BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 kwietnia 2024, 04:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 254 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Lukasz_S-->> E38 740i USA
PostNapisane: 22 listopada 2016, 09:05 
DaaN napisał(a):
fajnie że sam ogarniasz :ok:

Dokładnie, miałem to samo napisać :) W stanach pewnie dość niecodzienny widok taki remoncik na parkingu :D


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Lukasz_S-->> E38 740i USA
PostNapisane: 22 listopada 2016, 16:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1884
Moje BMW: E92 335i Msport
Kod silnika: N55
rorafalki napisał(a):
ja zwykle super przeprowadzone prace - miło się tu zagląda :cwaniak:

PS ile kosztuje regenerowany alternator chłodzony cieczą w USA?

Dzięki :)
Alternator w USA kosztuje 500 $

_________________
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lukasz_S-->> E38 740i USA
PostNapisane: 22 listopada 2016, 20:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 1255
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e38
Kod silnika: M67
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134212
Lukasz_S napisał(a):
Alternator w USA kosztuje 500 $

Nie da się tej ceny przełożyć na Polskie realia . To raczej tylko informacja ale domyslam sie ,ze Rora tylko informacyjnie wlasnie pytal .W PL widziałem zregenerowane od 700 zł ale jak to działa po regeneracji nie sprawdzałem na "sobie"

Co do prac to tak jak już inni napisali , największa satysfakcja ze sam to zrobiłeś . My znowu mamy frajde z oglądania zdjęć które wykonałes podczas prac :) zawsze można coś podpatrzeć coś wykorzystać w przyszłości ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lukasz_S-->> E38 740i USA
PostNapisane: 22 listopada 2016, 22:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Mastello napisał(a):
Lukasz_S napisał(a):
Alternator w USA kosztuje 500 $

Nie da się tej ceny przełożyć na Polskie realia . To raczej tylko informacja ale domyslam sie ,ze Rora tylko informacyjnie wlasnie pytal

tak, chciałem mieć obraz jak kształtują się ceny w USA

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lukasz_S-->> E38 740i USA
PostNapisane: 22 listopada 2016, 22:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
rorafalki napisał(a):
tak, chciałem mieć obraz jak kształtują się ceny w USA


Praktycznie takie same jak w Polsce. Teraz to nawet jest "taniej" bo złotówka poleciała na łeb.

Mastello napisał(a):
W PL widziałem zregenerowane od 700 zł


Tak, ale te $500 to jest pewnie za fabrycznie regenerowanego Boscha a taki w Polsce to 1800zł + kaucja.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Lukasz_S-->> E38 740i USA
PostNapisane: 22 listopada 2016, 23:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7081
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
W E53 mialem ten sam problem :) Dobrze sie oglada jak ktos tak sam ogarnia sobie auto :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lukasz_S-->> E38 740i USA
PostNapisane: 22 listopada 2016, 23:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1884
Moje BMW: E92 335i Msport
Kod silnika: N55
Tomek napisał(a):
Tak, ale te $500 to jest pewnie za fabrycznie regenerowanego Boscha a taki w Polsce to 1800zł + kaucja.


Dobra, popatrzyłem na rachunek i jednak taniej jest trochę.
Alternator regenerowany przez Boscha dokładnie kosztuje 401.99 $ z gwarancją oczywiście
62$ oddadzą mi jak przyniosę stary alternator.

Czyli koszt samego alternatora 339.99$ czyli przy obecnym kursie 1660 zł (kurs dolara jest teraz chyba rekordowo wysoki)
Więc cena jak najbardziej ok, zważywszy (co mnie bardzo cieszy) że takie części nawet do serii 7 są dostępne w sklepie od ręki bez konieczności zamawiania.

_________________
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lukasz_S-->> E38 740i USA
PostNapisane: 22 listopada 2016, 23:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1884
Moje BMW: E92 335i Msport
Kod silnika: N55
Hakelbery napisał(a):
Dobrze sie oglada jak ktos tak sam ogarnia sobie auto

Dzięki :cwaniak:
Pytałem nawet zarządcy budynku czy takie manewry jakie wykonuję są dozwolone i dostałem odpowiedz że jeśli nie narobię syfu typu zlanie
oleju na ziemię to mogę sobie grzebać :ok:

_________________
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lukasz_S-->> E38 740i USA
PostNapisane: 23 listopada 2016, 00:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
Lukasz_S napisał(a):
Hakelbery napisał(a):
Dobrze sie oglada jak ktos tak sam ogarnia sobie auto

Dzięki :cwaniak:
Pytałem nawet zarządcy budynku czy takie manewry jakie wykonuję są dozwolone i dostałem odpowiedz że jeśli nie narobię syfu typu zlanie
oleju na ziemię to mogę sobie grzebać :ok:

Płyn chłodniczy nigdzie nie poleciał na posadzkę? :luka:
Pięknie prezentuje się Twoje 7er ;), zegary z M5 :super:

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lukasz_S-->> E38 740i USA
PostNapisane: 23 listopada 2016, 00:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Lukasz_S napisał(a):
Hakelbery napisał(a):
Dobrze sie oglada jak ktos tak sam ogarnia sobie auto

Dzięki :cwaniak:
Pytałem nawet zarządcy budynku czy takie manewry jakie wykonuję są dozwolone i dostałem odpowiedz że jeśli nie narobię syfu typu zlanie
oleju na ziemię to mogę sobie grzebać :ok:


Dobrze masz, u mnie jest teoretycznie zakaz jakiegokolwiek grzebania. Choć jak do tej pory to zmieniałem cewki w X3 i nikt nic nie mówił :D

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Lukasz_S-->> E38 740i USA
PostNapisane: 23 listopada 2016, 01:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1884
Moje BMW: E92 335i Msport
Kod silnika: N55
Pawel! napisał(a):
Płyn chłodniczy nigdzie nie poleciał na posadzkę?
Pięknie prezentuje się Twoje 7er , zegary z M5
\
Dzięki :)
Hehe może ze 100ml zleciało na ziemie :D Od razu popsikałem brake cleanerem i wytarłem

_________________
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lukasz_S-->> E38 740i USA
PostNapisane: 23 listopada 2016, 16:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7081
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Tomek napisał(a):
u mnie jest teoretycznie zakaz jakiegokolwiek grzebania


Wszystko zalezy od sasiadow, kiedys miekszalem w budynku gdzie bylo duzo starszych osob i chyba sam widok mojej osoby i DP bez catow wystarczylo zeby sie na mnie skarzyli dlatego dlugo tam nie pomieszkalem. Natomiast w drugim mieszkaniu bylo duzo lepiej nie liczac sasiada polaka gorala z jakies wiochy ktoremu tata wchodzil do wanny jak byl maly i odbilo mu sie mocno na psychice. Nie ktore zakazy i nakazy na osiedlach sa strasznie glupie i mocno egzekowane szczegolnie te dotyczace parkowania ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lukasz_S-->> E38 740i USA
PostNapisane: 23 listopada 2016, 18:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 11
Posty: 1287
Lokalizacja: Łańcut
Kod silnika: M54B22
Garaż: E46 320i
Powiedzcie mi jak to jest z tymi diodami w liczniku z M, one się regulują (kolor i zakres pola) w stosunku do temperatury czy jak? ;) Dobrze działasz i masz pojęcia o tym :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lukasz_S-->> E38 740i USA
PostNapisane: 23 listopada 2016, 22:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1884
Moje BMW: E92 335i Msport
Kod silnika: N55
ZuchLCT napisał(a):
Powiedzcie mi jak to jest z tymi diodami w liczniku z M, one się regulują (kolor i zakres pola) w stosunku do temperatury czy jak? Dobrze działasz i masz pojęcia o tym

Diody w liczniku gasną wraz ze wzrostem temperatury. Jak silnik się zagrzeje w pełni to wtedy święcą tylko te czerwone jak na moim foto.

Dziś doszedł napinacz rozrządu RUVILLE. Od razu wymieniłem, bo to 10 min roboty. Różnica nowy i stary jest kolosalna

Obrazek

_________________
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lukasz_S-->> E38 740i USA
PostNapisane: 23 listopada 2016, 22:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Ciekawe mody :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lukasz_S-->> E38 740i USA
PostNapisane: 24 stycznia 2017, 20:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1884
Moje BMW: E92 335i Msport
Kod silnika: N55
Dawno nic nie wrzucałem, bo w sumie nic się nie działo ;)
Ostatnio trochę pogrzebałem więc wrzucam kilka fot

Zamontowałem sobie emulator zmieniarki GROM z AUX i Bluetooth. Wszystko działa i jakość dźwięku jest na prawdę dobra :)

Obrazekimage hosting over 10mb

Zamontowałem także nowe amory na przód Bilstein B6 bo stare już do niczego się nie nadawały. Tylne również już mam i czekają na montaż.
B6 + sprężyny H&R to moim zdaniem idealne zestawienie. Nie jest ani za miękko ani za twardo. Prowadzi się dużo pewniej i świetnie wybiera nierówności :D
Nie mam fot niestety :/

Ubywało także płynu chłodniczego w nieznacznych ilościach, ale wycieków nie było widać. Gdy nie widać skąd cieknie w M62 to możesz być pewny, że masz problem z wanną pomiędzy głowicami. Tak zaprojektowane uszczelnienie tej wanny nie ma prawa długo działać i tu niestety bmw dało ciała (nie tylko tu ;) )
Teraz do kupienia jest już wanna z uszczelnieniem które jest na stałe i teraz powinno to działać.

Miałem także problem z minimalnym lewym powietrzem, więc przy okazji demontażu kolektora powymieniałem wszystko dookoła.
Sterownik błędów nie wywalał, ale po diagnozie DISEM okazało się, że na wolnych obrotach korekty są trochę poza normą no obu bankach.

Wymieniłem wszystkie uszczelki w dolocie i powymieniałem wszystkie śrubki od dekli przód i tył na normalne sześciokątne.
Nie wiem czemu bmw zamontowało te dekle na torxy T30.


Obrazekimage upload no compression

Obrazekpicture share

Stara cieknąca wanna

Obrazekprint screen windows 7

Tutaj już nowa

Obrazekadult image sharing

Za jakiś czas będę także robił trochę grubszą robotę i porobię na pewno dużo więcej fotek.
Mianowicie zapobiegawczo wymienię cały rozrząd ze ślizgami i zregeneruje vanosy.
Każde m62tu prędzej czy później to czeka a ja wole zapobiegać niż kończyć na lawecie ;)

_________________
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lukasz_S-->> E38 740i USA
PostNapisane: 24 stycznia 2017, 21:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
W głowie się kręci od samego patrzenia na ten dolot i kabzylion elementów do zdjęcia żeby się do czegokolwiek dostać :super:

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Lukasz_S-->> E38 740i USA
PostNapisane: 24 stycznia 2017, 21:07 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29682
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
V8 i jego problemy

fajnie, że i to ogarnąłeś i powodzenia przy rozrządzie i vanosach :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lukasz_S-->> E38 740i USA
PostNapisane: 24 stycznia 2017, 21:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
jak zwykle świetny UP :oczami:
Lukasz_S napisał(a):
Bilstein B6

zazdroszczę :cool:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lukasz_S-->> E38 740i USA
PostNapisane: 24 stycznia 2017, 22:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 1255
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e38
Kod silnika: M67
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134212
No niestety chcąc czerpac przyjemność z jazdy V8 trzeba liczyć się z dość skomplikowanym serwisem . Ale zrobione wszystko na czas daje ogromną przyjemność bez niemiłych niespodzianek . Sam przerobiłem wymianę termostatu chłodniczki . Sam termostat groszowa sprawa ale dostać się do niego a później złożyć wszystko na nowych uszczelka ch dostępnych tylko w ASO to już inna bajka inne pieniadze .
Widać , że dbasz o ten samochód . Fajnie oglądać takie galerie i postępy w pracach .
Niezawodności Życzę !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 254 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL