BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 20:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: thread4 -->> BMW 530i e39 2003
PostNapisane: 12 stycznia 2016, 22:02 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
Wojt4S90 napisał(a):
kiedyś już się przyglądałem tym nerkom i zastanawia mnie czy poliftowe miały chromowane żeberka? bo przed liftem tylko w V8

to individual i mam wrażenie że nie jest podany cały rozkodowany VIN.
Ostatnio miałem 2 identyczne sztuki w takiej samej konfiguracji i z nerkami chromowanymi...
ale w VINie w części individualnej był zapisek "Chrome Niere analog 540i"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: thread4 -->> BMW 530i e39 2003
PostNapisane: 12 stycznia 2016, 22:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3230
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
Piękne auto :serce: :serce: żal się było rozstać, ale jak ma stać i marnieć...
Oby ci równie bezawaryjnie służyła i dawała równie dużo frajdy z jazdy co mnie przez te prawie 5 lat i 60 tyś km.

tutaj reszta vin'u
Individual vehicle data
Text
---- Processing Individual
Sign "BMW individual"

---- Special Series
Sonderserie E39-Deutschland, KA152

0490 Color
paintwork "carbon black-metallic", as code 416
including hang on parts.

Z1XX Upholstery
Extended leather in Nappa cinnamon (nb. 7 894 021).

Sewing thread cinnamon (nb. 7 891 999), code 1253 A

Text
Quilting yarn cinnamon (nb. 7 891 997), code 1253A.

*******************************************************************
** "ACHTUNG FAHRZEUG HAT TEILUMFANG IN KONTRASTSTEPPUNG" **
*******************************************************************

Following items are in leather Nappa cinnamon (nb. 7 894 021)

Mittel-/Tunnelkonsole, Armauflage vorne, Handbremsbalg,
Waehlhebelbalg bzw. Schaltbalg und Armstuetze Tuer.

Quilting yarn black (1 963 800), code 0020.

Sewing thread cinnamon (nb. 7 891 999), code 1253 A

Text
Plastic parts of seats in black

Seam of front and rear seats according to standard option
leather Montana

Remainder of spec. as standard leather Montana black (code N6SW)

0940 Sonderwunschausstattung
Velours floor mats anthracit with trim in
nappa cinnamon (nb. 7 894 021).

Steering wheel rim bicolor, upper and lower part leather
Nappa cinnamon (nb. 7 894 021),
grip area in Nappa black (nb. 1 938 942)
quilting yarn cinnamon (nb. 7 891 997), color code 1253 A.

Text
Wood trim birch anthrazit, 0690
(decorcover of steering wheel with option 255 in softpaint black)

Chrome Niere analog 540i

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: thread4 -->> BMW 530i e39 2003
PostNapisane: 12 stycznia 2016, 22:28 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
no i wszystko jasne z nerkami :) piękna jest..

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: thread4 -->> BMW 530i e39 2003
PostNapisane: 17 stycznia 2016, 16:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Leżajsk
Moje BMW: BMW 530i e39 2003
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155039
Dziękuję za wszystkie komentarze. BMW jest piękne i cudowne :serce: Jak wspomniałem wcześniej, zrobię sesję za kilka miesięcy i oczywiście wszelkie zmiany, które ewentualnie będą, umieszczę na forum. :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: thread4 -->> BMW 530i e39 2003
PostNapisane: 19 stycznia 2016, 18:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 5065
Lokalizacja: Krotoszyn
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116330
Dobra była, to się sprzedała:) Dobrze wiedzieć, że na forum temat tego E39 będzie - miejmy nadzieję - kontynuowany ;)

_________________
Zobacz i oceń moje E46 320d Stahlgrau | Cicha wytrzymałość. Zapraszam również na kanał YT!
Obrazek
~ Moda przemija, styl pozostaje. ~


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: thread4 -->> BMW 530i e39 2003
PostNapisane: 25 czerwca 2016, 16:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3230
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
No i co? Kilka miesięcy minelo, wiosna minęła a zdjęć aktualnych dalej nie ma...

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: thread4 -->> BMW 530i e39 2003
PostNapisane: 31 lipca 2016, 09:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Leżajsk
Moje BMW: BMW 530i e39 2003
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155039
Miałbyć mały update więc jest. Niestety z braku czasu ostatnimi czasy, zdjęcia zrobione telefonem ..... :niepewny:

Trochę miesięcy upłyneło od zakupu i teraz mogę stwierdzić, że udało mi się nabyć auto w bardzo dobrym stanie mechanicznym jak i wizualnym. Warto było czekać i szukać takiego egzemplarza.
Wszyscy się zastanawiają jak to możliwe że wnętrze (skóra, każdy element, przycisk, jest jak nowy).
Zaprzyjaźniony mechanik, podczas wymiany uszczelki pod zaworami, stwierdził, że tak czystego silnika bmw po tylu latch w swojej karierze nie widział
(postanowiłem tym samym pozostać przy Castrolu - chcociaż wcześniej chciałem go zmienić na Fuchsa Synpower albo coś z Millersa, Motula).
Również na zewnątrz jest dobrze - zero rdzy lub innych niespodzianek. Zawieszenie w super stanie, więc nie wymaga żadnej ingerencji.

Jedynym problemem, który się pojawił to swięcąca kontrolka oleju, która pojawiła się na sekundę lub dwie w czasie jazdy (również rano, gdy olej po nocy spłynął do miski - przez 1-2s paliła się dłużej).
Po wykluczeniu "zmęczenia" pompy, diagnoza padła na plastikowy, często zacinający się zaworek w podstawie filtra oleju. Została natychmiast wymieniona w i po problemie.

Profilaktycznie postanowiłem wymienić odmę wraz z rurkami/przewodami oraz uszczelnienie vanosa (miałem się wybrać do Leo z Wrocławia ale koniec końców został on sprawdzony, zregenerowany, dopieszczony wraz z rozrządem przez użytkownika Diakic z Mforum, któremu serdecznie dziękuję.
Zna się na tym co robi, więc z czystym sumieniem polecam każdemu z okolic Krakowa.

W planach jest wymiana opon letnich na nowy sezon, klocki hamulcowe, płyn hamulcowy, profesjonalna polerka i odświeżenie lakieru oraz prawdopodobnie malowanie felg na chrom shadow w Radomiu.



Na chwilę obecną zrobione/wymienione:

- felgi od M5
- kompletna podstawa filtra oleju wraz z uszczelką
- termostat (nie sprawiał problemów, ale pocił się delikatnie przez małe pęknięcie)
- odma +wszystkie rurki/przewody (wymiana profilaktyczna)
- regeneracja vanosa +łańcuszek rozrządu (Swag), napinacz (Swag), tłok napinacza i cylinderek (aso bmw)
- swiece NGK BKR6EQUP
- jedna cewka Bosch (pozostałe są z 2015r)
- uszczelka pokrywy zaworów (Reinz)
- wymieniony płyn chłodniczy (Valeo)
- przedni zderzak posiadał delikatne odpryski od kamieni itp. - został pomalowany przez kompetentną osobę
- nabita i odgrzybiona klima
- regulatory lamp przednich (aluminiowa główka)
- markery led białe
- kostka lampy tylnej (zasniedziała)

Auto systematycznie woskowane +poorboys do wnętrza i na zwenątrz +colourlock do skór (cleaner, utrwalacz +mleczko)




Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Skromnie, pretensjonalnie i bezwstydne mogę się pokusić o stwierdzenie, że na chwilę obecną jest to jedno z lepszych e39 M54b30 w Polsce :)


Ostatnio edytowano 31 lipca 2016, 10:31 przez thread4, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: thread4 -->> BMW 530i e39 2003
PostNapisane: 31 lipca 2016, 09:33 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1005
Przydałaby się jakaś dwururka na tył i wtedy byłoby :super:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: thread4 -->> BMW 530i e39 2003
PostNapisane: 31 lipca 2016, 09:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
Piękne 530i. Wnętrze rewelacja. Dobra robota :ok:
jakie odczucia po regeneracji vanosow?

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: thread4 -->> BMW 530i e39 2003
PostNapisane: 31 lipca 2016, 09:44 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
dokładnie, przydałaby się dwururka, a jeśli chodzi o felgi to wyglądają bardzo źle jeśli są w nieoryginalnym kolorze :) ale ogólnie Twoja 530stka zawsze mi się podobała, głównie kolorystycznie :serce:

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: thread4 -->> BMW 530i e39 2003
PostNapisane: 1 sierpnia 2016, 19:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Leżajsk
Moje BMW: BMW 530i e39 2003
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155039
Wrażenia po regeneracji vanosa zdecydowanie na +. Dół się lepiej zbiera i silnik jest bardziej "żwawy" chociaż wcześniej i tak było dobrze, ale różnica jednak jest odczuwalna.
Co do dwururki to raczej odpada, obecny komin przypadł mi do gustu : )


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: thread4 -->> BMW 530i e39 2003
PostNapisane: 1 sierpnia 2016, 19:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
thread4 napisał(a):
Wrażenia po regeneracji vanosa zdecydowanie na +. Dół się lepiej zbiera i silnik jest bardziej "żwawy" chociaż wcześniej i tak było dobrze, ale różnica jednak jest odczuwalna.

Podobnie jak u mnie.

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: thread4 -->> BMW 530i e39 2003
PostNapisane: 1 sierpnia 2016, 19:58 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 34
Posty: 80
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39
Kod silnika: M57D30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151269

Było http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=138150
Bajeczny środek :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: thread4 -->> BMW 530i e39 2003
PostNapisane: 2 sierpnia 2016, 13:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 5065
Lokalizacja: Krotoszyn
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116330
Nie wiem czy nawet końcówkę wydechu chciałbym zmieniać w tym aucie.
Bardzo ładnie wygląda od strony silnika; każdej strony zresztą. Dbaj o nią.

_________________
Zobacz i oceń moje E46 320d Stahlgrau | Cicha wytrzymałość. Zapraszam również na kanał YT!
Obrazek
~ Moda przemija, styl pozostaje. ~


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: thread4 -->> BMW 530i e39 2003
PostNapisane: 2 sierpnia 2016, 13:28 
Offline
Forumowicz

Wiek: 34
Posty: 240
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47 --> M57+
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... t=qczy+e46
Środek wymarzony. Daj dwururkę na tył i lekko obniżające springi :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: thread4 -->> BMW 530i e39 2003
PostNapisane: 3 sierpnia 2016, 06:50 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 920
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: E61 535d
A miała być moja... ;)

_________________
Jest E61 535d 372PS

Była 330Cd 287PS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: thread4 -->> BMW 530i e39 2003
PostNapisane: 3 sierpnia 2016, 08:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 639
Lokalizacja: Gniezno
Moje BMW: E39 Sedan
Kod silnika: M54B30
Bardzo ładna zadbana sztuka, dbaj o nią i niech długo bezawaryjnie służy.
Czekam na kolejne mody.

_________________
Zobacz moje E36 Coupe, E46 Touring, E39 Sedan
Obrazek Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: thread4 -->> BMW 530i e39 2003
PostNapisane: 19 lutego 2017, 09:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Leżajsk
Moje BMW: BMW 530i e39 2003
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155039
Niestety muszę się podzielić tragiczną wiadomośćią. BMW ulego całkowitemu spaleniu :zalamany:
W sąsiadującym aucie nastąpił samozapłon i ogień rozprzestrzenił się na BMW oraz część domu...... Szkoda mówić (mogło być dużo gorzej).
Obecnie małą batalia z ubezpieczycielem. Zostały również oryginalne felgi z M5 na ostatnich zdjęciach (gdyby ktoś chciał kupić).
:(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: thread4 -->> BMW 530i e39 2003
PostNapisane: 19 lutego 2017, 10:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3230
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
:szok:
A ja chciałem Ci zaproponować odkupienie... Bo żałowałem że sprzedałem a teraz auto by mi się przydało. No nie..
:rozpacz: :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz:
Moje bmw umierają szybko po rozstaniu ze mną. Czerwone E36 też skasowane.

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: thread4 -->> BMW 530i e39 2003
PostNapisane: 19 lutego 2017, 11:19 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 153
Lokalizacja: Ciechocin
Moje BMW: E60
Kod silnika: N52
Przykra sprawa, auto było świetne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL