BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 kwietnia 2024, 05:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 817 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 41  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 430 KM 820 Nm by Przemek4net
PostNapisane: 9 kwietnia 2017, 18:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
jiGsaw, ani z górki ani pod górkę - po prostu w tym aucie jest prawdziwe a nie robione pod publikę 430km ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 430 KM 820 Nm by Przemek4net
PostNapisane: 9 kwietnia 2017, 18:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
świetne modyfikacje - które jadą :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 430 KM 820 Nm by Przemek4net
PostNapisane: 10 kwietnia 2017, 09:14 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Czesc,
Marcin+Lincoln napisał(a):
od kiedy e60 to ciężka locha? znajomego 530d 218km ważyła 1650kg a poprzednie e46 330d w sedanie m57n ważyło 1600kg oby dwie ważone na tej samej wadze
...
W danych technicznych e60 3.0d 218km waży 1670k
...
Powiem Ci ciężko w to uwierzyć bo auta dzieli 40cm na długość i prawie 10 na szerokość, o różnicy w wyposażeniu nie wspominając.


Najpierw def
Wikipedia napisał(a):
Masa własna pojazdu – masa pojazdu (lub zespołu pojazdów), nie wliczając jego ładunku, w stanie nieruchomym i gotowym do drogi, którą określiły właściwe władze kraju rejestracji pojazdu[1].

Zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem o ruchu drogowym jest to masa pojazdu z jego normalnym wyposażeniem, paliwem, olejami, smarami i cieczami w ilościach nominalnych, bez kierującego[2].

Zgodnie jednak z dyrektywą europejską 95/48/EC [3] masa własna definiowana jest wraz z kierowcą ważącym 75 kg. Konsekwencją tego są dane homologacyjne pojazdów, które zawierają masę własną wraz z kierowcą, co w rezultacie prowadzi do tego, iż w dowodach rejestracyjnych pojazdów masa własna zawiera masę kierowcy.


Moja 530xd 235ps lci sedan, manual na felgach 18" 245 opony z polowa baku bez kierowcy 1.8t na wadze/waga prosta analogowa na skupie zlomu/ (nie mam szyberdachu czy czegos nadzwyczajnego podnoszacego wage
(wydech z 535D jedynie i IC chinol)
Wg papierow 1700cos kilo/nie pamietam dokladnie - czyli z kiero niby?)
Toyota celica z 91r pamietam jak wazylem miala bez kiero 100 kilo na wadze wiecej niz papierach (co mialo byc waga z kiero?) - nie mam pojecia dlaczego ale masa pojazdu w papierach jest zanizana (moze placa jakis podatek ekologiczny od kilograma auta?)


Wynik z hamowni

jak ktos chce to wynik zrobi na plus albo na minus - nie ma problemu

Przytocze taka wypowiedz, z ktora sie czesciowo zgadzam a czesciowo nie
viewtopic.php?f=6&t=158707&start=540
KrisC napisał(a):
pojedź na MAHA albo do kogoś kto dieseli nie robi, żeby nie było wątpliwości. Byle była obciążeniowa i byle by nie była Vtecha

Mamy w niej 3 elementy
1) MAHA to jest wspaniala i niepodwazalna
2) Jak ktos robi diesle to bedzie chcial tak zhamowac "obce auto" aby zanizyc wynik (by bylo, ze inni to ciecie a on miszczu)
3) vtech jest kiepsa hamownia (w sensie niedokladna?) ha ha

Ad 1)
Mialem zapiete auto (n57) wlasnie na maha
Obrazek
w zaleznosci od ustawien obciazenia wyniki wychodzily do 20 koni inne

Dlaczego? Zwyczajnie moja turbina wstaje spiochowo i jak dostanie obciazenia to pokaze zeby a bez bedzie bzium... ona ziewnie ... i wynik mniejszy, na dynomecie na 3ce pewnie wyszloby kolejne 20 koni mniej

Moze byc efekt w druga strone... jak np auto ma DPF to podczas jazdy z obciazeniem rosnie cisnienie przed DPFem i sterownik moze zaczac ciac paliwo...

Widzicie na wykresach czesto norme DINcostam??? - to podbijanie albo obnizanie wyniku zaleznie od temp otoczenia i cisnienia atmosferycznego... problem w tym, ze ta norma robiona byla pod auta wolnossace i wplyw cisnienia atmosferycznego na wynik auta z turbodoladowaniem jest dyskusyjny...

Mozna tez aktywnie pomoc w kreowaniu wyniku (np w fazie wyhamowywania sie /gdy tuner wrzuci na luz po pomiarze by hamownia obliczyla opory toczenia/ - np nacisnac niechcaco troche hamulec)

Sorki, ale tak naiwny nie jestem by wierzyc w papier z mahy czy vtechu jak w prawdy objawione - za wszystkim stoja ludzie

Ad 2)
jasna sprawa - obcy tuner zrobil zle i my to wykazac musimy no i mozemy poprawic! (wynik pomiaru po poprawce bedzie w druga strone dobry...)
Jest jednak z VTECHem inny przypadek troche(firma a nie produktem!): oni sprzedaja hamownie (to jest ich produkt handlowy)
Ad 3)
wypowiedz byla w kontekscie hamowania auta TToma i nie owijajac w bawelne byloby niespecjalnie wygodne jakby wynik wyszedl 20-30 koni mniejszy nic ten z "papieru" wiec traktuje to jako hejt profilaktyczny

Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 430 KM 820 Nm by Przemek4net
PostNapisane: 10 kwietnia 2017, 12:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
///david napisał(a):
jiGsaw, ani z górki ani pod górkę - po prostu w tym aucie jest prawdziwe a nie robione pod publikę 430km ;)


Wczesniej bylo podane 360 koni i poniżej 12 s na rl 100 - 200. W 1er bym uwierzył, ale nie w e60...

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d 401 KM 894 Nm by Przemek4net
PostNapisane: 10 kwietnia 2017, 13:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
przemek4net napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
Filmiki i pomiary z górki? Jak inaczej na chłopski rozum wytłumaczyć, że taka locha ciężka robi lepsze czasy jak 335d+ przy podobnej mocy chociażby?

pomysl dobrze....wierze, ze jak sie zastanowisz to znajdziesz inne potencjalne wytlumaczenie...

Obrazek
(jezeli ktos sie domysla o kogo chodzi, gdzie robione itp - prosze o zachowanie tego dla siebie ;) )


Zanizona moc?

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 430 KM 820 Nm by Przemek4net
PostNapisane: 10 kwietnia 2017, 14:45 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Pierwszy raz widzę pęknięty kolektor ssący od doładowania :szok: Czekam na kolejne modyfikacje :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 430 KM 820 Nm by Przemek4net
PostNapisane: 10 kwietnia 2017, 21:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
Moje auto ważyło 1650kg, teraz jej się trochę przytyło. Można mieć wykres z podbiciem na 360 KM albo mieć taki wykres

Obrazek

P.S.było to ponad rok temu, nie pamiętam, który z tych wykresów dał takie przyspieszenie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 430 KM 820 Nm by Przemek4net
PostNapisane: 11 kwietnia 2017, 20:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 116
Moje BMW: e60 530d
Kod silnika: n57
Widziałem ogrom pracy jaki wykonał Lukasz.
fakt nie jechałem na tym biturbo ale samo monoturbo kosztowałem i chciałem wyjść (miałem pełne portki).
Grubo to auto gniecie. Ciekawe co dalej.... I czy ktoś ci dorówna.
Bi turbo z brutalnym manualem.....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 430 KM 820 Nm by Przemek4net
PostNapisane: 11 kwietnia 2017, 21:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
walus82 napisał(a):
Widziałem ogrom pracy jaki wykonał Lukasz.
fakt nie jechałem na tym biturbo ale samo monoturbo kosztowałem i chciałem wyjść (miałem pełne portki).
Grubo to auto gniecie. Ciekawe co dalej.... I czy ktoś ci dorówna.

Dzięki Michał!!!
To wszystko Twoja wina :super:
Jakby nie Ty to zakończyłbym historię na 340 KM, a tak musiałem działać.
No i nie poznałbym internetowego teoretyka Przemka4net. :evil:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 430 KM 820 Nm by Przemek4net
PostNapisane: 11 kwietnia 2017, 21:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
lukbmw napisał(a):
internetowego teoretyka


:rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 430 KM 820 Nm by Przemek4net
PostNapisane: 11 kwietnia 2017, 21:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
Nie ja Przemka tak nazwałem.
Ale powiedz Dawid, kto ma większą wiedzę na temat programowania niż On? :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 430 KM 820 Nm by Przemek4net
PostNapisane: 11 kwietnia 2017, 22:11 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
dziekuje serdecznie za cieple slowa ale prosze nie rozpedzajcie sie... czipowanie to nie programowanie ale customizowanie seryjnego programu (nawiasem mowiac) - pomijam ten promil, ktory wychodzi ponad to
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 430 KM 820 Nm by Przemek4net
PostNapisane: 16 kwietnia 2017, 12:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Moje BMW: 535d xdrive
Kod silnika: M57N2
Wczoraj pojeździliśmy..... :hyhy:

Łukasz gadał, że przeze mnie spalanie na kompie się popsuło... bo takie ładne miał :rotfl:


Pozdro wariaty :super:

_________________
E60 535xd + 8hp70x

Individual project by mnichu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 430 KM 820 Nm by Przemek4net
PostNapisane: 27 kwietnia 2017, 20:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 174
Lokalizacja: SPS
Moje BMW: f36 435d
Kod silnika: n57z
Napisz kolego jak bmka jezdzi po modzie na biturbo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 430 KM 820 Nm by Przemek4net
PostNapisane: 28 kwietnia 2017, 12:38 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15729
Patrząc na całokształt, kawał dobrej roboty.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 430 KM 820 Nm by Przemek4net
PostNapisane: 28 kwietnia 2017, 13:42 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1005
Autorze tematu pochwal się jak to jedzie, bo tym gdybaniem zapełnimy 10 następnych stron :hyhy:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 430 KM 820 Nm by Przemek4net
PostNapisane: 7 maja 2017, 22:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
Witam,
Zaraz po zmianie turbin miałem odczucie niemalże zmiany silnika w samochodzie :rotfl: ,
ale na dzień dzisiejszy nie widzę różnicy oprócz tego, że obroty wzrastają do 5000.
Na autostradzie można nią jechać od 70 do 280 km/h na 6-tce.

Obrazek


Układ paliwowy został zamknięty. Testuję różne pompy paliwa, muszę zmienić końcówki wtrysku na większe aby podnieść moc.

Czy warto zmieniać na bi turbo???.... względy finansowe :rozpacz: ,ale dla zabawy tuningu... czemu nie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 430 KM 820 Nm by Przemek4net
PostNapisane: 23 lipca 2017, 01:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
Zmieniłam felgi na lekkie kłute z M4 18". Felgi są o 4kg lżejsze od poprzednich. Jedyne plusy felg, to duuuużo lepsze hamowanie i komfort jazdy po naszych "polskich drogach". Osiągi auta od 100-200 nie drgnęły o 0,1s.
Przemo, załatwił mi 10Hz GPSa, zainstalował program własnego autorstwa, który pokazuje pomiar dokładnie jak RL :super: :super: :super:
Zamieniłem pompę wtryskową z czarnej na złotą :D własnej koncepcji. teraz paliwa już na pewno nie zabraknie, a co z wtryskami...czas pokaże.

Obecnie jestem na etapie wymiany czujnika ciśnienia paliwa.

Będziemy z ECU-PERFECT próbować możliwości mojego "złotka".

Obrazek

Auto grzało się dość ostro, więc wymieniłem IC z dużego na jeszcze większy, wyrzuciłem też żaluzje.

Obrazek

Niebawem zamontuję aluminiowy kolektor ssący o większym przepływie powietrza.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 430 KM 820 Nm by Przemek4net
PostNapisane: 23 lipca 2017, 09:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Wow !! to teraz tylko czekam na efekty bo też taką złotą pompę i kolektor przygarnę :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 430 KM 820 Nm by Przemek4net
PostNapisane: 24 lipca 2017, 12:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Moje BMW: 535d xdrive
Kod silnika: M57N2
Ten kolektor to na czerwono maluj ;D

_________________
E60 535xd + 8hp70x

Individual project by mnichu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 817 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 41  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL