BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 kwietnia 2024, 02:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 129 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 3 września 2017, 20:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Punisher, dokłądnie też przeszedłem na 5w40 :)

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 4 września 2017, 02:41 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 33
Lokalizacja: Pyrzyce
Moje BMW: E92 335d
Kod silnika: M57N2
Może tak jak piszecie - 5w50 przerost formy nad treścią... ale z drugiej strony nie patrze na to czy bedzie palił wiecej czy nie :) ... czy bedzie gesty hmmm... moze na starcie w zime tak... ale ja zawsze - czy to zima czy nie - jak silnik jest zimny to najpierw grzeje fure zanim rusze (tym bardziej w zime) ... a jak wiem ze bedzie butowanie to trwa to odpowienio dlugo :) ... od kiedy kupilem auto nie wstawialem mu zanim nie byl rozgrzany porządnie i jestem na to wyczulony :) nawet kobiete nauczylem tego :D ... tak samo po normalnej jezdzie chodzi przynajmniej minute.. po trasie dlugiej zdaza sie ze nawet 5 minut :) ... takze 5w50 moze jest gesty na starcie za to rozgrzany pewnie nie rozni sie znaczaco od 5w40 ... ale za to jestem pewny ze nie zajade go przy butowaniu i w pelni bedzie chronił silnik przy naprawdę duzych temperaturach i mocnym traktowaniu :D

A i zapomnialem napisać o markerach... zakupiłem z Szczecinskim sklepie elektronicznym... M-Tech Marker Cree H8 80W :) daja rade i są naprawdę mocne ... dosyć spore i porządnie wykonane :) robią robote!

_________________
E92 335d+ 365KM 740Nm ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 4 września 2017, 07:18 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
djbaniek napisał(a):
Może tak jak piszecie - 5w50 przerost formy nad treścią... ale z drugiej strony nie patrze na to czy bedzie palił wiecej czy nie :) ... czy bedzie gesty hmmm... moze na starcie w zime tak... ale ja zawsze - czy to zima czy nie - jak silnik jest zimny to najpierw grzeje fure zanim rusze (tym bardziej w zime) ... a jak wiem ze bedzie butowanie to trwa to odpowienio dlugo :) ... od kiedy kupilem auto nie wstawialem mu zanim nie byl rozgrzany porządnie i jestem na to wyczulony :) nawet kobiete nauczylem tego :D ... tak samo po normalnej jezdzie chodzi przynajmniej minute.. po trasie dlugiej zdaza sie ze nawet 5 minut :) ... takze 5w50 moze jest gesty na starcie za to rozgrzany pewnie nie rozni sie znaczaco od 5w40 ... ale za to jestem pewny ze nie zajade go przy butowaniu i w pelni bedzie chronił silnik przy naprawdę duzych temperaturach i mocnym traktowaniu :D

A i zapomnialem napisać o markerach... zakupiłem z Szczecinskim sklepie elektronicznym... M-Tech Marker Cree H8 80W :) daja rade i są naprawdę mocne ... dosyć spore i porządnie wykonane :) robią robote!


ale jak, jedziesz po bulki do sklepu 1.5km i auto zostawiasz minute zeby co, turbo sie chlodzio?
to pomysl o turbo tajmerze,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 4 września 2017, 13:29 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 33
Lokalizacja: Pyrzyce
Moje BMW: E92 335d
Kod silnika: M57N2
Do sklepu z bułkami mam 15 metrów :) jak nie ma bułek to jade rowerem do następnego sklepu :D no a jak 1.5 km to trzymam sie rozpiski: 0.5 km - 15 sekund; 1 km - 30 sekund; 1.5 km - minuta ... itd itp :D

A tak juz bez żartów to nie łapmy sie za słówka :) wiesz dobrze co miałem na myśli ... normalna jazda to kilkanascie km przejechane spokojnie bez butowania :) jazda po miescie do sklepu to nie jazda bo w takim miejscu mieszkam ze 1.5km to ma cale miasto ... pyrkam sobie bo i tak mam u siebie ciagle korek albo nie mam gdzie nawet rozpedzic auta... turbo praktycznie nie pracuje :)

_________________
E92 335d+ 365KM 740Nm ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 4 września 2017, 18:08 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1157
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
kai napisał(a):
ale jak, jedziesz po bulki do sklepu 1.5km i auto zostawiasz minute zeby co, turbo sie chlodzio?


Jak się silnik nie zdążył zagrzać to turbiny nie trzeba schładzać ;) ale jak pochodzi te parę sekund po zatrzymaniu to się nic nie stanie panie :)
Ja też zawsze rozgrzewam i studzę auto a po trasie to niech sobie i 10minut pochodzi a co :cwaniak:
Nie rozumiem ludzi co przekręcają kluczyk jak jeszcze się auto dobrze nie zatrzymało :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 4 września 2017, 19:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Ja tez tak traktuje samochod jak Ty i czasem kazdy sie dziwi czemu silnik grzeje i dlaczego pracuje pare min po jezdzie. Wole dabc niz naprawic, bo lubie cisnac czasem.
Leje 5w40 i uwierz, ze jest dobrze. Wiekszosc lata na 5w30 i tez nie narzekaja, ale w seryjnych samochodach.
Po za tym jak dbasz to mniejsze prawdopodobienstwo, ze na 5w30 zajezdzisz silnik nniz ktos kto bedzie mial 5w50 i bedzie go katowal od zimnego albo gasil od razu jak sie zatrzyma lub jak jeszcze nie albo ledwo odpali i juz gaz cisnie.

W oleju tez wazne jest jak szybko sie rozprowadzi po starcie przy zimnym. Nawet jest jest to 5w to 40 i 50 nie beda sie rowno rozprowadzac

Dobre 5w40 wystarczy, bo diesel nie osiagnie takiej temperatury jak np 335i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 5 września 2017, 02:42 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 33
Lokalizacja: Pyrzyce
Moje BMW: E92 335d
Kod silnika: M57N2
No i o to chodzi :) wole chwile poczekac niż później doszukiwać się winy w tym ze nie odczekiwałem :)

I tak jak piszesz w zime to 5w będą się tak samo zachowywać niezależne czy to 40 czy 50 ;) ... cenowo 5w50 jest nawet chyba tańszy troche od 5w40 a jakoś spokojniej sie czuje :)

Latem na jedynym ze zlotów była taka parówa ze po kilku startach czułem żar jaki bił z pod maski ... i co działo sie z innymi autami :/ ... wole dmuchać na "zimne" :D

_________________
E92 335d+ 365KM 740Nm ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 5 września 2017, 07:23 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
no o to mi chodzilo, u mnie tez auto po jakiejs trasie chodzi, nawet po 5km nie jest tak ze dojezdzam od razu gasze, ale to tak napisales jakbys przejechal kilometr i auto minute chodzilo przed zgaszeniem, troche sie uczepilem, wiem :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 5 września 2017, 09:37 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
djbaniek napisał(a):
I tak jak piszesz w zime to 5w będą się tak samo zachowywać niezależne czy to 40 czy 50 ;)

moze beda a moze nie beda

Pare rzeczy z pamieci napisze (juz jakis czas temu to "zglebialem")
klasyfikcja lepkosciowa xWy
x - to zachowanie sie oleju w zerze
y - to zachowanie sie oleju chyba w 100 stopniach

jest jeszcze parametr temperatura plyniecia (przy jakich "minusach" olej jest jeszcze plynny)
i
temperatura zaplonu
(no jest wiecej ale je pominmy )

zdrowy rozsadek mowi, ze bardziej "plynny" olej w zerze powinien miec nizsza temp plyniecia oraz, ze "gestrzy" olej w 100 powinien miec wyzsza temp zaplonu ale jak porownasz te parametry w kilku olejach to okaze sie, ze nie do konca tak jest

Zakladam, ze mowa o oleju do auta do jazdy na zakupy + okazyjne wariactwa na drodze (haslo "kille tarnowskorzeszowskie" itp) a nie dobieracie olej do auta na paryz-dakar... wiec mysle, ze nie ma co przesadzac. Tyle tez dylematow macie przy wyborze pasty do zebow w markecie? :D
Pozdrawiam,
Przemek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 5 września 2017, 11:20 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 33
Lokalizacja: Pyrzyce
Moje BMW: E92 335d
Kod silnika: M57N2
To ze beda tak samo sie zachowywac to oczywisci napisalem bardzo ogolnie i bez wnikania w szczegoly ja w/w :)

W sumie dylematow nie było tylko spytalem kilka osob i poczytałem troche "interneta" ... i zdecydowalem na ten pomimo ze zdania podzielone - jak widac w tej dyskusju :D

a ja chciałem zeby na tym oleju przejechac Paryz - Dakar wlasnie :rotfl:

_________________
E92 335d+ 365KM 740Nm ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 5 września 2017, 11:53 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1457
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
Przepraszam, że wtrącę 3 grosze.
Łyse na swoim kanale miłośnicy 4 kółek mówił w temacie o olejach, że jak pierwszą wartością możemy manipulować 5w40 / 0w40. Tak drugą nie, bo zmienia się grubość filmu olejowego i panewki mogą ucierpieć. Może ktoś potwierdzić lub zaprzeczyć?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 5 września 2017, 17:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
To sie naprawde popisal, bo jesli mozna manipulowac np 5w i 10w a nie 40 czy 50 to naprawde sie myli.
Olej 5w40 od 5w30 nie bedzie bardziej gesty. Moze troche
Jesli zas porownasz olej 5w40 i 10w40 to bedzie duza roznica
To wlasnie pierwszy parametr wplywa na rzadkosc oleju i plyniecie zima
Zalej oba i startuj po calej nocy
Zobaczymy, ktory bedzie mial lzej

Pierwszy parametr odpowiada za plyniecie w niskich temperaturach, a drugi ochronie podczas goracych dni oraz trwalosci filmu olejowego

Ktos juz nie raz tu wspominal, ze od 5w30 panewki lecialy, bo olej jest zbyt slaby, aby chronic silnik podczas pilowania
5w30 nadaje sie dla emeryta albo po bulki do sklepu na krotkie odcinki

Po czasie z 5w30 zrobi sie woda i zejdzie do 0w30 a 5w40 do 0w40

Po za tym jak panewki padna od przejscia z 5w30 na 5w40 to ja dziekuje za takiego mechanika

W n57 i m57 oba oleje sa zalecane z tym, ze 5w30 na krotkie odcinki, a 5w40 bardziej na trase


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 5 września 2017, 17:38 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 33
Lokalizacja: Pyrzyce
Moje BMW: E92 335d
Kod silnika: M57N2
r4ll , dlatego tutaj nasza dyskusja o tych olejach i wartościach 30, 40, 50 :) ... 5w na nasze warunki klimatyczne jest odpowiedni bo nadaje sie do -35° C ... ja właśnie dlatego żeby być spokojnym zalałem 5w50 żeby wlaśnie nie doszło do zerwania filmu olejowego :)

Chociaz jak widać powyżej, 5w40 jest odporny i sprostałby moim wymaganiom ;)

_________________
E92 335d+ 365KM 740Nm ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 5 września 2017, 17:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Pojezdzisz i zobaczysz czy pasuje
Jak nie to nastepnycm razem zalejesz 5w40
Krzywdy nie zrobisz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 5 września 2017, 21:50 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 513
Moje BMW: 320i
Kod silnika: b48b20 @ 305/415
r4ll napisał(a):
Przepraszam, że wtrącę 3 grosze.
Łyse na swoim kanale miłośnicy 4 kółek mówił w temacie o olejach, że jak pierwszą wartością możemy manipulować 5w40 / 0w40. Tak drugą nie, bo zmienia się grubość filmu olejowego i panewki mogą ucierpieć. Może ktoś potwierdzić lub zaprzeczyć?


nie bazuj swojej wiedzy na jego wypowiedziach, to przygłup, sympatyczny, ale przygłup (to moje zdanie po obejrzeniu kilku jego filmów)

przepraszam za off topic.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 25 września 2017, 19:41 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 33
Lokalizacja: Pyrzyce
Moje BMW: E92 335d
Kod silnika: M57N2
OSTATNIE ZMIANY :)

Przed weekendem wpadł najnowszy soft do skrzyni biegów + adaptacja :) napewno biegi zmieniają się płynniej i szybciej na czym mi zależało najbardziej :mrgreen: .. ale nie wiem też czy to nie efekt placebo ale wydaje mi się że samochód lepiej ciągnie... rozmawiałem z kilkoma osobami i konwerter w skrzyni odpowiedzialny jest za przenoszenie mocy na asfalt... teraz tak jakby po sofcie więcej mocy szło na asfalt i nawet przy wyższych biegach i prędkościach wciska znacząco w fotel :) okaże się na pomiarze czasu :)

Dzisiaj wpadły klock ATE Ceramik na przód i tył + odmalowanie zacisków na kolor niebieski :) ... na koniec myju myju i wosk :mrgreen:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Przed weekendem planuje wywalić tłumik końcowy i zwiększyć średnice przelotu w EGR - wywale ten zawór i zaslepie rurke od kolektora na dobre zamiast wstawiać gotową flansze :)

_________________
E92 335d+ 365KM 740Nm ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 25 września 2017, 20:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Nie wydaje Ci sie
Nowszy soft mial na celu wyeliminowanie ''slizgania'' sie drugiego biegu ze startu
Jesli kiedys odczuwales ze bieg jakby za dlugo jest wlaczony a nastepny sie nie wrzuca, to wlasnie zamkniecie konwertera, ktory przerzuca tak jakby moc dalej.
Soft powoduje jego szybsze 'zamkniecie' i odczuwasz ze skrzynia plynniej ciagnie i samochod takze lepiej sie zbiera
Jest to opisane na wielu forach

Do tego nowszys soft dziala na szybsza zmiane biegow
Kiedys takze bylo to opisane, ze seryjnt soft jaki byl wgrywany to ok 800ms, a nowszy sporo szybciej, ale nie wiem ile
Ostatnie modele 6hp mialy zmienione elementy oraz mechatronike+soft co podobno dawalo 200ms, ale czy to prawda to nie wiem
DCT/DKG np z m3 ma podobno 80ms, zatem taki automat nie bylby az taki wolny

Ja mam juz nowsza skrzynie i tak jak kiedys Forest napisl, ze porownujac swoja 330d skrzynia dzialala lepiej niz w 335d ze starsza skrzynia

Flegi oems mi sie podobaly, ale musialyby byc w graficie i minus, ze maja maly banan z przodu

Wazyles je moze przed zalozeniem? Zawsze mnie ciekawilo ile kg pokazuje waga, bo z wygladu dosc lekkie jak na aftermarket za taka kase (inner lip zmnieejszony, aby zminimalizowac wage).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 25 września 2017, 20:57 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 33
Lokalizacja: Pyrzyce
Moje BMW: E92 335d
Kod silnika: M57N2
Sprawdze w niedziele na 1/4 czy cos sie poprawiło :) oby było sucho tylko :/ ... bede wiedzial co dało wywalenie klapek, czyszczenie kolektora, poszerzenie egr, wywalenie środkowego tłumika, wkladka K&N i soft do skrzyni :) chciałbym zejac na tym poniżej 13 sekund bez robienia korekty :)

Z przodu z bananem jest ciężko bo szersza felga by sie nie zamieściła chyba niż 8.5 J :/ to i z bananem cieżko wtedy :/

Aaa zapomniałem dodać o wadze felg... same felgi wydaja sie lżejsze od. Np ori bmw 17" ;) zreszta nawet po wygladzie widac ze niewiele materiału na nich jest :) ale od kiedy je mam zaliczylem kilka dziur i nie mam problemów ... nie pomrzywiły sie i nie bija :)

_________________
E92 335d+ 365KM 740Nm ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 26 września 2017, 17:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
100-200 ponizej 13s ?
Przy takich parametrach juz powinno byc kolo 12s albo mniej

Kolo 390 i ponad 700nm to juz na suchym asfalcie robi niecale 11s

U Ciebie powinno byc sekunde gorzej wiec ponizej 12s

Wiem, ze kiedys pisalem ze k&n jest ok ale mi przeplywka padla i odkad zmieniam tylko papier mann to rok czasu mam spokoj

Poprostu czesta zmiana np co 4 miechy i masz wystarczajacy ciag turbo/slychac jak zasysa

Style 313 ma 8 i jest spory banan jak na taka felge

Tak samo waga 313 to 11 i 11.5
Niektore 17 bmw sa tak ciezkie, ze az ciezko w to uwierzyc

Nie wiem jak w 335d, ale kiedys ktos napisal, ze tlumi sa przelotowe, wiec chyba nic nie ugrasz
W 330d 325d koncowy naewno dusi, bo tylko jedna rurka dobrze dmucha, a druga cos tam lekko
Teraz mam wywalone oba i czuc, ze na gorze lepiej ciagnie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 26 września 2017, 17:44 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 33
Lokalizacja: Pyrzyce
Moje BMW: E92 335d
Kod silnika: M57N2
Chce zejść na 1/4 mili ponizej 13 sekund :)

A czuc bylo roznice wogole z wkladka? Moc? Dzwiek? Bede obserwował co sie dzieje i czybsyfi mocno jak cos :) niektorzy sobie chwala i mowia ze jest wszystko ok :p i pisza nawet to malych ale zawsze przyrostach ;)

no tlumik srodkowy jest niby przelotowy :) jak wywale to bede wiedzial co i jak :)

_________________
E92 335d+ 365KM 740Nm ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 129 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL