BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 05:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 254 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 1 maja 2016, 19:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
Hej,

Slowem wstepu, to jeden z moich pierwszych postow tutaj. Bynajmniej nie przybywam tutaj jako czlowiek z swiata BMW. Troche aut przerobilem, w tym fajnie zrobiona MX5 oraz bardzo ladnie utrzymane GTI V. Z uwagi, ze pozycja za kierownica oraz FWD w moim GTI nie dawaly mi zyc, zaczalem szukac nowego DD. Jak mozna sie domyslic, wybor padl na BMW i mam nadzieje, ze zadomowie sie z nim na dluzej.

Moje kryteria byly proste: E60 / E90 / E92 (z naciskiem na ostatnie), sportowe fotele, 0-100 ponizej 7s.

Przechodzac do sedna, chcialbym przedstawic moj nowy nabytek, kupiony od tutejszego forumowicza. Auto kupilem w sumie ponad miesiac temu, ale jestem dosc zajety ostatnimi czasy wiec dopiero udalo mi sie zalozyc temat.

Rzeczone auto to E92 335d preLCI, z wszystkimi m-pakietowymi opcjami poza bodykitem oraz z naprawde bogatym wyposazeniem. Ogladalem sporo e92 z tym silnikiem i z smutkiem musze przyznac, ze praktycznie nie szlo znalezc niczego w akceptowalnym stanie, a ten model byl bezapelacyjnie w najlepszym z tych ktore widzialem.

Poprzedni wlasciciel, co z reszta masa osob tu wie, zamontowal dp, wiekszy ic, tlumik koncowy z MGM oraz podniosl moc do 390 KM / 753 NM. Niestety oryginalne M-Pakietowe kola zostaly sprzedane zanim dorwalem auto, a JRow ktore je zamienily juz nie udalo mi sie dostac. Dlatego, auto stoi na tych niezbyt urodziwych felgach (coby bardziej dosadnego jezyka nie uzywac).

Postaram sie sukcesywnie opisywac co sie z autem dzieje, bo przed nami jeszcze dluga droga :cool:

Ponizej specyfikacja auta i pare fotek na zmienionych blachach:

Data for vehicle identification number: WBAWD71010P075302
Model description: 335d
Market: Europa
Type: WD71
E-Code: E92
Chassis: Coupé
Steering: links
Doors: 2
Engine: M57D30T2 - 3,00l (210kW)
Drive: Heckantrieb
Transmission: automatisch
Body Color: Black Sapphire Metallic (475)
Upholstery: Leder Dakota/d3 Sattelbraun (LCD3)
Production date: 04.04.2008
Assembled in: Regensburg



Code Serienausstattung Standard Equipment
S2KEA
BMW LM Rad V-Speiche 188 BMW light alloy wheel, V-spoke 188
S459A
Sitzverstellung elektrisch mit Memory Seat adjuster, electric, with memory
S481A
Sportsitz Sports seat
S502A
Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system
S520A
Nebelscheinwerfer Fog lights
S522A
Xenon-Licht Xenon Light
S548A
Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer
S704A
M Sportfahrwerk M Sports suspension
S851A
Sprachversion deutsch Language version German


Code Sonderausstattung Optional Equipment
S1CAA
Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles
S1CBA
CO2 Umfang CO2 package
S1CDA
Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration
S205A
Automatikgetriebe Automatic transmission
S249A
Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel
S319A
Integrierte Universal-Fernbedienung Integrated universal remote control
S320A
Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering
S322A
Komfortzugang Comfort access
S403A
Glasdach elektrisch Glass roof, electrical
S415A
Sonnenschutzrollo hinten Sun-blind, rear
S423A
Fussmatten Velours Floor mats, velours
S428A
Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit
S430A
Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip
S431A
Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip
S441A
Raucherpaket Smoker package
S464A
Skisack Ski bag
S488A
Lordosenstütze Fahrer u. Beifahrer Lumbar support, driver and passenger
S493A
Ablagenpaket Storage compartment package
S494A
Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger
S4AEA
Armauflage vorn verschiebbar Armrest front, retractable
S4ATA
Interieurleisten hochglänzend schwarz Interior trim finishers black high-gloss
S508A
Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)
S521A
Regensensor Rain sensor
S524A
Adaptives Kurvenlicht Adaptive Headlights
S534A
Klimaautomatik Automatic air conditioning
S544A
Geschwindigkeitsregelung mit Bremsfunkt. Cruise control with brake function
S563A
Lichtpaket Light package
S5ACA
Fernlichtassistent High-beam assistant
S609A
Navigationssystem Professional Navigation system Professional
S612A
BMW Assist BMW Assist
S616A
BMW Online BMW Online
S620A
Spracheingabe Voice control
S633A
Vorbereitung Handy Business Preparation, mobile phone, Business
S654A
DAB-Tuner Radio Bavaria C III
S6AAA
BMW TeleServices BMW TeleServices
S6ABA
Steuerung Teleservices Control for Teleservices
S6FLA
USB-/Audio-Schnittstelle USB/Audio interface
S752A
Individual Audiosystem Individual audio system
S760A
Hochglanz Shadow-Line High gloss shadow line
S761A
Individual Sonnenschutzverglasung Individual sunshade glazing
S775A
Dachhimmel anthrazit Headlining anthracite
P7R7A
Innovationspaket Innovation package
P7RSA
Paket Comfort Package Comfort
S7SPA
Navi Professional/Handyvorber. Bluetooth Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth
S7XAA
M Lederlenkrad+Schaltwippe+Multifunktion M Leathr. wheel+shift paddle+multifunc.
L801A
Länderausführung Deutschland National Version Germany
S863A
Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe
S879A
Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German
S8SCA
Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec.
S8SPA
Steuerung COP Control unit COP

Obrazek
Obrazek
Obrazek
ObrazekObrazekObrazek

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 1 maja 2016, 19:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
świetne auto i bardzo fajne powitanie :ok:

mam nadzieję, że wybór felg będzie trafiony dzięki czemu auto zyska na prezencji :cool:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 1 maja 2016, 21:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
rorafalki napisał(a):
mam nadzieję, że wybór felg będzie trafiony dzięki czemu auto zyska na prezencji :cool:


Oj felgi to odlegla sprawa na chwile obecna, w ramach zasady: Dlug Techniczny -> Zawieszenie / Hamulce -> Silnik / Turbo / Wydech -> Wyglad ;)

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 1 maja 2016, 21:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Idealna jest :) Chetnie Ci odsprzedam swoje sloneczka , bedzie wygladac konkretnie ;)

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 1 maja 2016, 21:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Dobrze wyglada, cichociemna pare teoretycznie mocniejszych aut moze sie zdziwic :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 2 maja 2016, 02:17 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
W1lQ, no jesteś w końcu z galeria mojej byłej. :padam:
Czytając temat wnioskuję że jesteś zadowolony z zakupu i z auta.
No poza felgami. Ale fajnie się na nich prezentuje :padam:
Jak to mówią ładnemu we wszystkim ładnie :padam:
Co do E92 to :padam:

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 2 maja 2016, 08:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 557
Lokalizacja: Białystok
Takie powitanie i galerię, to ja rozumiem :ok:

Co do samego auta, to jedyne co mogę powiedzieć, to że jest świetne. Silnik, wnętrze bajka :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 2 maja 2016, 09:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1199
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: X6
Fajnie, że wróciła na forum ;)

_________________
Otwarcie Sezonu Makowice 2k18
1 runda Pucharu BKS - 1/4 mili
Drift - Drift Taxi - Show&Shine - Car Audio

Facebook: https://www.facebook.com/events/1631229490297519/
Forum: viewtopic.php?f=13&t=166017

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 2 maja 2016, 18:26 
Auto wiadomo z potencjałem , czekam na mody. :ok:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 3 maja 2016, 00:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
DObrze że wróciła na forum jest pole do popisu :)

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 3 maja 2016, 07:38 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 40
Posty: 5953
witamy ponownie........ :ok: :ok:

_________________
Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 3 maja 2016, 16:17 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 77
Lokalizacja: Trójmiasto
Moje BMW: e90 320d
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155911
Świetne auto :ok:
Z zaciekawieniem będę śledził temat.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 3 maja 2016, 20:43 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 71
Moje BMW: E92 320i
gratuluje auta :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 4 maja 2016, 07:24 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
piękna :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 4 maja 2016, 07:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 3649
Lokalizacja: Pyskowice
Moje BMW: F34 / CLA
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143460
bardzo fajne :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 4 maja 2016, 09:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1688
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Moje BMW: E63 645Ci
Kod silnika: N62B44
Garaż: E63,F25,F10,E38 baaardzo individual: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151384
Byłe Z3 :
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były compact 316i :
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148494
Świetny kolor skór wewnątrz :)

_________________
E63,F25,F10,E38 baaardzo individual : viewtopic.php?f=6&t=151384
Moje byłe Z3 1.8 Roadster : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były E36/5 316i Hellrot : viewtopic.php?f=6&t=148494


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 7 maja 2016, 17:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
Okej, to czas powiedziec troszke wiecej o samochodzie skoro ma juz przejechane pierwsze 1kkm, a ja mialem sporo czasu by ogarnac auto tête-à-tête.

Zacznijmy od tego, ze auto nie jest bezkolizyjne. Tylni blotnik na odcinku 10 cm byl srogo przyszpachlowany, co widac, ale na szczescie drzwi wsadzono juz nowe (ale to wiedzialem przy zakupie). Ponadto, ktos mocniej zaatakowal przednim zderzakiem cos twardego, wiec prawe przeciwmgielne ma urwany jeden zaczep i dynda, a przy dokladniejszej inspekcji widac pajaczki na lakierze.

O ile auto bylo pogrzebane na tle mocowym oraz obnizone, z mojej perspektywy nie bylo mechanicznie zadbane. Uwidacznia to szereg objawow, ktore od momentu zakupu wychodzily z autem:
- Przede wszystkim, auto prowadzilo sie najgorzej i najwolniej w zakretach z wszystkich usportowionych aut jakie do tej pory mialem. Pokonywanie ciasnych szykan w gorzystym terenie bylo conajmniej stresujace, a trakcja praktycznie nie istniala bo auto skakalo jak pileczka ping pongowa na nierownosciach. Ponadto, zdecydowanie jak na moje gusta bylo za mocno glebniete. Nie szlo wjechac pod zaden podnosnik, a i zaba trzeba bylo sie nameczyc. Praktycznie kazdy prog zwalniajacy zawadzal o auto, a ogledziny pokazaly ze przynajmniej jedna plastikowa podpora pod lewarek juz sie odrewala.
- Auto znaczaco znosilo na prawa strone powyzej 80 kmh tak ze wymagana byla ciagla kontra (nie moglem uwierzyc troszke ze nie wylapalem tego przy zakupie)
- Mozna bylo zauwazyc bardzo ewidentne bicie hamulcow podczas hamowania przy wyzszych predkosciach.
- Po rozgrzaniu silnika, auto wpadalo w ponadprzecietne drgania na postoju.
- W klimatyzacji grzyb rozwijal swoja cywilizacje, balem sie ze niedlugo odkryje ogien.

Tak wiec, przystapilem do planu naprawczego, wiec po kolei:

- Kola i opony
Szukajac powodu dla ktorego auto jezdzilo w prawo zaczalem od kol i opon. Pomijajac sprawe cisnien, tylnie kolo na prawej osi mialo bardziej zdarty bieznik niz reszta (ok 1.5 mm vs 3mm ogolem). Niemniej opony zimowe na ktorych dostalem auto mialy juz 6 lat, a ich stan prosil o laskawa smierc. Nie mam w tym roku budzetu na porzadne felgi, tak wiec na sezon 2016 wlecialy budzetowe Nexeny N'Fera SU1 w filigranowym rozmiarze 225/45/17 bo nic szerszego bez balonowania nie wejdzie na to kolo.

Obrazek

Przy okazji wyprostowalem dwie felgi bo byly lekko pokrzywione, ale pokrzywienie nie wplywaloby na sciaganie.

- Zawieszenie
Juz przy zakupie wiedzialem, ze odboje auta sa w tragicznym stanie. Tu na foto tylne, ale przednie wygladaly podobnie.

Obrazek
Obrazek

Dodatkowo dochodza do tego luzy na tulejach wahaczy z przodu, oraz kompletnie zajechane gniazda amorow. Druciarska ciekawostka jest to, ze ktos rozwiercil jednego camber pina w gniezdzie by moc przeregulowac negatyw wychodzacy poza skale na lewym kole. Druciarstwem wiekszym jest fakt ze ktos w tego pina nie trafil przy pierwotnej probie rozwiercania i wiertlo mu zeszlo na kielich i go poskubalo zdzierajac ocynk i farbe (teraz bede musial jakos ladnie pomyslec jak to ladnie zabezpieczyc coby nie zardzewialo). Ponizej foto problemu, tylko z wymienionym juz gniazdem ktore ma camber pina.

Obrazek

W sumie na 4 amory w aucie tylko jeden byl w jakims sensownym stanie. Wiec komplet polecial do kosza. Charakterystyka sprezyn Hamann'a mi nie pasuje tak wiec tez nie zamierzam na nich jezdzic. Myslalem nad domyslnym zestawem Bilsteinow B12, ale koniec koncow byl brand week wiec przyjechalo z DE to tutaj:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

KW 1, bo nie mam zamiaru smigac na torze i ciagle zmieniac charakterystyki auta wiec dodatkowej regulacji nie potrzebuje. Myslalem tez nad ST, ale nie mam cierpliwosci do ciaglej konserwacji i pielegnacji gwintu jak go rdza wezmie, a patrzac na podkrakowskie drogi - wezmie.

Ponizej auto czeka na wymiane i ustawienie geometrii w serwisie ktory pewnie pare osob z Krakowa o okolic rozpozna.

Obrazek
Obrazek


- Hamulce

Z uwagi ze przednia lewa tarcza byla pokrzywiona (stad bicie), wlecial komplet tarcz Zimmermann i klockow Textar na przednia os. Z uwagi ze trzeba bylo wymienic tez tylnie klocki, a stan tarcz jakos mnie nie zadowalal, wlecial na tyl komplet tarcz Textar i klockow Ate. Dodatkowo zmienilem plyn, bo nie widzialem wzmianek by byl zmieniany.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

- Drgania

Z uwagi, ze drgania zaczely sie pojawiac na postoju, na tasme padly poduchy silnika. Tak wiec wlecialy Lemfordery w akompaniemencie poduch skrzyni.

Obrazek

Blizsze ogledziny kola pasowego w warsztacie wykazaly pekniecia, wiec prewencyjnie wlecialo kolo Corteco z kompletem rolek i paskow.

- Klima

Auto przeszlo szybki serwis klimatyzacji wraz z ozonowaniem, grzyb zniknal, przestalo smierdziec. Na dniach wymienie jeszcze filtr kabinowy, tylko musze sie do tego zebrac.

- Skrzynia

To moj pierwszy automat, wiec nie do konca wiedzialem co jest normalne, a co normalnym nie jest. Jednak sporo lektury e90posta uswiadomilo mnie ze takie dziwne zmiany biegow z 2 na 3 nie sa normalne, ale to dosc spotykany problem. Rzecz w tym, iz gdy odpuszczalem gaz w D jadac na 2 i zblizajac sie do granicy powiedzmy 2500 RPM, skrzynia po odpuszczeniu gazu miala tendencje do zmiany biegu w gore co skutkowalo szarpnieciem.

Typowo polecanym rozwiazaniem bylo zrobienie update'u softu skrzyni, tak wiec to wlasnie zrobilem. Po zrobieniu update'u firmware skrzyni na najnowszy, problem zniknal a skrzynia chodzi naprawde gladko i bez zastrzezen.

----
Podsumowujac

Kupilem fure czesci.

Obrazek
Obrazek

Troszke trzeba bylo sie nameczyc, ale udalo sie wyeleminowac wszystkie z ww. problemow. Ponadto, auto zaczelo w koncu po ludzku jezdzic (prosto tez ;)) i hamowac, jak i przejezdzac progi bo podnioslem je o ok 15-20mm (pewnie oklapnie troszke jak gniazda siada). Teraz czynnikiem ktory jest zdecydowanie limitujacy sa te baloniaste waskie opony, oraz brak szpery.

To be continued...

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 7 maja 2016, 17:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Zrob tylne zawieszenie tez to zobaczysz jak prowadzi się e92 tam od runflatow zazwyczaj polowa tulei i wahaczy jest do zmiany mimo ze na szarpakach, łyżkach itd nic nie czuc jedno klinuje drugie ale po rozebraniu na kawalki okazuje sie ze duzo jest do wymiany tak jest w 99% e9X i dopiero po ogarnieciu tylu plus przodnie tuleje auto prowadzi sie jak po szynach. Brawo za inwestycje w mechanike a nie kola programy a technicznie auto zaniedbane.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 7 maja 2016, 18:50 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
Ładne e92, brawo za podejście i wymianę ww elementów. :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 7 maja 2016, 19:10 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
A taka miala byc piekna :-) graty ze doprowadziles ja do ladu

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 254 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL