BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 22:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: adigromb -->> BMW e46 330ci
PostNapisane: 9 października 2016, 11:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1491
Mi tez sie bardzo kiera podoba, chyba wszystkie firmy dziela taka usluge na obszycie tansza/drozsza skorą, pogrubienie, bicepsy, splaszczenie, nici, wiec chyba full pakiet wziąles?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: adigromb -->> BMW e46 330ci
PostNapisane: 9 października 2016, 15:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 128
Moje BMW: e 46
Kod silnika: M54
Powiem tak. Jak do tej pory nie odnotowałem przypadków by spłaszczenie przeszkadzało :)
Co do opcji to dokładnie tak jak mówisz full pakiet :)
A jeszcze mam pytanie odnośni kompresora w tym silniku jest może ktoś na forum kto ogarnia temat ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: adigromb -->> BMW e46 330ci
PostNapisane: 10 października 2016, 17:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 124
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e46 330ci cabrio lsd
Kod silnika: m54b30+
-


Ostatnio edytowano 29 stycznia 2017, 21:15 przez patriic, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: adigromb -->> BMW e46 330ci
PostNapisane: 10 października 2016, 22:36 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
patriic napisał(a):
https://www.olx.pl/oferta/kompresor-vortech-v1-bmw-e36-e46-e39-e60-m52-m54-b30-305-km-m3-m5-s50-CID5-IDg1Wjh.html#20683d28d5


12 tyś.zł to moim zdaniem straszna cena.
To połowa ceny auta no może troszkę mniej ale i tak dużo siana.

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: adigromb -->> BMW e46 330ci
PostNapisane: 10 października 2016, 22:51 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
kiedys mialem taki kompresor w e46 pamietam ze za calosc z montaznowa pompa paliwa wtryskami itp dalem 16tys
Pozniej taki zestaw sprzedalem chyba za 8 kola

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: adigromb -->> BMW e46 330ci
PostNapisane: 11 października 2016, 20:44 
Offline
Forumowicz

Posty: 128
Moje BMW: e 46
Kod silnika: M54
Cena trochę spora za taką kwotę to turbo konkretne można ogarnąć:(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: adigromb -->> BMW e46 330ci
PostNapisane: 29 marca 2017, 08:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 128
Moje BMW: e 46
Kod silnika: M54
Witam panowie po przerwie zimowej :) Ruszają prace nad 330stką. Narazie przedsmak :)
Planowane prace
-Blacharka ogarnięcie lewego błotnika tył który miał jakąś przygodę.
-Doposażenie w nakładki progowe mpakiet
-Tylny zderzak mpakiet
-Naprawa czujników parkowania(ktoś juz przy nich grzebał;/)
-Nakładki progowe wewnętrzne mpakiet
-Cupholder
-Małe zmiany pod maską
-Glinka woski itp:)

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: adigromb -->> BMW e46 330ci
PostNapisane: 29 marca 2017, 09:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
adigromb napisał(a):
Cena trochę spora za taką kwotę to turbo konkretne można ogarnąć:(

za 12 tys to mozna co najwyzej liznac temat po łebkach a nie ogarnac konkretny turbo setup

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: adigromb -->> BMW e46 330ci
PostNapisane: 29 marca 2017, 09:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 128
Moje BMW: e 46
Kod silnika: M54
Zgodzę się ale za 12 tys części skompletujesz :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: adigromb -->> BMW e46 330ci
PostNapisane: 29 marca 2017, 09:37 
W FTWL Motorsport mają kompletny zestaw do silników MXX za 13 000 zł. Ciekawe co to warte w takim razie?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: adigromb -->> BMW e46 330ci
PostNapisane: 29 marca 2017, 11:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Michu napisał(a):
W FTWL Motorsport mają kompletny zestaw do silników MXX za 13 000 zł. Ciekawe co to warte w takim razie?

Karol ma duze doswiadczenie w temacie, i zestaw spelni wymagania, ale trzeba wziasc pod uwage to ze zawsze wyjda dodatkowe koszty, trzeba policzyc robcizne i strojenie realnie pod 20 trzeba miec w portfelu

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: adigromb -->> BMW e46 330ci
PostNapisane: 29 marca 2017, 11:37 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
20k to chyba setup na 600 koni z pełnym remontem silnika ? Ja tak sobie liczyłem i podstawowe części na turbo zakładając, że nie chcemy otwierać silnika to 5k + robocizna. Na używanych częściach da się to zrobić taniej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: adigromb -->> BMW e46 330ci
PostNapisane: 29 marca 2017, 12:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
kupiec_fkl napisał(a):
20k to chyba setup na 600 koni z pełnym remontem silnika ? Ja tak sobie liczyłem i podstawowe części na turbo zakładając, że nie chcemy otwierać silnika to 5k + robocizna. Na używanych częściach da się to zrobić taniej

setup na dobrych i wytrzymalych czesciach zrobiony zgodnie z sztuka :)
chca zrobic takie M54 podstawa jest odprezenie silnika, nawet robiac zestaw "soft" trzeba zdjac czapke i ja przejrzec, wsadzamy odprezajaca uszczelke, do tego znajac alu bloki trzeba zregenerowac gwinty w bloku, albo helikoli po kosztach, albo robimy konwersje na szpilki, M11 to dobra opcja jak gwinty sa ok, jak sa zerwane to juz raczej M12, a do tego trzeba wyjac i rozebrac silnik do golego bloku zeby wsadzic na maszyne, a jak sie juz rozbierze to robimy nowe panewki, uszczelki i szereg pobocznych rzeczy.
Na papierze liczy sie wszystko ladnie, zaczynajac robote albo robimy tanio i moze wytrzyma, albo dobrze czyli od poczatku do konca :) stara tuningowa zasada ma tutaj idealne zastosowanie, policz potrzebny budżet na zakladana modyfikacje i pomnóż x2 wtedy wystarczy :)

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: adigromb -->> BMW e46 330ci
PostNapisane: 15 kwietnia 2017, 15:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 128
Moje BMW: e 46
Kod silnika: M54
Samochód prawie gotowy do sezonu :) wpadły nowe nakładki progów mpakiet zew i wew. tylny zderzak mpak. We wnętrzu cupholder dla kubeczków z kawą :) Zaś pod maską rozpórka od szwagrów oraz kompletny dolot K&N. W planach jeszcze splitery na przód. :) Na koniec wpadła glinka wosk itp. Wersja zdjęć niestety amatorka.


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: adigromb -->> BMW e46 330ci
PostNapisane: 16 kwietnia 2017, 07:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Napisz czy realnie coś dał ten dolot? wiadomo, że mie bedzie przepasci bo to nie turbo, ale czy bylo warto? Rozważam aftermarketowy kompletny dolot do siebie a mało kto podaje info nt przyrostów, poprawy osiagów. Większosc opiniii to "czuje że lepi ciungnie" :wstyd:

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: adigromb -->> BMW e46 330ci
PostNapisane: 16 kwietnia 2017, 09:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 128
Moje BMW: e 46
Kod silnika: M54
Odczucia w czasie jazdy nie zmieniły sie diametralnie. Niestety nie posiadam wykresu z hamowni. Powiem tak wyczuwalnie to reakcja na gaz no i jakis tam przyrost na wyższych obrotach. Z tego co wyczytałem z opini osób to przyrost na wyższych obrotach powinien wystąpić kosztem niestety dołu. nie Odczułem spadku mocy w dolnym zakresie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: adigromb -->> BMW e46 330ci
PostNapisane: 16 kwietnia 2017, 10:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
jak nie hamownia to czasy licznikowe prawde ci powiedzą.
Osobiscie nie chciałbym rozwiazania jak jest tutaj, z tą grodzią.
Wolalbym chyba puścic stożek na dół jakąś nierdzewką.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: adigromb -->> BMW e46 330ci
PostNapisane: 17 kwietnia 2017, 12:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 128
Moje BMW: e 46
Kod silnika: M54
Myślę że puszczenie w dól gdzieś do nadkola jest dobrą opcją, ale trzeba wziąć po uwagę długość dolotu która drastycznie wzrośnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: adigromb -->> BMW e46 330ci
PostNapisane: 17 kwietnia 2017, 12:26 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Fakt. Ciekawi mnie tylko na ile pomaga ta grodź w odseparowaniu ciepła. Bo w komorze naprawdę robi się gorąco, a w lato to jest mexyk. Ja u siebie np. odkąd mam owinięte kolektory bandażem jest meeeega różnica temperatury w komorze. Polecałbym ci te rozwiązanie tymbardziej jesli masz tak stożek bez typowego airboxa i doprowadzonego dodatkowrgo tunelu powietrza ;)

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: adigromb -->> BMW e46 330ci
PostNapisane: 17 kwietnia 2017, 13:29 
Offline
Forumowicz

Posty: 128
Moje BMW: e 46
Kod silnika: M54
To prawda w lecie jest meksyk. W planie mam jeszcze doprowadzić dolot powietrza z wlotu na tarcze.Bandaż dobra opcja ale przydałoby sie się założyć sportowe kolektory + katy. Czy ty owinięty masz oryginalny kolektor ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 97 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL