BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 25 lutego 2018, 18:45


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 102 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 29 września 2017, 13:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 270
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Wracam z kolejną bełemką, w sumie moją 3 białą bełemką ;)

Na początek zdekodowany VIN:

Vehicle information
========================================
VIN: WBABF61030EP34270
Type code: BF61
Model: 320I (EUR)
E-F-R series: E36 2
Series: 3
Type: COUPE
Steering: LL
Doors: 2
Engine: M52
Displacement: 2.00
Power: 110 (149 hp)
Drive: HECK
Transmission: AUT
Paint code: 300 - ALPINWEISS 3
Upholstery code: C4MA - STOFF/BLAUVIOLET
Prod.date: 1996-09-07
S240 Steering wheel, leather
S243 Airbag for front passenger
S314 Door mirror, driver lock, heated
S320 Deleted, model lettering
S341 Bumpers completely in body colour
S401 Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S428 Warning triangle and first aid kit
S498 Headrests mechanically adjustable, rear
S510 Headlight vertical aim control
S520 Fog lights
S534 Automatic air conditioning
S540 Cruise control
S542 Check Control
S556 Outdoor temperature indicator
S668 Radio BMW Reverse RDS
S690 Cassette holder
L801 National version Germany/Austria
S863 Dealer List Europe
S879 Operating instructions German

Jak widać dupy nie urywa. 2.0 w automacie i w koszmarnie brzydkim, fioletowym środku.
Była to 8 czy 9 sztuka, która obejrzałem w ciągu miesiąca czasu. I w porównaniu do tego co widziałem w zakresie 5-10k zł to jest to przysłowiowa igła.
O reszcie egzemplarzy szkoda się wypowiadać - jeśli tak wygląda rynek e36, to w ciągu 2-3 lat będzie to samo co z e30stkami.

No ale jedziemy z historią. Zaczyna się 11 sierpnia 2017, w bardzo burzową noc. Akurat po podpisaniu papierów rozpoczyna się piekło w Wielkopolsce, drzewa latają, woda leje się strumieniami, a my próbujemy przejechać 200km do domu. Udaje się bez strat. Foteczka.

Obrazek

Weekend mija spokojnie, a od poniedziałku przychodzą partsy.

Obrazek

No i pierwsze zmiany - lampy, kierownica.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Przychodzą kolejne paczki z różnymi gratami, w tym kilka od Karola z FTWL Motorsport. Do tego cały śmietnik do konwersji na manual ZF, turbo sprzęgło (chyba nie myśleliście że będę jeździł wolnossącym 2.0? :super: ), wały, elementy wnętrza.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

I tak prezentowała się przez kilka dni.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zaczęły się przyjemniejsze mody.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

I w takim stanie ekipą byliśmy na lokalnym Moto Racing Show 2018. Nudna statyczna impreza, ale byliśmy.

Obrazek
Obrazek

Chwilę po imprezie dojechało zawieszonko ISC w wersji Drift.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Lęk wysokości został opanowany.

Obrazek

Pokusiłem się o podjebkę dokładki Alpiny.

Obrazek
Obrazek

Brakowało koła, udało się znaleźć lokalnie ASA Revolution 8j przód, 9j tył, w 18 calach.

Obrazek

Na dzień dzisiejszy po zmianie opon - 215/40 przód, 225/40 tył - prezentuje się tak (wiem wiem, dupkę muszę opuścić).

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Dziś przyjechał BBBK (budget big brake kit), czyli popularne hamulce z e46 330 o średnicy 325mm. Na ten moment wystarczą.

Obrazek

Na dniach ruszam z konwersją na manuala (wszystkie graty już leżą) i przejdziemy do przyjemniejszych tematów jak turbo, kompy, wiązki.
Uprzedzając pytania na ten moment będę dmuchał w nieotwierane m52b20 na jakimś mało męskim doładowaniu. Przez zimę zbuduję coś bardziej męskiego ;)

Stay tuned ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 29 września 2017, 13:25 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 34807
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=153718
dobra baza, fajnie modzisz, będę tu zaglądał :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 29 września 2017, 17:28 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 15458
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Dobry początek :padam:

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3) + '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz + '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 29 września 2017, 17:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 25
Posty: 1498
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30
Garaż: 330ci - viewtopic.php?f=6&t=156824&p=2072598#p2072598

było: 320d - viewtopic.php?f=6&t=138535/
zapowiada sie ciekawie, tyyl faktycznie troche za wysoko wzgledem przodu :) co nie zmienia faktu ze jest :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 29 września 2017, 18:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 4048
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M52B25 190KM+
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=130884
dobrze się galeria zaczyna :ok:
przód tez przy okazji trochę opuść :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 30 września 2017, 17:39 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 25
Posty: 1521
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52b28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=161768
bardzo fajne i grube wejście :)
oby tak dalej :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 30 września 2017, 17:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1601
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Moje BMW: E63 645Ci
Kod silnika: N62B44
Garaż: E63 645Ci, F25.II 2.0D, F10.II 525XD : viewtopic.php?f=6&t=151384
Pornolez Caro Plus : viewtopic.php?f=55&t=150831
Byłe Z3 :
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były compact 316i :
viewtopic.php?f=6&t=148494
Fajne fotele :ok: Chyba kojarzę tego Oplaze zdjęć z mobile.de, jest tam ostra ilość koni jeśli to ten sam :)

_________________
Trener Personalny : Wrocław / Wałbrzych - treningi,plany treningowe,diety - kontakt priv. ;)

E63 645Ci, F25.II X320D, F10.II 525XD : viewtopic.php?f=6&t=151384
Moje byłe Z3 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Test + fotki BMW 428i : viewtopic.php?f=8&t=136683&start=0
Compact 316i Hellrot : viewtopic.php?f=6&t=148494


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 30 września 2017, 18:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 270
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Dzięki panowie :ok:

Cember666 napisał(a):
Fajne fotele Chyba kojarzę tego Oplaze zdjęć z mobile.de, jest tam ostra ilość koni jeśli to ten sam


Tak, to dokładnie ta. 3.2 biturbo, 500+ + 100 kuni z nitro. Całkiem żwawy sprzęt. Dalej jest w naszych rękach i planujemy kurację wzmacniającą.

A tymczasem po około 6-7h walki auto jest już w manualu. Jedynie zapomniałem o wtyczce do świateł wstecznego i zanabyłem nieodpowiedni mieszek skrzyni biegów.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

I teścik, jak to na bełemkę przystało.



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 5 października 2017, 11:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 270
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
W niedzielę opuściłem zadek o 1cm, obecnie wygląda tak.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

A tak wygląda różnica między automatem a manualem.



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 7 października 2017, 17:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 270
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kolejna sobota, znaczy czas na kolejne mody.
Na dzień dobry wjechał BBBK (budget big brake kit). Standardowo e46 330 na przodzie, 325mm.
Plan jest na coś ciekawszego, ale póki co niech będzie. Dodatkowo przewody w oplocie stalowym.

Z hamulcami na tył mnie oszukali, więc czekam na właściwe klocki. Dokładniej to e46 325, a więc wentylowane 294mm.

Obrazek
Obrazek

Zadanie dodatkowe to przymiarka intercooler'a. Wyszło tak, że wisi na gotowo czekając na resztę zabawek.
Wcześniej był zamontowany w mojej e30stce. Pasuje idealnie. Było trochę walki żeby to wszystko spasować,
kratki wymagały tuningu. Finalnie prawie nie widać, że siedzi na swoim miejscu.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 8 października 2017, 02:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 6288
Lokalizacja: Lodz/Chicago
Moje BMW: F10 535
Kod silnika: N55
Garaż: F10 535i
viewtopic.php?f=6&t=164895&start=0
Lindsay Loha S600 W140
viewtopic.php?f=55&t=164699
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296

Byle:
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
E60 535xi
viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 viewtopic.php?f=6&t=40314
Ciekawa przemiana :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 8 października 2017, 20:40 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 801
Lokalizacja: Czarnków-Piła
Moje BMW: 320d+
Kod silnika: M47N
Całkiem sprawnie chodził ten automat. Szkoda ze jak filmik 2 liczników leci to w manualu włączony z prędkością ponad 10km/h większą.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 9 października 2017, 08:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 270
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Hakelbery napisał(a):
Ciekawa przemiana


:ok: :piwo:

marcin92 napisał(a):
Całkiem sprawnie chodził ten automat. Szkoda ze jak filmik 2 liczników leci to w manualu włączony z prędkością ponad 10km/h większą.


Filmy zaczynają się w tym samym momencie, klepnięcie nogi w pedał i strzał ze sprzęgła. Jak się przyjrzysz to idzie od zera, w jednym i drugim przypadku auto zaczyna się toczyć. Nie ma co się zachwycać ani jednym ani drugim w przypadku tego silnika. Jest wolno. Jedyny plus to taki, że teraz można na rondzie strzelić ze sprzęgła ;)

Jak ktoś lubi garażowe produkcje to tu jest coś z soboty:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 9 października 2017, 12:39 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 509
Lokalizacja: Grodziec/Bielsko Biała
Moje BMW: X3 LCI M Performance
Dobra baza i bardzo dobrze działasz.
Jak ja lubię :super: białe E36. Gratki za kolor.

_________________
Benzyna zamiast krwi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 9 października 2017, 15:56 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 8323
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=77118
No, coś czuję, że tu będzie ciekawie :)
Obrazek
Dokładka Alpiny całkiem nieźle siedzi :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 9 października 2017, 18:17 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 5323
jestem ciekaw jak to wypluje na rolce.....kiedyś ..ostra przemiana na wielki +

_________________
Obrazek

Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 14 października 2017, 16:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 270
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Heble już na gotowo. Zatem jeszcze raz:
Przód e46 330i 325mm
Tył e46 325i 294mm
+ przewody w oplocie Black Diamond

Zestaw totalnie plug&play, zero przeróbek. Wszystko siada na fabrykę, ręczny działa.
Dość sympatycznie to hamuje, obecnie lepiej niż przyspiesza. Jako budżetowy BBK polecam.
Pora przejść do bardziej ciekawych przeróbek, jakieś turbo na przykład ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jak ktoś ma ochotę na video, to też jest ;)



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 19 października 2017, 09:54 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 5323
kuchene rewolucje ...garażowe rewolucje :ok: :ok: :ok:

_________________
Obrazek

Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 20 października 2017, 16:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 542
Moje BMW: E36 Class II
Kod silnika: M42b18
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=155547
Fajna akcja :ok:

_________________
Jest:
BMW E36 MOTORSPORT INTERNATIONAL CLASS II
Było:
BMW E36 ARKTISSILBER ACS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 21 października 2017, 12:38 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 27
Posty: 1959
Lokalizacja: Miasteczko Wilanów
Moje BMW: E87 + E36
Kod silnika: M47T2 + 1/2 M50B25
Garaż: E87 118d M-Pakiet Nautikblau
1/2 E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
ooo e36 w lubianym i mało popularnym kolorze, będę śledził, bo droga którą obrałeś jest ciekawa :D

_________________

JEST:
E87 118d Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
1/2 e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 102 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Szczurek1986 i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL