BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 kwietnia 2024, 06:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Przemek4net -->> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 7 lutego 2016, 23:24 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Witam,
Obecny stan "jak jeździ"



Auto (zdjęcia uzupełnię jutro):
Bmw e60 lci 530xd sedan manual
ogólne dane
Type NY71
Model 530xd - EUR
Development Code E60 (MUE)
Chassis LIM
Steering LL
Doors 4
Engine M57/T2
Displacement 3.00
Power 173
Drivetrain ALLR
Transmission MECH
Color Platingrau Metallic - A68
Upholstery Stoff-/lederk. Reflex/grau - FLAD
Production Plant DINGOLFING
Production Date 2008-07-21


Standard Equipment
1CB Co2 Content Co2 Umfang
346 Chrome-line Exterior Chrome Line Exterieur
548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho
851 Language Version German Sprachversion Deutsch


Options
1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge
2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung
2SD Alloy Wheels Star Spoke 243/rf Lm Raeder Sternspeiche 243 / Nl
203 All-wheel-drive System Allradsystem
255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad
302 Alarm System Alarmanlage
415 Sunblind For Rear Window Sonnenschutzrollo Fuer Heckscheibe
416 Sunblinds Sonnenschutzrollos
423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours
428 Warning Triangle Warndreieck
430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle Innen-/aussenspiegel Aut.abblendend
431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend
439 Interior Trim Finishers Interieurleisten
441 Smokers Package Raucherpaket
442 Cupholder Getraenkehalter
456 Comfort Seats, Electric. Adjustable Komfortsitze Elektrisch Verstellbar
465 Through-load System Durchladesystem
494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer
502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage
508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)
522 Xenon Light Xenon-licht
524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht
534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik
563 Lights Package Lichtpaket
6FL Usb-/audio Interface Usb-audio-schnittstelle
609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional
644 Prep. For. Mob. Ph. Bluet. Interf. Handy Vorb. Mit Bluetooth-schnitts.
676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem
698 Area-code 2 Area-code 2
7NH Service Inclusive 5/100 Service Inclusive 5/100
8SP Cop Control Cop Steuerung
8S8 Country Spec.navi Control (acc) Laenderspez. Navi Zust. (fuer Acc)
863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa
877 Deletion Cross-over Operation Ueberkreuzbedienung Entfall
879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur
993 Model Year Code Modelljahrescode

Do tego dołożyłem tempomat
Obrazek
i "lusterko z kamerką" (do sterowania krótkie-długie)
Obrazek
(to był mój oczywiście chrzest bojowy jeżeli chodzi o elektronikę BMW – ncsexpert itp.)
Należę od dłuższego czasu go grona „grzebaczy” (swoimi rączkami robię tylko soft a mechaniczne sprawy oddaje ludziom, którzy /ufam/ na tym się znają)…

Historia
Kupiłem tzw. „krajowe” auto, z lejącą olejem turbiną i pierwsze kupiłem nówkę nieśmiganą T za chyba 3200pln (z FVAT) oleje itp.(dużo autem jeździłem – bezawaryjność była priorytetem) , po jakimś czasie założyłem „big IC”, jakiś czip - wtedy na czipowaniu BMW się nie znałem /miałem doświadczenie tylko z VW wcześniej (stare czasy – poniżej tajne zdjęcia z przemek4net Labs :) – starych sterowników po kablu się nie robi )
Obrazek

… później rączki zaczęły świerzbić i zacząłem podkręcać czipa a później iść w dalsze mody…
Przechodzę do najważniejszej części tej układanki

TURBO
W E60 T jest kurduplaste trochę – wirnik 60tka i to jest wąskim gardłem. Dodam, że to „LCI” co oznacza, że mam wtryski od 535D LCI 286ps – potencjał duży
Trafiłem na usera, który miał małą hybrydę na wirniku 64mm (320???ps z DPFem wyszło)– zamówiłem (wysłałem swoje stare cieknące olejem T do przeróbki) i już miałem montować ale kolega zadzwonił i mówi..
Kolega napisał(a):
nawet nie montuj ale odeślij ponownie na montaż wirnika 66mm bo jest dużo lepszy

Tak uczyniłem, przyszło…
Obrazek
Turbo dało tyle (oryginalny wydech 530XD LCI ale bez DPFa i kata.. jeszcze DPF nie był wyłączony)

uważam, że to był stan patrząc na stosunek kosztów i osiągów bardzo sensowny…
niestety pazerność na moc (to uzależnia!) ukończyło żywot T (uwaga!!!! hybrydy kręcą się jak dzikie ale to wszystko składane na chińskich częściach i wytrzymałościowo to ma się nijak do części fabrycznej!!!).
Wspomniany kolega zrobił mi większe turbo (wszedł w temat) na wirniku 70tce … zamontowałem.. dodałem trochę „pałera” i odleciało sprzęgło…

SPRZĘGŁO
Przewidując kłopoty ze sprzęgłem jeszcze przed uwolnieniem mocy (oglądam właśnie gwiezdne wojny) przerabiałem sprzęgło (tarcza z okładzinami kevlarowymi) – trzymało do 750nm a później… odleciało


Poniżej nawet niedotarte okładziny tarczy
Obrazek
Co się stało? Docisk seryjny od uślizgów dostał temperatury i się wykrzywił
Obrazek

… i tu problem bo w którą stronę iść? Robiłem czipa Leo (całość opisał w osobnym wątku) i podbijałem czipa temu Koledze (czip by GCS – ja go tylko podbiłem pod większą hybrydę na 800nm/372ps – jak na wersje 218ps z katalizatorem seryjnym fajnie wyszło uważam) – obaj mieli ten sam problem ze sprzęgłem (też chcieli „więcej i więcej” – no i poznali ciemną stronę mocy -) )
Leo poszedł w spieka 6 łopatkowego a Kolega w docisk sachs performance i robiona tarcza (uwaga!!!! seryjna ze sprężynami nie wejdzie!!!) – ja poszedłem w sachs performance + robiona tarcza na okładzinach kevlarowych by Kolega)
Wada spieka: żywotność i 0-1 ruszanie praktycznie
Wada docisku sachs performance: no na światłach na sprzęgle się nie stoi (twardy)
Poniżej docisk SP + robiona tarcza
Obrazek

Intercooler
zamiast składac to na silikonowych łącznikach dałem IC z bocznymi wyjściami by go przerobić tak by wszedł plug&play - powiodło się
Obrazek

WYDECH i katalizator
Chciałem zachować DPF i kata ale hybryda po prostu wstawała tak, że załamka z DPFem…. Kupiłem downpipe full przelot i to był pierwszy stage wydechu (seryjne tłumiki)
Oryginalny wdech 530D LCI jest… przelotowy fabrycznie (można włożyć kij od miotły w jedną rurkę końcowego wydechu)
Przylukałem, że wydech 535D LCI ( LCI!!! ) jest trochę większy i ma obie rurki w tylnym wydechu przelotowe – 530D LCI jak i 535D nonLCI mają jedną przelotową!
Wydech 535D LCI na łączeniu z DPFem jest zwężony – tutaj go przerabiałem by szedł pełnym prześwitem do mojego downpipe (jego też przerabiałem na 3cale aż do łączenia z wydechem)

Chiptuning i live data
Tutaj już wkraczają do akcji moje ręce (niestety spawać nie umiem, turbo nie zrobie..)
Jak widać na obrazku wyżej stare sterowniki „robiło się” fizycznie wylutowując kości pamięci, wlutowując podstawki w płytę, programując kości na zewnętrznym programatorze + włożenie ich w podstawki…. Masakra!!!
E60 programuje się po kablu i to duuuuża wygoda!

W razie „W” programować można sterownik po złączu BDM (takie „piny” na płycie sterownika)
Logi
Co to „logi dynamiczne” – pojęcie przeniesione z VW (odpowiednik liva data) … prosty a jakże przydatna fcja vagcoma… możemy logować do pliku csv co się dzieje w silniku: dawki paliwa, ładowanie T, kąt wtrysku, przepływ powietrza (tak wyglądają logi VAGCOMa - widzimy obroty, ogr dymienia, ogr momentu i tzw „driver wish” czyli życzona dawka paliwa)
Obrazek
Niestety – w BMW inpa zamiast fcji zapisu do pliku ma jakies kulawe progressbary
Alternatywą jest stosowanie alternatywnego oprogramowania – ja używam TESTO
[youtube]https://youtu.be/OIKuDcqIVr0[/youtube]
(w goooglach po testo bmw łatwo znajdziecie instalkę)
W ten sposób można analizować w excelu jak przebiega ładowanie T w zależności od obrotów, dawka paliwa, kąt wtrysku, temperatura w dolocie, temperatura w wydechu itp. Itd.
Chip pod hybrydę ujawnia parę ograniczeń czujników i sterownika – nie powiem jednak co : )

Stan obecny
Turbo 70tka, wydech modzony z 535D LCI, duży IC, podkręcony n-ty raz czip
Plany na dalsze mody
Zostały już drobiazgi takie… „przelotowa” przepływka do założenia
Obrazek
i EGRo-zaślepka, jakieś może czary mary z czipem i wszystko
Obrazek

…. no i hamownia 4x4 oczywiście
Co potem? Są dwie drogi
a) rozsądna: kupiłem jakiś zamiennik DPFa na wywalenie z niego DPFa i pozostawienie kata, przeróbka na szerokie wyjście (3 cale), złagodzenie czipa i zwyczajne eksploatowanie auta
b) [u]nierozsądna[/b]: przeróbka turbo na większy wirnik ale „szyjka” strony zimnej T zwyczajnie nie da się poszerzyć więc tutaj jakieś kombinacje czekają
(właśnie oglądam scenę jak Imperator chce przeciągnąć Lucka na ciemną stronę mocy… zobaczymy jak będzie ze mną)

To tyle…później dopiszę drobiazgi typu lista wyposażenia, może zdjęcia auta jak to jest w zwyczaju
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
Nikogo nie namawiam do takich grzebań… koszty, czas, większa awaryjność… ale poczucie, że ciężkim kopciuchem można ganiać się ze sportowymi autami… bezcenne :)

Jeżeli Kolega co robił mi hybrydę i tarczę sprzęgła (czyta forum ale nie pisze) zechce być ujawniony to chętnie namiary na niego przekażę

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Ostatnio edytowano 7 lutego 2016, 23:40 przez przemek4net, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 7 lutego 2016, 23:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
Wrzuć zdjęcia auta

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 7 lutego 2016, 23:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Kucharz napisał(a):
Wrzuć zdjęcia auta


+1

Fajnie się czyta, mody bardzo ciekawe ale to GALERIA -i jak sama nazwa wskazuje , strona wizualna to priorytet ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 7 lutego 2016, 23:48 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
czesc,
jutro cos wysle by auto bylo bardziej "namacalne" a cos wiecej powysylam jak auto umyje
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
moze ja bardziej pasuje do tego "projekty modyfikowanych BMW"?

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 8 lutego 2016, 00:59 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
Czuje się moc,zmiany z ic bardzo pomysłowe i praktyczne :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 8 lutego 2016, 04:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1491
Na ile plus minus oceniasz moc w stanie obecnym?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 8 lutego 2016, 06:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 11
Posty: 1287
Lokalizacja: Łańcut
Kod silnika: M54B22
Garaż: E46 320i
przemek4net napisał(a):
moze ja bardziej pasuje do tego "projekty modyfikowanych BMW"?
nie ma tak łatwo hehe, o tym decyduje góra ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 8 lutego 2016, 07:10 
Jakom mocom legitymuję się auto obecnie ? :niepewny:

Mody konkret. :ok:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 8 lutego 2016, 07:29 
Offline
Forumowicz

Posty: 138
Moje BMW: Bmw e91 HYBRYDA :)
Garaż: BYŁO
E 30 Coupe
E 30 Sedan
E 36 Coupe
E 36 SedaNisko
E 46 Kombiak
Modzisz nie źle ale gdzie ta galeria :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 8 lutego 2016, 10:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 297
Moje BMW: R12S
Kod silnika: m57n
Garaż: niebmw s4, był: e39 turas z m57, był: e46 330d 303@705
no w końcu! chociaż ze dwa zdjęcia by się przydały :D

jak dopieścisz wszystko na hamownie, bo wszyscy ciekawi

btw. tarcze kevlar zakładałeś ze starym dociskiem? jeśli tak to pytanie czy planowałeś/zabielałeś docisk pod nową tarcze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 8 lutego 2016, 11:22 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Czesc,
dobra, na szybko jakies 2 (jak auto umyje to zrobie cos porzadnego - a tak wyszlo brzydkie kaczatko)
Obrazek
Obrazek


Wydech 535D LCI
wspominalem, ze caly jest swietnym przelotem ale ma jeden kontrowersyjny punkt:
Obrazek
To jest koncowka wydechu od strony DPF - noe dosc, ze sie zweza to jeszcze w te rurke wchodzi rura DPFa i w srodku suma sumaru jest przewezenie do okolo 69mm o ile pamietam - ja to scialem i poszedlem rura pnad 3cale tak by "3calowka" z mojego downpipe weszla w srodek



DPF & katalizator
obecnie nie mam i dumny z tego nie jestem (w dzisiejszych czasach ekoswiadomosc nie daje poczucia dumy) - kupilem jakis zamiennik DPF (ktos mial nietrafiony zakup i za pare stow oddal)
Obrazek

Luzny plan jest taki, ze wywale z niego DPFa a zostawie kata, oryginalne wyjscie (ok 65mm przeswitu w srodku) zastapie 3' (w sumie kolanko hamburskie i rure 3 cale mam - tylko plecionke 3 cale kupie jeszcze) i bede troche cywilizowal auto


Wykres
Znalazlem wykres wspomnianego kolegi /nie wirtualna osoba - zna go np Grzesiek/GCS), ktoremu czipa podbijalem pod wieksza T (czipa robil GCS! - ja to tylko podciagnalem) - wyszlo tak z katalizatorem i slizgajacym sie sprzeglem
To 218ps wiec tam byla wieksza orka w aucie (musial zmieniac np wtryski na 272psowe, przerabial turbo glebiej - nie tylko wiekszy wirnik itp)
Obrazek
Chlop ma parcie na 400, porobil dalsze mody i lamie sie na ponowny pomiar ze sprzeglem sachs performance,

Swoj zrobie jak jeszcze pare drobiazgow o ktorych wspomnialem w 1 poscie zaimplementuje...
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
moze z racji wieku a moze bo taki jestem - nie pociaga mnie wizualny tuning... wiec w tym watku nie bedzie nic o retrofitowaniu M pakietowej tapicerki itp
Ogolnie troche szkoda, ze nie wzialem 3ki kombi - byloby lzej to rozpedzac bo e60 w XD to krowa, latwiej zaparkowac i wiecej miejsca w aucie jakbym musial jechac np na wakacje (nie mam wymagan wielkich co do miejsca w kabinie)

Cytuj:
tarcze kevlar zakładałeś ze starym dociskiem? jeśli tak to pytanie czy planowałeś/zabielałeś docisk pod nową tarcze

tarcza z obiciem kevlar + seryjny oryginalny docisk (zrobil mnie gosciu od sprzegiel bo twierdzil, ze go wzmocnil) - trzymal do 750... na wykresie kolegi widac, ze nawet dawal rade (ale szybko przestal...) do prawie 820nm (wtedy tez mial taki set) - to mialem i to odjechalo w sina dal
Teraz mam docisk Sachs performance - jest tak zrobiony, ze nie wlozysz oryginalnej tarczy ze sprezynami - oryginalna tarcza sachs performance (bez sprezyn) to koszt cos pod 1500pln a zeby uciec z kosztu kolega zrobil mi tarcze-hybryde (wieloklin od E60 3.0D a sama tarcza 240 od czegos tam i na to okladziny kevlarowe/dla jasnosci - okladziny kevlarowe to organiki z domieszkami jedynie!) - weszlo plug&play
Rusza sie ok, plynnosc jest ale docisk jest na tyle twardy, ze drobna kobieta w szpilkach raczej moglaby nie dac rady (szybko oduczylem sie trzymac na sprzegle na swiatlach)... cos za cos... za to trzyma!

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 8 lutego 2016, 13:46 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15728
5er z potencjałem, fajny opis, dobrze się czyta. :ok:

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 8 lutego 2016, 19:27 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 4256
Lokalizacja: okolice Kępna
Moje BMW: E38 735i
Kod silnika: M62
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166789
Wszystko fajnie tylko przydałyby się jakieś konkretniejsze zdjęcia auta ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 8 lutego 2016, 20:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 880
Lokalizacja: Żywiec
Moje BMW: e60 LCI
Kod silnika: M57D30O2
Garaż: Obecne e60 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147101
Byłe e46 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=136636
Więcej zdjęć auta. :) Będę śledził temat, może wykorzystam coś u siebie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 8 lutego 2016, 22:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7079
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Mocny diesel ale na tym zdjeciu wyglada jak gruz

przemek4net napisał(a):
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 9 lutego 2016, 09:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
Temat oczyszczony ze ZBĘDNEGO OT.
Proszę o przemyślane posty, inaczej posypią się "nagrody"

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 9 lutego 2016, 13:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
przemek4net napisał(a):
Obrazek


czemu chociaż nie otworzyłeś drzwi do zdjęcia :szok: ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 9 lutego 2016, 14:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Miałem okazje sie przejechac, zrywa trakcje 4x4 :D Wizualnie totalnie zwykle e60, niemyte z miesiac hehe :P Pozatym mody na wysoki połysk. Ogarnij jakies czyszczenie i wrzuc foty, pzdr ;)

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 9 lutego 2016, 14:45 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
///david napisał(a):
czemu chociaż nie otworzyłeś drzwi do zdjęcia :szok: ?


drzwi sie daja otworzyc:)
Obrazek
Naprawde jak umyje, wywale trylion butelek, papierkow po dzieciach itp to wytargam lustrzanke i porobie jakies zdjecia


Wykres tej "gorocej" 218ps zamiescilem by pokazac, ze wersja 218ps jak i e46 204ps daja sie robic na 350+ ale potrzeba sie napalowac...
wtryski, turbiny, wydechy, IC, czujnik map sensor + pare ograniczen mechanicznych na ktorych znam sie juz srednio wiec nie pisze

Nawet na tej wykasowanej goracej dyskusji o zaslugach (przyznaje sie - ja tylko podbilem soft pod wieksza tubine - zero zaslug) widac, ze to orka
Chlop mial czipa gdzies lokalnie robionego, pozniej GCS cos robil, pozniej JNX (byla wieksza T, wieksze wtryski ale seryjny mapsensor), pozniej znowu GCS (wiekszy map sensor + jakies tam inne mody)... pozniej ja gdy byla przerabiana turbina na jeszcze wieksza - to walka!

no o cos o tej turbinie

mamy "stare" GT2260 (jak w tej 218ps)
Obrazek
(widac waskie wyjscie dla spalin)

a teraz nowe GT2260 (231/235ps) i wejscie do DPFa
Obrazek
(widac szersze wyjscie dla spalin)

dodatkowo GT2260 "nowe" vs GTB (to z racingforum gdzies znalazlem)
Obrazek
Widac, ze GT "nowe" nie rozni sie specjalnie od GTB - jak sie wchodzi w hybryde to ja nie wiem gdzie bylby sens przerabiac wszystko by na sile wsadzic GTB zamiast "nowej" GT - gdzie zysk?


Jezeli chodzi o 530D/330D to wydaje mi sie, ze najmniejsza linia oporu jest start z wersji "LCI" 235ps bo ta ma wtryski jak 286ps, turbine "nowa GT" ktora po wsadzeniu wiekszego wirnika smiga az milo

By byc w zgodzie z prawem najlepiej wyjsc z jednak z 218ps (czy 204) euro3 bo mechanicznie jest wiecej pracy ale tez mozna miec 370koni z katalizatorem!!!!- a ze auto jest bez DPFa fabrycznie wiec mozna jechac bez obaw i do Szwajcari pozniej

(to moja prywatna opinia)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E60 530XD LCI: mody pod MOC (hybryda, czip)
PostNapisane: 9 lutego 2016, 16:24 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Galeria bardzo słaba,auto brudne a zdjęc samego auta bardzo mało.
Za to plus za opis i foty częsci mechanicznej.

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL