BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 08:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 749 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str35 m4&Ursus
PostNapisane: 5 marca 2018, 08:39 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23101
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Piękna :serce:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str35 m4&Ursus
PostNapisane: 5 marca 2018, 09:05 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5281
Moje BMW: Giulia Veloce
Piękne auto. Linia e92- ponadczasowa !

Moim zdaniem sprzedaż tego auta nie ma sensu, masz M pak, dobry wypas, dużo mocy i zadbany egzemplarz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str35 m4&Ursus
PostNapisane: 5 marca 2018, 19:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Sa dwie opcje-laduj hybryde i program, to mocy wystarczy, bo bedzie to poziom 335d na seryjnych turbach
F10 to jest taki troche ponton i nie bedziesz czul tego, co jest w e92 gdy ja prowadzisz
Jak dla mnie f10 jest dla kogos, kto lubi wygode

Nowe f3x maja wedlug mnie gorsze wnetrze-znajomy mial jako zastepcze 2017 320d i narzekal, ze jakosc materialow slaba, nawet do f10

Wiem jak to jest, bo nie chce mi sie pakowac kasy i myslalem o f13, ale z drugiej strony tam znowu bedzie trzeba wszystko robic od poczatku
E92 to jest model, ktory jeszcze dlugo bedzie sie podobal, sylwetka mimo ze ma juz troche lat, to dalej wyglada i bedzie wygladac mlodo

Jak masz dosc sztywnego samochodu to bierz f10, a tak to zostan przy e92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str35 m4&Ursus
PostNapisane: 21 marca 2018, 18:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Auto wystawione na sprzedaż ...jest potencjalny kupiec, a ja szukam czegos z benzynce, koniecznie 335i LCI :)

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str35 m4&Ursus
PostNapisane: 21 marca 2018, 19:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1021
Lokalizacja: TSZ
Moje BMW: M5 F90,F33, F20
Kod silnika: S63B44
TTom3k napisał(a):
Auto wystawione na sprzedaż ...jest potencjalny kupiec, a ja szukam czegos z benzynce, koniecznie 335i LCI :)

:ok: pójdzie szybko

_________________
White F32
Black E92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str35 m4&Ursus
PostNapisane: 21 marca 2018, 19:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
slavio napisał(a):
TTom3k napisał(a):
Auto wystawione na sprzedaż ...jest potencjalny kupiec, a ja szukam czegos z benzynce, koniecznie 335i LCI :)

:ok: pójdzie szybko



Teraz kolej na Ciebie :D, tez myślałem o m3 ale jeszcze nie teraz , bede sie musial nacieszyc mocna benzyna, apropo orientuje sie ktos jak podatne na mody sa te silniki n55? mega duzo opini słyszałem nie wiadomo kogo słuchac...podobno paliwa nie brakuje a problemem jest turbo seryjne które ogarnia ledwo 380 koni

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str35 m4&Ursus
PostNapisane: 21 marca 2018, 21:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 392
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 135i, f54.
Kod silnika: n55, b46
Co do n55 to po wydechu, downpipie, intercoolerze, dolocie i dobrym sofcie tak 420 kucyków może pęknąć, potem zostaje turbina hybrydowa. Chyba Perun coś tam już modził.
Tutaj inny konkurent
http://www.modbargains.com/vargas-turbo ... mw-n55.htm
Pamiętaj, że nawet na seryjnym turbo po wszystkich modach powinna wciągać M3, będzie miała sporo więcej niutów.
Ja po Jb4, wydechu, chargpipie, poczułem ogromną różnicę w 1-dynce.
N55 pamiętaj, że jest silnikiem stosowanym w nowej M2, oczywiście po małych modyfikacjach, M4 ma też wiele wspólnych gratów z tym silnikiem, Tak więc silnik raczej ten podatny na mody, może mniej niż n54 ale sporo nowszy.
tu masz kilka opisów co dają:
https://blog.modbargains.com/5-ways-to-fbo-bmw_n55/


Ostatnio edytowano 21 marca 2018, 21:46 przez dzik320d, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str35 m4&Ursus
PostNapisane: 21 marca 2018, 21:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
dzik320d napisał(a):
Pamiętaj, że nawet na seryjnym turbo po wszystkich modach powinna wciągać M3, będzie miała sporo więcej niutów.



Nuuuudy, niech ktos to pomierzy a nie znowu teorie z rękawa :cwaniak:
Poki co 335is 440hp robił gorsze (mało bo mało) ale gorsze od 440 konnego m3, niuton jest fajny, potęguje odczucia, generalnie przydaje się, przyczepkę pociągnąć czy coś ale w wyścigach na wprost ma znikome znaczenie wedlug moich obserwacji.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str35 m4&Ursus
PostNapisane: 21 marca 2018, 22:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 392
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 135i, f54.
Kod silnika: n55, b46
BanDai napisał(a):
dzik320d napisał(a):
Pamiętaj, że nawet na seryjnym turbo po wszystkich modach powinna wciągać M3, będzie miała sporo więcej niutów.



Nuuuudy, niech ktos to pomierzy a nie znowu teorie z rękawa :cwaniak:
Poki co 335is 440hp robił gorsze (mało bo mało) ale gorsze od 440 konnego m3, niuton jest fajny, potęguje odczucia, generalnie przydaje się, przyczepkę pociągnąć czy coś ale w wyścigach na wprost ma znikome znaczenie wedlug moich obserwacji.


Dobra cały czas patrzę na e82, które waży 200 kg mniej:) niż e92
No i pamiętaj jeździ się głównie monentem a KM to na v-max, więc moment w górę to i fan większy i osiągi większe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str35 m4&Ursus
PostNapisane: 21 marca 2018, 22:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
dzik320d napisał(a):
No i pamiętaj jeździ się głównie monentem a KM to na v-max, więc moment w górę to i fan większy i osiągi większe


Jeździ to się głównie autem, za kierownicą siedząc na fotelu...

Cytuj:
I teraz dochodzimy do zależności, o jaką zapewne w podtekście pytasz, czyli relacji momentu obrotowego a wydzielanej mocy (od której zależy de facto przyspieszenie tego, co za pomocą tejże mocy przyspieszamy).

Skoro rowerzysta potrafi wyprodukować 140 niutonometrów momentu obrotowego, to czemu nie przyspiesza lepiej niż samochód z małym silnikiem benzynowym, który tego momentu wyprodukuje mniej?

Ponieważ moc oblicza się mnożąc wygenerowany monent obrotowy PRZEZ OBROTY, przy których jest generowany. To logiczne. Skoro kręcę z jakąś siłą, to jeśli z tą samą siłą kręcę szybciej, to wykonuję więcej pracy w jednostce czasu, a tym samym mam większą moc.

Mały silnik benzynowy zakręci z siłą tych 140 niutonometrów dobre parę tysięcy razy na minutę. Rowerzysta zakręci góra 60-80 razy na minutę z taką siła, dlatego przyspiesza znacznie gorzej. Bo produkuje dużo mniej mocy niż silnik benzynowy.

I teraz kolejny psikus, na którym łapie się 95% ludzi. Moment obrotowy diesla i benzyniaka. Silnik diesla o mocy X koni mechanicznych zawsze będzie miał większy moment obrotowy niż silnik benzynowy (doładowany, niedoładowany, nieważne) o tejże mocy X koni mechanicznych, ponieważ rozwiją swoją moc PRZY WOLNIEJSZYCH OBROTACH. A skoro moc to iloczyn momentu obrotowego i obrotów (dochodzi jeszcze stała proporcjonalności), to przy niezmienionej mocy i niezmienionej stałej, ale za to zmienionych obrotach, zmienić się musi moment obrotowy.

Źródło: pierwszy link z google - https://autogaleria.pl/forum/archive/in ... 16807.html


Nudzi trochę już ten mit momentu obrotowego, wiadomo, że doładowane silniki mają swoje zalety i fajną charakterystykę, ale porównywanie diesla vs benzynę czy tam r6 do v8 jest bez sensu, bo z założenia te silniki jak i ich przełożenia są dobrane do ich potrzeb. Tak jak 330D nie będzie się dobrze jeździło na dyferencjale z 330i tak i na odwrót.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str35 m4&Ursus
PostNapisane: 22 marca 2018, 18:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
S2000 nie ma momentu,a wciaga niektore silniki z momentem. Gdyby mialo 300km to zapewne 300km bmw mialoby problem czy to benzyna czy diesel.
Silniki w m-kach sa tak skonstruowane, ze nabieraja powera wraz ze wzrostem predkosci, a na hamowni pokazuja nizsza moc. Wszystko za sprawa dolotu dynamicznego, ktory musi miec coraz wiecej powietrza ze wzrostem obrotow, bo nie pojedzie
Kiedys juz o tym bylo na forum.
Wystarczy zobaczyc scig 140d z m3 i jak do 200-220 140d jest z przodu, a pozniej m3 1er dochodzi, ale nagle jest hebel i po wyscigu
Dorzucmy walki rozrzadu, program i jak bedzie 460km to zapewne nie bedzie tak kolorowo


Tomek tylko sprawdz silnik dokladnie, zebys na mine nie trafil.
Rozrzad w n55, panewki, turbo i hpfp maja problemy. To jest opinia wlasciciela n55 i kilku tematow na forach. Mialem robic swap na n55, ale jak trafie lipe, to bedzie trzeba wlozyc tyl, co w diesla.
Pierwsze n55 na seryjnych gratach nie byly tak dobre jak np m135i z 2014. Tam byly lepsze skrzynie, hpfp, turbo i ogolnie uklad paliwowy.
Polaczenia dct z silniikiem tez mialy wady i mogly przeciekac, takze warto to sprawdzic. N54 mimo, ze mialy lipe z hpfp i turbiny, to mysle ze sa bardziej wytrzymale


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str35 m4&Ursus
PostNapisane: 22 marca 2018, 19:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Punisher napisał(a):
Pierwsze n55 na seryjnych gratach nie byly tak dobre jak np m135i z 2014. Tam byly lepsze skrzynie, hpfp, turbo i ogolnie uklad paliwowy.

Z tego co patrzyłem to niczym sie nie różnia te silniki z 2012 jak 2014 ..

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str35 m4&Ursus
PostNapisane: 22 marca 2018, 19:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 681
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
Punisher napisał(a):
S2000 nie ma momentu,a wciaga niektore silniki z momentem. Gdyby mialo 300km to zapewne 300km bmw mialoby problem czy to benzyna czy diesel.
Silniki w m-kach sa tak skonstruowane, ze nabieraja powera wraz ze wzrostem predkosci, a na hamowni pokazuja nizsza moc. Wszystko za sprawa dolotu dynamicznego, ktory musi miec coraz wiecej powietrza ze wzrostem obrotow, bo nie pojedzie
Kiedys juz o tym bylo na forum.
Wystarczy zobaczyc scig 140d z m3 i jak do 200-220 140d jest z przodu, a pozniej m3 1er dochodzi, ale nagle jest hebel i po wyscigu
Dorzucmy walki rozrzadu, program i jak bedzie 460km to zapewne nie bedzie tak kolorowo


Tomek tylko sprawdz silnik dokladnie, zebys na mine nie trafil.
Rozrzad w n55, panewki, turbo i hpfp maja problemy. To jest opinia wlasciciela n55 i kilku tematow na forach. Mialem robic swap na n55, ale jak trafie lipe, to bedzie trzeba wlozyc tyl, co w diesla.
Pierwsze n55 na seryjnych gratach nie byly tak dobre jak np m135i z 2014. Tam byly lepsze skrzynie, hpfp, turbo i ogolnie uklad paliwowy.
Polaczenia dct z silniikiem tez mialy wady i mogly przeciekac, takze warto to sprawdzic. N54 mimo, ze mialy lipe z hpfp i turbiny, to mysle ze sa bardziej wytrzymale


o Boże, to wygląda jakbym przeczytał zlepek informacji z e90post, stąd, RF, bimmerpost i jeszcze z 5 różnych for, zebranych do kupy bez ładu i składu w losowej kolejności :szok:
generalnie coś dzwoni, mniej więcej w dobrym kierunku ale nie do końca :)

TTom3k napisał(a):
Punisher napisał(a):
Pierwsze n55 na seryjnych gratach nie byly tak dobre jak np m135i z 2014. Tam byly lepsze skrzynie, hpfp, turbo i ogolnie uklad paliwowy.

Z tego co patrzyłem to niczym sie nie różnia te silniki z 2012 jak 2014 ..


Różnią się od 07/2013. Układ paliwowy, EWG vs PWG i kilka drobiazgów. Wszystkie N55 przed 07/2013 to nierozwojowy temat

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str35 m4&Ursus
PostNapisane: 22 marca 2018, 19:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
KrisC napisał(a):
Punisher napisał(a):
S2000 nie ma momentu,a wciaga niektore silniki z momentem. Gdyby mialo 300km to zapewne 300km bmw mialoby problem czy to benzyna czy diesel.
Silniki w m-kach sa tak skonstruowane, ze nabieraja powera wraz ze wzrostem predkosci, a na hamowni pokazuja nizsza moc. Wszystko za sprawa dolotu dynamicznego, ktory musi miec coraz wiecej powietrza ze wzrostem obrotow, bo nie pojedzie
Kiedys juz o tym bylo na forum.
Wystarczy zobaczyc scig 140d z m3 i jak do 200-220 140d jest z przodu, a pozniej m3 1er dochodzi, ale nagle jest hebel i po wyscigu
Dorzucmy walki rozrzadu, program i jak bedzie 460km to zapewne nie bedzie tak kolorowo


Tomek tylko sprawdz silnik dokladnie, zebys na mine nie trafil.
Rozrzad w n55, panewki, turbo i hpfp maja problemy. To jest opinia wlasciciela n55 i kilku tematow na forach. Mialem robic swap na n55, ale jak trafie lipe, to bedzie trzeba wlozyc tyl, co w diesla.
Pierwsze n55 na seryjnych gratach nie byly tak dobre jak np m135i z 2014. Tam byly lepsze skrzynie, hpfp, turbo i ogolnie uklad paliwowy.
Polaczenia dct z silniikiem tez mialy wady i mogly przeciekac, takze warto to sprawdzic. N54 mimo, ze mialy lipe z hpfp i turbiny, to mysle ze sa bardziej wytrzymale


o Boże, to wygląda jakbym przeczytał zlepek informacji z e90post, stąd, RF, bimmerpost i jeszcze z 5 różnych for, zebranych do kupy bez ładu i składu w losowej kolejności :szok:
generalnie coś dzwoni, mniej więcej w dobrym kierunku ale nie do końca :)

TTom3k napisał(a):
Punisher napisał(a):
Pierwsze n55 na seryjnych gratach nie byly tak dobre jak np m135i z 2014. Tam byly lepsze skrzynie, hpfp, turbo i ogolnie uklad paliwowy.

Z tego co patrzyłem to niczym sie nie różnia te silniki z 2012 jak 2014 ..


Różnią się od 07/2013. Układ paliwowy, EWG vs PWG i kilka drobiazgów. Wszystkie N55 przed 07/2013 to nierozwojowy temat



Ja wiem,z e wasze 140d jest zajeb.. i wszyscy sie temu klaniamy...
Widzialem scigi civic 200km+ z m3 e46 i 330d e92. Jakos dawalo rade
Jak widac ciezsze m3 prawie dorownuje lekkiemu 140d z mnostwem momentu

Przed 08/2013 dokladnie, bo do 7/2013 byly stare silniki
Turbo jest inne, hpfp, skrzynie 8hp i paliwo.
Kat wagnera+cooler i program to juz 460km, a pierwsze n55 troche sie musza namecztc zeby 400+ miec
Po za tym wady n55 sa opisane i pare przykladow jak przy 100tys km padly panewki, rozrad byl rozciagniety


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str35 m4&Ursus
PostNapisane: 22 marca 2018, 19:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Punisher napisał(a):
Widzialem scigi civic 200km+ z m3 e46 i 330d e92. Jakos dawalo rade


Ja widziałem jak rowerem się ścigał z 911-stką turbo i wygrał.


Punisher napisał(a):
Po za tym wady n55 sa opisane i pare przykladow jak przy 100tys km padly panewki, rozrad byl rozciagniety


Obecnie problem panewek/rozrządu dotyczy prawie wszystkich aut. Rozrząd siada bo łańcuch kiedyś ważył 3 razy tyle co obecne. A panewki lecą bo kiedyś olej zalecano wymieniać co 10-15k km a teraz 25-50k km

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str35 m4&Ursus
PostNapisane: 22 marca 2018, 20:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
deejeys napisał(a):
Punisher napisał(a):
Widzialem scigi civic 200km+ z m3 e46 i 330d e92. Jakos dawalo rade


Ja widziałem jak rowerem się ścigał z 911-stką turbo i wygrał.


Punisher napisał(a):
Po za tym wady n55 sa opisane i pare przykladow jak przy 100tys km padly panewki, rozrad byl rozciagniety


Obecnie problem panewek/rozrządu dotyczy prawie wszystkich aut. Rozrząd siada bo łańcuch kiedyś ważył 3 razy tyle co obecne. A panewki lecą bo kiedyś olej zalecano wymieniać co 10-15k km a teraz 25-50k km


Tez widzialem ten scig, tylko to bylo ferrari i dostalo baty :rotfl:

Dlatego warto kupic i od razu wymienic jak w m3 panewki itd albo kupic jak jest prawie nowe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str35 m4&Ursus
PostNapisane: 22 marca 2018, 20:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Czyli z tego co piszecie mam rozumiec ze w e92 2012r szału nie ma, słupek ten sam ale różnia sie osprzetem..

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str35 m4&Ursus
PostNapisane: 22 marca 2018, 20:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Piotres ma n55 i jak z nim pialem, to mowil ze wolalby n54, ale tragedii nie ma
To jest forma rozwojowa, bo chyba pierwsze wyszly w 2009 roku jak sie nie myle

W kazde bmw trzeba cos wlozyc, zrobic hybryde, hpfp i wezmiesz manual, to bedzie spokoj
Po za tym jak bedzie 400km to raczej wystrczy na dluzej niz Twoje m57 380 na hybrydzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str35 m4&Ursus
PostNapisane: 22 marca 2018, 20:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
A ten temat... https://blog.modbargains.com/5-ways-to-fbo-bmw_n55/ ?
Z drugiej strony ja tam mocy 500+ nie planuje, dla mnnie 400-430 bylo by OK :)

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str35 m4&Ursus
PostNapisane: 23 marca 2018, 17:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
TTom3k napisał(a):
A ten temat... https://blog.modbargains.com/5-ways-to-fbo-bmw_n55/ ?
Z drugiej strony ja tam mocy 500+ nie planuje, dla mnnie 400-430 bylo by OK :)


Kazdy tak mowi, a po czasie 500, 600 i dalej malo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 749 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 94 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL