BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 kwietnia 2024, 13:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: DominikE90-->> BMW 320d E90
PostNapisane: 19 września 2016, 22:34 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 77
Lokalizacja: Koszyce/Kraków
Moje BMW: E90
Kod silnika: M47N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5&start=60
W sumie miało już być nisko i tłusto, ale wysypało się kilka prywatnych spraw, wakacje, częste podróże i teraz msuze doinwestować na serwis olejowy, zmienić dwa paski z przodu i łożysko napinacza bo zaczeło szumieć więc nisko będzie ale pierw sprawy techniczne bo u mnie zawsze musi być wszystko na tip top dopiętę :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DominikE90-->> BMW 320d E90
PostNapisane: 13 marca 2017, 20:25 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 77
Lokalizacja: Koszyce/Kraków
Moje BMW: E90
Kod silnika: M47N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5&start=60
Witam, minęło sporo czasu odkąd tu byłem :D
BMW ma się dobrze, wpadło kilka modów, ale na zdjęcia musicie poczekać 2 tygodnie, bo miałem malować zderzak przez zime, ale stwierdziłem, że poczekam na wiosne co by w zimę nie spiaskować przodu. :super:
Auto stoi już na letnich rolkach, za tydzień jedzie do lakiernika, więc wpadnie jakaś sesja z nowymi dodatkami, więc nie zdradzam postępów :cwaniak:

Mam pytanie odnośnie układu wydechowego. Seryjnie nie miałem DPF, mam dwa katy. Noszę się z zamiarem wycięcia, tylko słyszałem różne opinie... Jedni mówią wycinać, drudzy mówią zostawić.

Jakie z tego będę miał plusy i minusy? I czy takie katy z 2.0d są coś wogóle warte na rynku złomiarzy? :D
Myślicie, że zwiększy się moc? Czekam na fachowe doradztwo i jak będzie więcej plusów niż minusów to w weekend pojadę na usunięcie. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DominikE90-->> BMW 320d E90
PostNapisane: 13 marca 2017, 20:41 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 619
Lokalizacja: Przemyśl/Wrocław
Moje BMW: e61
Kod silnika: M57N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168198
DominikE90 napisał(a):
Jakie z tego będę miał plusy i minusy? I czy takie katy z 2.0d są coś wogóle warte na rynku złomiarzy?


minusy będą takie że będzie walić niemiłosiernie i szczypać w oczy szczególnie na zimnym silniku, przy otwartych szybach gdzieś na światłach będzie ci zaciągać do środka ten smród. Plus to taki że coś tam ugrasz na mocy, ale jak nie chcesz się bić o każdego konia mechanicznego to zostaw katalizatory w spokoju, ew ja mogę od ciebie wziąć ten zaraz za turbo, jak masz wersje bez dpf-a.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DominikE90-->> BMW 320d E90
PostNapisane: 13 marca 2017, 20:45 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 77
Lokalizacja: Koszyce/Kraków
Moje BMW: E90
Kod silnika: M47N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5&start=60
Mam wersje bez DPF. Jaki jest koszt takich katów na rynku wtórnym?

I jeszcze czy dźwięk pozostanie na tym samym poziomie czy się zmieni?

Auto jest po programie, więc nawet i z katami wali w komin na czarno :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DominikE90-->> BMW 320d E90
PostNapisane: 13 marca 2017, 21:41 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 619
Lokalizacja: Przemyśl/Wrocław
Moje BMW: e61
Kod silnika: M57N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168198
DominikE90 napisał(a):
uto jest po programie, więc nawet i z katami wali w komin na czarno

nie chcę ani chwalić ani krytykować, ale jechałem raz za swoim e91, prosiłem kolegę żeby dawał do odcinki, i dymu przy zmianie biegu mam / miałem naprawdę niewiele ( program mam od TC). jak wali ostro dymem to może trzeba by wtryski sprawdzić czy coś ?
co do dźwięku to w aucie jest delikatnie głośniej, na zewnątrz coś tam słychać, powiedzmy takie lekkie buczenie, nawet jest ok, w ogóle nie przeszkadza.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DominikE90-->> BMW 320d E90
PostNapisane: 13 marca 2017, 23:20 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 77
Lokalizacja: Koszyce/Kraków
Moje BMW: E90
Kod silnika: M47N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5&start=60
Znaczy nie ma tak, że jest czarno, tylko przy ok 4 tys rpm idzie taka lekka dawka czarnego dymu, nic strasznego, w lusterku wstecznym nie zauważalna więc nie przeszkadza.

W takim razie w weekend wycinam katy :cisza:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DominikE90-->> BMW 320d E90
PostNapisane: 14 marca 2017, 07:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
DominikE90, za kata dostaniesz jakies 620-650 ;) Oczywiście piszę o tym umieszczonym bezpośrednio za turbosprężarką.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DominikE90-->> BMW 320d E90
PostNapisane: 6 maja 2017, 16:18 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 77
Lokalizacja: Koszyce/Kraków
Moje BMW: E90
Kod silnika: M47N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5&start=60
Samochód przechodzi powoli wiosenne wizualne SPA, ale i przy okazji stwierdził, że mechanicznie też musi coś się zmienić. 220k przebiegu...

Wpada nowe turbo, zestaw wszystkich filtrów oraz nowiutki olej, akurat mi sie udało bo w tym tygodniu mialem robic zmiane.
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL