BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 09:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 254 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 7 maja 2016, 19:45 
Serwis konkretny. :ok:

Ogarniesz koła i będzie malyna. :hyhy:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 7 maja 2016, 19:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1484
Cember666 napisał(a):
W klimatyzacji grzyb rozwijal swoja cywilizacje, balem sie ze niedlugo odkryje ogien.


No to grubo =_=

Fajny serwis, dobrze, ze udalo Ci sie ogarnac bolaczki tego egzemplarza, teraz mozesz poczuc troche tej "radosci z jazdy BMW" ;D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 7 maja 2016, 20:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
--==Mały==-- napisał(a):
Zrob tylne zawieszenie tez to zobaczysz jak prowadzi się e92 tam od runflatow zazwyczaj polowa tulei i wahaczy jest do zmiany mimo ze na szarpakach, łyżkach itd nic nie czuc jedno klinuje drugie ale po rozebraniu na kawalki okazuje sie ze duzo jest do wymiany tak jest w 99% e9X i dopiero po ogarnieciu tylu plus przodnie tuleje auto prowadzi sie jak po szynach. Brawo za inwestycje w mechanike a nie kola programy a technicznie auto zaniedbane.


Te tuleje to celna uwaga. Na razie nie czulem by z tylu byly jakies wybitne luzy, wiec zostawilem temat. Auto poniekad leci jak po szynach - moze nie jak Celica GT4 - ale czuc brak sztywnosci przy wyjsciu z zakretu. Mi to wyglada na za duzy profil opony polaczony z miekkimi sciankami.

Z samymi tulejami problem jest taki, iz nie wiem czy wymieniac takie jak sa, czy przypadkiem pokusic sie o pomysl konwersji na widebody z wahaczami z m3.

Jesli chodzi o doprowadzanie do stanu panowie, niestety jeszcze tutaj nie skonczylismy, ale zblizamy sie ;-)

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 7 maja 2016, 22:00 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Jeśli chodzi o koła i ogumienie to był to nowo kupiony komplet na przyszłą zimę i to kupiony tylko dla felg.
Więc kwestie bieżnika wygląda jak wyglądała roku produkcji z resztą też.
Jak i może kwestia sciągania i bicia.
Bo mi na poprzednich felgach ani na JR3 nic nie biło ani nie sciągało.

Co do odbojów,klocków i reszty normalne rzeczy ekspoatacyjne.
W sumie dziwi mnie bo na przeglądzie jak byliśmy to ani nie było nic mowy o żadnych luzach ani o amortyzatorach tak wiec nie wiem jak faktycznie było :niepewny:
Odboje wyszły na sprawdzaniu u Pawła,poza tym jakiś mały wyciek w okolicach turbo o którym nie wiedziałem bo było sucho przy zakładaniu Downpipa.

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 7 maja 2016, 23:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 417
Lokalizacja: TSZ
Moje BMW: e60 535d
Kod silnika: M57X
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=152614
lukasbmw napisał(a):
Jeśli chodzi o koła i ogumienie to był to nowo kupiony komplet na przyszłą zimę i to kupiony tylko dla felg.
Więc kwestie bieżnika wygląda jak wyglądała roku produkcji z resztą też.
Jak i może kwestia sciągania i bicia.
Bo mi na poprzednich felgach ani na JR3 nic nie biło ani nie sciągało.

Co do odbojów,klocków i reszty normalne rzeczy ekspoatacyjne.
W sumie dziwi mnie bo na przeglądzie jak byliśmy to ani nie było nic mowy o żadnych luzach ani o amortyzatorach tak wiec nie wiem jak faktycznie było :niepewny:
Odboje wyszły na sprawdzaniu u Pawła,poza tym jakiś mały wyciek w okolicach turbo o którym nie wiedziałem bo było sucho przy zakładaniu Downpipa.

:rotfl: a to co chciał nówkę kupić :cisza:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 8 maja 2016, 01:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
Czuje sie wywolany do tablicy, to odpowiem, choc nie chcialbym wchodzic tu w zadne klotnie.

Nie zrzucalbym winy odnosnie sciagania w prawo na kola i opony. Po wyprostowaniu felg i zalozeniu fabrycznie nowych gum, oraz dopilnowaniu by cisnienia byly poprawne sciaganie bylo dokladnie takie same jak wczesniej. Objaw sie pojawil w momencie kiedy wjechalem na autostrade od razu po zakupie. Puszczajac kierownice, auto potrafilo zniesc na prawy pas na dystansie 300m przy 140 kmh. Smiem twierdzic, ze problem istnial wczesniej, bo na filmie ktory zostal zrobiony po chipie widac kontre kierownica w lewo dokladnie taka sama jaka ja musialem robic by utrzymac tor jazdy. Rozwiercony pojedynczy camber pin, zajechane gniazda, oraz luzy w wahaczach wskazuja wyraznie na wczesniejsze problemy z geometria.

Bicie tez pojawilo w tym samym momencie co sciaganie. Z tymze wymagalo wysokiej predkosci - rzedu 160 kmh -> 120 kmh. Niemniej po podniesieniu osi i zakreceniu kola slychac bylo wyraznie jak tarcza trze delikatnie co chwila o klocek. Stad "nierowne zuzycie klockow" z diagnostyki.

Co do samych odbojow oczywiscie to czesc eksploatacyjna, i jak najbardziej sie z tym zgadzam ;-) Niemniej jazda na zajechanych odbojach czyli w sumie jazda bez nich jest conajmniej nieodpowiedzialna. Zwlaszcza jesli wezmiemy pod uwage, ze auto bylo srogo glebniete, wiec amortyzatory musialy pracowac w krotszym zakresie niz normalnie. Skutkowalo to czestym dobijaniem, a to moze latwo prowadzic do odksztalcen kielichow/mocowan. Olej tez jest produktem eksploatacyjnym, nie zmienia to faktu, ze mozna smialo jezdzic na tym samym i dolewac jak costam ubedzie, a po chwili robic remont silnika :cool:

Jesli chodzi o stan amortyzatorow i luzy, to trzeba pamietac, ze testy diagnostyczne i szarpaki zazwyczaj uwidocznia tylko gruntowne dramaty. Dla przykladu, po zdjeciu amorow, i wcisnieciu goleni jednego z 3 tragicznych amorkow, golen praktycznie wogole nie chciala wracac na swoje miejsce. Z luzami podobnie, bez rozkrecenia trudno to zauwazyc, co z reszta bylo wczesniej wspomniane.

maciej1203, nie spodziewalem sie nowki. Bynajmniej, wystarczylo by auto nie bylo spawane z 2 ani odwijane z drzewa. Nie widac bym kogos za cokolwiek obwinial, widzialy galy co braly. Ot obiektywnie opisuje stan auta i staram sie dokumentowac moje poczyniania. Niemniej moze spodziewalbym sie troszke wiecej po aucie, ktore bylo mocowo grzebane i mialo tyle postow na forum. W koncu by grzebac, trzeba miec zdrowa baze.

Najwazniejsze, ze juz jezdzi przyzwoicie, nie jest to jeszcze M3, ale zblizamy sie krok za krokiem. :hyhy:

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 8 maja 2016, 09:33 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
W1lQ napisał(a):
.

Najwazniejsze, ze juz jezdzi przyzwoicie, nie jest to jeszcze M3, ale zblizamy sie krok za krokiem. :hyhy:


I nigdy nie będzie jezdzić jak M3.
335d jest ciężkie i brakuje jej w stosunku do 335i a co dopiero do M3.

Co do zbieżnosci robiona była za mojej kadencji.
Nie byłem przy samym ustawianiu tylko przyjechałem pod sam koniec ustawiania jak juz wszystko było gotowe.
I na wydruku było wszystko jak powinno.

Jak co do klocków oleju wiesz i mówiłem o tym od razu że auto jest przed serwisem.
Oleje,klocki i co by tam jeszcze wyszło podczas sprawdzania.

Co do stacji diagnostycznych to test amortyzatorów pokazuje procentową skuteczność a z tego co pamiętam we wszystkich było :ok:

Tak czy siak Pozdrawiam.

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 8 maja 2016, 09:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Te procentowe skutecznosci sa o kant dupy potłuc. Tam wychodzi zle tylko jak amory są wylane a czesto czuc ze sa nie sprawne a na tescie 70% zwlaszcza obnizony zawias zawsze dobrze na stacji wychodzi mimo ze amory szrot.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 8 maja 2016, 10:28 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 153
Lokalizacja: Szczecin / Warszawa
Moje BMW: E46 330d
Kod silnika: M57N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 54&start=0
Ładne e92 i dobre podejście do samochodu, fajnie by było gdyby każdy tak podchodził, a nie że połowa samochodów na naszych drogach trzyma się na trytytki i silver tape :D

--==Mały==-- napisał(a):
Te procentowe skutecznosci sa o kant dupy potłuc. Tam wychodzi zle tylko jak amory są wylane a czesto czuc ze sa nie sprawne a na tescie 70% zwlaszcza obnizony zawias zawsze dobrze na stacji wychodzi mimo ze amory szrot.

Potwierdzam, kiedyś u rodziców w samochodzie było zawieszenie wywalone dosłownie całe, samochód jechał jak chciał i wszystko pukalo nawet na prostej drodze, a na przeglądzie wyszło wszystko ok ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 8 maja 2016, 10:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 151
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: F11 520d
Mogę zapytać dlaczego zdecydowałeś się na założenie na tylną oś klocków ATE, a nie Textar jak na przodzie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 8 maja 2016, 12:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
lukasbmw, a zobaczysz, ze sie zblizy. M3 jest katalogowo zaledwie o 65 kg lzejsze od 335d. Poszerzajac osie przekladajac graty z M3 + torsen od Quaife'a + redukcja wagi nieresorowanej oraz BBK da moim zdaniem prowadzenie zupelnie zblizone do M3. Oczywiscie nigdy nie bedzie tej responsywnosci, to biturbo dieslel wiec zawsze reakcja bedzie ospala w porownaniu do wolnossacej benzyny (plus pamietajmy o automacie).

MarioSJ, a wiedzialem, ze ktos o to spyta - czemu taki mish mash klockow i tarcz. Generalnie klocki ATE kupilem odrazu po przyjezdzie do Krakowa, bo to byla rzecz ktora trzeba bylo predko zrobic. Dopiero pozniej zdecydowalem sie na wymiane reszcze klockow i tarcz i dokupilem reszte. Do ATE przywyklem w VAGu, wiec z przyzwyczajenia to kupilem. Potem naczytalem sie opinii tutaj wiec uznalem ze dam szanse innym markom. Z mojej perspektywy wszystko to jeden pies i zamiennik OEM'a. Hamulce w 335d sa beznadziejne wiec w przyszlosci chodza mi po glowie mysli o jakims BBK - czy to performance z F30 czy jakies lepsze, wiec postrzegam to jako tymczasowe rozwiazanie ;-)

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 8 maja 2016, 12:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 130
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: E39 Individual
Kod silnika: M54B22
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157289
Auto piękne i mocne, fajnie że trafiło na właściciela z dobrym podejściem do tematu :ok: .
Oby tak dalej !

_________________
Znawcom tematu nie trzeba tłumaczyć co znaczy magiczne ///M na tylnej klapie, a Ci którzy w temacie nie są, po jeździe próbnej wytatuują sobie ten symbol zaraz obok imienia swojej dziewczyny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 8 maja 2016, 13:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2081
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: X6
super auto jednak trochę wyszło do zrobienia, ale szacunek za podejście :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 8 maja 2016, 13:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 151
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: F11 520d
W1lQ, zapytałem bo u siebie musze wymienić klocki z tyłu. Myślałem, że to specjalny wybór. Z opini w internecie wynika że Textar i ATE to tak na prawdę to samo.

Świetny samochód, szacunek za serwis.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 8 maja 2016, 16:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1199
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: X6
Niewiem co Ci nie pasuje w hamulcach w 335d... U mnie hamuja jakby kotwice zarzucił ;)

_________________
Otwarcie Sezonu Makowice 2k18
1 runda Pucharu BKS - 1/4 mili
Drift - Drift Taxi - Show&Shine - Car Audio

Facebook: https://www.facebook.com/events/1631229490297519/
Forum: viewtopic.php?f=13&t=166017

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 8 maja 2016, 17:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Dla mnie tez hamulce w 335d byly świetne.
Textar i ate to nie to samo.
Ja textara nie polecam tarcze szybko się gną a klocki potrafia huczeć przy hamowaniu miałem tak w dwóch autach i brat w jednym dzwięk podobny do kończących się klocków tylko ciszej mam nadzieje ze u Ciebie będzie ok. Ja już textara nikomu nie polecam. Z hamulcy seryjnych najlepiej sprawują się ate i trw. Klocki dość dobre też są jurid ceramiczne fajne bo felgi są czyste bardzo długo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 8 maja 2016, 22:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
--==Mały==--, Adrianno_e90, no wlasnie to jest klopot, sa 1 tloczkowe i hamuja jak by sie kotwice zarzucilo. Mi nie do konca chodzi o moc hamowania, jak o to jak ta moc jest aplikowana. Wielotloczkowe hamulce maja fantastyczna liniowa modulacje bo sila jest rownomiernie rozmieszczona na klocku, tutaj raczej sila hamowania przychodzi w skokach.

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 12 maja 2016, 17:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
Male newsy. Kupilem auto z wielkim odpryskiem na wysokosci glowy, wiec pojechalem do Nordglassu by go zalatac.
Obrazek
ObrazekObrazek

Odprysk zalatany, ale jakis tam slad pozostal, wiec mam mieszane uczucia. Niemniej, szyba jest zabezpieczona.

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 14 czerwca 2016, 22:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
Okej, juz wiem czemu foty sie nie wyswietlaly, ponizej poprawione powinno byc widac ;)
Obrazek
ObrazekObrazek

Z takich malych ciekawostek, ponizej slady na kielichu pozostawione po druciarskim wierceniu camber pina.
Obrazek

W koncu mam troszke czasu na popisanie na forum, wiec czas na malutki update z tego co aktualnie sie dzieje.

Moja dzielna, mala, ciasna lecz wlasna stacja warsztatowa
Obrazek

Zabralem sie za drobny serwis oleju, filtrow i odmy (bo nie mialem pojecia kiedy byla ostatnio wymieniana).

1) Na pierwszy ogien poszedl filtr kabinowy. Podoba mi sie, ze w przeciwienstwie do moich poprzednich aut, filtr nie jest gdzies gleboko upchany za deska.

Stary filtr
Obrazek
Wpada nowy Knecht
ObrazekObrazek
Przed koncowym montazem
Obrazek

2) Wypadla wkladka KN z auta (jak ktos chce moge sprzedac). Wlecial OEMowy filtr powietrza Knechta. Patrzac ze to silnik doladowany, wkladka o mniejszych oporach nie ma tu najmniejszego sensu. Upewnilem sie jeszcze u Jacka z TCPerformance, ktory z reszta robil tu remap, ale potwierdzil tylko to co sadzilem. OEMowy filtr za to o wiele lepiej filtruje powietrze, a jezdzac w Krakowskim syfie, przede wszystkim warto zadbac o czystosc.

Wyciagniety filtr KN do wyczyszczenia i regeneracji
Obrazek
OEMowy filtr
Obrazek

3) Wymienilem odme. Co prawda musialem to na raty robic, bo akurat nie mialem nasadki torxowej zenskiej by odkrecic ostatnie mocowanie :duh: Jak by byla potrzeba, moge zrobic tutorial jak wymienic odme w 335d, ale nie jest to jakas sztuka tajemna.

Nowa odma
Obrazek
Stara odma i nowa odma
Obrazek
Zalegajacy olej w odmie
Obrazek

4) Zrobilem serwis olejowy z filtrem Knechta. Poprzednio auto bylo zalane Millersem 5w30 z norma ACEA C3. Patrzac, ze auto nie ma juz dpf zdecydowanie chcialem zalac silnik czyms o wiele mniej lichym, co by potrafilo lepiej smarowac o wiele bardziej wysilony silnik. Wybor padl na chwile obecna padl na Specola 5w40. Pelna baza PAO swietnie sie sprawdzi patrzac, ze przewiduje interwaly na 8-10 kkm. Przed wymiana oczywiscie plukana Archoila AR2820. Nie mam pojecia w jak wczesniej bylo zalewane auto, ale raczej nie byly to czeste interwaly, wiec na chwile obecna jest zalane Archoilem AR2300. Przy nastepnej wymianie sadze, ze mozna uznac silnik za relatywnie czysty.

Zestaw olejowy
Obrazek

Oczywiscie wynikly pewne komplikacje. Nie chcialem wymieniac oleju u siebie pod blokiem, by sie potem nie bujac z utylizacja i nie uwalic polowy miejsca parkingowego. Tak wiec, pojechalem zlac olej w pierwszym lepszym miejscu. Wszystko robili na wariackich papierach, wiec zamiast spuszczac odsysali olej by zaoszczedzic czas. Niemniej nie odessali wszystkiego i przy zalewaniu oleju (a zaznaczalem by zalac by bylo jedynie 7l / pol bagnetu) przelali olej o ok 100-200 ml.

Jak by ktos potrzebowal, ponizej taki maly zestawik DIY do odsysania - ~3zl w aptece ;)
Obrazek

Jesli chodzi o same auto. Udalo mi sie nakrecic spokojnie ponad 1kkm od malego remontu zawieszenia i moge przyznac, ze auto jezdzi zdecydowanie lepiej, a drgania sie napewno zmniejszyly. Niemniej, to wciaz nie jest super zwinne i bezposrednie auto - wciaz jest dosc gumowe i jest niesamowicie podsterowne w zakretach.

W najblizszym czasie planuje w sumie 3 rzeczy:
1) Naprawe podajnika pasa kierowcy - bo nie lapie pasa, a prasowanie nie pomoze raczej.
2) Wymiane oleju i miski w automacie - musze tylko ogarnac co dokladnie trzeba wymienic poza miska (widzialem, ze gdzieniegdzie do zestawow dodaja takie male tulejki)
3) Pozbyc sie obecnego wydechu z MG Motorsportu, bo nie jest do konca w moim klimacie, acz to dobry wydech. Jak ktos bylby zainteresowany wydechem ponizej (zdjetym po ok 9 miesiacach z auta) to chetnie sprzedam :)
Obrazek

Na dalszym planie, ciagle zamierzam zrobic z tego auta, auto jezdzace przynajmniej tak dobrze jak M3 tylko, ze w dieslu ;)

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: w1lq-->>E92 335d - 390 KM/753 NM
PostNapisane: 14 czerwca 2016, 23:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Niezle dojechany ten filtr :zdziwko: Jak dlugo miales go w aucie ? Ja swoj czyscilem w ten weekend i wylecialo z niego pelno brudu i sporo piasku(pewnie przez budowe autostrady po drodze do pracy). P czyszczeniu i nasaczeniu filtr byl jak nowy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 254 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL