BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 23:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 539 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 27  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 28 lutego 2017, 19:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Kwestia potrzeby i wyboru, trochę niższe jedne parametry nie dyskwalifikuja produktu, a inne zalety też są istotne
Jest jeszcze EE5w30 (bez c3)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 1 marca 2017, 14:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2702
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
http://www.auditeam.pl/forum/topic/1860 ... owe-testy/


Tutaj sa dosyć ciekawe testy oleju, jest i z nanotechnologią.

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 1 marca 2017, 14:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Mateusz118 napisał(a):
http://www.auditeam.pl/forum/topic/1860-oleje-silnikowe-testy/


Tutaj sa dosyć ciekawe testy oleju, jest i z nanotechnologią.

taki test nie jest miarodajny - nie pokazuje niczego
a sprawdza się w nim najlepiej popularny szampon przeciwłupieżowy - naprawdę :D

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 1 marca 2017, 19:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Szampon w koncu ma chronic wlosy ipielegnowac skore, wiec musi byc odpowiedni, aby chronic glowe.
Szkoda, ze na nim nie mozna latac, bo byloby super z ochrona :rotfl:

Tak na powaznie to ja patrze na testy zima przy ujemnych temperaturach i czasem mnie zaskakuje jak olej, ktory ma niby plynnosc ustalona przy -42 splywa wolniej niz ten, ktory ma przy -36.
Takze czasem nas w wala robia niestety.
Drugi test to test palnika, gdzie wychodzi ktory olej zostawia nagar i czy bardzo zmienia kolor.
Najgorzej wypadaja castrole, bo nawet 10w60 zostawia szlam, a to olej do M-ek.
Millers dobrze wypada, ale najciekawsze jest to, ze olej ktory ma dobra plynnosc zima, nie wypada dorze w testach na przypalanie.

Ok, nie ma co, mi pasuje ten c3 xf 5w30, wiec bedzie zalewany non stop


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 1 marca 2017, 20:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
ale olej nawet w sportowych autach bardzo rzadko dochodzi do 150st., więc nie wiem po co grzać palnikiem kilka mililitrów oleju :-k

fakt, że olej ma sporo zadań: ochrona przy + oraz -, ma być odporny na przegrzanie, starzenie etc., a przy tym spełniać określone normy
dlatego ważna jest ochrona i właściwy dobór

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 1 marca 2017, 20:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Nie jest tak, ze turbo dochodzi do kolo 1000 stopni, dlatego zaleca sie wyzszy grade oleju do turbo silnika?

Jesli nie trzeba takiego oleju to ten mi wystarczy, na zime takze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 1 marca 2017, 21:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Nie aż tak wysoka, ale jest ciepło. Olej nie płynie bezpośrednio tamtędy. Poza tym płynie pod ciśnieniem, więc cały czas jest przeplyw. Dlatego istotne jest schłodzenie turbiny po forsownej jeździe

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 1 marca 2017, 22:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
To podstawa, ale nie kazdy wie, ze tak trzeba albo nie chce sie czekac 1-2min. Tak samo przed jazda dobrze lekko rozgrzac silnik i nie cisnac pod czerwone od startu :suchy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 2 marca 2017, 09:44 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
haj,
kiedys zrobilem taki pomiar:
w otwor w kolektorze wydechowym: wyjscie na EGR wsadzilem czujke EGT (wskazanie *10)

wg moich obserwacji
- przy spokojnej "miejskiej" jezdzie temperatura jest nie wieksza niz 200stopni (skala zaczyna sie od 200 wiec nawet na biegunie czujka pokazalaby 200
- paro-sekundowe buty nie podnosza temp (na filmie widac jak po cofnieciu buta spada temp wiec to nie "powolnosc" reakcji czujnika)
- przy sprintach typu 20s temp dochodzi do 600 i rosnie (obstawiam, ze minuta pelnego buta i turbina swieci pod maska)
- odpuszczenie nogi z gazu i wg wskaznika temp zaraz spada

Reasumujac: nie ma chyba co demonizowac...jak ktos sobie jechal 100km/h na tempomacie to ta turbina jakas goraca byc nie moze bo przeciez temp w kolektorze wysoka nie jest
Jazda z butem pelnym to inna sprawa ale nie wiem gdzie mialbym cisnac full buta dluzej niz 10s... w normalnych warunkach tylko na autostradzie przy scigawce z kims a zanim z niej zjedziemy by sie zatrzymac to juz temp spadnie
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 2 marca 2017, 09:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
przemek4net, zgadza się, dlatego napisałem, że
rorafalki napisał(a):
istotne jest schłodzenie turbiny po forsownej jeździe

:)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 2 marca 2017, 18:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Dlatego system start/stop to najgorsze g.../ Jedziemy autostrada i nagle ktos chce sie scigac. Cisniemy ostro pare razy, a pozniej zjazd i swiatla. Silnik sie wylacza od razu i turbo ma odciety doplyw oleju. Tak samo jakbysmy sobie pary razy w miescie przycisneli i nagle czerwone-hamujemy i znowu stop.
Nie dosc, ze tloki z cylindrami dostaja, to jeszcze turbo, a spalanie wcale nie jest mniejsze, bo na odpalenie trzeba tez wiecej paliwa niz jakbysmy nawet minute stali z wlaczonym silnikiem. O kant d.. to rozbic, ale producenci wiedza co robia :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 4 marca 2017, 08:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Punisher, nie chwalisz się, że kupiłeś daily :rotfl:
Obrazek
źródło: https://www.facebook.com/29522310062579 ... =3&theater

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 4 marca 2017, 14:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
To jest do driftu, bo e92 zbyt latwo kontrolowac w poslizgu :hyhy:

Fajna bestia, zeby mnie takie cos krecilo to tez bym walnal takie cos


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, Wydech, pro kit
PostNapisane: 17 kwietnia 2017, 11:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Kilka zdjec po montazu spoilera oraz przerobce wydechu na wzor 335d/i

Usuniete obie puszki, wiec delikatnie dzwiek sie poprawil na bardziej basowy. Jak pisalem u Tomka w temacie-nie mam udczucie, ze silnik sie dlawi przy ok 4tys obr nawet z dpf-em.
Jest duzo lepiej i reakcja na gaz jest lepsza od samego dolu. Nie slychac turbo jak to jest w 335d z dpf-em.

Bedzie okazja, nagram filmik, ale szalu nie bedzie. Dla mnie bardziej niz dzwiek liczyl sie wygad oraz lepszy flow, aby przygotowac wydech do hybrydy w przyszlosci
Dodatkowo kilka zdjec po montazu sprezyn pro kit. Przod w porownaniu do serii siadl zncznie. Zderzak jest juz nisko i musze uwazac, bo latwo przytrzec o garby. Dla porownania przed zmiana od nadkola do felgi bylo 9cm, a teraz jest 6cm. Zderzak w dolnej czesci ma ok 10cm do ziemii, wiec jest juz nisko.
Obecnie dystanse jakie mam zalozone to 18mm przod i 20mm tyl. Mozna po 2mm dorzucic, ale z tylu musialbym miec cambery, bo bedzie ostro trzec, a przod bylby na ryzyka. Jak dla mnie jest ok, aby bez problemu parkowac i nie obcierac felg, chociaz i tak musze uwazac

Koncowki maja 3.5'', wiec ok 90mm. Nie chcialem 100mm, wedlug mnie za duze, a te pasuja idealnie

Zostaly tez zakupione ori wycieraczki tym razem za namowa kolegi, ktory zakladal owe do swojej e92. Przyznam, ze pracuja ciszej niz bosch, czy valeo, mimo ze wlasnie valeo robi dla bmw ori, a zamienniki sie do ori nie umywaja.

Szalu to nie robi, dupy nie urywa, ale wyglada lepiej niz seria



Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Na tym zdjeciu koza jak cholera :zdziwko:


Obrazek

Mala niespodzianka podczas malego wypadu

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 17 kwietnia 2017, 17:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Bardzo dobrze wygląda :cwaniak:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 18 kwietnia 2017, 19:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Nareszcie wyglada jak powinna

Panowie pytanie: koncowki drazkow wymienione, wahacze, laczniki stabilizatorow, odboje i oslony amorow, poduchy amorow i po geo znowu puka.

Amory sa w dobrym stanie, a juz mialem sie brac za drugie wahacze albo amory gdy sprawdzilem kola, kopiac lekko w przod kola i krecac kiera czuje ze sa luzy na kierze. Jest lakki luz i slychac delikatne pukanie, wiec obstawiam drazki kierownicze, bo koncowki zmienione.

Pytanie czy brac zamienniki, a jesli tak to czy warto lemfordera brac, bo sie troche zjechal albo trw, bo tez duzo negatywow.
Czy ktos wymienial sam czy lepiej warsztat?
Ori drazki sa chyba nie do kupienia, bo wystepuja z koncowkami, a numeru samego drazka nie mam.
Jesli szkoda na ori za ok 500zl za sztuka, to jaki juz wspomniany drazek, zeby nie kupowac za rok znowu, bo sie posypie?

EDIT

Niestety dalej utwierdzam sie w tym, ze angielscy mechanicy to partacze-po ustawieniu geometrii, nie dokrecil mi koncowek drazkow, co powodowalo tluczenie na nierownosciach. Na szczescie to nie drazki.
Do tego laczniki stabilizatorow lemforder wylaly w gornej czesci na sworzniu, a guma zeszla po 6-ciu miesiacach. Gdyby jeden to byl zrozumial, ale oba to nie przypadek. Byly produkcji tureckiej niestety, wiec jak zobaczycie zrobione w Turcji, to z miejsca oddajcie!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 27 czerwca 2017, 20:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Pany co to moze byc?
Padnieta przepustnica?
Koledze pekla chlodnica egr, zaslepil dolot egr i zalozyl alu rure, ale przepustnica wariuje. Nie wiem czy to wina zatkania egr czy przepustnica sie posypala?
Nie reaguje na pedal gazu, ale zyje wlasnym zyciem.
Niestety zawalilo mu to dpf i teraz myslimy co to moze byc i czy to jest wina przepustnicy.
Pacjent e92 335d lci



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 27 czerwca 2017, 21:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Wrzuć do działu mechanika ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 27 czerwca 2017, 21:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Dzieki :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 28 czerwca 2017, 01:14 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
wtryski to tam tez mega cykaja , przynajmniej tak sie wydaje na filmie

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 539 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 27  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL