BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 20 września 2018, 14:58


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 12 listopada 2017, 09:02 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 49
Moje BMW: X5 e53 4,4i,E61 535d
Kod silnika: M62B44, M57N
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=156569
Hej dawno tu nie zaglądałem,ciągle w pracy.Jeśli ktoś się zastanawia na kosztami utrzymania starego x to wklejam koszty które ja poniosłem.
Z bieżących tematów pozostała mi do ogarnięcia tapicerka, ktoś może polecić z okolic warszawy rzetelne firmy?


Zakup 02-03-16 EXPLOATACJA BMW X5 e53 4,4i M62B44TU 210kw 2000r
j.m ilość cena kwota data
„Carcare Studio” auto detaling korekta lakieru szt 1 700,00 zł 700,00 zł 11.03.2016
zakup i wymiana termostatu 105st + wąż wody szt 1 408,83 zł 408,83 zł 3.03.2016
oświetlenie Led tablicy rejestracyjnej +listwa regeneracja szt 1 150,00 zł 150,00 zł 12.03.2016
zakup OBD2 szt 1 100,00 zł 100,00 zł 5.03.2016
millers10w60NT+wszystkie filtry w tym paliwa szt 1 930,00 zł 930,00 zł 9.03.2016
termostat behr 86st +wymiana +wymiana olejów filtrów szt 1 580,00 zł 580,00 zł 12.03.2016
korek wlewu zbiorniczka wyrównawczego szt 1 74,00 zł 74,00 zł 17.03.2016
końcowy wydech sportowy z końcówkami szt 2 500,00 zł 1 000,00 zł 25.03.2016
uchwyt montażowy pdc tył szt 1 60,00 zł 60,00 zł 24.03.2016
piaskowanie i lakierowanie pokryw silnika kpl 2 150,00 zł 300,00 zł 31.03.2016
klocki hamulcowe przód TEXTAR szt 1 290,00 zł 290,00 zł 31.03.2016
WĄŻ WODY FEBI kpl 1 65,00 zł 65,00 zł 31.03.2016
regeneracja vanos szt 2 300,00 zł 600,00 zł 3.04.2016
blokady vanos kpl 1 450,00 zł 450,00 zł 7.04.2016
elementy rozrządu ,łańcuchy ślizgi zębatki, uszczelki kpl 1 2 253,00 zł 2 253,00 zł 5.04.2016
uszczelki pod dekle i poduchy silnika LEMFORDER szt 2 400,00 zł 800,00 zł 18,04,2016
zestaw wahaczy i gum na tył LEMFORDER kpl 1 2 100,00 zł 2 100,00 zł 6.05.2016
hamownia wydruk szt 1 250,00 zł 250,00 zł 12.05.2016
sprawdzenie kompresji na cylindrach szt 1 100,00 zł 100,00 zł 13.05.2016
Opony Bridgestone Dueler H/P Sport 255/45R20 101W szt 2 1 150,00 zł 2 300,00 zł 20.05.2016
zakup OBD2 oraz INPA do diagnostyki szt 1 180,00 zł 180,00 zł 19.05.2016
zmiana oleju w automatycznej skrzyni + filtr orginał bmw szt 1 750,00 zł 750,00 zł 27.10.2016
wymiana czujnika poziomowania z tyłu szt 1 350,00 zł 350,00 zł 27.10.2016
naprawa pompy abs szt 1 600,00 zł 600,00 zł 27.10.2016
wymiana łożyska lewy przód plus czujnik abs szt 1 800,00 zł 800,00 zł 27.10.2016
rura powrotu wody szt 1 150,00 zł 150,00 zł 27.10.2016
napinacz paska klimatyzacji + pasek wielorowkowy szt 1 700,00 zł 700,00 zł 27.10.2016
wymiana manżet przód szt 1 150,00 zł 150,00 zł 27.10.2016
wymiana drążków kierowniczych delphi szt 1 180,00 zł 180,00 zł 25.05.2017
wymiana wachaczy lemforder + łączniki stabilizatora szt 1 600,00 zł 600,00 zł 25.05.2017
wymiana tarcz przód + tył, klocki i czujniki ate i textar kpl 1 1 300,00 zł 1 300,00 zł 25.05.2017
wymiana amortyzatorów tył sachs szt 1 570,00 zł 570,00 zł 25.05.2017
waymiana amortyzatorów przód plus górne mocowania sachs szt 1 850,00 zł 850,00 zł 21,10,2017
wymiana kierownicy szt 1 500,00 zł 500,00 zł 23,10,2017
jakieś drobne kosmetyczne,uszczelka drzwi,spinki tepicerki itp. szt 1 500,00 zł 500,00 zł 23,10,2017

Suma 21 690,83 zł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 12 listopada 2017, 20:19 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 513
Lokalizacja: Grodziec/Bielsko Biała
Moje BMW: X3 LCI M Performance
Jak to w suv ie, koszty większe :oczami: plus zadbane auto :ok:

_________________
Benzyna zamiast krwi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 26 listopada 2017, 08:52 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 49
Moje BMW: X5 e53 4,4i,E61 535d
Kod silnika: M62B44, M57N
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=156569
W garażu zrobiło się nieco ciaśniej :)
dołączyła 535d twinturbo
[img][img]https://naforum.zapodaj.net/thumbs/82904033a9ae.jpg[/img][/img]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 26 listopada 2017, 08:53 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 49
Moje BMW: X5 e53 4,4i,E61 535d
Kod silnika: M62B44, M57N
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=156569
Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 26 listopada 2017, 09:14 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 49
Moje BMW: X5 e53 4,4i,E61 535d
Kod silnika: M62B44, M57N
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=156569
Hakelbery napisał(a):
Nie chce Cie straszyc ale skrzynia tez lubi sie posypac, swoje X5 wlasnie dlatego sprzedalem bo remontskrzyni w moim przypadku byl nie oplacalny


i niestety czeka przegląd skrzyni. bo zaczyna szarpać przy dojeżdżaniu do świateł :mur:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 26 listopada 2017, 09:36 
Online
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 669
Lokalizacja: Pruszków
Moje BMW: E60 535d
Kod silnika: M57X
W tym E61 była przekładka silnika na twin turbo?

_________________
Zdrowaś muzo, bitów pełna, bas jest z Tobą;
błogosławionaś ty między gatunkami i błogosławiony owoc żywota twojego,
DJ. Święta Techniawo, Matko Rave'u, graj nade nami głuchymi,
teraz i w godzinę chill-outu naszego.
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 26 listopada 2017, 10:18 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 49
Moje BMW: X5 e53 4,4i,E61 535d
Kod silnika: M62B44, M57N
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=156569
maciekpkow napisał(a):
W tym E61 była przekładka silnika na twin turbo?

nie , silnik seria.
Dlaczego pytasz ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 26 listopada 2017, 10:21 
Online
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 669
Lokalizacja: Pruszków
Moje BMW: E60 535d
Kod silnika: M57X
Bo nie było twin turbo tylko bi turbo.

_________________
Zdrowaś muzo, bitów pełna, bas jest z Tobą;
błogosławionaś ty między gatunkami i błogosławiony owoc żywota twojego,
DJ. Święta Techniawo, Matko Rave'u, graj nade nami głuchymi,
teraz i w godzinę chill-outu naszego.
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 26 listopada 2017, 10:50 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 49
Moje BMW: X5 e53 4,4i,E61 535d
Kod silnika: M62B44, M57N
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=156569
No żesz k....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 27 listopada 2017, 06:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 6422
Lokalizacja: Lodz/Chicago
Moje BMW: F10 535
Kod silnika: N55
Garaż: F10 535i
viewtopic.php?f=6&t=164895&start=0
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296

Byle:
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
E60 535xi
viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 viewtopic.php?f=6&t=40314
fidol4 napisał(a):
Hakelbery napisał(a):
Nie chce Cie straszyc ale skrzynia tez lubi sie posypac, swoje X5 wlasnie dlatego sprzedalem bo remontskrzyni w moim przypadku byl nie oplacalny


i niestety czeka przegląd skrzyni. bo zaczyna szarpać przy dojeżdżaniu do świateł :mur:


U mnie byl problem jak na pstoju wrzucalem wsteczny i puszczalem hamulec to auto nie toczylo sie dopiero zaczynalo jechac jak wcisnolem pedal gazu a czasami musialem przelaczac z d na r kilka razy zeby ruszyc.

Bardzo fajne E61, lubie combi :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 27 listopada 2017, 07:55 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
maciekpkow napisał(a):
Bo nie było twin turbo tylko bi turbo.


I co teraz? Ma zezłomowac?

_________________
323ti
Kolektor m50,
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 27 listopada 2017, 10:44 
Online
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 669
Lokalizacja: Pruszków
Moje BMW: E60 535d
Kod silnika: M57X
kirpek napisał(a):
maciekpkow napisał(a):
Bo nie było twin turbo tylko bi turbo.


I co teraz? Ma zezłomowac?


Wyprowadziłem go z błędu i tyle.
Mam nadzieję że Ty nie złomujesz wszystkiego jak ktoś coś napisze :wstyd:

_________________
Zdrowaś muzo, bitów pełna, bas jest z Tobą;
błogosławionaś ty między gatunkami i błogosławiony owoc żywota twojego,
DJ. Święta Techniawo, Matko Rave'u, graj nade nami głuchymi,
teraz i w godzinę chill-outu naszego.
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 27 listopada 2017, 18:18 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 15653
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
maciekpkow napisał(a):
Wyprowadziłem go z błędu i tyle.


Twin i bi to jest to samo :mur:
I popraw sobie podpis bo nie widać zdjęć.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3) + '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz + '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 28 listopada 2017, 09:09 
Online
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 669
Lokalizacja: Pruszków
Moje BMW: E60 535d
Kod silnika: M57X
Tomek napisał(a):
maciekpkow napisał(a):
Wyprowadziłem go z błędu i tyle.


Twin i bi to jest to samo :mur:.


Nie.

_________________
Zdrowaś muzo, bitów pełna, bas jest z Tobą;
błogosławionaś ty między gatunkami i błogosławiony owoc żywota twojego,
DJ. Święta Techniawo, Matko Rave'u, graj nade nami głuchymi,
teraz i w godzinę chill-outu naszego.
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 28 listopada 2017, 09:17 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 35268
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=153718
nie sposób się nie zgodzić z obiema wypowiedziami, z grubsza chodzi o 2 turbiny, kwestia tego, czy równoległe (Twin Turbo) czy szeregowe (Biturbo)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 28 listopada 2017, 09:54 
Online
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 669
Lokalizacja: Pruszków
Moje BMW: E60 535d
Kod silnika: M57X
W E60/1 535d działają szeregowo więc odpowiedź jest prosta.

_________________
Zdrowaś muzo, bitów pełna, bas jest z Tobą;
błogosławionaś ty między gatunkami i błogosławiony owoc żywota twojego,
DJ. Święta Techniawo, Matko Rave'u, graj nade nami głuchymi,
teraz i w godzinę chill-outu naszego.
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 28 listopada 2017, 16:50 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 15653
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
rorafalki napisał(a):
nie sposób się nie zgodzić z obiema wypowiedziami, z grubsza chodzi o 2 turbiny, kwestia tego, czy równoległe (Twin Turbo) czy szeregowe (Biturbo)


To jakaś oficjalna forumowa definicja? :rotfl:

Materiały promocyjne N54 :rotfl:

Obrazek

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3) + '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz + '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 28 listopada 2017, 17:03 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 23
Posty: 1200
Lokalizacja: WZ
Moje BMW: Najlepsze :)
Kod silnika: m54b30
Tomek, nie widać obrazka u mnie na chromie, ale fakt, to tylko kwestia nazewnictwa, tak jak wiecznie wałkowany na forum dyfer zamiast mostu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 28 listopada 2017, 17:25 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 15653
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
No akurat dyfer i most to jak felga i koło ;)

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3) + '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz + '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: fidol4 -->> X5 e53 4.4i 2000r
PostNapisane: 28 listopada 2017, 19:20 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 49
Moje BMW: X5 e53 4,4i,E61 535d
Kod silnika: M62B44, M57N
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=156569
Hej.
Panowie bez spiny, dla mnie to nie aż tak istotne żeby kruszyć kopie o fachową terminologie. Twin czy bi i tak każdy wie że chodzi o dwie turbiny. Może warto założyć oddzielny temat na forum wyjaśniając świerzakom czarno na białym różnice.Ja ich nie znam. Wikipedia i wiele innych źródeł podaje jako twinturbo w 535d e61. Okazuje się że mam biturbo i będę musiał z tym żyć :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL