BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 kwietnia 2024, 11:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 129 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 30 września 2017, 21:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Czyli wychodzi, ze mozna isc z moca, ale nie przeginac

Ciekawe czy dpf od 550d pasowalby do 245km, bo do m57 335d niestety nie pasuje

Kiedys pisales o powiekszeniu tej czesci elastycznej za dpf na 4 cale i wydech wystarczy 3.5'', a na koniec dwa razy po ok 2 cale na styl 335?
Ja mam brak tlumikow, ale od dpf-a zostala seryjna rura,a tylko na koncu straight pipe i mysle, zeby dac wlasnie 4''+3.5''+ 2x2''
Prosta robota, a kupowanie wydechu od 335d to jest 600zl, wiec tyle wyjdzie za przerobke

Z tym rozrzadem to jest tak, ze poprostu lepiej zrobic rozrzad przed modami na 400+ dla swietego spokoju

Na youtube jest filmik gdzie Niemiecka firma, ktora robi programy i wrzucaja pomiary na RL
E90 325d 204 n57 seryjnie mialo na 18'' nie wiem czy rof, na Drive 28s 100-200
Program na 297km i 615Nm tez na D dal wynik 13.8s
Na sport albo manetkach jesli ktos lubi z dsf off pierwszy stopien mozna zejsc do 13s na RL, a to juz super
Wiekszy cooler, wydech i u mnie moze bedzie ponizej 13
JAakbym mial 11s przy 380km i 700nm bylbym zadowolony

Ja nie wiem jak wymienic rozrzad w n57, wiec wole to oddac komus kto to robi w autoryzowanym warszacie i mam w razie czego do kogo wrocic

Nie czekam na pochwaly jak dbam, bo to moja sprawa
Czasem ktos pomysli, ze wariat jestem bo filtry 3 razy w roku wymieniam

Co do f10 to sa czolgi o wadze statku
Byl kiedys scig na yt 550xi 500km i 800nm z 530d 430km 700nm-roznica wagi 300kg i v8 nie dalo rady dieslowi przez wage
Nie wiem dlaczego lapala temp, ale u mnie ori rury gumowe i plastikowe puchly po prau scigach
Gdy zmienilem na alu+sztywne rury i wiekszy cooler, daja rade na kilka startow i nie puchnie tak jak na serii

Co do czesci ori, to byly wadliwe, ale nowe, ktore bmw sprzedaje sa poprawione i beda dobre
Tak jak kiedys wahacze w e9x byly inne niz sa teraz, czyli sztywniejsze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 30 września 2017, 21:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
przemek4net, ogólnie z częściami jest spora lipa, ale w wolnej chwili zajrzyj do galerii E39 usera Majster - świetnie pokazał różnicę w częściach oem oraz aftermarket

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 30 września 2017, 21:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Prosty przyklad-laczniki lemforder
Turcja padla po kilku miesiacach, a Niemcy dalej zyja

Klocki textar, brembo gdy zimne wydaja dzwieki, ori sa ciche zawsze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 6 listopada 2017, 05:39 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 33
Lokalizacja: Pyrzyce
Moje BMW: E92 335d
Kod silnika: M57N2
Witam :)

dawno mnie nie było a prace posunęły się do przodu ale jakoś nie zdążyłem napisać na forum co się działo :-|

Postanowiłem wywalić środkowy tłumik ... efekt:

Obrazek

Następnie jako, że EGR i tak się wyłączony i przymknięty wpadłem na pomysł żeby troszkę go odchudzić i wybebeszyć z niego środek - przez co średnica dolotu troszkę się zwiększy :) widziałem na kilku forach że wstawiają gotowe kupione flansze ... ale po co jak można wybebeszając swój EGR mieć taka przy odrobinie chęci :)

Obrazek

Tak wygląda teraz wygląda prześwit całości:

Obrazek

Po złożeniu wygląda to tak :) ... jak widać tam gdzie powinna być podłączona rurka od spalin jest tez zaspawana i do EGR już nic nie dochodzi :) ...

Obrazek

Następnym razem wywale całą chłodniczke spalin - narazie rurka doprowadzająca spaliny jest zaklepana i zaspawana :)

Obrazek


Na sam koniec wpadła sportowa wkładka K&N :mrgreen:
Na ostatnich zawodach na 1/4 mili jednak nie było widać różnicy :/ a nawet powiedziałbym że było gorzej :( ... jedyne co można stwierdzić że po tych wszystkich modach pogorszył się dół a góra ciągnie znacznie lepiej ... chciałem dobrze i oczekiwałem zauważalnych różnic a narazie bez większych zmian :) ... stanowczo potrzeba korekty SOFTu ;-)

_________________
E92 335d+ 365KM 740Nm ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 7 listopada 2017, 21:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Nie wiem czy byl sens wywalac srodkowy, bo jest przelot i nic nie dlawi. W 325d/330d srodkowy niby tez przelot, ale ma chyba mniejsza srednice, a za nim juz napewno jest 2.5'' gdzie od zlaczki elastycznej sa 3''
Ja mam zrobiony od srodkowego przelot na 3 cale i chyba 2x na koncach po 2''
Pozbylem sie ok 15kg balastu przez co tyl sie deko uniosl z lewej, wiec przydaloby sie lzejsze aku kupic (7-8kg mozna zrzucic), a dzwiek w singlu jest duzo lepszy, bo nie ma tego swistu turbin
EGR mogles zaslepic specjalna zaslpeka, tak jak dziure od chlodnicy spalin

Moze dol masz gorszy od wkladki, bo gora by sie zgadzala
U mnie jak jest zbyt duzo powietrza na dole (wkladka byla) to przeplywka wywala blad i redukuje moc. To samo gdy za duzo u gory, takze w n57 najlepiej dziala papier-mann w tym przypadku ma idealny przeplyw. Slysze jak turbo zasysa, wiec wystarczy.
Przerobic mozna dolot od puchy do turbo, tak jak mi to Przemek4net napisal


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 8 listopada 2017, 04:52 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 33
Lokalizacja: Pyrzyce
Moje BMW: E92 335d
Kod silnika: M57N2
Wywaliłem środkowy bo niby jest przelotowy ale jednak po wywaleniu zauważalne jest że delikatnie wyciszał dźwięk a chcialem jednak chociaż troszke pomruku uzyskać :)

O zaslepkach do egr nawet nie wiedzialem ze istnieją... co nie zmienia faktu ze i tak tego nie widac... a co spaw to spaw :D ... a chlodnice spali wywale cala to i tak jest zbedna :)

U mnie błędów żadnych nie wyrzuca... ale doł pogorszyl sie napewno... pewnie wszystko sie nałożyło na siebie (wkladka... uzuniecie klapek z kolektora... poszerzenie srednicy przelotu w EGR) ... korekta napewno to zniweluje :) ... planuje jeszcze wrzucic w nerki lapacze powietrza i wtedy z dolotem bedzie koniec :)

W ktorym miejscu Przemek4net napisał o tej przerobce? Bo nigdzie nie widze :/

Natomiast zastanawiam sie co zrobic z półosiami... pojawil sie problem w postaci smaru na wewnętrznej stronie felg... smar wylatuje z tej metalowej, zaprasowanej oslonie przegubów na połosiach (nie tej gumowej) ... co z tym zrobic? Jest mozliwosc regeneracji tych oslon? Ktoś coś takiego przerabiał? :/

_________________
E92 335d+ 365KM 740Nm ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 8 listopada 2017, 19:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Fakt, ze bez tlumikow fajnie buczy, ale jakmdpf sie nie wyapli to na swiatlach chodzi jakbym mial v8 przez chwile
Az sie ludzie ogladaja

Mialem te doloty za nerami i podobnie jak filtr k&N czy inny wywala bledy
335d nie wiem jak bedzie, ale chyba nie jestes w stanie dostarczyc wiecej powietrza nic turbo samo zasysa
Dlatego wlasnie Przemek mi na priv napisal jak przerobic to w n57-silikonowe kolanko mialo isc na ori plastik, ale nie moglem tego polaczyc, wiec zamowilem alu rure T, na ktora przyjdzie kolanko silikon srednicy 30mm, do ktorego bedzie wlatywac mgielka z odmy. Alu rura bedzie polaczona z kolankiem silikonowym, a gorna czesc alu rury z plastikowym kolankiem, ktore idzie od przeplywki.
Kiedys plastik zastapie zielona rura silikonowa, aby kolor pasowal do oslony silnika.
Chyba, ze zmienie oslone pod kolor zaciskow-niebieski

Dolot do turbo ma zwezenie przy wezach od chlodnicy
Tam wlasnie wleci kolanko i poprawi dolot do turbiny
Nie pamietam jak to jest w 335d, bo juz sporo czasu minelo jak sprzedalem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 9 listopada 2017, 04:02 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 33
Lokalizacja: Pyrzyce
Moje BMW: E92 335d
Kod silnika: M57N2
Musiałbym popatrzeć dokladnie jaknto jest u mnie i czy sa jakies zweżenia gdziekolwiek i czy coś jeszcze blokuje dolot :) ...

Jak narazie błędów nie mam... podpowiedziano mi że te lapacze powietrza mogą sie przydać :)

W niedalekiej przyszłości wpadna hybrydy to i będzie wiecej powietrza potrzeba wiec mody nie pójdą na marne :) a tym bardziej ze roboty duzo nie ma ... wszystko można zrobić u siebie w garażu a zaspawanie egru i rurki od chlodniczki kosztowalo mnie piwo ;) .. lapacze w nerki mozna zrobic samemu jak ma sie sprzet albo kupic a koszt okolo 200 zl za gotowe P&P :)

Eko mam out wiec dzwiek z wydechu jest ciagle taki sam :p no i pomruk sie zrobił także jestem zadowolony :) !!

_________________
E92 335d+ 365KM 740Nm ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 9 listopada 2017, 20:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Na dole przy samej turbinie jest plastikowy dolot, on sie zweza przy przewodzie chlodnicy
Ja tam wrzuce kolanko 76mm srednicy wewnetrznej i chyba 86mm zewn
Air scoop robilem sam z alu
Prosta robota, zamiast placic 200zl, placisz 20-30zl za material
Jak nie spasuje jak u mnie, wywalasz

Problem z dolotem od puchy jest taki, ze jak masz przeplywke, to ona i tak poda tyle ile chce do turbo
Jesli chcesz aby turbo ssalo ile chce to musisz wywalic maf sensor i chyba jak sie nie myle map zapodac
Jak sie myle, niech mnie ktos poprawi

Zatem wychodzi, ze srodkwy tlumi ten pomruk


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 129 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL