BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 21 czerwca 2018, 12:08


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: PAMO -->> 325i E92 Spacegrau
PostNapisane: 21 stycznia 2016, 11:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 3641
Lokalizacja: Pyskowice
Moje BMW: E92 LCI / F34
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143460
tak tak ja się szybko uwinąłem :)

ja jestem ZA spotem :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PAMO -->> 325i E92 Spacegrau
PostNapisane: 21 stycznia 2016, 11:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 2537
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 viewtopic.php?f=6&t=144075
najlepiej to sobie podryftujecie :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
viewtopic.php?f=6&t=144075&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PAMO -->> 325i E92 Spacegrau
PostNapisane: 21 stycznia 2016, 21:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3364
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: E92
Kod silnika: N52NB25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147922
DaaN, ppatryk, możemy coś zorganizować. Co prawda z terminami ciężko, ale postaram się bardziej niż zwykle ;)

dziś mogę dopisać do notesu złotą myśl - nie robić kick-down'a na tak śliskiej mazi ;p

_________________
Dwudrzwiowce: E92 | E36 | E30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PAMO -->> 325i E92 Spacegrau
PostNapisane: 22 stycznia 2016, 09:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 4635
Lokalizacja: Puerto Tico Ciudad de San Escobar
Moje BMW: 3er/E90/325i
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149364
PAMO, i jak tam temat Millersa? Wszystko ok?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PAMO -->> 325i E92 Spacegrau
PostNapisane: 22 stycznia 2016, 13:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3364
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: E92
Kod silnika: N52NB25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147922
Michu, Millers nieco poprawia sytuację. Problem stukania jeszcze nie zniknął na tyle, żebym był zadowolony, ale da się z tym żyć. Silnik sam w sobie pracuje ładnie, a z informacji w sieci wynika, że tak na prawdę wymiana głowicy na nową eliminuje problem z popychaczami. Wg mnie, małe cykanie nie jest warte ingerencji w silnik.

_________________
Dwudrzwiowce: E92 | E36 | E30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PAMO -->> 325i E92 Spacegrau
PostNapisane: 19 stycznia 2018, 10:00 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 4105
Moje BMW: e92
Kod silnika: N47
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=165839
PAMO, jak ocenisz użytkowanie tego silnika po takim czasie ? Ile już zrobiłeś KM ?

Furka fajna, kolor i wygląd zewnętrzy niemal identyczny jak moja :D

_________________
e92 320D Spacegrau 199km i 395Nm -->> viewtopic.php?f=6&t=165839


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PAMO -->> 325i E92 Spacegrau
PostNapisane: 19 stycznia 2018, 10:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3364
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: E92
Kod silnika: N52NB25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147922
KU84, zrobiłem nim ok. 40tys. km. Użytkowanie silnika określam średnio. Silnik jest świetny, ale nie obyło się bez problemów, które psują całokształt. Awarie dotyczyły zaworu DISA i napinacza paska, więc nie aż tak wiele.
Stukające popychacze i pocenie silnika są żenujące, jak na tę klasę auta, ale można z tym zyć.
Innych awarii nie było, na szczęście nie trzeba też dolewać oleju, ani robić innych dziwnych rzeczy.

_________________
Dwudrzwiowce: E92 | E36 | E30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PAMO -->> 325i E92 Spacegrau
PostNapisane: 19 stycznia 2018, 11:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 190
Moje BMW: E90 325i
Kod silnika: N52B25
Garaż: E90 Le Mans Blue - viewtopic.php?f=6&t=159825
Z jakim przebiegiem kupiłeś samochód?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PAMO -->> 325i E92 Spacegrau
PostNapisane: 19 stycznia 2018, 13:57 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 4105
Moje BMW: e92
Kod silnika: N47
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=165839
PAMO napisał(a):
Stukające popychacze i pocenie silnika są żenujące, jak na tę klasę auta, ale można z tym zyć.

Będziesz to robił ? Czy to bardziej kosztowna operacja ?

_________________
e92 320D Spacegrau 199km i 395Nm -->> viewtopic.php?f=6&t=165839


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PAMO -->> 325i E92 Spacegrau
PostNapisane: 19 stycznia 2018, 19:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1420
Moje BMW: E92 325d M Sport '11
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d viewtopic.php?f=6&t=142111&start=0

Obecna E92 325d LCI viewtopic.php?f=6&t=153318
Nie oddawaj do dealera, bo rozbiora pol silnika, albo caly i w koncu wymienia caly za kwote jak za polowe e92 albo teraz prawie cala

Kiedys toczyla sie sprawa jednego wlasciciela wlasnie tego silnika w e60
Miala byc wymiana popychaczy,a skonczylo sie wlasnie na wymianie silnnika bez pytania i kwota chyba z 40tys

Lepiej poszukac kogos kto sie zna i to zrobic, bo moze byc kiedys gorzej

Jesli mieszkasz blisko Gdanska, moge polecic dobry warsztat, ktory tylko bmw sie zajmuje
Ceny przystepne, ale jaki koszt wymiany popychaczy nie wiem

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PAMO -->> 325i E92 Spacegrau
PostNapisane: 19 stycznia 2018, 20:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 4635
Lokalizacja: Puerto Tico Ciudad de San Escobar
Moje BMW: 3er/E90/325i
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149364
Punisher napisał(a):
Ceny przystepne, ale jaki koszt wymiany popychaczy nie wiem

Wymiana popychaczy nic nie da. U mnie zdarzy się, że w mega upały zaraz po odpaleniu zacykają kilka sekund i tyle! Na 0W40 bardziej niż na 5W40, Zakov lał 5W50 i mówił, że cisza jak makiem zasiał. PAMO, nagraj to Twoje cykanie i wrzuć na YT , aż jestem ciekaw jak to jest u Ciebie, że aż tak Cię to denerwuje. Na e90post gość miał z tym ciągły problem, wymienił popychacze , problem był dalej, oddał auto do innego serwisu , rozebrali silnik, wymyli głowicę w myjce ultradźwiękowej i ustało. Ktoś po prostu zapuścił Twój silnik... Wymiana oleju co 30 000km swoje robi :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PAMO -->> 325i E92 Spacegrau
PostNapisane: 20 stycznia 2018, 23:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1420
Moje BMW: E92 325d M Sport '11
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d viewtopic.php?f=6&t=142111&start=0

Obecna E92 325d LCI viewtopic.php?f=6&t=153318
Jak nie popychacze to rozrzad itd. Longlife zabija silniki, ale niektorzy pisza na necie, ze mozna i 50kkm :wstyd:
Pozniej czekolada w silniku i problem z glowy-wymiana silnika

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PAMO -->> 325i E92 Spacegrau
PostNapisane: 6 maja 2018, 21:20 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 15788
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci
Jest: E92 325Xi, F32 428i
To samo słyszałem, w nowych silnikach ponoć sezon (10-15 tys) i powinno się zmienić olej, dłużej - może być nieciekawie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PAMO -->> 325i E92 Spacegrau
PostNapisane: 7 maja 2018, 01:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1420
Moje BMW: E92 325d M Sport '11
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d viewtopic.php?f=6&t=142111&start=0

Obecna E92 325d LCI viewtopic.php?f=6&t=153318
Dla mnie norma to 10 tys max. Ja zmieniam 8-9tys i jestem zadowolony. Wiekszosc oleji po ok 8-9tys km nadaja sie do wymiany, nie mowiac juz, ze niektorzy robia 3 razy tyle na nim to masakra. Kazdy dba jak chce

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PAMO -->> 325i E92 Spacegrau
PostNapisane: 7 maja 2018, 07:26 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 438
Lokalizacja: Hersham
Punisher napisał(a):
Dla mnie norma to 10 tys max. Ja zmieniam 8-9tys i jestem zadowolony. Wiekszosc oleji po ok 8-9tys km nadaja sie do wymiany, nie mowiac juz, ze niektorzy robia 3 razy tyle na nim to masakra. Kazdy dba jak chce


Ciekaw jestem jak fitr oleju wyglada po 30tys :orany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PAMO -->> 325i E92 Spacegrau
PostNapisane: 7 maja 2018, 11:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1420
Moje BMW: E92 325d M Sport '11
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d viewtopic.php?f=6&t=142111&start=0

Obecna E92 325d LCI viewtopic.php?f=6&t=153318
Obecne e92 mialo 4 lata i praktycznie dolewki albo moze jedna wymiane. Filtry byly seryjne, co bylo widac po dacie produkcji
Powietrza oraz oleju byly wrecz czarne, zasyfione przez co silnik nie mial mocy, nie wkrecal sie dobrze, palil wiecej niz powinien. Nie wiem tez czy to byl powod uwalonej przeplywki czy to, ze wrzucilem filtr k&n. Serwisu dzis ogolnie u dealera jakiejkolwiek marki nie ma. Wszystko przez oszczednosc albo jest to planowane uszkodzenie jednostki napedowej, aby wymienic nowa, kupic nowy samochod

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: banao22, Gasper, waskii i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL