BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2024, 17:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: piotrekk636 -->> E92 335iA Arktis Metallic
PostNapisane: 23 stycznia 2017, 19:59 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Licznikowe 12-13s robi licznikowe 335i. 335d 14-15s

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -->> E92 335iA Arktis Metallic
PostNapisane: 23 stycznia 2017, 21:25 
U mnie przed programem jak mierzyłem aplikacją telefonem to jakieś 13.2-13.3 miałem kilka pomiarów. Licznikowo chyba właśnie niskie 12 było.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -->> E92 335iA Arktis Metallic
PostNapisane: 24 stycznia 2017, 00:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 154
Lokalizacja: Pruszków
Moje BMW: F82M4 M6F13
A więc sprawa ma się następująco....

Ogólnie to szukałem danych technicznych i wychodzi 100-200 w większości przedział 15sek... Np zeperfs. No ale mniejsza o to.

Ściągnąłem sobie apke MHD do N54 i wykupiłem kilka podstawowych tematów - wyszły około 1100zł o ile pamiętam..

Zmierzylem auto RL i wyszło 3/4 baku i z pasażerem 65kg 14,8 100-200...

Pomyślałem że wgram jej stage 1, przyjechałem się, auto idzie naprawdę nieźle, no to wgrałem jej 1+ czyli tak jakby z Fmic ponieważ jest -5 obecnie u mnie więc na chwilę zobaczyć to większego znaczenia by nie miało... Przy ogniu na 3 biegu koło 140kmh Zaswiecila się na pół zamalowana kontrolka silnika i auto delikatnie słabsze. Zczytalem błędy i pokazał się dopiero na stage 1+ przypominam, 30ff... Skasowanie błędu powodowało powtórne zaswiecenie się błędu. Wróciłem do stage 1 i za pierwszym razem dając ognia znowu błąd 30ff za drugim razem nie.
Ale wróciłem do mapy stockowej i zero błędów i auto lata normalnie. Co najśmieszniejsze auto na serii zaczęło pompowac normalne ciśnienie takie jak powinno i zauważalnie mieć więcej wigoru, utrzymuje lepiej i dłużej te 0,55-0,6b..
Tak jakby coś ja odblokowalo?
Auto ma 268tys nalotu.
Co z tym błędem 30ff? Bo googlujac internety pełno tego.. A ktoś w praktyce miał z tym styczność?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -->> E92 335iA Arktis Metallic
PostNapisane: 24 stycznia 2017, 23:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 154
Lokalizacja: Pruszków
Moje BMW: F82M4 M6F13
A więc dziś pojeździłem na mapie STAGE 1 i auto rwie jak dzikie i zero błędów... Aczkolwiek nie miałem okazji dać jej ognia na 4ce więc nie wiem co się będzie działo...

A jutro auto jedzie na montaż tego :)

Obrazek

i tego :)

Obrazek

Tak tak wiem, nie jest to IC Wagnera i innych super firm a DP nie są COBBa itd.. Ale.. Mam zaufanie do ww. firm i o wiele mniejszym nakładem finansowym mam nadzieję, że uda się uzyskać to co bym chciał - Nie oczekuję od tego auta nie wiadomo czego - kupiłem go, żeby go zrobić na naprawdę fajną 335i i po jakimś niezbyt długim czasie bawić się kolejnym autem :)

Robię sobie wydatki wszystkiego i w exelu arkusz - na chwilę obecną wszystkie koszty włącznie z rej, ubezpieczeniem itd itp, moje widzi mi sie, mechanika, modyfikacje wyniosły tylko albo aż - 11700zł :)

Mam nadzieję, że 100-200 wg RL będzie niskie 12 i moc w granicach 370 koni :) Będe z tego zadowolony :)


Te wszystkie super tuningowe firmy do 335tek i ceny części za to.. No sorry... Kurde potencjału tego nie da się w 100% wykorzystać chyba, że robiąc moce rzędu ~500hp... A ja nie zapłacę łącznie za DP i IC 6 czy 8k :) Bez jaj :)

Pozdro!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -->> E92 335iA Arktis Metallic
PostNapisane: 24 stycznia 2017, 23:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
30ff może powodować wiele rzeczy od nieszczelnosci zaworów westegate po wszystkie węzyki podcisnieniowe i nieszczelność w okolicach IC, temat rzeka długo z tym walczyłem aż wymieniłem westegaty na nowe razem ze wszystkimi węzykami podciśnieniowymi, nie masz tzw westegate rattle czyli przy schodzeniu z obrotów nie słyszysz brzeczenia ?

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -->> E92 335iA Arktis Metallic
PostNapisane: 24 stycznia 2017, 23:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1884
Moje BMW: E92 335i Msport
Kod silnika: N55
30ff to boost poniżej targetu.

Gdy wywala go nie za każdym razem kiedy ciśniesz to sprawdź zawór wastegate na obu turbinach.
Te zawory były wadliwe i pierw zaczynają dzwonić a w ostatniej fazie blokują się i ciśnienie ucieka.

Słyszysz takie lekkie dzwonienie przy schodzeniu z obrotów? Jeśli tak to właśnie zawór wastegate.
Wpisz sobie w youtube wastegate rattle n54 i wszystko się wyjaśni.

EDIT:
Tu jest fajnie pokazane w czym jest problem


A tutaj dzwięk


_________________
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -->> E92 335iA Arktis Metallic
PostNapisane: 24 stycznia 2017, 23:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 154
Lokalizacja: Pruszków
Moje BMW: F82M4 M6F13
No mam dokładnie ten [cenzura]ący dźwiek... Przypał jak nie wiem co... Jest to słyszalne nawet jak uchylę szybę i auto schodzi z obrotów..

Czyli pewnie błąd 30FF będą powodowały u mnie te zawory...

Przy czym na serii 30FF się nie pojawia.

Saper1008 - gdzie ogarniałeś zawory WG i jaki koszt tego? Jakieś zestawy naprawcze czy nowe z ASO?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -->> E92 335iA Arktis Metallic
PostNapisane: 24 stycznia 2017, 23:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7084
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
piotrekk636 napisał(a):
Co z tym błędem 30ff? Bo googlujac internety pełno tego..

Dokladnie jak napisal Saper1008,

Saper1008 napisał(a):
30ff może powodować wiele rzeczy od nieszczelnosci zaworów westegate po wszystkie węzyki podcisnieniowe i nieszczelność w okolicach IC


U mnie byl to pret ktory wypadl z mocowania i nie byl w stanie sterowac zaworem wastegate.

Polecam te dwa tematy

http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=13114

http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=1112316

piotrekk636 napisał(a):
Tak tak wiem, nie jest to IC Wagnera i innych super firm a DP nie są COBBa


COBB to wcalnie nie jest jakas super firma. Daj znac jak ze spasowaniem tych DP, i pamietaj zeby dokupic nowe uszczelki. duzo firm nawet tych super ;) ich nie dolacza do zestawu i zaleca wykorzystanie starych ktore napewno do nieczego juz nie beda sie nadawaly.

Powodzenia w modach :ok:

edit:

piotrekk636 napisał(a):
No mam dokładnie ten [cenzura]ący dźwiek... Przypał jak nie wiem co


sprawa rozwiazana :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -->> E92 335iA Arktis Metallic
PostNapisane: 24 stycznia 2017, 23:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1884
Moje BMW: E92 335i Msport
Kod silnika: N55
piotrekk636 napisał(a):
Jakieś zestawy naprawcze czy nowe z ASO?

Jak masz 268 tys nalotu to zrób sobie pełną regeneracje turbin + zaworów wastegate

Jak chcesz podnosić moc to jest to najlepszy czas aby zrobić coś z turbinami bo i tak musisz je wyjąć, by naprawić wastegate.

_________________
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -->> E92 335iA Arktis Metallic
PostNapisane: 25 stycznia 2017, 01:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 154
Lokalizacja: Pruszków
Moje BMW: F82M4 M6F13
Pojezdziłem trochę wieczorem teraz na mapie stage 1 pod paliwo 98 bo na takim jeżdżę, zero błędów, auto idzie ładnie, zrobiłem stoperem jeden pomiar mniej więcej ale raczej miarodajny. Wyszło 11sek 100-200..

To dobrze czy źle?

Skoro na wyższych mapach niż stage 1 wywala błąd tzn ze coś sobie nie radzi z ciśniem powyżej 1 bara...
To te zawory WG jak mniemam?

Ale 335i nawet na samej mapie to już naprawdę szybkie auto, śmiem twierdzić że może iść porównywalnie do m5 e39....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -->> E92 335iA Arktis Metallic
PostNapisane: 25 stycznia 2017, 03:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7084
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Dobry wynik.

Moj filmik dla porwnania

https://youtu.be/TEj0TYb8Qlk

Jesli juz masz ten dzwiek dochodzacy z waste gate to raczej predzej niz pozniej bedziesz musial sie tym zajac. Turbiny odetchna jak wrzucisz DP bez catow.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -->> E92 335iA Arktis Metallic
PostNapisane: 25 stycznia 2017, 08:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
Jak zaczeły dzwonić i masz 30ff to już nic nie zrobisz trzeba naprawiać bo kwestia czasu i bedzie coraz gorzej przerabiałem to, mi naprawa wyszła jakies 5000 zł z robocizna u znajomego ale nie mieli doswiadczenia w tym i baaaardzo dlugo im to zeszło, zestaw, naprawczy z ebaya 100 dolców wszystkie uszczelki turbo olejowe itd, okolo 1500 zł z tego co pamietam no i robocizna a roboty jest bardzo duzo ale przy takim przebiegu regeneruj albo wstawiaj nowe turbo.
piotrekk636 napisał(a):
śmiem twierdzić że może iść porównywalnie do m5 e39.

Na Stage 2+ jest sporo szybsza od M5 e39

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -->> E92 335iA Arktis Metallic
PostNapisane: 25 stycznia 2017, 08:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1174
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: E92 335i,m3f80 18r
Kod silnika: N54b30&s55b30
Garaż: N54garage
Dokładnie Jak coś mam takie turbiny możesz zrobić z nich hybrydy i szybka podmianke a roboty jest trochę ja wózek demontowalem żeby je wyciągnąć

_________________
335i n54 single turbo
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=161088&start=280
N54garage


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -->> E92 335iA Arktis Metallic
PostNapisane: 25 stycznia 2017, 11:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 154
Lokalizacja: Pruszków
Moje BMW: F82M4 M6F13
No to już pewnie pójdę po całości...

Totalnie nie planowałem robić z niej czegoś takiego i ładować wszystkiego po kolei ale po tych wszystkich zabiegach będzie petarda jak się domyślam :) ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -->> E92 335iA Arktis Metallic
PostNapisane: 25 stycznia 2017, 14:01 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
piotrekk636, graty na + ale ogarnij koniecznie ten bład i pierwsze żeby była zdrowa seria.

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -->> E92 335iA Arktis Metallic
PostNapisane: 25 stycznia 2017, 16:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 154
Lokalizacja: Pruszków
Moje BMW: F82M4 M6F13
No i właśnie ten błąd to jest prawdopodobnie od zaworów, turbiny już dogadałem z Mr. Kłopotem - biorę od niego i robię pełną regenerację i hybrydy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -->> E92 335iA Arktis Metallic
PostNapisane: 25 stycznia 2017, 20:51 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
piotrekk636 napisał(a):

Ale 335i nawet na samej mapie to już naprawdę szybkie auto, śmiem twierdzić że może iść porównywalnie do m5 e39....


O! To mnie będzie ciekawić, a nawet nie tyle osiągi co odczucia z jazdy 335i vs m5 e39, bo szczerze powiem przed zakupem emki miałem na tapecie 335i, jako bardziej uniwersalną alternatywę...

Tym samym chętnie posłuchałbym Twoich wrażeń, bo dla mnie np. układ kierowniczy/prowadzenie w e9x to świetna sprawa i tutaj m5 odstaje, ale silnik, przeniesienie napędu, jakość, klimat itd... Już na plus dla m5... ;)

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -->> E92 335iA Arktis Metallic
PostNapisane: 25 stycznia 2017, 22:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Saper1008 napisał(a):
Na Stage 2+ jest sporo szybsza od M5 e39


Sprawdzałem - nie jest ;)

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -->> E92 335iA Arktis Metallic
PostNapisane: 25 stycznia 2017, 22:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 154
Lokalizacja: Pruszków
Moje BMW: F82M4 M6F13
Lincoln - od Twojej na pewno nie jest xD

Ale jakieś tam zwykłe które kręcą średnie 12tki 100-200 to być może sa szybsze...

w M5 e39 jest klimat - ilekroć wsiadam do swojej i czuję to V8 pod maską, które potężnie napędza dość ciężkie auto.. No miód dla uszu i dla serca... Układ kierowniczy i hamulce wiadomo 335i lepiej... Aleee... M5 e39 to auto bardzo solidnie zrobione, też sztywne i dobrze prowadzące się - przy ponad 200kmh pewność prowadzenia po autostradzie naprawdę robi wrażenie jak na taki relikt :)

Silnik, przeniesienie napędu i wszystko co związane z mocą auta... 335i w automacie to zwykłe cywilne auto a M5 e39 to tygrys która rozrywka klatkę w której jest uwięziony... Tak mniej więcej można porównać te auta :)

Z tym, że w mojej Mce jest głośno, agresywnie i wściekle.. W 335i kulturka... Póki co :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -->> E92 335iA Arktis Metallic
PostNapisane: 25 stycznia 2017, 22:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7084
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
piotrekk636 napisał(a):
W 335i kulturka... Póki co


Wrzucisz DP bez katow, zmienisz koncowy uklad wydechowy i bedzie napewno glosniej i moze agresywniej :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 183 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL