BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 kwietnia 2024, 11:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 226 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Mafiemek -->> e92 335i narescie...
PostNapisane: 28 września 2015, 18:31 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 560
Lokalizacja: Wieden (Austria)
Moje BMW: x4 f26
Kod silnika: N57
Tak hakelbery Ma Racje mhd działa podobnie jak cobb. Wrywasz mapę poprzez tableta i android. Trwa to 18 minut i jest kilka map. Prosta obsługa ale tez i nie droga. Sam miałem jb4 i przeszedłem na mhd.

Mapy nie sa drogie, i co chwile sa jakieś nowości typu wyłączanie zimnego odpalania (silnik głośno odpala)

Wczoraj kolega z forum zrobił pomiar i ma ta sama mapę co ja mhd 98 oktan stage 2. Powiem tylko 410 ps i 650nm.

Co do dźwięku to u mnie jest bardzo podobnie jak tu, tylko ze u mnie drze sie głośniej jak dasz ostro w palnik.........
http://youtu.be/CE_FPDjVGC8


Wystarczy? :serce:

_________________
zobacz moje BMW - E92 335i White beast

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148486&p=1953856#p1953856


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mafiemek -->> e92 335i narescie...
PostNapisane: 28 września 2015, 19:10 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Dożo lepiej, widać filmik slaby był poprzednio.

410 koni? to wyjatkowo dobry wynik . Niby Bardzo trudno przebić się w 335i ponad 400 koni . tzn latwo ale kosztuje to wuuuchtę kasy. tak mówil TC na innym forum z tego co pamietam. Jak Ci się udało to gratuluję . nagraj jakies filmiki jak to jedzie. Patrzyłes czasy od 100 do 200?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mafiemek -->> e92 335i narescie...
PostNapisane: 28 września 2015, 20:06 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 560
Lokalizacja: Wieden (Austria)
Moje BMW: x4 f26
Kod silnika: N57
Na seryjnych turbinach można do 430 koni wycisnąć pod warunkiem ze IaT czyli temperatura doładowania nie idzie w kosmos. Lepszy zapłon poprzez Ethanol duuuuzo daje ale psuje pompę wysokiego ciśnienia. Dodasz ethanolu i masz grubo 450 kucy. Jak schodzisz powietrze dodatkowo methanolem do 450-470 koni jest możliwe.

Ten silnik jest mega podatny na tuning to taka mniejsza wersja 2jz gte z supry. Do 600 koni nie trzeba wymieniać tłoków jedynie turbiny na wydajniejsze wymienić ale to już spory wydatek.

Wole zainwestować w szpere i sie cieszyć niż mieć coś czego nie można wykorzystać
;)

_________________
zobacz moje BMW - E92 335i White beast

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148486&p=1953856#p1953856


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mafiemek -->> e92 335i narescie...
PostNapisane: 28 września 2015, 20:08 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 560
Lokalizacja: Wieden (Austria)
Moje BMW: x4 f26
Kod silnika: N57
100-200 jeszcze niezmierzone ale jakieś 9s.

0-100 ciężko o trakcje ale poniżej 5s mozliwe . 0-200 wychodzi 14s.

_________________
zobacz moje BMW - E92 335i White beast

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148486&p=1953856#p1953856


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mafiemek -->> e92 335i narescie...
PostNapisane: 28 września 2015, 20:16 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
No na pewno można tyle uzyskać , tylko ponoć potrzebny nowy komputer czy coś? Albo jakiś super sprzet do robienia softu. Nie pamiętam dokladnie , ale na bmw klub TC-performance tlumaczył i niby wynikało z tego że 400 koni to nie problem , ale aby iść dalej to kupe kasy trzeba wydać i jest to nie opłacalne.
Widać się pomylił.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mafiemek -->> e92 335i narescie...
PostNapisane: 28 września 2015, 20:40 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 560
Lokalizacja: Wieden (Austria)
Moje BMW: x4 f26
Kod silnika: N57
Jest mozliwe, nie trzeba duzo , turbiny rob beck z USA albo hexon albo TTE, jb4 albo mhd flash no i Downpipe i intercooler , dobre paliwo albo Ethanol i 550 koni stoi na bank

_________________
zobacz moje BMW - E92 335i White beast

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148486&p=1953856#p1953856


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mafiemek -->> e92 335i narescie...
PostNapisane: 28 września 2015, 20:43 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Kiedyś ktoś mi powiedział podobnie - turbiny takie a takie , ICek + dpf off i 440 koni stoi na bank :] ehh to chyba nie jest takie proste ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mafiemek -->> e92 335i narescie...
PostNapisane: 28 września 2015, 21:26 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 560
Lokalizacja: Wieden (Austria)
Moje BMW: x4 f26
Kod silnika: N57
Ale m57ntop jest inne niż n54.

_________________
zobacz moje BMW - E92 335i White beast

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148486&p=1953856#p1953856


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mafiemek -->> e92 335i narescie...
PostNapisane: 28 września 2015, 22:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7081
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
mafiemek napisał(a):
Na seryjnych turbinach można do 430 koni wycisnąć


Na seryjnym turbo na E90post najwiecej doszli do 500 koni, nie moge znalesc wykresu znalazlem na 481

Obrazek

lista modyfikacji

2013 335is DCT
Jb4 G5 ISO with Connect kit
MHD E85 high load back end flash from BMS with some tweaks
AR 3" downpipes
MMP Inlets
Stage 2 Fuel-IT
VRSF 7" FMIC
TFT charge pipe and up pipe
Tial BOV
Delphi Coils with Single electrode plugs

a tutaj z wydajniejszymi turbinami

Obrazek

:D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mafiemek -->> e92 335i narescie...
PostNapisane: 28 września 2015, 22:14 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
No to mogłem 335i kupić :shock:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mafiemek -->> e92 335i narescie...
PostNapisane: 28 września 2015, 22:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7081
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
benzyna wiecej pali ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mafiemek -->> e92 335i narescie...
PostNapisane: 28 września 2015, 22:19 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Za gazowałbym :rotfl:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mafiemek -->> e92 335i narescie...
PostNapisane: 28 września 2015, 22:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7081
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Na podtlenku elpidzi nie wrozyl bym jej dlugiej kariery


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mafiemek -->> e92 335i narescie...
PostNapisane: 28 września 2015, 22:23 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ja raczej nie wróze długiej kariery skrzyni bo tam jest 6hp 21. A wymienic na choc 6hp26 lub 28 nie idzie bo dzwon nie pasuje. Czy moze tam juz wymyślili jakiś patent na to?

Manual na spieku to ja podziękuję...


A propo.to.do zalozyciela tematu. 410koni ci wyszlo na seryjnym ICku i samym programem? :szok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mafiemek -->> e92 335i narescie...
PostNapisane: 29 września 2015, 06:33 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 560
Lokalizacja: Wieden (Austria)
Moje BMW: x4 f26
Kod silnika: N57
Alduwiel, Downpipe tez mam. Skrzynia to nie problem ale sprzęgło z przodu, ewentualnie je wymienić na mocniejsze.

6hp21 6hp19z? To ta sama co ja, czyli można wgrać soft Alpiny :)

_________________
zobacz moje BMW - E92 335i White beast

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148486&p=1953856#p1953856


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mafiemek -->> e92 335i narescie...
PostNapisane: 29 września 2015, 08:10 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Czyli wywalasz katalizator i wgrywasz program z neta wychodzi 410 koni?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mafiemek -->> e92 335i narescie...
PostNapisane: 29 września 2015, 08:47 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 560
Lokalizacja: Wieden (Austria)
Moje BMW: x4 f26
Kod silnika: N57
Katalizator wstępny , główne katy jeszcze sa. Tylko te co sa odrazu za turbinami zastąpiłem Downpipe, tak jak każdy. Turbina bedzie dziękować. mHd wygrywasz przez tableta i lecisz :)

_________________
zobacz moje BMW - E92 335i White beast

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148486&p=1953856#p1953856


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mafiemek -->> e92 335i narescie...
PostNapisane: 29 września 2015, 09:25 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 340
Moje BMW: BMW F10
Kod silnika: 530D
i właśnie w tym jest problem , ludzie naczytają się jakiś dziwnych opowieści i później chcą milion KM ...
po pierwsze auto musi byc w super stanie ! doprowadzenie auta do super stanu które zostało zakupione w PL oznacza wydanie worka pieniędzy . Nie ma co brać sobie do serca wyników jakie pokazują na stronach z USA . 430 KM to max co widziałem na seryjnych turbinach , z większym IC i wydechem , paliwo RON98 robione softem popularnym sprzętem , ale silnik musi być w super kondycji , wymiana rury dolotowej ,IC , downpipy , methanol ,wymiana pompy HPFP ,zaworki zwrotne ,sprzęgło , skrzynia manual ( nie taka mocna jak sie wydaje ) , czyszczenie zaworów , wymiana świec i cewek ( sama wymiana świec przy takich mocach co 5 tys km) , wlewanie methanolu to są wszystko są koszta . następne etapy to już wymiana samych turbin lub konwersja na jedno duze single turbo , montaż Cobba lub czegoś innego lub soft z obejściem monitorowania funkcji , jazda na innym paliwie ... fajnie się opisuje i czyta ale to nie takie proste ;)


Ostatnio edytowano 29 września 2015, 09:37 przez TC-PERFORMANCE, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mafiemek -->> e92 335i narescie...
PostNapisane: 29 września 2015, 09:28 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Panie TC-PERFORMANCE powiem tylko tak po moich guwnianych doświadczeniach w tym temacie w pełni się z Tobą zgodzę. uzyskanie +50% mocy to nie taka bułka z masłem i wymaga wydania worka kasy

mafiemek daj wykres to się w tedy porozmawia. Widziełm x projektów z 335i tu w Polsce i wszędzie maxy jakie uzyskiwali to nie całe 400 koni. Ja nie mówię ,że Tobie się nie udało , może miałeś farta?

A jaki masz aktualnie przebieg?


Ostatnio edytowano 29 września 2015, 09:33 przez alduwiel, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mafiemek -->> e92 335i narescie...
PostNapisane: 29 września 2015, 09:32 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 340
Moje BMW: BMW F10
Kod silnika: 530D
większość tych aut wychodzi 370 -390 KM no moooże 400 KM i na to trzeba się nastawić , wyjdzie więcej super ale nic na siłe bo później jest tylko rozczarowanie ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 226 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 141 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL