BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 16:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 749 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 38  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 5 marca 2017, 14:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Super to wyglada w porownaniu do ori lamp e92. Bedzie swiezo, bo pre lci juz lampami troche postarza ta bude. Masz lci lampy z tylu to takie cos super sie spasuje.

Zdjecie drugie nie dziala

Jaki koszt i na ile trzeba zostawic lampy?

Co do tamtej 330d, to teraz proste pytanie-jaka bedzie roznica na dyfrze 2.35 vs 2.81 gdy mamy ten sam silnik?
Ktory dyfer spowoduje to, ze samochod bedzie lepiej jechal?

Ostatnio sprawdzalem dyfry, zeby sobie od 335d zapodac z polosiami uzywke, ale odpuscielm, bo nie bede modzil ponad 680NM, aby tez skrzyni i konwertera nie obciazac, bo musialbym caly uklad przeniesienia napedu od 335d przekladac.

Takze sprawdzajac dyfry do 330/325 sprawdzilem oba i do manuala ma 2.35 a auto 2.81. Zastanawia mnie czy wlasnie to, ze automat ma 2.81 nie daje mu przewagi nad manualem powyzej powiedzmy 150km/h?
M3 ma 3.15 jak sie nie myle, ale tez seryjny blokowany. Jednak widzialem wyscig m3 vs 335d 350-360km/700nm i dopiero przy ok 150-160 z rolki m3 odjezdza, a tak jada rowno. U Tomka jest podobnie i wlasnie przy wiekszej predkosci ta roznica mocy sie niweluje przez dyfer?

Kolejna rzecz to Tomek zaloz sobie short shifter i napewno skrocisz min czas przyspieszania


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 5 marca 2017, 20:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 174
Lokalizacja: SPS
Moje BMW: f36 435d
Kod silnika: n57z
TTom3k, Piekna fura

Przełożenie dyfra nie ma az takiego wpływu na przyspieszenia tym bardziej ze auta są mocne .
Mam swojego m57 od 3 lat i duzo modziłem, jedne rzeczy robiłem bo trzeba było drugie robiłem a okazało sie ze nie trzeba było.
Ale wiem jedno m57 z turbosprezarka gt2260 na seryjnych gratach nie osiagnie wyniku 300 km. Realnie jest to koło 290.
Jesli ktos nie wieży prosze zadzwonic sobie do starego wyjadacza od diesli Aligatora który defakto juz teraz dieslami sie nie zajmuje zbytnio ale pojecie ma ogromne.
Nie ujmuję tutaj nikomu wiedzy, ani umiejetnosci. Obecny tuner u którego teraz robie auto podkresla ze osiagniecie wyniku pod 400 kuca jest niemozliwe bez ingerencji w układ paliwowy który w bmw jest słabo wydajny.. Nie wiem juz komu wierzyc ale filmiki z postów wyżej bardzo podwarzają wyniki pomiarów hamowni TC. Tym bardziej jak wiadomo czym mocniejszy diesel w bmw tym wiecej zrzera mocy automat. Manual powinien go obejchac dwa razy. Z drugiej strony jesli kolega z e46 robi 9.8 na RL to moc musi byc.. Pytanie czy każy z was wie na jakim jeździ doładowaniu??, pomogło by to w zweryfikowaniu oriętacyjnym mocy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 5 marca 2017, 22:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Niby automat zabiera, ale mi wyszlo 324km na silniku a na kolach 297, wiec nie tak duzo zabiera. Przy 400 pewnie byloby ok 40-45, wiec tez ok

Wtryski w 330d sa takie same jak w 335d, ale pompa nie wiem. Po za tym masz 325d, ktore ma taka sam turbine, ale wtryski inne i pompa takze. One sa chyba od 2.0, wiec 300 koni u siebie tylko z koncowkami 219


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 6 marca 2017, 12:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
Cytuj:
Ale wiem jedno m57 z turbosprezarka gt2260 na seryjnych gratach nie osiagnie wyniku 300 km. Realnie jest to koło 290


No popatrz a Aligator zrobił 305KM i to w e46 kilka lat temu na seryjnym turbo, któe defacto ostatnio mierzyłem i wyszło ~295KM.

335i mając 360-370KM w e92 robi 10.8 100-200 - ostatnio zmierzyliśmy, więc jak to e90 dostało tylko 2 długości to niech nikt nie mówi że tam jest 300KM ;)

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 6 marca 2017, 15:53 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Cytuj:
Ale wiem jedno m57 z turbosprezarka gt2260 na seryjnych gratach nie osiagnie wyniku 300 km. Realnie jest to koło 290.

zrobisz ale bedzie batornia

Cytuj:
Niby automat zabiera, ale mi wyszlo 324km na silniku a na kolach 297, wiec nie tak duzo zabiera.

Zabiera ale hamownia to uwzglednia, uwzglednia nawet temperature otoczenia i cisnienie atmosferyczne (co jest dyskusyjne w przypadku aut z turbina ale to osobny temat)
Masz zupelnie inny motor: Silnik N57 to bardziej 2litrowka N47 z dwoma dodatkowymi cylindrami niz odnowione M57
Mimo wady pt rozrzad, o ktorej jak wyczytalem sie przekonales ma kupe zalet jak np GTB zamiast GT (np szersze srednica laczenia z kolektorem), zupelnie inny kolektor ssacy, rozsadniej podzielone zawory (ssacy wiekszy od wydechowego gdzie w M57 sa takie same), sprezyny zaworowe jak w 550D itp :super: (ale N57 vs M57 to tez osobny temat)

Cytuj:
Ale wiem jedno m57 z turbosprezarka gt2260 na seryjnych gratach nie osiagnie wyniku 300 km. Realnie jest to koło 290
No popatrz a Aligator zrobił 305KM i to w e46 kilka lat temu na seryjnym turbo, któe defacto ostatnio mierzyłem i wyszło ~295KM.

Tunerow porownuja po mocach (kazdy chce miec boski wykres ... no i auto bezdymne :rotfl: :rotfl: ) wiec nie dziwota, ze trzeba oferowac wiecej niz konkurencja (presja otoczenia :D )

Cytuj:
Wtryski w 330d sa takie same jak w 335d, ale pompa nie wiem.

wtryski 231ps sa inne niz 286ps (231 to nie 235) - wtryski to nie wszystko bo liczy sie takze pompa i ta w 231/235/286ps jest zwyczajnie marna-) (ale przy pulapach typu 320ps to i tak jeszcze bez znaczenia)

Supermoce bezdymnych pogromcow

Producent w modelu 335/535D seryjnie moc max uzyskuje przy okolo 1.8b - przy czipach laduje sie srednio na 2.25-2.3b bez zadnych ceregieli/laski
Seryjne turbo 231/235ps przy okolo 3800 jest w stanie po bolach dobic do okolo 1.7b (i te 1.7b to nie to samo ciagle co 1.7b w bi-turbo - to jest "gorsze" 1.7B bo nie da nam takiego przeplywu efektywnego)
pomiedzy 330D a 335D jest PRZEPASC jezeli chodzi o seryjne turbo
(co mozna zrobic z GT -> jest tu taki jeden z darem w raczkach jezeli chodzi o temat turbin
viewtopic.php?f=6&t=157429 - ale to tez osobny temat)

>>Przy tych okolo 1.8b 335D ma moc 286ps TYLKO<< (ale cieniasy, prawda? :szok: )
Jasne, koksem mozna dodac mocy (tak dzialaja przeciez proste powerboxy) ale pole manewru jest ograniczone

Reasumujac
Jak mozna oczekiwac bezdymnych mocy 300+ na seryjnej gt? :mur: chyba tylko w kraine czarow :zabawa:
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
jezeli ktos twierdzi, ze sie nie znam to chetnie pojde na maly zaklad (Jezeli Tomek jest tym zainteresowany/bo moze nie chce poznac prawdy)
Wykladam kase na hamownie dla tego auta (w vtechu lub u gcsa) i jezeli wynik nie przekroczy 310ps ja dostaje wartoc hamowni razy dwa a jak przekroczy ja place dodatkowo/poza hamownia/2x do kieszeni "wyzywajacego" mnie...(jezeli jest bezdymne to obstawiam, ze nie przekrocz 290ps ale bezdymnoc to czesto pojecie wzgledne :D wiec w zakladzie stawiam limit 310)

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 6 marca 2017, 18:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Ja odniose sie do wtrysko w 231-na realoem pewne roczniki mialy te same wtryski co 535d i 335d. Tak wychodzi po numerze z koncowka 219.

http://www.realoem.com/bmw/enUS/partxre ... series=E92

Jesli n57 to 2.0 z dwoma cylindrami na + to teraz wiem dlaczego to chodzi tak dziwnie-bez porownania do dzwieku m57, ktory jest bardziej basowy, a n57 cwierka jak wrobel zanim turbo i automat zaczynaja pracowac na wyzszych obrotacch. Do tego te wtryski od 2.0 to juz porazka...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 6 marca 2017, 18:29 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Punisher napisał(a):
Ja odniose sie do wtrysko w 231-na realoem pewne roczniki mialy te same wtryski co 535d i 335d. Tak wychodzi po numerze z koncowka 219.

http://www.realoem.com/bmw/enUS/partxre ... series=E92

a widzisz.. czlowiek ciagle sie uczy :)

Punisher napisał(a):
Do tego te wtryski od 2.0 to juz porazka...

nie wiem co jest w nich porazka ale moze niedlugo sie dowiem (do tematu wroce - obiecuje :hyhy:)
zupelna seria po czipie 330xd lci kombi z dpfem, oryginalnyic itp itd jezdzi tak wiec wychodzi jak 320konne e92 :szok:

Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 6 marca 2017, 20:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 174
Lokalizacja: SPS
Moje BMW: f36 435d
Kod silnika: n57z
przemek4net,
Wkoncu ktos pisze konkrety. Tez chciałem zaproponować z ta hamownia ale ty juz poszedłes po bandzie.Po filmiku z wydechem nie widac dymu wiec ciezko bedzie z 3 z przodu
Ja mam obecnie gt2270, i przy 2.0b jest niecałe 340 kuca i 670 płaskiego momentu i tuner mówi ze to max z tej turbiny dlatego z ciekawosci pytałem kto na jakim doładowaniu jezdzi i czy rzeczywiscie z takiej hybrydy to juz max


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 6 marca 2017, 21:13 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
przemek4net napisał(a):
Punisher napisał(a):
Ja odniose sie do wtrysko w 231-na realoem pewne roczniki mialy te same wtryski co 535d i 335d. Tak wychodzi po numerze z koncowka 219.

http://www.realoem.com/bmw/enUS/partxre ... series=E92

a widzisz.. czlowiek ciagle sie uczy :)




Potwierdzam. W mojej e90 330d m57tu2 są seryjnie piezowtryski z 335d.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 6 marca 2017, 21:23 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
haj,
To duzy skrot: turbo laduje na X to bedzie Y koni
Raczej patrz na to: mam X powietrza wiec moge wtrysnac Y ropy co da mi Z momentu (to juz pewnie najblizsze prawdy uproszenie)
Teraz kolejny skrot: X cisnienia da mi P powietrza bo w jednoturbinowcach np sa problemy z droznoscia kolektora wydechowego i dlatego wszelkie projekty w m57 204/218ps bazujace na fabrycznym kolektorze wydechowym sa skazane na porazke nawet jakby byla tam hybryda z kolem kompresji ze zlota
Dobra... mamy moment to teraz moc
moc = (obroty*moment)/7022
czyli jak silnik przy 5 tys bedzie ladnie "trawil" 2b to moze sie okazac, ze bedzie mial wiecej mocy niz majacy 2.3b przy 3600
efekt opony: cisnienie jest ale powietrze nie leci - w skrajnych przypadkach silnik po prostu pierdzi i jest chmara dymu za autem :przestraszony:
co do mocy a cisnienie
w e60 235@400ps jest 2.5b + dawki ile pompa da rade wtrysnac (wiecej nie idzie bo spada cisnienie i lapie bledy)
w e91 245@???? jest 1.7z hakiem + dawki 85mg (tak testowo/auto i tak ma juz wyciety DPF, wsadzona hybryde od lukbmw i jak odbiore auto od Leo, ktory to sklada to pakuje "męskie dawki i ladowanie" i zobaczymy)

Cytuj:
Ja mam obecnie gt2270, i przy 2.0b jest niecałe 340 kuca i 670 płaskiego momentu

u Davida (to e46 kompakt, o ktorym mowia wszyscy, ze to brzydki samochod a ja lubilem zawsze sylwetke opla kadeta łezki ;) ) o ile pamietam zostalo w koncu 2b + dawki 90mg o ile pamietam (no moze tak z parametrow ciezko mu dac wiecej 330-340 ale ten silnik sie kreci wysoko wiec cholera wie)
u lukbmw 218@415 bylo o ile pamietam 2.6b + paliwa ile da rade wtrysnac bez lapania bledow

u mnichooy wyszlo w e60 530xd 231@364 - chyba 2.35b??? ustawialem ale pewnosci nie mam.. paliwa nie pamietam


Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
przy 3.2 bara kolektor ssacy peka (sprawdzone empirycznie :D )

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 6 marca 2017, 21:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 174
Lokalizacja: SPS
Moje BMW: f36 435d
Kod silnika: n57z
Ok to jeszcze mi powiedz czy teoretycznie rzecz biorąc moje gt2270 wirnik cnc 11 lopatek jest wstanie dmuchnać wiecej niz 2 bary (przy 4 tys) i czy nie ukreci oski?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 7 marca 2017, 18:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Najmocniejsze e46 330cd jakie widzialem mialo 460KM i 912Nm albo cos kolo tego.

Kolektory ssacy wyspawany z alu i wydechowy tez zmieniony, ale nie wiem na jaki.

To wychodzi, ze n57 da sie lepiej podkrecic niz m57.

W TC 130d zrobili 434KM i 773Nm.
Na youtube koles z UK ma zrobione 330d na 440KM i chyba 840Nm. Nie wiem co tam jest porobione, ale musi niezle zapieprzac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 7 marca 2017, 18:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Moje BMW: 535d xdrive
Kod silnika: M57N2
Punisher napisał(a):
Na youtube koles z UK ma zrobione 330d na 440KM i chyba 840Nm


https://www.facebook.com/media/set/?set ... f4a2ee0d76


A żeby coś napisać w temacie....

Zanim u mnie zawitało turbo od lukbmw jeździłem na hybrydzie peruna z doładowaniem 1.9b - wynik 321ps/672nm i bezdymne to to nie było. Więc w 320ps na seryjnej dmuchawie nie wierzę ;)

_________________
E60 535xd + 8hp70x

Individual project by mnichu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 7 marca 2017, 19:05 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
TTom3k, ale ci się zrobił burdel w temacie :wstyd:

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 7 marca 2017, 20:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 174
Lokalizacja: SPS
Moje BMW: f36 435d
Kod silnika: n57z
lukasbmw napisał(a):
TTom3k, ale ci się zrobił burdel w temacie :wstyd:

No własnie sory.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 7 marca 2017, 21:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Spokojnie Panowie nikt tutaj nie robi offtopa, wszystko na temat :) Im większe zainteresowanie tym lepiej, chyba każdy chce wiedzieć jak jest naprawde, bo widze że są coraz większe wątpliwości, z tego co wiem to u mnie turbo laduje 1,65 max, odnosnie wtrysków według realom sa takie jak w 335d. Wedug tego co piszecie z takim ładowaniem nie ma nawet 300km choć ja sie na tym nie znam i moze sa większe dawki paliwa i powietrza? Co do hamowni przemek4net, to ja sie tak czy siak wybiore, tylko niech ktoś napisze GDZIE i na JAKA hamownie która jest w 100% sprawdzona żeby poźniej nie było znowu że hamownia za mało za duzo...najlepiej zlogować auto sprawdzić czy jest ok i sie wybrać nawet na 2 różne hamownie. O zakład możemy iść choć tak prawde mówiąc to bardziej z jnx, ten zakład powinien być - ja jestem jedynie klientem.. Wiem że w e9x występowały czasami turbo GTB i wtedy robili 320 koni. Sirek bodajze ma program u Rogala robiony i ma rzekomo 313ps ? Mam rozumieć że nawet jeśli zrobie hybryde z gt2260 nie osiągne więcej niż 330-340 ?

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 7 marca 2017, 22:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 174
Lokalizacja: SPS
Moje BMW: f36 435d
Kod silnika: n57z
Ja w swojej m57 325 mam już prawie GTB. W sensie geometria i strona gorąca podobna, choć do gtb2260v brakuje jej trochę.
Na serii turbo gt2260v przy 1.6b miałem chyba z 280 kuca. Teraz hybryda z wirnikiem 70 i jest 340, i cos myśle ze bez wymiany wirnika od strony goracej nie da sie z tego wiecej wycisnać, Z drugiej strony martwię się o niski zakres obrotów bo teraz już turbo kiepsko wstaje. Także jesli ty u siebie masz 320kuca przy 1.65b i z tego co widze nie ma dymu , to szcun dla TC bo jak oni to robia to ja nie wiem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 7 marca 2017, 23:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 681
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
pojedź na MAHA albo do kogoś kto dieseli nie robi, żeby nie było wątpliwości. Byle była obciążeniowa i byle by nie była Vtecha bo tam to cuda. Jeżeli auto jest tak samo sprawne jak było na strojeniu, nie masz się czego obawiać :)

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 7 marca 2017, 23:56 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
haj
Nie znam rynku hamowni w Waszych okolicach,
poszedlbym do vtechu bo tylko taka bez googli znam w Krakowie :) . sa tez dystrybutorem/producentem hamowni
jezeli lukbmw mial tam 415 to chyba ciezko ich oskarzyc o zanizanie wynikow

Co do kola kompresji 70 i 2b...moze inne czynniki nie pozwalala u Ciebie na wiecej (bo jest to juz z duuuzym zapasem jak na te 2b)?
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str22 wybór felg
PostNapisane: 8 marca 2017, 13:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
Dzisiaj z Patrykiem z Compsportu mierzyliśmy jego prywatne Audi S4 na naszej hamowni oraz na hamowni Maha w Reduxie

Aby wszystko było jasne i klarowne, Patryk monitorował podczas pomiarów parametry pracy silnika (zapłon, IAT, maf, boost etc..) tak by na obydwu pomiarach wszystko było identyczne i bez cienia wątpliwości. Najpierw auto było mierzone u Nas, następnie na Maha w celu weryfikacji.

Pomiar TC-Performance Łódź : 410KM 560Nm

Obrazek


Pomiar Maha Redux : 419KM 552Nm

Obrazek


Dziękuje.

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 749 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 38  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 99 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL