BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 kwietnia 2024, 16:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 196 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Waldek100581 -->> E36 323IT,zdrowe m52b25
PostNapisane: 1 kwietnia 2017, 15:43 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Do 180 jest dobrze widać, że do 200 da sie ugrać lepszy czas bo ta zmiana 4 na 5 mogłaby być lepsza. Masz dyfer 2.93 obecnie ? Powinieneś wyciągnąć na 4-tym biegu 200


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581 -->> E36 323IT,zdrowe m52b25
PostNapisane: 2 kwietnia 2017, 10:52 
djlmc napisał(a):
ładna sztuka tez jestem ciekaw co wymodzisz na kolektorku m50


Nie chcę kolektora m50 jednak i kolektor zostaje ori :)
Auto mechanicznie jest ogarnięte na tip top,z modów do poprawienia dynamiki dodaję szperę i zmieniony soft sterownika silnika z innymi ustawieniami niż fabyczne.

kirus-bmw napisał(a):
dobrze idzie


dokładnie,zdrowo jedzie ten silnik :D

BlackEvo napisał(a):
co to za Clarion z bursztynowym podświetleniem?


CLARION FZ102E

HansiO napisał(a):
dobrze jest, naparzyłem herbatkę a tu już dwie stówki na blacie \
nie przeskoczysz jedzie jak powinna z tym silnikiem


Haha,dokładnie ..trochę czasu te silniki potrzebują do 200 :D
Mi się już autostrada powoli kończyła :D
Tak jak mówisz,nie przeskoczę,jedzie jak powino jechać.
Zrobiłem przy silniku co powinienen i tyle co do niego :)


kupiec_fkl napisał(a):
Do 180 jest dobrze widać, że do 200 da sie ugrać lepszy czas bo ta zmiana 4 na 5 mogłaby być lepsza. Masz dyfer 2.93 obecnie ? Powinieneś wyciągnąć na 4-tym biegu 200


Tak,2.93,,tak jak mówisz 200 powinien wyciągnąć na 4 biegu.
Sprawdzę to :D


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581 -->> E36 323IT,zdrowe m52b25
PostNapisane: 2 kwietnia 2017, 11:29 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
pomyśl o tym kolektorze, bo to jednak stary sprawdzony sposob na +10kuca. Od razu na starcie remap da większe pole manewru i lepszy wynik. Seryjne 2,8 nie będą ci straszne ;)

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581 -->> E36 323IT,zdrowe m52b25
PostNapisane: 11 kwietnia 2017, 21:23 
Offline
Forumowicz

Posty: 499
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: 2x E36, E39
Kod silnika: M52
odbiegajac od ostanich postow zapytam od sprezyny eibacha -30 ktore montowales polecasz je ? u siebie chcialem dac -40 ale to w max, piszesz ze u ciebie siadlo -40, wszystko zalezy od stanu amortyzatorow z tego co sie orientuje. Mam dylemat czy dac -40, czy -30 bo niewiem jak to siadzie :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581 -->> E36 323IT,zdrowe m52b25
PostNapisane: 13 kwietnia 2017, 20:29 
kszyhu napisał(a):
pomyśl o tym kolektorze, bo to jednak stary sprawdzony sposob na +10kuca. Od razu na starcie remap da większe pole manewru i lepszy wynik. Seryjne 2,8 nie będą ci straszne



Krzychu,za kolektor m50 to ja podziękuję grzecznie :D
Nie chcę go i jego ''specyficznego'' przyrostu mocy :P
Temat wałkowałem w swojej głowie niejednokrotnie,poznałem go na tyle że go nie chcę ;)

AdaS_BMW napisał(a):
sprezyny eibacha -30 ktore montowales polecasz je ?


tak :rotfl:

Dodam że lepiej przód na nich się prezentuje niż na ori m technik sprężynach.
Eibach pro kit jak dla mnie to idealne obniżenie.


Ostatnio edytowano 6 maja 2017, 21:17 przez Waldek100581, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581 -->> E36 323IT,zdrowe m52b25
PostNapisane: 14 kwietnia 2017, 20:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 499
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: 2x E36, E39
Kod silnika: M52
tak :rotfl:

Dodam że lepiej przód na nich się prezentuje niż na ori m technik sprężynach.
Eibach pro kit jak dla mnie to idealne obniżenie.[/quote]
zastanawiam sie tak samo na eibachem -35 a amorki b4 to bilsteiny ktore oryginalnie ma mtechnik ? ( nie jestem do konca jeszcze w temacie ale szyszalem ze do takich mozna dac springi do -40 zeby amor sie nie zuzywał). Jak u ciebie to wszsytko sie sprawuje ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581 -->> E36 323IT,zdrowe m52b25
PostNapisane: 14 kwietnia 2017, 22:02 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 3397
Lokalizacja: Kraina BMW
Kod silnika: MXXBXX
Garaż: E36 Coupe Black Bitch http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 9#p1307309

FunPage E36 Coupe Black Bitch http://www.facebook.com/e36bbcosmos/
AdaS_BMW, u mnie w etk wyszlo ze oryginalnie sa B8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581 -->> E36 323IT,zdrowe m52b25
PostNapisane: 15 kwietnia 2017, 19:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 499
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: 2x E36, E39
Kod silnika: M52
Wujek Lollipop napisał(a):
AdaS_BMW, u mnie w etk wyszlo ze oryginalnie sa B8

o to ciekawe, mamy auta z podobnych lat i duzo maja wspolnego jak patrzylem tw qp takze moze i u mnie jest b8 było by swietnie, zobacze po numerach jakie mam na amorach i poszperam w necie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581 -->> E36 323IT,zdrowe m52b25
PostNapisane: 16 kwietnia 2017, 10:01 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 3397
Lokalizacja: Kraina BMW
Kod silnika: MXXBXX
Garaż: E36 Coupe Black Bitch http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 9#p1307309

FunPage E36 Coupe Black Bitch http://www.facebook.com/e36bbcosmos/
Byc moze ktos juz zmienil amory wiec nie sprawdzisz jakie byly ori najlepiej na bmw fans albo bmwstore wpisz swoj numet nadwozia, poszukaj przednia os, skopiuj numery oryginalnego amora do katalogu Inter Cars to ci wyskoczy jesli w bmwstore obok numerow nie bedzie pisalo jako to jest amortyzator. A poza tym m technik jesli w vinie ma sportowe zawieszeniw to ma fabeycznie amory o skroconym skoku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581 -->> E36 323IT,zdrowe m52b25
PostNapisane: 16 kwietnia 2017, 16:45 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Miałem E36 z M dostosowaniem podwozia grubsze stabilizatory itp. No ale o takich cudach jak B8 w serii to nie słyszałem... Na pierwszy montaż szedł Sachs o skróconym skoku


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581 -->> E36 323IT,zdrowe m52b25
PostNapisane: 16 kwietnia 2017, 21:47 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 841
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E30+E36+Z3+E61
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
viewtopic.php?f=6&t=171187
Zależy od rocznika i wersji... Szły Boge/Sachs/Bilstein

_________________
E30 323i Bahamabeige '85, E36 328i Hellrot '95, Z3 Cosmos-schwarz '98
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Camry USDM '87, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Volvo 940 '92, Audi Coupe V8 '89, Clio Sport Ph1 '00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581 -->> E36 323IT,zdrowe m52b25
PostNapisane: 17 kwietnia 2017, 17:06 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 3397
Lokalizacja: Kraina BMW
Kod silnika: MXXBXX
Garaż: E36 Coupe Black Bitch http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 9#p1307309

FunPage E36 Coupe Black Bitch http://www.facebook.com/e36bbcosmos/
U mnie B8 szedl a jest z roku 98.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581 -->> E36 323IT,zdrowe m52b25
PostNapisane: 18 kwietnia 2017, 18:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 499
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: 2x E36, E39
Kod silnika: M52
musze sprawdzic a i tak nie wzme pro-kita bo w przypadku coupe obniza tylko 30 a nie 35 to da mi tylko cm wiecej a sportline za duzo obniza to juz musialbym amory zmieniac bo chyba mtechnikowe nie dadza rady ale tego niewiem . Poszukam jakis innych sprezyn -40

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581 -->> E36 323IT,zdrowe m52b25
PostNapisane: 18 kwietnia 2017, 19:03 
AdaS_BMW napisał(a):
musze sprawdzic a i tak nie wzme pro-kita bo w przypadku coupe obniza tylko 30 a nie 35 to da mi tylko cm wiecej a sportline za duzo obniza to juz musialbym amory zmieniac bo chyba mtechnikowe nie dadza rady ale tego niewiem . Poszukam jakis innych sprezyn -40


Ja mam b4 i pro kit drugi rok,zrobione 20 parę tysięcy i jest git.
Amory sprawdzane były tydzień temu.
Do -40 śmiało możesz ładować b4,sprawdzone ;)

Tak w nawiasie to drugim razem wkładam b6 lub b8 bo lepiej pracują ze springami


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581 -->> E36 323IT,zdrowe m52b25
PostNapisane: 18 kwietnia 2017, 19:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 499
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: 2x E36, E39
Kod silnika: M52
dobrze wiedziec :ok: a ja chyba jednak wrzuce -40 vogtland dlatego ze pro kit obniza coupe o 30 jak pisalem wyzej. Tez w takim razie wsadze b6 lub b8 w przyszlosci bo narazie obecne bilsteiny maja prawie po 70 % i musze sprawdzic jakie mam u siebie obecnie w aucie bilsteiny niewiem czy nie b4

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581 -->> E36 323IT,zdrowe m52b25
PostNapisane: 18 kwietnia 2017, 21:07 
AdaS_BMW napisał(a):
po 70 %

i ja tak mam więc nie zmieniam


a teraz z innej beczki,w sumie taka zabawa programem do zdjęć

Obrazek

nerki do malowania w czerń już są :D

Obrazek


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581 -->> E36 323IT,zdrowe m52b25
PostNapisane: 19 kwietnia 2017, 06:17 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
napewno byłby zadzior. Jeśli tobie pasuje to dzialaj.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581 -->> E36 323IT,zdrowe m52b25
PostNapisane: 19 kwietnia 2017, 17:56 
Offline
Forumowicz

Posty: 499
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: 2x E36, E39
Kod silnika: M52
te felgi fajnie wygladaja jak by poszly w grafit, chodz ja bym zostawil original, u siebie mam dylemat przy st 39 czy malowac w srebro czy zostawic grafit bo wygladaja naprawde ladnie, ogolnie wiele felg przy bemkach ladnie wyglada w graficie widac to juz na twoim przerobionym zdjeciu

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581 -->> E36 323IT,zdrowe m52b25
PostNapisane: 22 kwietnia 2017, 16:12 
kszyhu napisał(a):
Jeśli tobie pasuje to dzialaj

dokładnie tak :D

AdaS_BMW napisał(a):
te felgi fajnie wygladaja jak by poszly w grafit


no i w taki poszły :D
dzisiaj odebralem felgi,wybrałem z moim lakiernikiem jasny grafit.
Są tak jak lampy i kieruny w stylu ''smoke'' :D

Obrazek

Co do mechaniki a te mody najbardziej mnie jarają to w poniedziałek wreście wymienię simering wybieraka,drążki,końcówki,osłony,magiel plus serwis olejowy.

Sprawa z wózkiem i szperą trochę się ciągnie,gumy i poli już są,zostało to teraz doczyścić, pomalować i założyć gumy,łożyska itp. :oczami:


Ostatnio edytowano 23 kwietnia 2017, 11:28 przez Waldek100581, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł: Re: Waldek100581 -->> E36 323IT,zdrowe m52b25
PostNapisane: 22 kwietnia 2017, 19:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 499
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: 2x E36, E39
Kod silnika: M52
to czekamy na foto :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 196 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL