BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 10:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 15 maja 2015, 11:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1532
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B35
Witam

Z początku było e36 skromne 1.6 praktycznie golas jednakże kilometry pożerała jak szalona no i w sumie jest dalej w rodzinie dobija ją ojciec, potem przyszła pora na e39 528i było lepiej moc zdecydowanie większa niestety silnik zassał wodę a że blacha miała mankamenty autko zostało sprzedane za grosze :(
Po ciężkich i długich poszukiwaniach e60 stwierdziłem że za kasę jaką chcę przeznaczyć na kupno autka nic sensownego nie ma albo słabe silniki albo zerowe wyposażenie a jak już coś lepszego to okazywał się szrot. Przerzuciłem się na starszy model czyli znowu e39 poszukiwania znowu długie no ale jednak coś się znalazło :)

Przedstawiam wam mój nowy nabytek a w zasadzie to nie taki nowy bo posiadam go już 2 miesiące ;]

e39 535i z Lipca 2000r.

VIN: WBADN21090GR73248
Opis Model: 535i
Rynek: Europa
Typ: DN21
E-Kod: E39
Podwozie: Sedan
Układ kierowniczy: z lewej
Liczba drzwi: 4
Silnik: M62 / TU - 3,50l (180kW)
Napęd: napęd na tylne koło
Skrzynia biegów: automatyczna
Kolor nadwozia: Cosmos Czarny Metallic (303)
Tapicerka: Skóra standardowa / jasnożółty (O7LG)
Data produkcji: 12.07.2000
Montowane w: Dingolfing

Wyposażenie standardowe
S202A Skrzynia Steptronic
S210A Dynamiczny układ przeciwpoślizgowy (DSC)
S280A BMW Felga aluminiowa styl 176
S438A Wersja z drewna szlachetnego
S473A Podłokietnik z przodu
S520A Światła przeciwmgielne
S534A Automatyczna klimatyzacja
S540A Tempomat
S548A Licznik kilometrów
S555A Komputer pokładowy V z pilotem
S851A Wersja językowa niemiecki

Wyposażenie opcjonalne
S216A Wspomaganie układu kierowniczego Servotronic
S261A Poduszka powietrzna boczna pasażera na tylnych siedzeniach
S302A Instalacja alarmowa
S401A Dach przesuwno-uchylny elektryczny
S416A Rolety przeciwsłonecznatylne szyb bocznych tylnych
S423A Dywaniki podłogowe welurowe
S456A Elektrycznie regulowane komfortowe siedzenia
S465A Dzielona kanapa
S494A Ogrzewanie foteli przednich
S500A Spryskiwacze świateł z intensywnym myciem
S508A Czujniki parkowania z tyłu (PDC)
S522A Światła ksenonowe
S609A System nawigacji Professional
S775A Obicie podsufitki Antracyt
S863A Spis dealerów Europa
S879A Książki Serwisowa i użytkownika po niemiecku
S915A Brak konserwacji lakieru
S945A Berücksichtigung Preisabhängigkeit --- Co to kufa jest ??? :P
S415A Roleta tylnej szyby
S459A Elektryczna regulacja foteli przednich z pamięcią ustawień fotela kierowcy
S464A Torba na narty
S488A Podparcie lędźwiowe w fotelach przednich
S602A Monitor pokładowy z TV


Z zewnątrz tak się prezentuje:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

A wnętrze tak:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Na autko wleciały forumowe rameczki:

Obrazek

Jakiś czas temu poszła aktualizacja czytnika MK2 wraz ze spolszczeniem:

Obrazek

Obrazek

Kilka detali z autka jak montaż apteczki pod siedzenie pasażera:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Czy naprawa niedociskającej się kieszeni w siedzeniach kierowcy jak i pasażera:

Obrazek

Obrazek

W międzyczasie pykło 200.000 na blacie tylko ciekawe który raz :(

Obrazek

Po zakupie trzeba było trochę odświeżyć wnętrze produktami gliptone mniej więcej tak to wyglądało:

Obrazek

Oczywiście regulatory lamp połamane więc wymiana:

Jeden z pacjentów na stole

Obrazek

Otwieram lampę i okazuje się że mam w pełni ekologiczne regulatory :rotfl:

Obrazek

Pacjent otwarty

Obrazek

Obrazek

Nowe regulatory

Obrazek

kontra stare :przestraszony:

Obrazek

Zakup kilku pierdółek:

Obrazek

Oraz coś co szukałem od samego początku kupna auta i nikt w Polsce czegoś takiego nie chciał sprzedać :/
Mianowicie chodzi o tylną małą roletę w prawe drzwi
Długi czas wyglądało to tak:

Obrazek

No i wreszcie ogłoszenie na forum sporta zaskoczyło i proszę roletka na aucie :super:

Obrazek

No i chyba najgorsza z dotychczasowych prac mianowicie w aucie występowały błędy misfire i lr-adaption poczytałem parę lektur no i diagnoza padła taka że prawdopodobnie jest nieszczelny układ dolotowy :zdegustowany: małe zakupy i w domowym pudełku z częściami pojawiło się trochę gumowego i plastikowego złomu takiego jak:

separator Oleju
uszczelki pod kolektor
uszczelkę separator oleju-kolektor
uszczelkę przepustnica-kolektor
uszczelkę w przepustnicy
uszczelki pod wtryskiwacze benzynowe

Obrazek
Pracę czas zacząć i pierwsze co to myśl cholera jak ja to poskładam ale z pomocą przyszedł braciszek OmenSkce posiadacz wcześniej Bimbrowozu od Dżordż-a a obecnie LaCocainy Piter-a

Obrazek

No ale nie poddajemy się i po niedługim czasie silnik wyglądał tak:

Obrazek

Obrazek

Podczas rozbiórki okazało się że w układzie wody nie ma żadnego o-ringa czy podkładki wszystko na sylikon :przestraszony: więc kolejne zakupy i w moim pudełku z częściami pojawiły się wszelkie uszczelnienia od maluśkich o-ringów po dekiel "baseniku" pomiędzy głowicami

Wracając do błędów misfire i lr-adaption po rozkręceniu kolektora mym oczom ukazał się taki oto widok:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Przy okazji stwierdziłem że alternator lipnie daje bo podczas jazdy zdarzało się że napięcie spadało poniżej 13 :zdziwko: więc sprzęt oddany do regeneracji no i fakt okazało się że szczotki są na wymarciu, natomiast puszka w bloku w którą wchodzi alternator chłodzony wodą była od spodu oklejona papką z poxyliny czy czegoś więc zdrapałem ową gumę do żucia i szok dziura że palec wchodzi :zdegustowany:

Obrazek

Obrazek

Do akcji wpadł jakiś dwuskładnikowy klej epoksydowy z castoramy stworzony do klejenia wszelkich stopów metali no i teraz trochę lepiej to wygląda:

Obrazek

Po oszlifowaniu nawet nie widać że było coś klejone niestety zapomniałem fotkę strzelić :(

Przy okazji rozebrania silnika poszły do wymiany obie uszczelki klawiatur:

Obrazek

Obrazek

I taki bonus jak filterek paliwa

Obrazek

Wstyd przyznać ale jeszcze nie zrobiłem podstawy po kupnie takiej jak zmiana oleju ale chwilowo nie mam kiedy się za to zabrać bo przy okazji chciałem odkręcić miskę i zalukać słynne śruby pompy oleju.

Mam nadzieję że autko posłuży mi trochę czasu puki co wszystko z nim porządku ale czas pokaże ;]

Pozdrawiam wszystkich zaciekawionych :piwo:

_________________
Moje pierwsze BMW e36 316i
Drugie to E39 528i
No i obecne E39 535i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 15 maja 2015, 11:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 194
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N+
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144404
ogrom pracy poczynionych przy aucie jak na 2 miesiące posiadania go wogóle ;)

Kostek napisał(a):
Otwieram lampę i okazuje się że mam w pełni ekologiczne regulatory
Obrazek


Popisał się ktoś ułańską fantazją i zdolonościami :D

kilka rzeczy do poprawy jeszcze tak jak piszesz. Przydałoby się jeszcze kabelki od CB jakoś ogarnąć,bo trochę się chyba plątają...
Skóry w mega kolorze i mega po czyszczeniu ;)
a tak to ładna 5er :)
Szerokości! ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 15 maja 2015, 12:41 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1005
Wnętrze bardzo ładne, a przede wszystkim drewno. + za silnik.
Brak mpakietu w E39 robi swoje i myślałbym na Twoim miejscu by dołożyć zewnętrzny.

+200.000 magiczne miała parę ładnych lat temu patrząc na fotel kierowcy ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 15 maja 2015, 13:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7081
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Misfire to zazwyczaj wina zużytych świec lub cewek zapłonowych. Duzo powazniejszych rzeczy ogarnoles i dziwie sie ze nie zrobiles wymiany oleju jeszcze ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 15 maja 2015, 14:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23101
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Sympatyczne pięć ER :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 15 maja 2015, 14:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 5069
Lokalizacja: Krotoszyn
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116330
Hakelbery napisał(a):
Duzo powazniejszych rzeczy ogarnoles i dziwie sie ze nie zrobiles wymiany oleju jeszcze ;)
no, to fakt. Tym bardziej właśnie, że cały ten ogrom pracy Kostek, poszedł tutaj dużo dalej.
:ok:

Ogólnie jest to całkiem fajna wersja. Po tym jak skóry w zasadzie zmieniły swój kolor widać, że 5er wymagała odświeżenia.
Fajny środek, jedynie drewno jakoś nie zgadza mi się z tym kolorem skór, ale jeśli chodzi o prace przy aucie to już jest detal.
Kostek napisał(a):
Berücksichtigung Preisabhängigkeit - Co to kufa jest ???
Należy wziąć pod uwagę zależność od ceny..? :P

_________________
Zobacz i oceń moje E46 320d Stahlgrau | Cicha wytrzymałość. Zapraszam również na kanał YT!
Obrazek
~ Moda przemija, styl pozostaje. ~


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 15 maja 2015, 17:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 3649
Lokalizacja: Pyskowice
Moje BMW: F34 / CLA
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143460
Fajna i zadbana
Tylko zamomtuj jakoś estetycznie to CB i może by jakieś nowe dywaniki warto kupić :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 15 maja 2015, 19:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 55
Moje BMW: 525iA Lifestyle RIP.
Kod silnika: M54B25
Fajna, środek szczególnie. Oby tylko nigdy M-pakietu nie dostała :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 16 maja 2015, 00:18 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 513
Moje BMW: 320i
Kod silnika: b48b20 @ 305/415
Dobrze działasz, ale olej i świece to bym wymienił w pierwszej kolejności ;) 50/50 na skórach mega różnica, nie wiem jak ludzie są w stanie tak zapuścić wnętrze.
Ja bym włożył styling 32 albo jakąś większą felgę i m pakiet ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 16 maja 2015, 16:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1532
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B35
gh0st napisał(a):
Brak mpakietu w E39 robi swoje i myślałbym na Twoim miejscu by dołożyć zewnętrzny.

Lukassz napisał(a):
Oby tylko nigdy M-pakietu nie dostała :)

Widze podzielone zdania ;) ale raczej pujdę tokiem że mpakietu nie będzie jedyne co to listwy chromowane wpadną na zderzaki bo obecnie niby są ale pomalowane na czarno :wstyd:
Hakelbery napisał(a):
Misfire to zazwyczaj wina zużytych świec lub cewek zapłonowych

To mogła być też wina padniętej uszczelki klawiatury bo fajki cewek były całe w oleju :(
Hakelbery napisał(a):
dziwie sie ze nie zrobiles wymiany oleju jeszcze

kinko napisał(a):
Dobrze działasz, ale olej i świece to bym wymienił w pierwszej kolejności ;)

Jutro planowana wymiana :cwaniak:
MAR161 napisał(a):
Przydałoby się jeszcze kabelki od CB jakoś ogarnąć,bo trochę się chyba plątają...

ppatryk napisał(a):
Tylko zamomtuj jakoś estetycznie to CB

CB puki co brak a kabelki wyglądają tak:
Obrazek
ppatryk napisał(a):
i może by jakieś nowe dywaniki warto kupić :)

Są w planie kupna tylko jakoś nie mogę dobrego grubego weluru wyczajić :(
kinko napisał(a):
Ja bym włożył styling 32 albo jakąś większą felgę

Posiadam styling 65 z mojej byłej 528 tylko opon brak bo niby są zarzucone nowe ale niestety umarły :( padnięty czujnik abs i ostre awaryjne hamowanie zrobiło swoje :rozpacz:

MAR161 napisał(a):
ogrom pracy poczynionych przy aucie jak na 2 miesiące posiadania go wogóle ;)

Ogrom ogrom i pierwsze problemy :wsciekly:



Nawet ściskanie węża po odkręceniu korka na zbiorniczku przynosi efekty :(



Jak pech to pech no ale nie ma co się poddawać i trzeba zrobić :cwaniak:
Tutaj widać że coś poszło nie tak i wywaliło całe uszczelnienie które było poprowadzone po uszczelce

Obrazek

Szybki demontaż, ogólnie zajęło mi to jakieś pół godzinki :hyhy:, i pompa wody wraz z felerną uszczelką poza autkiem

Obrazek

Tutaj widać przedmuchane uszczelnienie:

Obrazek

No i co dalej nowej uszczelki brak sklepy pozamykane a autko potrzebne :/
Szybkie przewalenie śmieci w garażu i efekt końcowy :wstyd:

Obrazek

I jeszcze dopasowanie do silnika

Obrazek

Wszystko wysmarowane sylikonem wysokotemperaturowym i złożenie do kupy, fotek brak bo całe łapy poklejone miałem no ale jakoś sikę trzyma i jak będzie dobrze to chyba już tak zostawię bo ręce opadają :zdegustowany: ale z drugiej strony serce się kraja że takie coś mam w aucie :mur:

Ogólnie dzięki wszystkim za dobre słowo :ok:

_________________
Moje pierwsze BMW e36 316i
Drugie to E39 528i
No i obecne E39 535i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 26 maja 2015, 22:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1532
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B35
Deszcz leje ale robota jest więc trzeba działać ;)

Obrazek

Ogólnie wynikły problemy z termostatem od chłodzenia oleju skrzyni biegów, mianowicie z mojej winy ukruszył się króciec wody :wstyd: niby pospawany idealnie a cieknie jak z kranu :/ dalsze próby spawania dorobiły go na amen tak że nie było co ratować więc padła decyzja o wymianie na nowy :)
Wywaliło przez niego cały płyn to nie szło wpakować się nad kanał :zdegustowany: dlatego operacja przeprowadzona od góry :zdziwko:

A oto winowajca wycieku i jego następca:

Obrazek

_________________
Moje pierwsze BMW e36 316i
Drugie to E39 528i
No i obecne E39 535i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 26 maja 2015, 22:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 3649
Lokalizacja: Pyskowice
Moje BMW: F34 / CLA
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143460
fajne dywaniki są petex lub pfi, te za 99 zł mają dobrej jakości welur

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 26 maja 2015, 22:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
ogrom pracy w tym aucie

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 27 maja 2015, 10:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1688
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Moje BMW: E63 645Ci
Kod silnika: N62B44
Garaż: E63,F25,F10,E38 baaardzo individual: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151384
Byłe Z3 :
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były compact 316i :
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148494
Dobrze działasz, życzę Ci powodzenia w dalszych akcjach przy aucie, bo co do egzemplarza to wnętrza świetne, do tego V8, pozazdrościć :ok:

_________________
E63,F25,F10,E38 baaardzo individual : viewtopic.php?f=6&t=151384
Moje byłe Z3 1.8 Roadster : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były E36/5 316i Hellrot : viewtopic.php?f=6&t=148494


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 27 maja 2015, 13:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 1082
Lokalizacja: Pisz
Moje BMW: e36 320
Garaż: Smutek kończy się tam gdzie zaczyna się odcinka ! ! !
Z tego co widzę trafiła ci się trochę zaniedbana pod względem mechanicznym ale jak buda prosta to warto ogarnąć mechanikę i cieszyć się jazdą v8 :super: super że wszystko robisz sam podobnie jak ja w swojej buni :super: Jak zwykle kupując starsze bmw trzeba dużo poprawić po byłych właścicielach :dobani: Duży + za bardzo ładne wnętrze i mój ulubiony kolor drewna :super:

_________________
Zobacz i oceń http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131867&p=1687987#p1687987

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 27 maja 2015, 14:22 
ladnie ogarniasz, sztuka calkiem spoko, ale jak widac niespodzianki sie zdarzaja :P

jak po przesiadce z 528i na 245konna 535i?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 27 maja 2015, 21:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1532
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B35
Autko ogarniam bo zamierzam nim trochę pojeździć więc nie ma co olewać i trzeba wady usuwać ;)

Czarny napisał(a):
jak po przesiadce z 528i na 245konna 535i?

W sumie to nie odczuwam za bardzo różnicy może dlatego ze 535 jest w automacie a 528 było w manualu z drugiej strony nie poruszałem się jeszcze w agresywnym stylu jazdy wiec tak do końca nie znam sportowego zacięcia 535 ;)

Dziś odebrałem paczkę od kolegi pawelos666 efekt zobaczymy w piątek kiedy to przeprowadzę montaż zawartości paczki czyli czegoś takiego:

Obrazek

A wracając do ogarniania autka uszczelka stworzona z opakowania filtra powietrza MANNA:

Obrazek

Została wydmuchana w jednym miejscu :/ prawdopodobna przyczyna to zerwany gwint w gnieździe jednej ze śrub mocujących pompę wody, więc szybkie prze gwintowanie z m6 na m7

Obrazek

Montaż nowej uszczelki ori BMW za całe 12zł ;] i złożenie do kupy z nadzieją że już wszystko będzie dobrze :cwaniak:

_________________
Moje pierwsze BMW e36 316i
Drugie to E39 528i
No i obecne E39 535i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 31 maja 2015, 12:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2516
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
Kostek, ładna furka i dobrze działasz, miejmy nadzieję że problemy tego auta są na wyczerpaniu ;)
Jak się uporasz z mechaniką to może jakieś fajne kółka wrzucisz?

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 31 maja 2015, 21:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1532
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B35
Pablo325i napisał(a):
Kostek, ładna furka i dobrze działasz, miejmy nadzieję że problemy tego auta są na wyczerpaniu ;)
Jak się uporasz z mechaniką to może jakieś fajne kółka wrzucisz?

Dziś wyjechałem z garażu i mam nadzieje że długo do niego nie wrócę :cwaniak:
Co do koła to zostały mi z poprzedniej 528
Tak się prezentowały:

Obrazek

Mam nadzieje że na nowej czarnuli też będzie wyglądało :oczami:

A tak w ogóle to nie zapodałem fot z wymiany oleju gdzie miało miejsce zdjęci miski w celu sprawdzenia słynnych śrub pompy olejowej, które o dziwo siedziały twardo ;] Jednak dobrze ze miska poszła w dół bo naciąg łańcucha chyba nigdy nie był sprawdzany :szok:

Obrazek

Obrazek

Dorzucam jeszcze fotkę starych świec, które zostały zastąpione nowymi z ustawionymi przerwami pod mój silniczek i tu podziękowania dla kolegi pawelos666 :piwo:

Obrazek

_________________
Moje pierwsze BMW e36 316i
Drugie to E39 528i
No i obecne E39 535i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kostek -->> e39 535iA
PostNapisane: 1 czerwca 2015, 08:57 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 58
Lokalizacja: UK
Moje BMW: E92 320i Dama
Kod silnika: N43B20
Garaż: Aktualnie:
E92 320i 05/04/18 -
Było:
E36 316i Bimbrowóz 2012-2013
E46 328Ci LaCocaina 2014-2017
No Kostek jak zawsze trzymasz poziom pod względem włożonej pracy w samochód :ok: Autko fajne, V8 robi robotę, środek meeeega :hurra: No i dzięki Tobie wiele się nauczyłem i jak zawsze służę pomocą :super: zabawa przy samochodzie z Tobą to sama przyjemność :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 106 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL