BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 kwietnia 2024, 09:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 203 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: nerfy --> e92 335d+
PostNapisane: 20 kwietnia 2017, 13:06 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Bez hybryd watpie ze uzyskasz 400hp , no chyba ze tylko na papierze. Mysle ze realne 380hp jest mozliwe.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nerfy --> e92 335d+
PostNapisane: 20 kwietnia 2017, 13:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Przecież Ty na zloty i tak dalej niż kilometr od domu się boisz jeździć, to seryjny był wystarczający :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nerfy --> e92 335d+
PostNapisane: 20 kwietnia 2017, 13:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 202
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54t
Ale może spalanie chociaż spadnie :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nerfy --> e92 335d+
PostNapisane: 20 kwietnia 2017, 13:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Paliwo spuszczasz z TIR-ów i autobusów, to nie rozumiem co to za różnica :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nerfy --> e92 335d+
PostNapisane: 29 kwietnia 2017, 23:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Nie wiedzialem, ze masz zalozony temat w galerii, a tu niespodzianka. Jakbym patrzyl na moja byla 335d, tylko kola inne i wnetrze czerwone, ale mi sie akurat podoba.

Koncowki tak jak ja z kwasu, sciete pod kontem jak chcialem, tylko masz 4'', a ja chcialem tylko 3.5''. Jak dla mnie idealne, a 100mm troche za duzo.

Czasem zaluje, ze sprzedalismy 335d i kupilismy ta, ale ma lepsze wyposazenie. Tylko ten silnik i slabsza skrzynia. Jednak kolor i lci na 313 mi to rekompensuja strate.

Co do skrzyni to ja mialem to samo z tymi wstrzasami od zimnego i chyba kazdy przed 2009 ma to samo. Skrzynie zf pierwszej generacji, ktore pozniej byly zastapione nowszymi, mocnymi 6hp26tu czy jakos tak, a to byly hp28 z lepszym konwerterem i nowszym softem.
Olej dobrze zmienic i nie sluchaj jak ktos mowi, ze nie zmieniany to lepiej nie ruszac, bo sie posypie.
Pzry takim momencie jak nie zmienisz, to kiedys olej sie zestarzeje i bedzie papa ze skrzynia. Taki moment bardzo obciaza podzespoly i znajomy mial 200tys km, po czym padla mu skrzynia. Olej stary, ktory zlapie wysoka temperature, bardzo spowalnia prace i biegi zmienia duzo wolniej. Z drugiej strony jak ma sie nie nagrzewac, jak jest kolo wydechy i niczym jest to nie oddzielone niestety. Do tego nie wiem czy skrzynia ma chlodnice oleju, ktory pomoglaby bardzo w jej pracy.

Teraz co mozna zrobic, aby pozbyc sie drgan podczas zmiany biegow i szybszej zmiany biegow oraz aby konwerter sie szybciej zamykal to zrobic aktualizacje softu skrzyni na najnowszy.
Ja tak mialem i byla roznica kolosalna.
Szybciej zmieniala biegi, z miejsca ruszala z butem w podlodze i nie bylo slizgania z 2 na 3 ani tego cholernego zatrzymanie gdy tracci trakcje.
Polecam to ze zmiana oleju i filtra, bo warto.

Co do paliwa to sprobuj jakies premium zalac, moze cos pomoze z pompa albo cos co czysci wtryski, bo moze sa zawalone syfem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nerfy --> e92 335d+
PostNapisane: 8 maja 2017, 09:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 202
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54t
@Punisher Tak galeria sobie wisi już jakiś czas ale nie aktualizuje jej jakoś namiętnie za każdym razem jak coś ruszę w aucie. Generalnie olej i filtr w skrzyni zmieniłem już dawno dawno, praktycznie zaraz po zakupie, skasowałem adaptację, wgrałem aktualizację softu i problemy zniknęły. Osobiście kolosalnej różnicy nie odczułem jeśli chodzi o zmianę biegów - może już coś miałem grzebane - nie wiem.

Było kilka mniejszych modów, sprawdzenie wtrysków efektem czego była wymiana 2 i wyszły kreski na 390. Od momentu korekty i pomiaru już były kolejne mody, ciągle coś się dzieje i sukcesywnie jadę z tematem.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nerfy --> e92 335d+
PostNapisane: 8 maja 2017, 09:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Zatem powinno byc wszystko ok, a na zimnym zawsze delikatnie szarpnie na nizszych biegach. Jak olej rozgrzany, to nie czuc w ogole.
Ktory to rok? Od 2009 byly troche mocniejsze skrzynie, wiec moze juz miales nowszego softa. U mnie zmiana biegow robila duza roznice, o czym mozna tez poczytac na forach 5er, gdzie duzo osob mowi wlasnie o sofcie skrzyni. To byla wlasnie moja decyzja po tych postach.

Pieknie kreski :ok:
Zatem zostaje tylko kola zmienic na cos lzejszego, tak samo jak opony i bedzie blizej 10s


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nerfy --> e92 335d+
PostNapisane: 8 maja 2017, 22:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Grubo lecisz z mocą , co teraz? Hybrydki ?

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nerfy --> e92 335d+
PostNapisane: 9 maja 2017, 07:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 202
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54t
Ogólnie póki co muszę przystopować z mocą bo są inne rzeczy które w aucie trzeba zrobić, a i tak w ciągu 6 miesięcy się sporo podziało. Ale na pewno, jeśli turbiny stwierdzą, że mają dość to seryjnych przecież nie będę zakładał, nie ? :D Myślę też o tym, żeby zajrzeć do rozrządu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nerfy --> e92 335d+
PostNapisane: 9 maja 2017, 13:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
nerfy, Jak na wieś to będzie

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nerfy --> e92 335d+
PostNapisane: 9 maja 2017, 18:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Zdarzalo sie, ze panewki nie dawaly rady przy hybrydach, wiec tez mozesz poszukac opinii o nich


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nerfy --> e92 335d+
PostNapisane: 9 maja 2017, 19:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Punisher, w m57n 204 tez?

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nerfy --> e92 335d+
PostNapisane: 9 maja 2017, 21:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
O tym nie slyszalem, ale w kilku 35d przy mocach powyzej 400km niestety nie wtrzymaly. Przykladem jest wlasciciel e91 335d, ktorego nie bede tu po nicku przedstawial, aby nie bylo, ze cos o kims pisze.
Kolega spotkal sie z Czerwonym330d i tez dostal info, ze panweki w kilku silnikach padly. Czy to wina materialu czy silnik mial juz przelot grubo powyzej 200ys i byltt zmeczone.
Tak naprawde to chyba m57 204km byl pancerny, bo widzialem na seryjnych tlokach, panewkach i korbowodach powyzej 400km i ponad 900nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nerfy --> e92 335d+
PostNapisane: 9 maja 2017, 22:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
Padajace panewki to tez kwestia tego, ze jednak olej sie strasznie grzeje, a chlodzenie oleju praktycznie nie istnieje, nie mowiac o tym ze zalecane oleje nie maja jakos wytrzymalego filmu olejowego w wysokich temp.

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nerfy --> e92 335d+
PostNapisane: 9 maja 2017, 23:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
W1lQ, u mnie przy pełnym ogniu 98* oleju max maxów

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nerfy --> e92 335d+
PostNapisane: 9 maja 2017, 23:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
A skad bierzesz pomiar temp oleju ;> ? Plus nie wiem jak e46 ale e9x 335d nie ma chlodnicy oleju nawet. I zalezy co to jest pelen ogien -> ciezka runda na torze 20 min ;) ?

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nerfy --> e92 335d+
PostNapisane: 9 maja 2017, 23:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
W1lQ, Obrazek z czujnika zamocowanego tutaj. to podstawa filtra oleju.

Chłodnica oleju jest tylko ta co widać na zdjęciu po lewej stronie, chłodzona cieczą.

Pełen ogień rozumiem, przez jazdę 250km/h wg. GPS.

Na tor moim dizelkiem nie jeżdżę.

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nerfy --> e92 335d+
PostNapisane: 10 maja 2017, 00:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
To moze odpowiedz ;) jedzesz szybko i jest wysoki air flow wiec daje rade z chlodzeniem. W cyklu torowym hebel gaz hebel jest niestety gorzej bo po prostu nie ma jak schlodzic tego oleju. Widzialem juz pare przypadkow gdzie temperatura leciala 100+ :(

Przy okazji +1 za analogowe czujniki.

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nerfy --> e92 335d+
PostNapisane: 10 maja 2017, 00:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
W1lQ, no dizlem na tor to słabo to widzę :rotfl: zresztą to dupowóz a nie auto do wygłupów na torze

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nerfy --> e92 335d+
PostNapisane: 10 maja 2017, 00:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: 335d
Kod silnika: M57
Audi nie przeszkadzalo to by wygrywac w LeMans ;) A widok twarzy kierowcy M3 ktorego wlasnie objezdzasz na torze - bezcenny ;)

_________________
Sprzedam - Tlumik MG Motorsport - 335d/335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 203 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL