BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 18:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 254 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 16 czerwca 2017, 19:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
Dzisiaj udalo mi sie w koncu pojechac poustawiac katy w aucie, tak wiec wiem co jest dobre jak i wiem co niedomaga i z czym jest problem.

Zaczynajac od problemow - rzecz o ktorej malo osob wie... jak sie obniza auto to potem zaburza sie normalna geometrie auta poniewaz elementy zawieszenia t.j. wahacze pracuja w swoim przykurczonym stanie wiec wymuszaja inna pozycje bazowa. W przypadku wahacza to wyzsza zbieznosc i wiekszy negatyw. Trzeba byc tego swiadomym i umiec kompensowac.

Wracajac do auta.. Pojechalem ogarnac obie osie :
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Udalo sie ustawic nastepujace parametry:

Przednia os:
Wychylenie ( Camber ) -> -2.5 stopnia
Wyprzedzenie ( Castor ) -> 7 stopni
Zbieznosc ( Toe ) -> 0

Tylna os:
Wychylenie ( Camber ) -> -2 stopnie
Zbieznosc ( Toe ) -> 0.0625 stopnia na os

Rake: 2.5 cm miedzy przednia a tylna osia

Jedyny wymiar ktory mi nie chcial sie ustawic to tylni camber. Idealnie chcialbym miec stopien roznicy miedzy przodem, a tylem wiec idealnie na tyle powinno byc -1.5. Jakby sie ustawil to zbieznosc pewnie by na tym ucierpiala i by wyszedl za wysoki pozytyw. Niestety to dosc zrozumiale patrzac na to, ze auto jest dosc glebniete, a wahacze nie sa regulowane. Niestety tylnia os to nie jest sprawa na 2017 bo wydatek bedzie dosc spory by zrobic to tak jakbym chcial (napewno wiekszy niz IC + mapa xD ) ;-) .

Jeli chodzi o same odczucia to to byl zdecydowanie najlepszy upgrade jaki mozna IMO zrobic. Auto przestalo mnie w koncu irytowac i zaczyna jezdzic, tracac masywne ilosci podsterownosci i zyskuje na bezposredniosci. Plus, w koncu mam kierownice prosto xD

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 17 czerwca 2017, 18:59 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
hahah krzywa kiera to zmora BMW w PL, bo 80% ma wyebane zawieszenia, no nie mniej jednak fajnie, że ogarnąłeś tak furkę! Ps byłeś na forum MX5 ?:)

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 17 czerwca 2017, 22:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
Bylem ;) stare czasy, ale nadal uwazam, ze to bylo najlepsze auto jesli chodzi o usmiechy za $$.

U mnie jeszcze tyl jest do remontu, ale to juz wieksza kasa bo musze isc w customowe wahacze regulowane i niestandardowe lite tuleje :)

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 18 czerwca 2017, 00:02 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
W1lQ napisał(a):
Bylem ;) stare czasy, ale nadal uwazam, ze to bylo najlepsze auto jesli chodzi o usmiechy za $$.

U mnie jeszcze tyl jest do remontu, ale to juz wieksza kasa bo musze isc w customowe wahacze regulowane i niestandardowe lite tuleje :)


Będziesz z tego robił pokrakę? Stęsy? Jeśli tak to bez sensu, było nie przepłacać tylko kupić 320 coupe :P
Noo ja mam kumpla co ma mx5 najstarsze w PL i jara się tym jak pochodnia, swego czasu byłem na zlocie w Biłgoraju? Chyba tak, fajnie było i klimat MXa jest fajny...

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 18 czerwca 2017, 21:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
Pokrake nie ;-) ja w druga strone - auto jest za niskie i nie moge doregulowac poprawnych katow na tej wysokosci - wiec mi to sluzy do redukcji camberu na tylniej osi ;)

Piorytetem jest to by auto jezdzilo w zakretach zajebiscie, bo na chwile obecna zarowno 335d jak i M3/M4 sa meh ;) Niemniej po poprawkach jest o wiele lepiej, w gruncie rzeczy przod jest wysmienity :3

MX jest naprawde swietny ;) ale tez brakuje mu troszke do pelni szczescia. W sumie najfajniejszym autem tego typu bylaby S2000 ;)

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 18 czerwca 2017, 21:32 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
W1lQ, powiedz mi proszę pod jakie parametry wszystko ustawiasz ? Czy bierzesz pod uwagę to co sugeruje fabryka np z dokumentacji z ista
viewtopic.php?f=2&t=154572

Sam wrzuciłem poliuretany oraz springi h&r i trochę chcę żeby się ułożyło (tak mi ktoś zasugerował że najlepiej zrobić to po paru km a nie od razu). I nie wiem za bardzo jak zrobić żeby było najlepiej. H&r sugeruje że wartości najlepiej jak są zbliżone do fabrycznych...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 18 czerwca 2017, 21:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
Nie, ja nie mam fabrycznych katow bo moim priorytetem jest agresywne prowadzenie. Pomysl o tym jako o takim setupie drogowo / torowym - ale tez takich parametrow nie uzyskasz na fabrycznych gratach.. a auto stoi nizej niz springi H&R.

Sama specyfikacje masz powyzej i to jest wypadkowa moich oczekiwan i doswiadczen z autami sportowymi ;-)

Jesli generalnie chcesz tylko obnizyc auto, to fabryczna specyfikacja jest jak najbardziej ok, bo bedzie nizej ale nic nie pozmieniasz w prowadzeniu. Najgorzej jest jak ktos obnizy i oleje katy, potem okazuje sie ze auto jest rozkraczone i strasznie jezdzi.

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 18 czerwca 2017, 21:52 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
W1lQ, moim priorytetem jest po prostu dobre ustawienie wszystkiego ;) Po torach nie latam, ale lubię jak auto jest zadbane i mechanicznie sprawne :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 18 czerwca 2017, 22:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
To postaraj sie dociagnac do specyfikacji fabrycznej ;) W zaleznosci od wysokosci mozesz miec problem z zbyt duzym negatywem, wiec staraj sie dociagnac najblizej do specyfikacji fabrycznych jak bedziesz mogl.

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 22 czerwca 2017, 21:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
W oczekiwaniu na czesc druga opisu, wrzucam kolejny teaser kolejnych zmian z ktorymi czekalem od roku a ktore wymagaly remontu przedniej osi.

Taka oto paczka przyleciala mi dzis z Driftworksow z UK

Obrazek

A w srodku nadwymiarowe nakretki 12x1.5 mm produkcji Works'a :twisted: JDM as f*** :cool:

Obrazek
Obrazek

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 23 czerwca 2017, 11:09 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
cos to daje? oprocz tego ze wyglada inaczej?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 23 czerwca 2017, 12:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
Hmmm to daje to ze to nakretki a nie sruby :P .. by nakretki dzialaly potrzebuja jeszcze troszke sprzetu ktorego tu nie ma.

Co daje? wygode :)

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 23 czerwca 2017, 12:45 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
aa, w sensie ze szpilki w piascie? ojciec w mazdzie ma szpilki, i sie kiedys zastanawialem czemu niemce nie robia takiego czegos, bo na pewno jest wygoda uzytkowania, ale chyba mniej trwala taka szpilka? latwiej sciac szpilke niz srube? ale nie wiem, pytam :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 23 czerwca 2017, 12:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
Dobra szpilka jest dobra. Co prawda wymaga wiekszej uwagi i trzeba dbac o dokrecanie dobrym momentem.

Same szpilki dojda za jakis czas.

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 23 czerwca 2017, 13:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 202
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54t
Szpilki robisz dystansem czy jakiś kastom piasty ? Miałem w e39 szpile, wygodna rzecz, jedyny minus to brak sensownego zabezpieczenia .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 23 czerwca 2017, 14:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
Czekam na torowy kit konwersyjny do szpil. Czyli szpile wkrecane w piaste.

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 23 czerwca 2017, 14:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 202
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54t
Hmm w sumie trochę dziwnie, bo jak przy docelowym kole będzie za wąsko i będziesz chciał dystans włożyć, np. 1 cent to będzie problem. No, chyba że te szpilki będą miały z pół metra :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 23 czerwca 2017, 14:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
Masz rozne dlugosci szpil w zaleznosci od zastosowania. Ja akurat zamowilem 75mm, ale mozesz znacznie dluzsze ;-)

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 24 czerwca 2017, 11:24 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Te szpilki trochę mod bez sensu, ale jak ktoś lubi, to czemu nie... Jak napisał Nerfy, łatwiej gwizdnąć koła niestety :kwasny: :kwasny: Ps jak dla mnie kolor szpilek zbyt JDMowy... No ale może w całości będzie to jakoś mniej oczoYebne i najlepiej, żeby się gubiło w feldze :rotfl:

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 25 czerwca 2017, 14:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
To zalezy co robisz - jak raz na rok zmienisz felgi to to mod bez sensu. Jak czesto zmieniasz kola to jest to nieocenione. Co do JDMu, takie bylo zamierzenie i wlasnie caly cel jest taki by wszystko sie wybijalo i nie gubilo w feldze. Nie jestem wielkim fanem germanfestowego stance'u.

Natomiast dzis dzieki pomocy kolegi z slaska takie cuda sie podzialy:

Obrazek

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 254 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL