-Compi-Killer-V8-Bi-Kompresor-2230259093862030


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 5 lutego 2018, 18:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
Wtryski mam juz zakupione od kilku miesiecy (4 sztuki) i widzialem ze pasuja p&p w miejsce ori bez kombinowania z listwa wtryskowa. Rozmawialem jakis czas temu z Maleckisem, prawdobodobnie u mnie bedzie FIT, a jak FIT to i te wtryski ponoc da rade ogarnac.
U mnie jest sprzeglo odsrodkowe, wiec na wolnych obrotach kompresor nie pompuje, zalacza sie jakos od 1100rpm na tym mniejszym kole.
Wynik na 0,5b miales mega, bylbym przeszczesliwy gdyby tutaj udalo sie chociaz zblizyc do Twojego ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 5 lutego 2018, 19:11 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Jak tak czytam Twoją galerię to aż chce się wyjść wpakować się w autko i zrobić parę kółek na mieście :hyhy:

Fajny project :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 5 lutego 2018, 22:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
Odruch prawidlowy :D
Przed chwilka odebralem jeszcze cieple przewody HEL na przod w stalowym oplocie,oczywiscie w najszybszym kolorze czerwonym :D
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 6 lutego 2018, 05:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Wszystko ogarniasz sam :super: Zazdroszcze czasu i umiejsetnosci :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 6 lutego 2018, 07:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 328
Lokalizacja: Wieluń
Moje BMW: e38
Kod silnika: M62b44
Garaż: było:
e30 318i '86
e30 323 '84
e30 325i '86
e36 318i '97
e46 316i '02
e87 116i '05
jest
e91 318i '06
e38 740i '98
Robota meeeeggaa super trzeci raz oglądam galerie, dzwięk super szybko schodzi z obrotów dobry spas silnika, kolektory :ok: :ok: ale opaski kiepskie nie wytrzymują u siebie skręcane założyłem. Pozamiatałeś :szok:
P.S zostawaiłem PW jakbyś mógł odpowiedzieć :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> E46 Touring Imola Red Mpak
PostNapisane: 8 lutego 2018, 10:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
Mega robota, super efekty :super:

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 819 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL