BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 kwietnia 2024, 07:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Spine-->>330i track day
PostNapisane: 14 lutego 2016, 19:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
fajnie, że realizujesz swoje pasje - tak trzymaj :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Spine-->>330i track day
PostNapisane: 14 lutego 2016, 19:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 1082
Lokalizacja: Pisz
Moje BMW: e36 320
Garaż: Smutek kończy się tam gdzie zaczyna się odcinka ! ! !
Fajnie działasz tylko jeden zakup mnie trochę dziwi czemu Bilsteina a nie gwint np isc czy coś podobnego te amory kosztowały pewnie około 2-2,5 k do tego springi i wyjdzie około 3 a za nieco więcej masz nowy gwint isc z regulacją itp który do upalania spisał by się chyba lepiej ?

Czekam na postępy w projekcie bo będzie pewnie grubo :super:

_________________
Zobacz i oceń http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131867&p=1687987#p1687987

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Spine-->>330i track day
PostNapisane: 14 lutego 2016, 22:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Moje BMW: F10, E46, E90
Kod silnika: M54B30
Gwint jest bardzo dobrą opcją jeżeli jeździsz na różnych nawierzchniach i wtedy w grę wchodzi minimum Protlum race lub toprace - te rzeczywiście wybierają ale cena też jest odpowiednia. Ja jeżdżę tylko po asfalcie, więc odpowiednie zestrojenie Bilsteina ze sprężynami w zerkopolu nie stanowi problemu a kosztuje 1/4 Protluma. Jest to nie tylko moja opinia, ale także zawodników startujących w RSMP.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Spine-->>330i track day
PostNapisane: 18 lutego 2016, 00:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Moje BMW: F10, E46, E90
Kod silnika: M54B30
Dziś dostałem kilka fajnych zabawek.
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Spine-->>330i track day
PostNapisane: 18 lutego 2016, 18:14 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1457
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
Córka przeżyła przejażdżkę tym potworem? Toż to musi być szalone na torze!

Nie zapomnij wrzucać zdjęć z montażu i po montażu! Zapowiada się b.ciekawie. :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Spine-->>330i track day
PostNapisane: 18 lutego 2016, 19:39 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 40
Posty: 5953
.....jeden leci takim modelem do ślubu ty jom robisz do zbawy :hyhy: :hyhy: :hyhy: :ok: :ok:

_________________
Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Spine-->>330i track day
PostNapisane: 20 lutego 2016, 11:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Moje BMW: F10, E46, E90
Kod silnika: M54B30
r4ll napisał(a):
Toż to musi być szalone na torze!

Nie zapomnij wrzucać zdjęć z montażu i po montażu! Zapowiada się b.ciekawie. :super:


To jest szalone, każde dodanie gazu w zakręcie powoduje nadsterowność.
Fotki będę zamieszczał w miarę możliwości, teraz gromadzę części. Brakuje mi jeszcze camberów i paru pierdół. Auto stoi u mechanika i w przyszłym tygodniu idzie na warsztat.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Spine-->>330i track day
PostNapisane: 22 lutego 2016, 12:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Moje BMW: F10, E46, E90
Kod silnika: M54B30
Taki mały dodatek na lato.
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Spine-->>330i track day
PostNapisane: 7 marca 2016, 21:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Moje BMW: F10, E46, E90
Kod silnika: M54B30
Mam skompletowane prawie wszystkie części zatem czas zacząć przebudowę.
Cambery
Obrazek
Obrazek

I taki dodatek na chłodne dni.
Obrazek

zostały jeszcze kubełki, ale to na koniec


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Spine-->>330i track day
PostNapisane: 8 marca 2016, 05:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 294
Lokalizacja: Woodridge/Chicago/Bydgoszcz
Moje BMW: 328i x-Drive e92 LCI
Garaż: wspomnień czar: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134593
Sroyota: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164256
Projekt świetny :ok: Tylko widząc ilość gratów i zapewne pieniędzy władowanych w przygotowanie tej 330i to zastanawia mnie czy nie myślałeś po prostu nad zakupem Evo IX? Lancer bez żadnych modów będzie lepszą zabawka na tor niż pomodzona 330i. ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Spine-->>330i track day
PostNapisane: 8 marca 2016, 17:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Moje BMW: F10, E46, E90
Kod silnika: M54B30
Używałem, koszty utrzymania ok 3 krotnie wyższe niż Bmw, cena zakupu i doprowadzenia auta do stanu akceptowalnego przeze mnie też znacznie wyższa. Poza tym Bmw daje mi więcej funu z jazdy. :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Spine-->>330i track day
PostNapisane: 10 marca 2016, 09:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 73
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E46 328, E90 335i
Kod silnika: M52B28TU, N54
matraks224 napisał(a):
Projekt świetny :ok: Tylko widząc ilość gratów i zapewne pieniędzy władowanych w przygotowanie tej 330i to zastanawia mnie czy nie myślałeś po prostu nad zakupem Evo IX? Lancer bez żadnych modów będzie lepszą zabawka na tor niż pomodzona 330i. ;)


Seryjne Evo moze bedzie nieznacznie lepsze jezeli chodzi o dynamike i przyspieszenie (280KM w serii), ale juz na torze nie jest tak wesolo.
Jest za ciezki i ma za slabe hamulce, zeby dobrze zhamowac, wiec jedna wizyta w Ulezu powoduje koniecznosc wymiany tarcz i klockow.
Najlepiej jest zmienic tarcze i zaciski na wieksze, jakis big-brake kit tylko ze to kosztuje 6-10 kPLN.

Poza tym cena zakupu 330 i EvoIX jest nieco inna:
BMW 20 kPLN
Evo 60-70 kPLN (3x tyle) a osiagi nie sa 3x lepsze

Dodatkowo 330 spali na torze 4x mniej paliwa niz Evo. Jeden wypad na Ulez kosztuje Cie 1komplet opon w Evo, w BMW mozesz spokojnie 3-4 razy sobie poganiac (sprawdzone na sobie).

Wiec koszt utrzymania Evo jest zasadniczo "fuc..ing far away" od 330. A fun mysle jest lepszy w BMW. Seryjnym Evo nie pojdziesz bokiem na suchym - potrzebujesz blizej 400KM, a BMW owszem tak.

Pozdrawiam
T.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Spine-->>330i track day
PostNapisane: 10 marca 2016, 12:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Super zabawka sie szykuje, na szpere od Karola czaje sie kolejny rok ;) ale mysle ze w koncu i u mnie zagosci
spine napisał(a):
Gwint jest bardzo dobrą opcją jeżeli jeździsz na różnych nawierzchniach i wtedy w grę wchodzi minimum Protlum race lub toprace - te rzeczywiście wybierają ale cena też jest odpowiednia. Ja jeżdżę tylko po asfalcie, więc odpowiednie zestrojenie Bilsteina ze sprężynami w zerkopolu nie stanowi problemu a kosztuje 1/4 Protluma. Jest to nie tylko moja opinia, ale także zawodników startujących w RSMP.

Potwerdzam, do upalania sam bym wolał b8 na springu dostrojone jak nalezy

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Spine-->>330i track day
PostNapisane: 10 marca 2016, 12:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 336
Moje BMW: e46 Coupe
Kod silnika: M47
Co to za opony kupiłeś i jaki rozmiar?

_________________
BMW e46 Coupe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Spine-->>330i track day
PostNapisane: 11 marca 2016, 00:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Moje BMW: F10, E46, E90
Kod silnika: M54B30
bikermerida
Tomek, Odnośnie Evo IX
Hamulce z Evo X, remap + wydech, stabilizatory, sprężyny, bilstein B6, elementy gumowe ralliatr to minimum na tor + przy semi slicku lub slicku częsta rewizja napędów i pompy dyfrów. A i tak Evo VI będzie lepsze. Sam wiesz, było grane.

Santino :ok: te wszystkie pseudo gwinty nadają się pod remizę, nie do jazdy.

Pepson97 opony budżetowe Federal 595 rsr 235/40/17 na ciepło i Profil 225/45/17 na chłodno/ zimno mieszanka soft przód, medium tył.

A wracając do czarnucha dostał nowe przewody hamulcowe i piaskowanie z malowaniem wózka.
Gdyby ktoś był chętny na czarną skórę, boczki foteli, czarny sufit, podłokietnik, zmieniarkę, hi-fi, air bagi i roletę elektryczną to zapraszam na PW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Spine-->>330i track day
PostNapisane: 11 marca 2016, 08:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
Santino napisał(a):
Potwerdzam, do upalania sam bym wolał b8 na springu dostrojone jak nalezy

x2
spine napisał(a):
opony budżetowe Federal 595 rsr 235/40/17 na ciepło i Profil 225/45/17

mam ten sam zestaw :)
ps. kiedy na tor planujesz?

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Spine-->>330i track day
PostNapisane: 11 marca 2016, 15:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Moje BMW: F10, E46, E90
Kod silnika: M54B30
Za 2-3 tyg, generalnie jak się złoży.

Czy macie namiary na płytę aramidową pod silnik.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Spine-->>330i track day
PostNapisane: 11 marca 2016, 16:42 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
mialem u siebie b8 z eibach sportline i stabilizatorami eibach + szpera. Auto prowadzilo sie super. Mysle ze u Ciebie bedzie podobnie.
Trzymam kciuki za projekt. Jak bedziesz mialmozliwosc to wjedz na hamownie ta 330tka.
Jakis wydech wpadnie kolektory program ?

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Spine-->>330i track day
PostNapisane: 11 marca 2016, 20:46 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 40
Posty: 5953
tłusto idziesz........

_________________
Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Spine-->>330i track day
PostNapisane: 14 marca 2016, 08:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 73
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E46 328, E90 335i
Kod silnika: M52B28TU, N54
forest napisał(a):
mialem u siebie b8 z eibach sportline i stabilizatorami eibach + szpera. Auto prowadzilo sie super. Mysle ze u Ciebie bedzie podobnie.
Trzymam kciuki za projekt. Jak bedziesz mialmozliwosc to wjedz na hamownie ta 330tka.
Jakis wydech wpadnie kolektory program ?


W tym aucie racej ciezko cos wymodzic - wydech, program jak i rezystor w czujniku temperatury zewnetrznej niewiele dadza, wszak to wolnossaca jednostka.
Jezeli by sie dalo, to 1500 inzynierow z Monachium by to po prostu zrobilo.

Tak dla odniesienia, chetnie zobacze takie mody oraz ich wyniki. Jezeli ktos robil cos takiego, z mila checia spojrze na porownanie przed i po modyfikacjach.

T.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL