BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 14:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: DZIKk -->> e81 130d 410KM HYBRID Turbo by TC-PERFORMANCE
PostNapisane: 26 marca 2017, 22:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Tyle, co wasze 535d z prawie 500km/1000nm, tyl ze waga mniejsza i jedno turbo.
Pytalem juz kilka razy, ale nigdy odpowiedzi nie uzyskalem: na ile wystarczy seryjny uklad paliwowy z hybryda tc430+wiekszy cooler+wydech i dpf na pokladzie?
Mieliscie robiona 530d f10 z dpf-em na 345km i 719nm, ale to chyba byla slabsza hybryda?
Warto zmieniac wtryski i hpfp jak jest dpf czy to bedzie gora 370-380km i lekko ponad 700nm?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DZIKk -->> e81 130d 410KM HYBRID Turbo by TC-PERFORMANCE
PostNapisane: 27 marca 2017, 10:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Punisher, aaa, myślałem że piszesz o serii "1" - w której (f2x) 125d to było n47

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DZIKk -->> e81 130d 410KM HYBRID Turbo by TC-PERFORMANCE
PostNapisane: 27 marca 2017, 12:56 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
@Punisher
N57:
silniki 3.0D 204, 245, 258??? i te 535D 300konne??? (przedliftowe F10) maja g... pompy wtryskowe (L70) slabsze niz np e46 204konne
Proponuje wtryskami sie nie stresowac

Pompy w 3.0D N57 to pompy 2 tlokowe niezaleznie czy to "kastrat" 204ps jakiego masz czy 550d (oznaczenie CP4.2)
Pompy w 2litrowkach N47 sa z definicji slabe bo maja po jednym tloku (oznaczenie CP4.1)

Lukbmw opanowal "tuning" pomp wtryskowych CP3.... moze dam mu do nauki moja CP4

Pozdrawiam,
Przemek
(nie teoretyzuje - mowie z doswiadczenia)

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DZIKk -->> e81 130d 410KM HYBRID Turbo by TC-PERFORMANCE
PostNapisane: 27 marca 2017, 17:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
///david napisał(a):
Punisher, aaa, myślałem że piszesz o serii "1" - w której (f2x) 125d to było n47

Kiedys myslalem, ze te silniki to to samo i bmw w koncu zdecydowalo sie wrzucic 3.0d do f2x, ale niestety. Duzy blad, bo mieliby na to klientow tak jak na m135i.


Przemek

Skoro te pompy sa slabe, to jaka mozna wrzucic aby pasowala do n57?

Napewno od biturbo bedzie wydajniejsza niz od single turbo.
Wtryski niestety sa od 2.0 i sa zupelnie inne niz w x25d n47, zatem nie beda zbyt wydajne.
Przy zmianie rozrzadu myslalem, zeby wrzucic cp 4 od biturbo, bo ceny w miare i wtryski uzywane z malym przelotem takze nie zabijaja cena w porownaniu do nowych czesci. Zawsze to bardziej wydajny uklad niz seria.

Mnie interesuje ile mozna na seryjnym ukladzie wycisnac z hybryda tc430. Zostawiam dpf, wiec za duzo tez nie bedzie. Zatem chce wiedziec czy po zmianie pompy bedzie wiecej niz 350-360km i 680-700nm (nie wiem ile skrzynia wytrzyma na seryjnych podzespolach).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DZIKk -->> e81 130d 410KM HYBRID Turbo by TC-PERFORMANCE
PostNapisane: 27 marca 2017, 18:23 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Cytuj:
Napewno od biturbo bedzie wydajniejsza niz od single turbo.
Wtryski niestety sa od 2.0 i sa zupelnie inne niz w x25d n47, zatem nie beda zbyt wydajne

Wtryski n57 moga byc nawet z kosiarki - nie ma znaczenia
wtrysk to kran... otwiera sie.. paliwo leci... zamyka sie... paliwo nie leci
Ich wydajnosc to czas w mikrosekundach potrzebny do wtrysniecia n mm3 paliwa przy zadanym cisnieniu paliwa. Ich wydajnosc nie jest mala (czas wtrysku potrzebny na 400ps jest krotszy niz w przecietnie koksionym np e46 184ps, ktore maja powolne wtryski i chodzaca na malym cisnieniu pompe CR CP1)

Mala Wydajnosc jest za to pompy wtryskowej bo jak otworzysz "kran" na chwile dluzej to spada cisnienia paliwa
Bi turbo F10 przedliftowe (ok 300 konne) ma mniej wydajna pompe wtryskowa niz e46 204ps (slepa droga)... nie szukaj w tym logiki... tak po prostu jest
Wydajniejsza pompa wtryskowa CP4 to z wersji bi turbo LCI 313ps i od 550d z tym, ze czy podpasuje (ta druga) nie mam pojecia (ma inny elektrozawor sterujacy niz ten z 245ps) ale za to ma taka sama "łapę" jak 245ps.. za to 313ps ma inna łapę (z tego co wiem przerabiaja stara lape - u mnie w garazu juz czeka oryginalns z 313ps) ale za to ten sam elektrozawor
Mozna sie jakiegos pompiarza kumatego podpytac bo moze od VW 4.2TDI by pompa podeszla (kajeny, q7, toureqi i chyba a8)

Co do DPFu to pytanie nie powinno brzmiec tylko ile mozna z DPF wycisnac ale ja dlugo (ile sekund :) ) gdyz przy bucie cisnienie przed DPF rosnie, rosnie az ecu zacznie ciac moc/koks (to samo dzieje sie z temperatura)
Co do tego "ile skrzynia wytrzyma"... 700nm przy 4600 oznacza 460ps wiec to tez kwestia gdzie ta moc bedzie bo te same 460ps przy 3800 wymagaloby momentu 850mm

Matematyka:
moc = (moment * obroty) / 7022

N57 kreci sie wysoko (u mnie max moc wyszla przy 4600 a gdyby nie to, ze pompa CR zdycha gora to pewnie jeszcze wyzej by to wyszlo)
Pozdrawia,
Przemek
P.S.
srednica wezy IC -> kolektor dolotowy wewnetrzna to 55mm... pytanie otwarte czy moze lepiej przejsc na np 60tki rezygnujac z klapy gaszacej... to jest pytanie
Na pewnym e46 gdzie weze sa 50tki bylo zjawisko, ze cisnienie mierzone manometrem gdzies na wezach bylo wyzsze niz mierzone przez czujnik w kolektorze wiec srednica wezy moze miec znaczenie (takze masz na co kase wydawac zanim zaczniesz myslec o wtryskach)

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DZIKk -->> e81 130d 410KM HYBRID Turbo by TC-PERFORMANCE
PostNapisane: 28 marca 2017, 19:31 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Piękna zabawka, ja osobiście jaram się 1er, a tutaj ma to czego brakowało od początku w tych autach czyli 3.0d.

Ps kolega Lincoln powinien się pierd... w głowę u mnie też pisze, że 1er kasztan itp bo przecież M5 najepRZRZRZe szczególnie e39 :rotfl: :rotfl: szkoda, że w sprincie 100-200 M5 nie jest lepsze od tego auta :rotfl:

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DZIKk -->> e81 130d 410KM HYBRID Turbo by TC-PERFORMANCE
PostNapisane: 30 marca 2017, 07:54 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 15
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E91
Niezły dzik! ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DZIKk -->> e81 130d 410KM HYBRID Turbo by TC-PERFORMANCE
PostNapisane: 31 marca 2017, 08:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
grabolek363 napisał(a):
Ps kolega Lincoln powinien się pierd... w głowę u mnie też pisze, że 1er kasztan itp bo przecież M5 najepRZRZRZe szczególnie e39 :rotfl: :rotfl: szkoda, że w sprincie 100-200 M5 nie jest lepsze od tego auta :rotfl:


Serio? Czy cyferek podobnie jak aut nie potrafisz rozróżnić?

Temat jest o bardzo szybkim, fajnie prowadzącym się aucie które sprawią właścicielowi masę radochy i tego się trzymajmy.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DZIKk -->> e81 130d 410KM HYBRID Turbo by TC-PERFORMANCE
PostNapisane: 29 kwietnia 2017, 17:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DZIKk -->> e81 130d 410KM HYBRID Turbo by TC-PERFORMANCE
PostNapisane: 1 maja 2017, 23:27 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Lincoln napisał(a):
grabolek363 napisał(a):
Ps kolega Lincoln powinien się pierd... w głowę u mnie też pisze, że 1er kasztan itp bo przecież M5 najepRZRZRZe szczególnie e39 :rotfl: :rotfl: szkoda, że w sprincie 100-200 M5 nie jest lepsze od tego auta :rotfl:


Serio? Czy cyferek podobnie jak aut nie potrafisz rozróżnić?

Temat jest o bardzo szybkim, fajnie prowadzącym się aucie które sprawią właścicielowi masę radochy i tego się trzymajmy.


Ile ma M5 ? Twoje z 10? Tutaj pewnie jest podobnie, albo lepiej

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DZIKk -->> e81 130d 410KM HYBRID Turbo by TC-PERFORMANCE
PostNapisane: 2 maja 2017, 16:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Nie ma sesnsu porownywac, co szybsze, bo zawsze mozna samochod podkrecic, ale nie zawsze jest sens, bo koszta rosna dwu albo trzy krotnie.
Tu chyba od zawsze byly boje, co szybsze i kiedys sam doszedlem do wniosku, ze nie ma sensu walczyc, bo bedziemy za swoim obstawac.
M5 zrobimy na 600km, a przyjedzie ktos z dieslem 700km i ja objedzie, a diesla objedzie inna benzyna i tak w kolko


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DZIKk -->> e81 130d 410KM HYBRID Turbo by TC-PERFORMANCE
PostNapisane: 2 maja 2017, 18:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
grabolek363, jeśli nie wiesz to nie podejmuj tematu, na forum jest info.

Punisher, zauważ że najszybsze auta na liście Waldka to Pb, to nie przypadek. 700 konny ON - nie spotkałem i pewnie nie tylko ja.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DZIKk -->> e81 130d 410KM HYBRID Turbo by TC-PERFORMANCE
PostNapisane: 2 maja 2017, 19:10 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Obrazek

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DZIKk -->> e81 130d 410KM HYBRID Turbo by TC-PERFORMANCE
PostNapisane: 2 maja 2017, 21:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Lincoln napisał(a):
grabolek363, jeśli nie wiesz to nie podejmuj tematu, na forum jest info.

Punisher, zauważ że najszybsze auta na liście Waldka to Pb, to nie przypadek. 700 konny ON - nie spotkałem i pewnie nie tylko ja.



Kiedys byl scig Vapora z m5, ale nie wiem czyja. Jechali rowno albo 335d bylo deko szybsze, zatem diesel daje rade.

Frank mi bardziej chodzi i jakis projekt, np ktos wrzucil w neta prace nad 135d, ktora ma miec po przerobkach 700km i ponad 1000nm. Porjest z Polski, ale nie moge tego znalezc.
Widzialem juz tu na wyscigach 600km i 1060nm w 135d, wiec 700 mnie zaskoczylo, bo mega kasa musiala w to isc, aby to wytrzymalo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DZIKk -->> e81 130d 410KM HYBRID Turbo by TC-PERFORMANCE
PostNapisane: 2 maja 2017, 23:32 
Offline
Forumowicz

Wiek: 26
Posty: 226
Lokalizacja: Jasło
Moje BMW: f13 640i
Punisher napisał(a):
Lincoln napisał(a):
grabolek363, jeśli nie wiesz to nie podejmuj tematu, na forum jest info.

Punisher, zauważ że najszybsze auta na liście Waldka to Pb, to nie przypadek. 700 konny ON - nie spotkałem i pewnie nie tylko ja.



Kiedys byl scig Vapora z m5, ale nie wiem czyja. Jechali rowno albo 335d bylo deko szybsze, zatem diesel daje rade.

Frank mi bardziej chodzi i jakis projekt, np ktos wrzucil w neta prace nad 135d, ktora ma miec po przerobkach 700km i ponad 1000nm. Porjest z Polski, ale nie moge tego znalezc.
Widzialem juz tu na wyscigach 600km i 1060nm w 135d, wiec 700 mnie zaskoczylo, bo mega kasa musiala w to isc, aby to wytrzymalo


Ja rozumiem, że auto jest szybkie na prostej. Ale nie rozumiem porównywania 1'ki (która jest naprawdę fajnym samochodem) do m5, całkiem inne zawieszenie, układ kierowniczy itp. Zawsze znajdzie się ktoś szybszy od drugiego.

Zresztą tutaj zacytuje "proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców" :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DZIKk -->> e81 130d 410KM HYBRID Turbo by TC-PERFORMANCE
PostNapisane: 3 maja 2017, 10:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 125
Moje BMW: 320d
Kod silnika: N47D20
Projekt świetny tym bardziej, ze pierwotnie było to 118d 143 km automat.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DZIKk -->> e81 130d 410KM HYBRID Turbo by TC-PERFORMANCE
PostNapisane: 3 maja 2017, 18:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Misiek_97 napisał(a):
Punisher napisał(a):
Lincoln napisał(a):
grabolek363, jeśli nie wiesz to nie podejmuj tematu, na forum jest info.

Punisher, zauważ że najszybsze auta na liście Waldka to Pb, to nie przypadek. 700 konny ON - nie spotkałem i pewnie nie tylko ja.



Kiedys byl scig Vapora z m5, ale nie wiem czyja. Jechali rowno albo 335d bylo deko szybsze, zatem diesel daje rade.

Frank mi bardziej chodzi i jakis projekt, np ktos wrzucil w neta prace nad 135d, ktora ma miec po przerobkach 700km i ponad 1000nm. Porjest z Polski, ale nie moge tego znalezc.
Widzialem juz tu na wyscigach 600km i 1060nm w 135d, wiec 700 mnie zaskoczylo, bo mega kasa musiala w to isc, aby to wytrzymalo


Ja rozumiem, że auto jest szybkie na prostej. Ale nie rozumiem porównywania 1'ki (która jest naprawdę fajnym samochodem) do m5, całkiem inne zawieszenie, układ kierowniczy itp. Zawsze znajdzie się ktoś szybszy od drugiego.

Zresztą tutaj zacytuje "proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców" :)


Wsadzisz lepsze amory+ sprezyny i wahacze z m3, to objedzie m5 na torze, bo jest duzo lzejsze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DZIKk -->> e81 130d 410KM HYBRID Turbo by TC-PERFORMANCE
PostNapisane: 3 maja 2017, 19:02 
Offline
Forumowicz

Wiek: 26
Posty: 226
Lokalizacja: Jasło
Moje BMW: f13 640i
Punisher napisał(a):
Misiek_97 napisał(a):
Punisher napisał(a):
Lincoln napisał(a):
grabolek363, jeśli nie wiesz to nie podejmuj tematu, na forum jest info.

Punisher, zauważ że najszybsze auta na liście Waldka to Pb, to nie przypadek. 700 konny ON - nie spotkałem i pewnie nie tylko ja.



Kiedys byl scig Vapora z m5, ale nie wiem czyja. Jechali rowno albo 335d bylo deko szybsze, zatem diesel daje rade.

Frank mi bardziej chodzi i jakis projekt, np ktos wrzucil w neta prace nad 135d, ktora ma miec po przerobkach 700km i ponad 1000nm. Porjest z Polski, ale nie moge tego znalezc.
Widzialem juz tu na wyscigach 600km i 1060nm w 135d, wiec 700 mnie zaskoczylo, bo mega kasa musiala w to isc, aby to wytrzymalo


Ja rozumiem, że auto jest szybkie na prostej. Ale nie rozumiem porównywania 1'ki (która jest naprawdę fajnym samochodem) do m5, całkiem inne zawieszenie, układ kierowniczy itp. Zawsze znajdzie się ktoś szybszy od drugiego.

Zresztą tutaj zacytuje "proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców" :)


Wsadzisz lepsze amory+ sprezyny i wahacze z m3, to objedzie m5 na torze, bo jest duzo lzejsze



Do m5 wsadzisz turbinę i inne fanty i znowu objedzie.. i tak koło się zamyka. Dlatego moim zdaniem porównania naprawdę niczemu tu nie służą :) Zawsze znajdzie się coś szybszego.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DZIKk -->> e81 130d 410KM HYBRID Turbo by TC-PERFORMANCE
PostNapisane: 3 maja 2017, 19:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Wlasnie dlatego juz to wczesniej napisalem. Jest szybki i niepozorny diesel, ktory ma dobre osiagi i wystarczy na co dzien


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: DZIKk -->> e81 130d 410KM HYBRID Turbo by TC-PERFORMANCE
PostNapisane: 15 listopada 2017, 01:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1199
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: X6
Coś sie z autem dzieje? Podobno prace nad 140d były?

_________________
Otwarcie Sezonu Makowice 2k18
1 runda Pucharu BKS - 1/4 mili
Drift - Drift Taxi - Show&Shine - Car Audio

Facebook: https://www.facebook.com/events/1631229490297519/
Forum: viewtopic.php?f=13&t=166017

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL