BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 22:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Grzexo -->> E46 330d M Sports package II Touring
PostNapisane: 3 czerwca 2015, 16:59 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 77
Lokalizacja: Koszalin / Swidwin
Moje BMW: e46 330d
Kod silnika: M57D30d2
Garaż: Jest E46 2004 Touring M pakiet M57D30
oraz sierrarot E36 turas 1,6 1998
Auto odebrałem z warsztatu. Skrzynia miała powycierane już tarczki. Wsteczny praktycznie nie istniał natomiast przód jako tako ale za jednym razem zostało wszystko zrobione. Sprzęgło na szczęście jest ok. Nowy filtr, olej wymieniony dynamicznie, do tego podpora wału febi oraz dwie poduchy skrzyni.
Mam nadzieję, że już nie będę musiał tam zaglądać :cisza:

Między czasie ogarnąłem kilka mniejszych tematów:
1. Zaprojektowałem power pipe zamiast zaworu egr. Flanszę wyciąłem z nierdzewki laserem a kolega stoczył rurkę. Do tego jeden pręcik specjalnie pod przewód podciśnienia a z drugiej zaślepiający na chłodniczkę spalin z takim talerzykiem na oryginalne mocowanie. Nie polerowałem tego bo uważam, że nie ma sensu. Pospawane szczelnie, powinno być ok.
Tak to wygląda:
Obrazek

A tak miało wyglądać o tym punkt 3:
Obrazek

2. Chcę zaślepić również przy samym kolektorze. Nie mogłem znaleźć wymiarów na necie, więc kupiłem uszczelkę za 9 zł a samą zaślepkę wyciąłem z blachy grubosci 4mm nierdzewki... myślę, że wystarczy. Niech spaliny lecą tam gdzie ich miejsce :P

3. Sprawdziłem częsć węży wychodzących od intercoolera. Okazało się, że pęknięty jest właśnie ten prawie bezpośrednio przez zaworem egr. Jest zacisk z tworzywa a zaraz za nim kawałek rury, która ma małe rozcięcie. W piątek kolega na kanale pomoże mi ogarnąć cały intercooler i resztę przewodów.
Między czasie rozglądałem się za zamiennikiem pękniętej rury. Okazało się, że aso woła coś koło 700 zł natomiast lipny zamiennik jest za 300 zł. :przestraszony:
Wyszedłem zatem z założenia, że za jednym razem zamontuję mój wynalazek zamiast egr odrazu z pasującymi przewodami. Dlatego własnie mój egr nie jest z przetoczeniem na spinkę montażową tylko ma takie aby wąż nie spadł z rury. Wąż nakłada się na rurę i zabezpiecza opaską.
Zerknąłem pod maskę pomierzyłem węże i zamówiłem:
Obrazek
Dwa kolanka fi54 (67st i 23st), łącznik alumioniowy, 4 mocne opaski sgb. Zapłaciłem dużo mniej jak za lipną podróbę z alledrogo.
Wiadomo, długości są uniwersalne i trzeba będzie skracać.
Lada dzień jak znajdę moment to ruszam z tematem montażu :hurra:

_________________
Obrazek
Oceń moje e46 330d M pakiet http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=150114


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Grzexo -->> E46 330d M Sports package II Touring
PostNapisane: 4 czerwca 2015, 21:36 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Zrób żeby zdjęcia nie były podwójnie

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Grzexo -->> E46 330d M Sports package II Touring
PostNapisane: 5 czerwca 2015, 06:22 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 17
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
:ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Grzexo -->> E46 330d M Sports package II Touring
PostNapisane: 5 czerwca 2015, 13:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 726
Lokalizacja: Jasło
Moje BMW: 330cd
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155308
Dobre zmiany :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Grzexo -->> E46 330d M Sports package II Touring
PostNapisane: 5 czerwca 2015, 14:17 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 77
Lokalizacja: Koszalin / Swidwin
Moje BMW: e46 330d
Kod silnika: M57D30d2
Garaż: Jest E46 2004 Touring M pakiet M57D30
oraz sierrarot E36 turas 1,6 1998
lukasbmw napisał(a):
Zrób żeby zdjęcia nie były podwójnie


hej... zdjęcia są podwójnie bo jedno to miniaturka jak klikniesz to pojawia się duże w nowym oknie. jak się po prostu komuś nie chce klikać to ma 500x500 ;)

_________________
Obrazek
Oceń moje e46 330d M pakiet http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=150114


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Grzexo -->> E46 330d M Sports package II Touring
PostNapisane: 5 czerwca 2015, 18:50 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 77
Lokalizacja: Koszalin / Swidwin
Moje BMW: e46 330d
Kod silnika: M57D30d2
Garaż: Jest E46 2004 Touring M pakiet M57D30
oraz sierrarot E36 turas 1,6 1998
Tak to wygląda... EGR delete by Grzexo ;)
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wszystko mi przypasowało. Wykorzystałem tylko jedno kolanko ponieważ okazało się wystarczająco długie. Przewód zabezpieczony. Próbowałem obiema rękoma na siłę wyciągnąć albo wepchnąć dalej wąż i się nie dało. Myślę, że będzie ok.
Różnica odczuwalna na +
Tak wyglądało oryginalne mocowanie. Powyżej ucięcia przewodu jest widoczne pęknięcie. Cały wąż od środka już popękany.
Obrazek

A tak zawór egr wygląda. Był czyszczony 5 tys km temu. Jest ufajdolony zwłaszcza od strony kolektora.
Obrazek

Teraz już wiem, że było warto :hurra:
Dla porównania postaram się za kolejne 5 tyś km odkręcić mój zestaw zamienny i sprawdzić stan.

_________________
Obrazek
Oceń moje e46 330d M pakiet http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=150114


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Grzexo -->> E46 330d M Sports package II Touring
PostNapisane: 5 czerwca 2015, 22:58 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8230
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Mega dobrze ci to wyszlo. :ok:
Ja tez docelowo musze zrobic to samo u siebie.
Polecam Ci tez zdjecie calego kolektora i wymycie go na myjce ultra dzwiekowej. Koszt to 20-30zl a w srodku bedzie jak nowy-zero syfu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grzexo -->> E46 330d M Sports package II Touring
PostNapisane: 6 czerwca 2015, 13:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 115
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30
interesi mnie mocno jakie to cyferki wypluje po wszystkich zabiegach i mapie :hyhy:

_________________
Zobacz i oceń mojego kruka :) -->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=150640


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Grzexo -->> E46 330d M Sports package II Touring
PostNapisane: 1 lipca 2015, 19:12 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 77
Lokalizacja: Koszalin / Swidwin
Moje BMW: e46 330d
Kod silnika: M57D30d2
Garaż: Jest E46 2004 Touring M pakiet M57D30
oraz sierrarot E36 turas 1,6 1998
Z technicznych spraw wszystko zostało już załatwione... łącznie z nową mapą w Car-connect...program opti i usunięciem egr.
W ostatni piątek zabrałem się za czyszczenie auta.
W sumie dwie okazje się na to złożyły. Wesele brata które odbyło się w ostatnią sobotę i najbliższy zjazd w Toruniu w tą sobotę 4 lipca :)
Przeprałem tapicerkę, nałożyłem wosk. Efekt na żywo lepszy jak na zdjęciach ale w końcu to galeria więc proszę:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Mam nadzieję, że sąsiad wybaczy mi zdjęcia w tle jego vectry ;)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Sportsitze mojego synka :)
Obrazek
Obrazek

Muszę uporządkować jeszcze środek. Wywalę złącze po telefonie i dam jakiś zamykany schowek lub kieszeń na napoje. Jakiś podłokietnik w lepszym stanie też by się przydał. Może ktoś ma jakis pomysł na zagospodarowanie konsoli środkowej? Zastanawiam się nad nowym mieszkiem do skrzyni i ręcznego.

_________________
Obrazek
Oceń moje e46 330d M pakiet http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=150114


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Grzexo -->> E46 330d M Sports package II Touring
PostNapisane: 15 września 2015, 12:10 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8230
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Jak wrażenia? Zauważyłeś jakąś różnicę bez egra? Była różnica przed ,a po wykasowaniu egru z kompa?

A jak się automat sprawuje? Zadowolony?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grzexo -->> E46 330d M Sports package II Touring
PostNapisane: 15 września 2015, 12:24 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29682
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
Grzexo napisał(a):
Auto odebrałem z warsztatu. Skrzynia miała powycierane już tarczki. Wsteczny praktycznie nie istniał natomiast przód jako tako ale za jednym razem zostało wszystko zrobione. Sprzęgło na szczęście jest ok. Nowy filtr, olej wymieniony dynamicznie, do tego podpora wału febi oraz dwie poduchy skrzyni.
Mam nadzieję, że już nie będę musiał tam zaglądać :cisza:


jaki koszt jak można wiedzieć? :)

alduwiel napisał(a):
Jak wrażenia? Zauważyłeś jakąś różnicę bez egra? Była różnica przed ,a po wykasowaniu egru z kompa?

A jak się automat sprawuje? Zadowolony?



x2 ;)

prezentuje się świetnie

Grzexo napisał(a):
Może ktoś ma jakis pomysł na zagospodarowanie konsoli środkowej?


tak jak piszesz, cup holder :)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Grzexo -->> E46 330d M Sports package II Touring
PostNapisane: 15 września 2015, 20:49 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 43
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E46 320d
Śliczna bo trochę podobna do mojej, ale zazdroszczę motoru :ok: Zmiany na wielki plus tylko wywal tą okropną "brzozę" z deski :P

_________________
BMW ............... długo , długo nic i pozostałe tępe strzały :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Grzexo -->> E46 330d M Sports package II Touring
PostNapisane: 16 września 2015, 18:02 
Bardzo miło wspominam ten egzemplarz.
Ja bym mieszków nie ruszał. Podłokietnik ewentualnie obszyć jak jest zniszczony i poprawić materiał na siedzisku kierowcy (boczek).


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Grzexo -->> E46 330d M Sports package II Touring
PostNapisane: 20 września 2015, 14:17 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 77
Lokalizacja: Koszalin / Swidwin
Moje BMW: e46 330d
Kod silnika: M57D30d2
Garaż: Jest E46 2004 Touring M pakiet M57D30
oraz sierrarot E36 turas 1,6 1998
Co do egr musiałem wprowadzić małe usprawnienie. Tzn te zwykłe obejmy się do tego nie nadają. Zamontowałem obejmy z fmic porządne na śrubę.
Okazało się, że tamte nie wytrzymywały takiego ciśnienia. Wąż puchnie co powodowało wypaczanie się obejmy i przepuszczanie powietrza na wyższych obrotach.
Wyszło to dopiero na hamowni na zjeździe w toruniu. Sam tego nie wyczułem bo też nie jeżdżę na co dzień z ogniem w wydechu. :)
Auto było już wtedy po lekkim programie i mapą opti ale po wykresie widać, że ma potencjał. Szkoda, że obejmy przepuszczały bo wynik byłby lepszy.
Specjalnie wklejam nawet kiepski na razie wykres żeby nie było, że zmiany i tuning silnika to bajka i zmiany od razu wychodzą za pierwszym razem. Wynik wziąłem na klatę i wiem, że trzeba go poprawić. PS temperatura w sam raz na hamowanie auta :cisza:

Poniżej foto z wykresem.
Obrazek
Po wymianie obejm czuć jednak różnicę w górnych partiach tam gdzie auto miało mało powietrza czyli po 3400 obr/min.
Mimo tego szykuję się do małej modyfikacji tej mapy bo moim zdaniem moment może być za duży na tą skrzynię.
Niestety nie miałem czasu na zmiany kosmetyczne bo okazało się, że z tyłu moje opony już kończą żywot. Poprzedni właściciel zaniedbał geometrię i moje opony zjadło od wewnętrznej strony tak, że miałem drut już prawie na wierzchu.
Wiedziałem już wcześniej ile kosztują opony 255/40 R18. Chciałem to przełożyć po zimie ale się nie dało. W sklepie najtańsza z tajwanu opona nankang albo japońska kumho koszt miedzy 400 a 500 zł za 1 szt. Etykieta opony średnia -D hamowanie na mokrym to dla mnie za słabo.
Znalazłem na alledrogo używane opony Michelin sp3 z 2014r z bieżnikiem 7,5mm. Za dwie sztuki dałem tyle co za jedną nową.
Zdjęcia opon poniżej... miałem szczęście nienaprawiane z włoskami jeszcze po bokach.
Obrazek

No ale żebym miał pod górkę przy zdejmowaniu koła okazało się, że jedna z felg jest delikatnie pęknięta. Około 2cm na rancie:
Obrazek
Generalnie felg aluminiowych nie powinno się spawać. Teraz zamiast założyć nowe opony musiałem fatygować się po dojazdówkę :) Dojechałem tak do fachowca z zawrotną prędkością który jest ponoć magikiem od napraw tego typu felg.
Zajeżdżam na miejsce i nie musiałem długo szukać. Po kolejce samochodów bmw poznałem gdzie trzeba się wbić :)Ludzie na 20" czy 19"nie wiem jak jeżdżą.
Sam z ciekawości poszedłem zobaczyć jak to robi. Rozwiercił całe pęknięcie wiertłem około fi6 na całej długości. Wyszlifował i napawał to wszystko nowym aluminium. Wyrównał, wylizał. Taki efekt pracy:
Obrazek
Ziomek powiedział, że jest tak naprawione, że koło wyważysz dobrze i w tym miejscu na pewno już nie pęknie. 50zł :)

Także sry ale cup holder musi poczekać :/
Co do skrzyni. Działa bez zarzutu. Jakbym wyłączył trakcję to podejrzewam, że bokiem pójdzie ;) Koszty- to było kilka miesięcy temu i lepiej nie przypominać sobie tego :P . 2,5 zł z naprawą demontażem, montażem i olej filtr.
Jak dorzucilem wymiane tych roznych gum przy okazji wyszlo okolo łącznie 3 zl. Koszt nieplanowany ale teraz jestem spokojny.
Co do zamiennika egr. Zajrzałem do wewnątrz podczas wymiany obejm. Trochę w środku przykurzony ale zero sadzy i syfu. Przejechałem tak już dobrych kilka tyś km.
Co do błędu egr. Nie próbowałem z nim jeździć bo jak robiłem mapę to od razu poprosiłem o wyłączenie egr w mapie zatem od razu wartość oczekiwanego powietrza przez ecu została zwiększona i nie mam błędu na desce. Dziękuję tym, którzy dotrwali do końca tej prasówki ;)

_________________
Obrazek
Oceń moje e46 330d M pakiet http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=150114


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Grzexo -->> E46 330d M Sports package II Touring
PostNapisane: 20 września 2015, 15:28 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29682
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
cyferki ładne, ale tak jak piszesz, ciekawe co na to skrzynia ;)

Grzexo napisał(a):
Co do skrzyni. Działa bez zarzutu. Jakbym wyłączył trakcję to podejrzewam, że bokiem pójdzie ;) Koszty- to było kilka miesięcy temu i lepiej nie przypominać sobie tego :P . 2,5 zł z naprawą demontażem, montażem i olej filtr.
Jak dorzucilem wymiane tych roznych gum przy okazji wyszlo okolo łącznie 3 zl. Koszt nieplanowany ale teraz jestem spokojny.
Co do zamiennika egr. Zajrzałem do wewnątrz podczas wymiany obejm. Trochę w środku przykurzony ale zero sadzy i syfu. Przejechałem tak już dobrych kilka tyś km.
Co do błędu egr. Nie próbowałem z nim jeździć bo jak robiłem mapę to od razu poprosiłem o wyłączenie egr w mapie zatem od razu wartość oczekiwanego powietrza przez ecu została zwiększona i nie mam błędu na desce. Dziękuję tym, którzy dotrwali do końca tej prasówki ;)


dzięki za info, obstawiałem dużo wyższe sumy ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Grzexo -->> E46 330d M Sports package II Touring
PostNapisane: 21 września 2015, 09:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 254
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: Brak
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=146096
podpora wału jeszcze żyje? :przestraszony:
w ogóle 611NM? :szok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Grzexo -->> E46 330d M Sports package II Touring
PostNapisane: 21 września 2015, 10:11 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8230
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
I tak to jest dobry wynik . Moj kolega 3 lata sie przymierzał do chipa 3,0d w 186 koniach i wymieniał to i tamto , a na końcu mu wyszło 202 konie :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grzexo -->> E46 330d M Sports package II Touring
PostNapisane: 21 września 2015, 10:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 566
Lokalizacja: Nowy Sącz
Moje BMW: E46 xDA
Kod silnika: M57N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=150371
Tylko jak zauważyłes albo jeszcze i nie to dwa różne silniki i na tamtym 220 to już wyzwanie a na tym 240 to bułka z masłem, oczywiście jeżeli oba sprawne i trzymają serię.

_________________
Obrazek

viewtopic.php?f=6&t=150371


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Grzexo -->> E46 330d M Sports package II Touring
PostNapisane: 21 września 2015, 10:46 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8230
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Taka prawda ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Grzexo -->> E46 330d M Sports package II Touring
PostNapisane: 21 września 2015, 22:07 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 77
Lokalizacja: Koszalin / Swidwin
Moje BMW: e46 330d
Kod silnika: M57D30d2
Garaż: Jest E46 2004 Touring M pakiet M57D30
oraz sierrarot E36 turas 1,6 1998
Mam doświadczenie przy obu tych silnikach. e46 330d 184hp w manualu jeździłem jednym modelem 7 lat w tym 5 lat z modyfikacjami. Zmieniałem olej co 10 tys km i jezdzilem dalej. Nic się z tym nie działo. Zobaczymy jak tutaj będzie. Na pewno dam znać jak coś walnie :)

_________________
Obrazek
Oceń moje e46 330d M pakiet http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=150114


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 60 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL