BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 10 maja 2024, 13:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 749 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 38  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 7 maja 2017, 23:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Adrianno_e90 napisał(a):
W silniku turbodoładowanym im wydech ma mniej przeszkód tym lepiej. Wiec raczej nie ma opcji żeby coś osłabło. Chyba że spawacz Ci tak nasmarkał ze spaliny z wrażenia sie cofają ;)
Co do 330d... według mnie podstawową rzeczą jest nauczenie się przebiegu mocy i momentu oraz nauka szybkich zmian biegów. Jak chcesz się ścigać musisz wiedzieć z jakiego biegu zaczynać przy danej prędkości z rolki i w którym momencie zmienić ten bieg. 330d z którymi się scigales mogly miec wykres poprowadzony wczesniej tzn. wyzszą moc niż Ty w niższej partii obrotów. Co dawało mu przewagę na rolce. A później dochodzilo do tego przeciąganie z Twojej strony do za wysokich obrotów i powolna zmiana biegu no i mamy afere, że TC wali w ch z mocą ;)



Moze mi sie wydaje albo znowu filtr powietrza zawalony przez ten syf na drogach, a wydech drozny jak cholera, wiec to nie to.
Tu bardziej wzorowalem sie wykresem 330d po wydechu i wagnerze Kacpercia, ktory mial 7km na plus, ale nm spadl o 15 i dopiero filtr powietrza przywrocil nm i dal zysk mocy

Ok, nie offtopuje juz, a jak cos pomysle nad korekta, bo przydaloby sie 100nm wiecej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str30 new foto
PostNapisane: 8 maja 2017, 00:55 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
TTom3k napisał(a):
nie chciało mi sie jechać na hamownie to ona przyjechala do mnie ;D Co sie okazało? auto jest sprawne nic mu nie dolega i moc deklarowana przez TC jest ok! Wsumie jestem pozytywnie zaskoczony...teraz problem jest bo przemek4net wisi mi 150zł ;P Chyba był kiedys zakład że nie wypluje 300ps hehe.

czesc
zaklad dotyczyl hamowni vtec a nie jakiesj hamowni ze zlotu, zakladu podjac nie chciales - vtechowe wyniki pasuja z grubsza do tego co przewidywalem (wygladaly logicznie do tego co ustawilem wiec ocenilem je na wiarygodne)
Wyniki Twoich "ustawek" jak i nagrane czasy 100-200 wskazywaly na okolice 280-290ps (chyba poza dyskusja) - wiesz jak wygladala roznica w porownaniu do Davida jak mial vtechowe 335ps, wiesz, ze te 335ps jechalo łeb w łeb z 400 konnym e46 wyprutym z tapicerki na mpakietowych felgach 17 itp
To byly 2 silne sygnaly, ze cos tu delikatnie mowiac nie gra

Czy GCSa hamownia zaniza czy nie to ja nie wiem (watpie - to chyba bylby jedyny tuner na tym globie zanizajacy wyniki swoich klientow o 30 ps) ale wychodzi na to, ze soft GCSa to mistrzostwo swiata bo z seryjnego auta robi pogronce dlubanego 320 konnego auta (logiczna konsekwencja faktow)

Mam hamownie drogowa (a widzisz :D ) - nie proponowalem Ci nawet tego ale wysylalem (gotowy bylem do tego doplaci!) zeby nie bylo zadnego posadzania o oszustwo! (to mial byc niezalezny pomiar na sprawdzonej hamowni)

Jezeli mialbys wole i bylbys w okolicy wro - wpadnij, wezme drogowke, zmierzymy i zeby nie bylo pogoni za sensacja zobowiazuje sie nie publikowac czy rozglaszac wyniku bez Twojej zgody (bedzie dla nas) - plik z wynikami (zarejestrowane "impulsy" tarczy pomiarowej / 256punktow pomiarowych na jeden obrot kola) dostaniesz i bedziesz mogl sam wygenerowac sobie w domu wykres (wprowadzisz wage auta, cisnienie, temperature, obwot kola) - zeby nie bylo, ze "wała" chce odwalic

Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
Dla jasnosci: te 380ps Davida takze wydaja mi sie "za optymistyczne" bo oczywiscie, ze dostal wiecej (wzgleden 335ps) ale nie na 45 koni.
Tak jestem ciekawy, ze nadal 50 zyla na vtechaj moge dac.... ale to z obowiazkowa publikacja wyniku :D

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 8 maja 2017, 05:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Nie płacz tylko zachowaj się honorowo płać i chociaż przestań teoretyzować.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 8 maja 2017, 05:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
lukbmw, przemek4net, hamownia ze zlotu to byłą hamownia ta sama co w krakowie w v-tech a dokładnie ta hamownia stacjonuje w Tarnowie w firmie Ślusarczyk, normalnie nie zdeccydował bym sie ale kilka seryjnych aut wcześniej miało wyniki prawidłowe wiec bach! Napewno plusem jest to że "wszystkie" auta hamowane na tej samej hamowni więc widać te różnice w mocach i tak jakby wszystko prawidłowo a jedynie 330cd automat od GCS miał wyższy wynik i fakt program ma bardzo fajny skoro tak dobrze jedzie, napewno ma wiekszą moc z dołu mimo mniejszej ilości km przy końcu. Jakby wynik był u mnie o +15/-15 koni różnicy to bym sie martwił ale jak wyszło niemalże to samo co w TC to nie ma czego szukac , konie koniami ale tak jak pisałem droga weryfikuje i przebieg wykresu jest NAJWAZNIEJSZY !

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 8 maja 2017, 07:12 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 340
Moje BMW: BMW F10
Kod silnika: 530D
TAK , hamownia GCSa zaniża wyniki i nie jest to żadna tajemnica , wspominał o tym nieraz na różnych forach , i jest to jego świadomy wybór . dlaczego prosi o takie skalibrowanie hamowni tego nie wiem , są to informacje które sam podaje publicznie ...
prawda jest taka że taki wynik może być ( nie musi ) celowo zaniżany , wystarczy zgrzać auto na wczesniejszych pomiarach a przy właściwym ustawić nadmuch na 10 % mocy i już mamy wynik niższy i już publika klaszcze uszami bo KM od Pana X jadą lepiej od KM Pana Y .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 8 maja 2017, 08:13 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
haj,
pomiar1
David jak byl na hamowni w Czakram dostal wynik na 270ps
http://hamownia.czakram.pl/hamownia.php
(wg www jest to vtech)

pomiar2
z kosmetyczynie zmienionym softem (przed zmianami by Lukbmw!) w VTECHu w Krakwie dostal wynik na 335ps

pomiar3
Po zmianach mechanicznym ale z ciagle ograniczeniem w postaci oryginalnch wezy od IC do kolektora + troch wiecej koksu na pika mocy dalem (strzal pomiedzy 3500-4000 obr by byla wartosc dodana na wykresie ale ze spadkiem koksu i ladowania od 4100 bo auto zaczynalo czkawki gora dostawac) u Slusarczyka mialoby miec 380ps

wychodzi na to, ze Wszystkie 3 hamownie sa firmy VTECH

Wynik nie zalezy tylko od hamowni (oczywiscie jedna jest mniej a druga bardziej dokladna, kalibracja itp) ale tez od tego, kto hamuje (co chce pokazac czy jaki cel marketingowy chce osiagnac)

By zakonczyc dyskusje konstruktywnie i bez pyskowki
Hamownia w VTECHu w Krakowie w firmie VTECH kosztuje 150pln - daje Ci po prostu 150pln bez zadnych zakladow i uduwadniania i jedz na nia - na priva wysle Ci jeden maly warunek, ktory spelnic musisz - mozesz go upublicznic albo i nie (od Ciebie zalezy), jak jest to dla Ciebie ok to daj nr konta i kase bedziesz mial do jutra
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
nie chce pyskowki

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 8 maja 2017, 08:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
przemek4net napisał(a):
Davida jak mial vtechowe 335ps, wiesz, ze te 335ps jechalo łeb w łeb z 400 konnym e46 wyprutym z tapicerki na mpakietowych felgach 17 itp


Ono nigdy nie jechało ze mną łeb w łeb mijasz się z prawda.

Brak kanały z tylu = wyprucie z tapicerki? Nie zapominaj ze mam dołożone cały bagażnik car audio w postaci procesorów i wzmacniaczy i skrzyni subwoofera. Mimo to miałem dużo wyższa masę ponadto przednie drzwi zrobione na beton.

A co Cię bolą 17" felgi skoro Dawid również na 17 jeździł?

przemek4net napisał(a):
obwot kola

Co to jest?

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 8 maja 2017, 08:39 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 340
Moje BMW: BMW F10
Kod silnika: 530D
a ja dalej uważam że wynik będzie OK jak wyjdzie na Twoje , a prawda jest taka że z naszej strony nie było manipulacji wyników i nie obchodzi mnie co wnioskujesz z faktów albo co zmieniłeś komuś w sofcie i jakie efekty powinno to dać . Każdy pomiar jest robiony rzetelnie i z odpowiednim nadmuchem z odpowiednio dobranym obciązeniem do mocy auta . NIe zamierzamy zmieniać nic pod publikę w celu zaniżania bądź zawyżania wyników . Auta które wyjeżdżają od nas mają jeździć możliwie jak najdłużej bezawaryjnie , bo ciężko mi sobie wyobrazić minę gościa w aucie za 500 tys pln , któremu psuje się auto , ponieważ maestro robiący program jest pod presją ludzi z forum .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 8 maja 2017, 09:12 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Poprostu ustaw sie z seryjna 335d e92 jezeli bedziesz szybszy to mocy masz tam te 320hp.
Pisales kiedys ze po liczniku masz 13s 100-200 na 19 kolach wiec prawidlowo. Ja przy seryjnej 335d potrzebuje na to 14 , 14,5.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 8 maja 2017, 10:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1199
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: X6
Nie zawsze tam gdzie wynik jest mniejszy oznacza, że jest prawidłowy...

_________________
Otwarcie Sezonu Makowice 2k18
1 runda Pucharu BKS - 1/4 mili
Drift - Drift Taxi - Show&Shine - Car Audio

Facebook: https://www.facebook.com/events/1631229490297519/
Forum: viewtopic.php?f=13&t=166017

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 8 maja 2017, 11:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
TC udowodnilo juz, ze nigdy pomiar hamowni sie nie pokrywa z druga. Na jednej bylo wiecej a mniej momentu, a w TC bylo mnij mocy, ale wiecej niuta czy odwrtonie. Do tego pomiar na AWRON-ie i tez bylo inaczej.
Jedyne, co moze potwierdzic osiagi to pomiary racelogic, ktore TC ma naprawde dobre i tego nie mozna oszukac, chyba ze ktos wali z Everestu na dol jak szalony, ale wtedy latwo robimy 2 pomiary-jeden w jedna, a drugi z powrotem i mamy sredni wynik z dwoch przelotow, co da nam prawidlowy wynik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 8 maja 2017, 11:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 202
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54t
@Punisher Oj, pomiary RL to tez jest temat rzeka, tym bardziej jeśli to ma być różnica tych 20km.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 8 maja 2017, 12:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Adrianno_e90 napisał(a):
W silniku turbodoładowanym im wydech ma mniej przeszkód tym lepiej.

Jakieś źródło tych informacji ?

nerfy, Nope. Wystarczy wykres, Waldemar z Warszawy wiele razy pokazywał jak wykryć wała na wykresie, i jak czytać te wykresy. Są normy prawidłowości pomiaru i jeżeli wg tego jest wykres prawidłowy to zostają dwa czynniki - kierowca i pogoda a dokładniej ciśnienie i temperatura.

Generalnie awantura jest od bardzo dawna o jakieś 20koni, trochę w sumie śmieszne. Ale znów mam wrażenie, że Tomkowi już dawno wmówiliście, że ma 280 koni. Na szybko wszedłem w temat ostatniej awantury:
TTom3k napisał(a):
Co prawda zrobił mnie od poczatku o długość auta i do końca było tak samo, ma lepszy start, jednak gdybym mial prawdziwa moc 320km napewno byłbym z przodu

TTom3k napisał(a):
Co do 1M, NIESTETY ale musze to powiedzieć ..auto na programie TC na rzekome 400 koni jedzie gorzej niz na JB4 które niby nie można zakładać majac program - gówno prawda. Takie 135i z takimi gratami powinno jechac lepiej niz m3 e92, pewnie jeszcze niedługo wpadnie całkiem osobny temat związany z prawdziwymi koniami u poszczególnych tunerów

TTom3k napisał(a):
rorafalki, wiesz u mnie obecnie juz NIC więcej nie ugram na seryjnym turbo, program od TC jest naprawde dobry lecz zdaniem moim i wielu innych po prostu u mnie moc na wykresie jest zawyzona, dopóki nie udowodnie nie chce nikogo oskarżać ale coraz więcej faktów wskazuje na to że niektóre wykresy sa robione pod publike i przykad GCS 290 vs TC 320 jedzie tak samo ..a ja uwierz mi nie jestem napalonym małolatem który chwali sie wykresem z hamowni tylko weryfikuje na drodze Zawsze ufałem TC ale akurat w tym przypadku mam troche żal , to samo jeśli chodzi o 135i które postawiło wszystko na TC a sie okazuje że większa moc była na jb4,

jiGsaw napisał(a):
135i mocno papierowe czterysta, dobrze jak 350 bedzie mial.

Papierowe konie, tłuste konie.... A mówiłem, że Tomka auto jedzie normalnie ? Mówiłem... Każdy się przyzwyczaił do dokosowanych 330d, 335d, że auto po sofcie i 2 modyfikacjach chciałby, żeby zaginało czas. A tak to nie ma...
Jestem mocno zaskoczony wynikiem Compiego!!! Coraz lepiej.... Czekam, aż wleci to do coupe, mam nadzieje, że w miarę lekkiego bez zbędnych dodatków i będzie trzepało dobre czasy. Co do 1ki i silników n55/n54 nie dziwi mnie ta sytuacja w sumie ani trochę, wystarczy porozmawiać z bardziej doświadczonymi użytkownikami tych silników i bardzo łatwo wyciągnąć wnioski ;)

Niech każdy robi swoje, jest rywalizacja - jest fajnie. Ale proszę mi tu kolegi Krystiana nie denerować, bo później na baletach musimy więcej wypić, żeby zapomnieć :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 8 maja 2017, 12:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7463
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
deejeys napisał(a):
Jestem mocno zaskoczony wynikiem Compiego!!! Coraz lepiej.... Czekam, aż wleci to do coupe, mam nadzieje, że w miarę lekkiego bez zbędnych dodatków i będzie trzepało dobre czasy.


no to nie jest jeszcze ostatnie słowo bo muszę te zwężki z rurek 50 powywalać ale nie chcę już nie wiadomo ja bardzo cudować bo to jak auto teraz jedzie jest bardziej niż wystarczające w codziennej jeździe ;)
Co do coupe to nie planuję ani rozbudowanego audio ani navi mk4, ani foteli z m3 więc może nie będzie więcej ważyć od kompota.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 8 maja 2017, 12:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Tak naprawde 1M nie jedzie za dobrze nawet po programie. Problem jest w aero albo manualu, ktory jest zle dobrany



Przeciez to ma przy 390km 11.7 100-200, zatem jak na taki samochodzik nie ma nawet podejscia do 335d 390km.
Sa nawet filmiki jak 135i czy m135i objezdza 1M




Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 8 maja 2017, 13:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 202
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54t
Cytuj:
nerfy, Nope. Wystarczy wykres, Waldemar z Warszawy wiele razy pokazywał jak wykryć wała na wykresie, i jak czytać te wykresy. Są normy prawidłowości pomiaru i jeżeli wg tego jest wykres prawidłowy to zostają dwa czynniki - kierowca i pogoda a dokładniej ciśnienie i temperatur


A gdzie koła, ich średnica i waga, pełny pusty bak, wiatr . Wszystko razem z tym o czym wspomniałeś to myślę że na spokojnie może na wynik wpłynąć o chociażby 0,5s i już mamy gównoburzę :) Tym bardziej jeśli mówimy o różnicy 20km.

Sam jak mierzyłem u siebie teraz, to best'a 10.8s zrobiłem na 19" i oponie która waży 14,5kg a na 17" i lekkiej oponie ile by było w tych samych warunkach ? Różne kombinacje na forach odchodzą i wg mnie to jakieś sensowne porównanie miałoby sens wtedy, gdy dwa auta mierzone są jedno po drugim na tej samej drodze na podobnych felgach i oponach - co już powoli popada w jakaś paranoje :D Mówię oczywiście o rozwianiu spekulacji czy auto ma 290 czy tam te 310km.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 8 maja 2017, 13:32 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 7
Posty: 34
Punisher to co było na hamowni to właśnie 135i tylko z body 1M home made.

_________________
CZĘŚCI ORYGINALNE BMW ORAZ INNE DOBRE ZAMIENNIKI LEMFORDER/TRW/ATE/BOSCH/FEBI/SACHS/LUK/CORTECO/SKF/
RUVILLE/INA/FAG.../OLEJE LIQUI MOLY/MOTUL I INNE

BMWAUTOLUST@WP.PL LUB PW TEL: 726 664 448 ZAPRASZAMY DO NASZEGO DZIAŁU BMW AutoLust Parts


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 8 maja 2017, 16:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
nerfy napisał(a):
A gdzie koła, ich średnica i waga, pełny pusty bak, wiatr .

Ale to akurat są dość "stałe" czynniki - tj. koła, opony. W każdych warunkach są takie same, raczej czynnik pomijalny. Chyba, że ktoś co tydzień inne zakłada....

///david, dremel na pewno Ci się przyda do kolektora, resztą czyli orurowanie to akurat szybki temat. Ważniejsza jest część za IC oczywiście. Kolektor jeżeli jest ten sam co w 2,0d to możesz rozwiercić do momentu włożenia rury 60,3mm do środka na klej - z naspawaną flanszą żeby dodatkowo przykręcić na otwory + klej ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 8 maja 2017, 20:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1849
Lokalizacja: WA
Moje BMW: 1M
KrisC napisał(a):
podjedź do wawy i zmierz się z Hipkiem, on ma 420 to według Twoich teorii dużo nie dostaniesz

ja się nie ścigam..szkoda lakieru :P
Punisher napisał(a):
Tak naprawde 1M nie jedzie za dobrze nawet po programie. Problem jest w aero albo manualu, ktory jest zle dobrany
.....
Przeciez to ma przy 390km 11.7 100-200, zatem jak na taki samochodzik nie ma nawet podejscia do 335d 390km.
Sa nawet filmiki jak 135i czy m135i objezdza 1M

cóż za daleko idące wnioski z tezą..na podstawie 2 filmików z YT :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: TTom3k -->> E92 330d M Carbon Performance str31 HAMOWNIA vte
PostNapisane: 8 maja 2017, 22:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Apropo 135i skoro ma marne 380 koni to trzeba cos zrobić żeby to auto zaczeło jechać :) Najlepiej znaleść kogoś kto ogarnia te silniki od A do Z i naprawi wszystkie bolączki, auto obecnie ma pod moc wszystko co trzeba, łącznie z wtryskiem metanolu który leży w bagazniku :D Do kogo można oddać auto tak by zblizyć sie do granic +/- 500 ??:)

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 749 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 38  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 162 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL