BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 05:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 129 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 26 września 2017, 18:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Czulem roznice, bo seryjny mialem tak brudny, ze turbo nie mialo jak oddychac

Tylko czy dla 5KM warto ryzykowac?
Ja nie narzekam na papier i slysze jak turbo zasysa
Dzwiek to chyba tylko powietrza, bo stozek cos daje przez swoj ksztatl, ale wkladka raczej nic
Z reszta silnik jak sie wkreca glosniej chodzi niz jakis filtr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 26 września 2017, 18:21 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 33
Lokalizacja: Pyrzyce
Moje BMW: E92 335d
Kod silnika: M57N2
Zobaczymy co z tego będzie :) myslalem nad stozkiem dla samego dzwieku ale trzeba przerobic ori puszke filtra zeby stozek sie w nia zmiescil bo do niej dolatuje zimne powietrze ciagle... ale to juz grubsza sprawa i nie mam czasu do niedzieli zeby to ogarnac :p moze kiedys cos wymysle ;)

_________________
E92 335d+ 365KM 740Nm ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 26 września 2017, 18:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Stracisz na mocy podejrzewam, bo ori pucha jest dobrze wyliczona pod wzgledem ilosci powietrza dla turbo
Jakiekolwiek kombinacje zepsuja tylko osiagi

Znajde temat w uk, to wrzuce i zobaczysz, ze koles po takim modzie stracil kilka koni i iles tam Nm, wiec albo zostaw juz ten k&n albo pomysl nad hybrydami, bo to niewiele da, a moze byc gorzej

Jesli chcesz, aby sie lepiej zbierala, kup jakies dobre opony na tyl
Ja mam teraz michelin ps4s, ale czekaja az uniroyal sie zjedzie
Moga byc pss, bo Saper chwalil je, a w Polsce tyle deszczu nie ma co w UK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 26 września 2017, 19:05 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 33
Lokalizacja: Pyrzyce
Moje BMW: E92 335d
Kod silnika: M57N2
No wiem wiem ze jest dobrze wyliczona dlatego ksztalt ori puszki by zostal wtedy a poprostu z niej stozek by byl wstawiony i zamkniety zeby z pod maski cieple powietrze nie lecialo do puchy :) wtedy pojemnosc i dlugosc dolotu jest taka sama ale masz stozek i dzwiek ;)

Hybrydy wleca na nastepny rok i do tego uklad paliwowy wydajniejszy :) narazie ryle ustalilem z TC w Lodzi i ciekawi mnie ile z tego wyjdzie :rotfl: ... chociaz chcialbym pocelowac w wynik ich auta "firmowego" :hyhy:

Na opony narazie nie narzekam ;) mam Goodyeary Eagle F1 Asymetric 2 i kleja bardzo dobrze przy starcie :)

_________________
E92 335d+ 365KM 740Nm ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 26 września 2017, 19:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
djbaniek napisał(a):
No wiem wiem ze jest dobrze wyliczona dlatego ksztalt ori puszki by zostal wtedy a poprostu z niej stozek by byl wstawiony i zamkniety zeby z pod maski cieple powietrze nie lecialo do puchy :) wtedy pojemnosc i dlugosc dolotu jest taka sama ale masz stozek i dzwiek ;)

Hybrydy wleca na nastepny rok i do tego uklad paliwowy wydajniejszy :) narazie ryle ustalilem z TC w Lodzi i ciekawi mnie ile z tego wyjdzie :rotfl: ... chociaz chcialbym pocelowac w wynik ich auta "firmowego" :hyhy:

Na opony narazie nie narzekam ;) mam Goodyeary Eagle F1 Asymetric 2 i kleja bardzo dobrze przy starcie :)



Na firmowe to jeszcze trochę modow trzeba bedzie zrobić :P
Nie jeden juz sie przejechał na planowaniu, zeby auto miało te 430hp musi być w 10000% sprawne, dodatkowo nie może miec żadnych bolączek podczas strojenia, trzymam kciuki, sprawdź skrzynie zanim dostanie powyj 800nm ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 26 września 2017, 19:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Zeby taki wynik uzyskac, musialbys troche wymienic, bo pewnie panewki sprawdzic, aby tloczek nie polecial w boczzek i rozrzad w razie czego wymienic dla 100% pewnosci oraz olej w skrzyni, jesli masz tylko soft

Poszukaj dolu skrzyni alpiny-bylo kiedys o tym na bmw-klub.pl
Najlepiej ograniczyc moment, a dowalic mocy
Nie wierze, ze w TC 535d to tylko pare modow, tam jest kupa gratow i sporo $ wydane, aby to wytrzymalo

Pomysl jeszcze nad lsd, to dopiero bedzie kleic

Dalej bede przy tym, zebys zostal przy filtrze ori, bo stozek zepsuje przebieg mocy i momentu i wyjdzie gorzej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 26 września 2017, 20:22 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 33
Lokalizacja: Pyrzyce
Moje BMW: E92 335d
Kod silnika: M57N2
Skrzynia bedzie napewno sprawdzana no i myślę że cały silnik tez sprawdze przed zeby być pewnym na 100 % że nie bedzie niespodzianek :) jeszcze moze wyjśni sie sprawa wzmacnienia skrzyni i coś podzialam w tym temacie :) rozrzad bym juz profilaktycznie wymienil przed hybrydami nawet jak nie bedzie nic na to wskazywac :p

No tam byly grube mody ale nie wiem dokladnie co bylo robione ;) przez telefon mowilem czego bym oczekiwal to powiedzieli mi o hydrybach i ukladzie paliwowym :) i ze to powinno dac dobry wynik :) bede chcial zrobic wszystko z glowa i jak nalezy ;)

Ze szpera nie wiem dokladnie jakby to wyglądało ale troche rzezby jest z walem chyba bo inna dlugosc :/

A co da dol skrzyni od Alpiny?

No i w dieselu chyba podniesienie mocy a obnizenie momentu da slabe efelty bo jednak tutaj to co nadrabia to moment? Myle sie?

_________________
E92 335d+ 365KM 740Nm ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 27 września 2017, 17:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Lepiej dmuchac na zimne, zeby pozniej nie szukac nowego silnika albo skrzyni
Trafiles na zadbana sztuke, wiec lepiej sie zabezpieczyc
Rozrzad w tym silniku i budzie e92 nie robi problemu
Czesciej czytalem, ze w x5 x5 padaly i nie wiem czy to wina masy pojazdu czy poprotu przypadek
Najgorsze dla silnika sa serwisy co 30tys km a czasem tylko dolewanie oleju bez zmiany filtra i zawalona odma

Uklad paliwowy to chyba wystarczy hpfp zmienic, bo wtryski sa dosc wydajne.
Chociaz inna 535d wykrecili na 450km i duzo niuta bez zmiany pompy

Szpere to bym walil do kogos kto to robi, nie wiem wlasnie jak Tomson, ale oni chyba 8tys za szpere z montazem wolaja
Dosc duzo i nie wiem na ile szpera pomaga w 100-200, ale na cwiare i do 100 napewno sporo

Dol skrzyni Alpiny ma inna budowe, ktora podobno lepiej chlodzi olej
Opisane na innym forum, ale ile w tym prawdy?

Ja mam wiecej mocy, a moment ograniczony i kopie ostro dopiero przy ok 3tys ,a do 3tys jest deko wiecej niz w serii
Tak tez robia tunerzy, aby skrzyni nie dowalic
Na osiagi nie narzekam, a moglbym miec ponad 600nm, ale wolalem wiecej mocy, chociaz jeszcze byl zapas
Ogolnie te silniki robi sie na ok 315-320km i 650-670nm w zaleznosci od stanu
U mnie wyszlo 324km i 584nm z zapasem
Poprostu jedziesz moca
Nie musisz miec 800nm, aby 335d jechalo
Kiedys byla 335d 433km i 710nm
Jezdzilo to zacnie, wiec nie ma co narzekac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 27 września 2017, 17:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
Właśnie takie dywagacje doprowadziły mnie do zakupu m3 ile to sie trzeba natrudzić nawymienkac, zeby miec te 430hp w dieslu, wychodzi ze zeby miało to ręce i nogi to trzeba wpakować 20 tysiecy i jak wszystko sie uda to bedzie ale równie dobrze może sie nie udać, miałem te same mysli i kupiłem m3 powodzenia w modach,bądź co badz 335d może być naprawdę szybkie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 27 września 2017, 18:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Niby tak, ale m3 tez nie nalezy do bezawaryjnych
Panewki masz zrobione to dobrze, ale jeszcze byly problemy z dkg/dct oraz sterowniki przepustnic
BMW wymienia je za gruba kase, ale czytalem, ze jest opcja naprawy za sporo mniejsza kase, tylko trzeba znalezc kogos ogarnietego

Zawiecha praktycznie ciezka do zajechania w porownaniu do 'zwyklych' wahaczy bmw, amory edc tylko dosc kosztowne
Reszta zapewne taka sama jak w innych e9x

Kiedys ogladalem filmik, w ktorym koles z firmy tuningowej wypowiadal sie, ze zawieche m3 zostala tak zaprojektowana, ze mozna spokojnie podniesc i dalej bedzie sie trzymac

Zarzucili chyba tylko gwint kw z edc i podkrecili do 700KM

Bardziej chodzi o to, ze 335d mozna na codzien utrzymac , robiac duzo km, a m3 to nie jest furacz na codzien, bo zabija kosztami utrzymania


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 27 września 2017, 19:02 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
do ilu się kręci 335d? bo piszesz, że masz kopa przy 3k, ale to co, do 4.5k i czerwone pole?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 27 września 2017, 19:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
Policz sobie tak
: wymiana dwóch turbin
-rozrząd
- wywalenie ekologii
- zmiana pompy CR
- usprawnienie wszystkiego

jak policzysz to masz kasę na wymianę przepustnic w m3 i utrzymanie :|D
335d zrobione na 430+ bedzie awaryjne i nieszczególnie oszczędne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 27 września 2017, 20:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Nie ze ciagnie dopiero od 3 tys, tylko wtedy jest kopyto, a tak ciagnie od dolu jak nalezy, aby skrzyni nie dowalac
Nie narzekam, ze nie ciagnie naprawde

335d w temacie nie ma juz zadnej ekologii
turbiny 3-4tys z wymiana
pompa tysiak, moze max 2 tys
wagner jesli nie ma 3 tys
rozrzad jest i tak kidys do zrobienia 3 tys jak wiesz gdzie
olej w skrzyni i tak trzeba zmienic tysiak jak wiesz gdzie
lsd 8tys

Jesli wszystko bedzie zrobione to bedzie awaryjna?
Troche tego lata po TC i jakos zyja

Czemu ma nie byc oszczedne?
Kumpla 375km i 700nm pali srednio litr mniej wiec 8, a trasa 6 realnie
hybrydy niech wroci do serii czyli 9-10 z butem, trasa 7-7.5

Wiem, ze nie ma co gdybac, ale na seryjnych podzespolach wykrecaja do 500km i dalej to zyje
Nie wierze, ze mozna sprzedac 335d i dolozyc 20tys, aby miec m3


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 27 września 2017, 21:14 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
pewne rzeczy przejaskrawiasz.
Uzbrojony po zeby 335D przy normalnej jezdzie bedzie palil zupelnie normalnie a pompe wtryskowa kupilem np do M57 za dokladnie 75pln (sprawdzenie jej kosztowalo wiecej!). Lancuchy rozrzadu kosztuja raptem kilka stow i o ile sie orientuje to nie ma sensu nic wiecej wymieniac chyba, ze juz sie zerwal (osobiscie w e60 235ps@400 nic nie wymienialem i zrobilem 70 tys km w kilka lat i jest obecnie ze 240 tys). Rozrzad jest od przodu w silnikach M57 wiec tez dramatu nie ma
Jezeli m3 seryjne i 335D zrobione 400+ pojada np na jakiegos trackdaya na jakis tor to po dniu ostrego katowania 335D wraca do domu pewnie na lawecie z silnikiem do remontu chyba, ze pierwsza wysypie sie skrzynia ha ha. Jezeli bedzie M3 i 335d uzbrojony po zeby jezdzic normalnie i po prostu bic kilomentry, obstawiam, ze 335D przezyje Mke albo dwie. Jezdzilem co tydzien na trasy po 500km w jedna strone przez kilka lat 4 dieslami (kazdy po czipie a e60 wymodzona na ostro) i w zadnym z nich nie uwalilem silnika (sprzegla czy turbiny w e60 zdarzalo sie zakatowac - ale to tylko na scigach). Jednym z diesli (grupa VW) lacznie zrobilem z zona 160 tys km i NIC sie nigdy nie zrabalo (nawet DPF jest w nim ciagle)
Przy obecnym stosunku ceny zakupu, kosztow eksploatacji i kosztow napraw diesel trzyma sie calkiem niezle ale trzeba znac jego ograniczenia
Przemek
W wersji budzet powiem tak:
hybryda na duzej T, IC nawet chinol, wywalenie DPF mocniejsza pompa + chip i to jest juz zestaw na 400+ (nie 400+ na torze ale 400+ na chwile na sciga).

W N57 330D sprawa wyglada drozej bo rozrzad jest od tylu, mocniejsza pompa od 313ps to jakies 800 zyla + nadzieja, ze jest sprawna i koszt wymiany, przerobka wydechu (moze od 335D kupic na szrocie , zmienic wanne w bagazniku, dpf out i bedzie ok , IC jak wyzej, pare usprawnien typu "zmien rure na szersza" i tez 400 bedzie

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 27 września 2017, 23:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1199
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: X6
Ja nią zrobiłem 12.9s na 1/4 przed sprzedażą także teraz powinno też pokazać poniżej 13s jeśli trakcja pozwoli ;)

_________________
Otwarcie Sezonu Makowice 2k18
1 runda Pucharu BKS - 1/4 mili
Drift - Drift Taxi - Show&Shine - Car Audio

Facebook: https://www.facebook.com/events/1631229490297519/
Forum: viewtopic.php?f=13&t=166017

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 28 września 2017, 11:08 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 33
Lokalizacja: Pyrzyce
Moje BMW: E92 335d
Kod silnika: M57N2
Jak bedzie trzeba to zrobi sie konktetnie wszystko :) wpadnie szpera z M3 to bedzie pewnosc ze naped jest mocny i lepsza trakcja na starcie a koszty z tego co widze nie sa duze :) moze wzmocnic skrzynie albo wrzucic juz 6hp28 i wtedy taka wzmocnic przed montarzem to bedzie pewnosc ze sie nie rozleci przy konkretnym momencie ;) i naped bedzie zalatwiony, pewny, mocny u wytrzyma konkretne moce :) ...

I tak jak piszecie wyzej to nie wiem czy nawet wrzucajac tyle kasy kupisz E92 M3 ;) z hybrydami, IC Wagnera, ukladem paliwowym i calym napędem (skrzynia + szpera) zmieścić sie mozna w 20k zl :) za ta cene dalej nie kupisz M3 raczej ;) a tutaj masz 335d zrobione konkretnie ktory wytrzyma juz ogromne moce ;) i do tego bede dążył :) a spalanie dalej przy normalnej jezdzie bedzie male ;)

Adrian zrobiles 12.999 :D jedyna mozliwosc pobic to byla jak startowalem pierwszy raz w zyciu i mialem 13.146 :p ale byle upal przeogromny to i tak dobry czas :p a pozniej juz mozliwosci nie bylo po ciagle byly deszcze albo ciulowa nawierzchnia :/ takze licze teraz ze pobije czas w tym smsym miejscu przy lepszej pogodzi i przy ogarniętych juz w/w rzeczach do tej pory :)

_________________
E92 335d+ 365KM 740Nm ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 28 września 2017, 18:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Przemek- wiem, ze da sie zrobic, tylko aby pompe wymienic, trzeba wyciagac silnik, czy mozna wypatroszyc plastiki pod szyba i jakos tam dotrzec?
Czyli lancuchy trzeba wymienic i zapewne slizgi, napinacze
U mnie niestety silnik wylatuje, wiec dobrze bedzie skrzyni olej z filtrem nowy dac i sofcik

W n57 jak pisales dpf jest jak w biturbo n57 306km, wiec do 380 wystarczy(przypadki robione w tc i dpf zyje)

Te silniki sporo zniosa, ale wlasnie nie ciagle katowanie
Jednak Klagosz vhyba kiedys latal 330d na torze i nie narzekal, a samochod dalej jezdzil

Djbaniek-podobno od wrzesnia 2008 byla juz 6hp26tu czy jakos tak, a to byla wlasnie hp28, wiec wymien tylko olej
Mogles to zrobic razem z softem, skasowac adaptacje i wtedy nowy soft


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 28 września 2017, 19:29 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 33
Lokalizacja: Pyrzyce
Moje BMW: E92 335d
Kod silnika: M57N2
Wedlug rozkodowanego vinu mam GA6HP-26Z ... produkcja 09.2007 ... wiec to bedzie skrzynia ta starsza... sprawdze w sobote z ciekawosci co jeat na samej skrzyni bo bedzie auto na podnosniku :)

Czas na wymiane oleju jeszcze mam :) 35k km mi zostalo do planowanej wymiany :)

Podzwonie jeszcze w kilka miejsc popytac o skrzynie ... moze czegos ciekawego sie dowiem... w TC maja wlasnie 535d wynik 486 KM i 978 Nm wiec chyba sie da nie :hyhy:

_________________
E92 335d+ 365KM 740Nm ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 28 września 2017, 19:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Ktory masz rok? Myslalem, ze Adriano mial 2009?

Nie wiem czy nawet na nowszej skrzyni bedzie hp28, bo tam bylo 6hp26 i cos za tym, co oznaczalo modyfikacje i wychodzilo gdzies wlasnie hp28

Na planowana zmiane nie patrz, bo bmw nie zaleca, wiec ja na to patrze przez palce

Kiedys robili 535d na 462 i 912nm chyba ze stara skrzynia
Poprostu ogranicz moment, aby zostal na 740-760, a dowal mocy

Tam w 535d najpierw bylo 420km i 800nm dosc dlugo
zatem cos pozniej bylo robione, aby to wszystko wytrzymalo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: djbaniek -->> E92, 335d + 365KM 740Nm - M-Pakiet
PostNapisane: 28 września 2017, 20:17 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 33
Lokalizacja: Pyrzyce
Moje BMW: E92 335d
Kod silnika: M57N2
No właśnie nie... produkcja 09.2007 :)

No i właśnie ja chce zrobić konkret i żeby wszystko wytrzymało :) do tego będę dążył i wiem ze koszty będą spore :) ... chyba ze zrobić patent na dwa programy bo chyba sie da... jedziesz poszalec to przełączasz na program max a pozniej na codzienn na light ;)

_________________
E92 335d+ 365KM 740Nm ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 129 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 103 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL