BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 07:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 113 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 27 marca 2016, 22:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Moje BMW: X5 e53 4,4i,E61 535d
Kod silnika: M62B44, M57N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=156569
szwaglu napisał(a):
Albo galeria z dupy, albo ja w pierwszym poście widzę jedno zdjęcie. Potem dwa beznadziejne środka i tyle. Szkoda, auto fajne, silnik zasługuje na lepszą galerie.

cierpliwości
autko dopiero będzie fajne jak skończę teraz jest mocno zaniedbane a silnik w kiepskiej kondycji
nie spinaj się tak ;) trochę dystansu :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 27 marca 2016, 23:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
No ale odkurzenie, umycie i zrobienie kilku fotek to nie są jakieś wielkie mecyje. A jeśli auto jest "mocno zaniedbane" to i można by ocenić progers po doprowadzeniu do lepszego stanu ;)

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 28 marca 2016, 07:46 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1157
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
fidol4 napisał(a):
autko dopiero będzie fajne jak skończę teraz jest mocno zaniedbane a silnik w kiepskiej kondycji


No nawet na tym filmiku słychać jak vanosy napie..lają :kwasny:
Rozbieraj motor puki czas , sprawdź a najlepiej powymieniaj na nowe wszystkie szyny a szczególnie zwrotną, napinacz łańcucha , pewnie i łańcuch się będzie kwalifikował. Sprawdź też napinacze hydrauliczne na krótkich łańcuchach. Nowe vanosy to drogi temat ale można zregenerować te co są.
No i nie zalewaj tak jak mówili wcześniej 10w (chyba, że pałujesz non stop).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 28 marca 2016, 08:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Moje BMW: X5 e53 4,4i,E61 535d
Kod silnika: M62B44, M57N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=156569
Wojtek napisał(a):
Rozbieraj motor puki czas , sprawdź a najlepiej powymieniaj na nowe wszystkie szyny a szczególnie zwrotną, napinacz łańcucha , pewnie i łańcuch się będzie kwalifikował. Sprawdź też napinacze hydrauliczne na krótkich łańcuchach. Nowe vanosy to drogi temat ale można zregenerować te co są.

mądrze prawisz :ok:
vanosy znalazłem za 1900zł sztuka oryginał
regeneracja 600zł za dwie sztuki (no i się waham)
ślizgi łańcuchy to już drobnica ale to dalsze 2k
nie wiem co zastanę w środku przygotowuję się na najgorsze scenariusze (aczkolwiek w zeszłym roku w pżdzierniku auto stało u wróbla i muszę pogadać z nimi co tam zdjełali)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 29 marca 2016, 16:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Moje BMW: X5 e53 4,4i,E61 535d
Kod silnika: M62B44, M57N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=156569
pracowity dzień :)
taki był początek
Obrazek

w trakcie
Obrazek

i na koniec
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 29 marca 2016, 17:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2516
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
O! 7,8L! Dobry motor :hyhy:
I jak tam zużycie silnika?

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 29 marca 2016, 18:57 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1157
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
Tak, jak myślałem szyna zwrotna już pokruszona, za długo byś nie pojeździł :/
dobrze, że od razu wziąłeś się za to :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 29 marca 2016, 19:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Moje BMW: X5 e53 4,4i,E61 535d
Kod silnika: M62B44, M57N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=156569
Koło łańcuchowe
Łańcuch rozrządu
Szyna napinająca
Szyna zwrotna
Szyna prowadząca
Napinacz łańcucha z prawej (z lewej wymienił poprzednik :))
kpl uszczelek (w zamienniku)

góra silnik jakby ktoś na świeżo dłubał
tak czy siak na najbliższe kilka lat z bani :hurra:
pokusiłem się i oddałem dekle do piaskowania :super:

w czwartek graty zjeżdżają będzie co robić :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 29 marca 2016, 19:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Ja pitole, te walające się w silniku plastiki to jest ta słynna niemiecka jakość i solidność :wstyd: Podziwiam że masz zapał do ratowania tego wynalazku ;) Choć ze zrobionym rozrządem i vanosami to już powinno być z górki ;)

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 29 marca 2016, 19:27 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1157
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
Tomek, chyba każdy silnik ma swoje bolączki ;)
w m60 tego nie było ale za to śruby od pompy się odkręcały :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 1 kwietnia 2016, 19:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Moje BMW: X5 e53 4,4i,E61 535d
Kod silnika: M62B44, M57N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=156569
to jest jakaś masakra z tymi vanosami !!!!
będą dopiero we wtorek (tydzień czasu) :mur: :mur: :mur: :kwasny: :zdegustowany:
reszta gratów czeka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 2 kwietnia 2016, 08:03 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1157
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
A co nowe dajesz ?
Kolega kiedyś ściągał vanosy ze Stanów bo w europie nie było, ok miesiąca to trwało :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 2 kwietnia 2016, 09:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Moje BMW: X5 e53 4,4i,E61 535d
Kod silnika: M62B44, M57N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=156569
Wojtek . regeneruje w Rzeszowie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 9 kwietnia 2016, 06:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Moje BMW: X5 e53 4,4i,E61 535d
Kod silnika: M62B44, M57N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=156569
Prace trwają nadal,po przebojach z blokadami kupiłem własne

silnik już prawie gotowy (sporo czyszczenia :) )

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 9 kwietnia 2016, 07:39 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 515
Lokalizacja: Podbeskidzie
Moje BMW: X3 LCI M Performance
Zainwestowałeś, ale przynajmniej będziesz miał to z głowy ...I można grzebać przy czymś innym :P . Lubie Xsy.

_________________
Benzyna zamiast krwi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 9 kwietnia 2016, 10:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1178
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: BMW e39 528i
Kod silnika: m52b28
Garaż: byłe e34: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134211
jest e39: viewtopic.php?f=6&t=169366&start=20
Te m62tu to konkretne śmietniki są :P wolę odkręcające się śruby pompy oleju w m60 - przynajmniej dokręcisz i będzie Cie to grosze kosztowało, a nie od razu w grube tysiące się leci. Nie wiem też co te "inżyniery" miały na myśli montując alternator wodny, zakała jakich mało, alternatory po 200A latają bez chłodzenia wodą i nic im się nie dzieje. A tak to spoko X5, trochę Cie kosztował pakiet startowy, ale ważne, że jesteś zadowolony :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 9 kwietnia 2016, 16:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Nie chce Cie straszyc ale skrzynia tez lubi sie posypac, swoje X5 wlasnie dlatego sprzedalem bo remontskrzyni w moim przypadku byl nie oplacalny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 10 kwietnia 2016, 07:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
JRafal napisał(a):
Te m62tu to konkretne śmietniki są :P


makabra. dlatego ja poszedłem w "olejaka" m54 zamiast tego cudu techniki :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 10 kwietnia 2016, 11:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Moje BMW: X5 e53 4,4i,E61 535d
Kod silnika: M62B44, M57N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=156569
Hakelbery napisał(a):
Nie chce Cie straszyc ale skrzynia tez lubi sie posypac, swoje X5 wlasnie dlatego sprzedalem bo remontskrzyni w moim przypadku byl nie oplacalny

miska strasznie się poci, także przed zimą będę się doktoryzował ze skrzyń biegów w X-ach

myślałem że wyjedzie wczoraj ,ale poduszki silnika (kolejne 400zł) i złe uszczelki pod deklami zweryfikowały moje plany :dobani:
radze uważać na blokady z allegro w moim przypadku trzeba było przetoczyć klucz od solenoidu bo nie pasował :wsciekly:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 10 kwietnia 2016, 11:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1178
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: BMW e39 528i
Kod silnika: m52b28
Garaż: byłe e34: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134211
jest e39: viewtopic.php?f=6&t=169366&start=20
///david napisał(a):
JRafal napisał(a):
Te m62tu to konkretne śmietniki są :P


makabra. dlatego ja poszedłem w "olejaka" m54 zamiast tego cudu techniki :]


Ja nie rozumiem jednego, jak można było tak spyerdolić rozrząd na łańcuchu, który od lat w BMW uchodził za kompletnie bezobsługowy, przecież doświadczenie i dobrych inżynierów mieli, oni nie robili testów itp?, nie pojmuję tego. Odnośnie vanosów to w miarę mogę to zrozumieć - nowa technologia, jeszcze niedopracowana, aczkolwiek Lexus w swoich V8 też miał VVTi i nic z tym się nie działo, wrrrróć - z tymi silnikami w ogóle się nic nie działo :D. Według mnie m62tu to najgorsze niemieckie silniki v8 z tamtych lat, wolę pasek rozrządu w Audi, ale przynajmniej wiem kiedy go zmieniać i nie jeżdzę z duszą na ramieniu, a całość to 1500zł raz na 100tkm, silniki uchodzą za pancerne, aczkolwiek też są "olejakami" :D. Tak wtedy "ulepszyli", że do dziś bmw nie ma dobrego V8, wszystko awaryjna porażka...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 113 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL