BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 13:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 262 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: PAMO -->> 325i E92 Spacegrau
PostNapisane: 21 stycznia 2016, 10:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 3649
Lokalizacja: Pyskowice
Moje BMW: F34 / CLA
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143460
tak tak ja się szybko uwinąłem :)

ja jestem ZA spotem :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PAMO -->> 325i E92 Spacegrau
PostNapisane: 21 stycznia 2016, 10:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
najlepiej to sobie podryftujecie :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PAMO -->> 325i E92 Spacegrau
PostNapisane: 21 stycznia 2016, 20:11 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 3382
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: *
Kod silnika: *
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147922
DaaN, ppatryk, możemy coś zorganizować. Co prawda z terminami ciężko, ale postaram się bardziej niż zwykle ;)

dziś mogę dopisać do notesu złotą myśl - nie robić kick-down'a na tak śliskiej mazi ;p

_________________
"moje ex": E92 | E36 | E30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PAMO -->> 325i E92 Spacegrau
PostNapisane: 22 stycznia 2016, 08:30 
PAMO, i jak tam temat Millersa? Wszystko ok?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: PAMO -->> 325i E92 Spacegrau
PostNapisane: 22 stycznia 2016, 12:47 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 3382
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: *
Kod silnika: *
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147922
Michu, Millers nieco poprawia sytuację. Problem stukania jeszcze nie zniknął na tyle, żebym był zadowolony, ale da się z tym żyć. Silnik sam w sobie pracuje ładnie, a z informacji w sieci wynika, że tak na prawdę wymiana głowicy na nową eliminuje problem z popychaczami. Wg mnie, małe cykanie nie jest warte ingerencji w silnik.

_________________
"moje ex": E92 | E36 | E30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PAMO -->> 325i E92 Spacegrau
PostNapisane: 19 stycznia 2018, 09:00 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5267
Moje BMW: Giulia Veloce
PAMO, jak ocenisz użytkowanie tego silnika po takim czasie ? Ile już zrobiłeś KM ?

Furka fajna, kolor i wygląd zewnętrzy niemal identyczny jak moja :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PAMO -->> 325i E92 Spacegrau
PostNapisane: 19 stycznia 2018, 09:31 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 3382
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: *
Kod silnika: *
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147922
KU84, zrobiłem nim ok. 40tys. km. Użytkowanie silnika określam średnio. Silnik jest świetny, ale nie obyło się bez problemów, które psują całokształt. Awarie dotyczyły zaworu DISA i napinacza paska, więc nie aż tak wiele.
Stukające popychacze i pocenie silnika są żenujące, jak na tę klasę auta, ale można z tym zyć.
Innych awarii nie było, na szczęście nie trzeba też dolewać oleju, ani robić innych dziwnych rzeczy.

_________________
"moje ex": E92 | E36 | E30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PAMO -->> 325i E92 Spacegrau
PostNapisane: 19 stycznia 2018, 10:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 205
Moje BMW: E90 325i
Kod silnika: N52B25
Garaż: E90 Le Mans Blue - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159825
Z jakim przebiegiem kupiłeś samochód?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PAMO -->> 325i E92 Spacegrau
PostNapisane: 19 stycznia 2018, 12:57 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5267
Moje BMW: Giulia Veloce
PAMO napisał(a):
Stukające popychacze i pocenie silnika są żenujące, jak na tę klasę auta, ale można z tym zyć.

Będziesz to robił ? Czy to bardziej kosztowna operacja ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PAMO -->> 325i E92 Spacegrau
PostNapisane: 19 stycznia 2018, 18:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Nie oddawaj do dealera, bo rozbiora pol silnika, albo caly i w koncu wymienia caly za kwote jak za polowe e92 albo teraz prawie cala

Kiedys toczyla sie sprawa jednego wlasciciela wlasnie tego silnika w e60
Miala byc wymiana popychaczy,a skonczylo sie wlasnie na wymianie silnnika bez pytania i kwota chyba z 40tys

Lepiej poszukac kogos kto sie zna i to zrobic, bo moze byc kiedys gorzej

Jesli mieszkasz blisko Gdanska, moge polecic dobry warsztat, ktory tylko bmw sie zajmuje
Ceny przystepne, ale jaki koszt wymiany popychaczy nie wiem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PAMO -->> 325i E92 Spacegrau
PostNapisane: 19 stycznia 2018, 19:50 
Punisher napisał(a):
Ceny przystepne, ale jaki koszt wymiany popychaczy nie wiem

Wymiana popychaczy nic nie da. U mnie zdarzy się, że w mega upały zaraz po odpaleniu zacykają kilka sekund i tyle! Na 0W40 bardziej niż na 5W40, Zakov lał 5W50 i mówił, że cisza jak makiem zasiał. PAMO, nagraj to Twoje cykanie i wrzuć na YT , aż jestem ciekaw jak to jest u Ciebie, że aż tak Cię to denerwuje. Na e90post gość miał z tym ciągły problem, wymienił popychacze , problem był dalej, oddał auto do innego serwisu , rozebrali silnik, wymyli głowicę w myjce ultradźwiękowej i ustało. Ktoś po prostu zapuścił Twój silnik... Wymiana oleju co 30 000km swoje robi :D


Góra
  
 
 Tytuł: Re: PAMO -->> 325i E92 Spacegrau
PostNapisane: 20 stycznia 2018, 22:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Jak nie popychacze to rozrzad itd. Longlife zabija silniki, ale niektorzy pisza na necie, ze mozna i 50kkm :wstyd:
Pozniej czekolada w silniku i problem z glowy-wymiana silnika


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PAMO -->> 325i E92 Spacegrau
PostNapisane: 6 maja 2018, 20:20 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
To samo słyszałem, w nowych silnikach ponoć sezon (10-15 tys) i powinno się zmienić olej, dłużej - może być nieciekawie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PAMO -->> 325i E92 Spacegrau
PostNapisane: 7 maja 2018, 00:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Dla mnie norma to 10 tys max. Ja zmieniam 8-9tys i jestem zadowolony. Wiekszosc oleji po ok 8-9tys km nadaja sie do wymiany, nie mowiac juz, ze niektorzy robia 3 razy tyle na nim to masakra. Kazdy dba jak chce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PAMO -->> 325i E92 Spacegrau
PostNapisane: 7 maja 2018, 06:26 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 45
Posty: 532
Lokalizacja: Hersham
Moje BMW: brak
Punisher napisał(a):
Dla mnie norma to 10 tys max. Ja zmieniam 8-9tys i jestem zadowolony. Wiekszosc oleji po ok 8-9tys km nadaja sie do wymiany, nie mowiac juz, ze niektorzy robia 3 razy tyle na nim to masakra. Kazdy dba jak chce


Ciekaw jestem jak fitr oleju wyglada po 30tys :orany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PAMO -->> 325i E92 Spacegrau
PostNapisane: 7 maja 2018, 10:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Obecne e92 mialo 4 lata i praktycznie dolewki albo moze jedna wymiane. Filtry byly seryjne, co bylo widac po dacie produkcji
Powietrza oraz oleju byly wrecz czarne, zasyfione przez co silnik nie mial mocy, nie wkrecal sie dobrze, palil wiecej niz powinien. Nie wiem tez czy to byl powod uwalonej przeplywki czy to, ze wrzucilem filtr k&n. Serwisu dzis ogolnie u dealera jakiejkolwiek marki nie ma. Wszystko przez oszczednosc albo jest to planowane uszkodzenie jednostki napedowej, aby wymienic nowa, kupic nowy samochod


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PAMO -->> 325i E92 Spacegrau
PostNapisane: 4 lipca 2018, 21:42 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 3382
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: *
Kod silnika: *
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147922
Widzę, że temat cykania nadal aktualny. Ostatnio zaufałem serwisowi i pozwoliłem na zmianę na Mobil1 zamiast Millers Oil i innych drogich olejów. Efekt taki, że cykanie znacznie się zmniejszyło :)

W międzyczasie doczytałem w opisach technicznych dla stanów, że problem z popychaczami jest bardziej złożony, tj. sama ich wymiana nie pomoże - trzeba by wymienić głowicę na poprawioną, gdzie kształty kanałów są inne. To już dość duży koszt.

W międzyczasie zakończyłem hosting zapominając, że były tam zdjęcia na forum - dlatego wszystko zniknęło.

Dorzucę kilka świeżych zdjęć:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
"moje ex": E92 | E36 | E30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PAMO -->> 325i E92 Spacegrau
PostNapisane: 5 lipca 2018, 06:17 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5267
Moje BMW: Giulia Veloce
Bardzo ładna :ok: Podobna do mojej :cwaniak: Drugie koło zdecydowanie lepsze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PAMO -->> 325i E92 Spacegrau
PostNapisane: 5 lipca 2018, 09:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2702
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
PAMO napisał(a):
Widzę, że temat cykania nadal aktualny. Ostatnio zaufałem serwisowi i pozwoliłem na zmianę na Mobil1 zamiast Millers Oil i innych drogich olejów. Efekt taki, że cykanie znacznie się zmniejszyło


:przestraszony: :przestraszony: Ciekawe czy to efekt nowego oleju czy faktycznie Mobil1 jest lepszy dla tego silnika. Masz jakieś dokładniejsze info ? Serwis wypowiedział się czemu taki olej zaleca ?

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PAMO -->> 325i E92 Spacegrau
PostNapisane: 5 lipca 2018, 10:07 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
ciekawe z tym olejem, co ile wymieniasz?

trzeba by odsłuchać na żywo :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 262 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL