BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 kwietnia 2024, 20:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: piotrekk636 -> E92 335iA DP, FMIC, Intake, MHD Stage 1
PostNapisane: 5 marca 2017, 21:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
piotrekk636 napisał(a):
No przy 180-190 jakoś był długość dokładnie przede mną... Więc dostałem. :) Będe na hamowni zmierzyć auto jutro albo pojutrze, licze na 4 z przodu :)

Na Stage 2+ napewno bedzie 4 z przodu ogólnie Stage 2+ dla mnie to masakra dziś troche polatałem na Stage 1+ bo mam jeszcze zimówki i kocham to autko :cwaniak:

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -> E92 335iA DP, FMIC, Intake, MHD Stage 1
PostNapisane: 7 marca 2017, 18:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 154
Lokalizacja: Pruszków
Moje BMW: F82M4 M6F13
Auto w piątek odwiedziło motowydech.eu - Roberta z Konstancina :) w celu wyrzuceniu końcowych tłumików - jestem zwolennikiem czystego dźwięku który produkuje silnik i bardzo się cieszę - obecnie auto pod względem akustycznym jest hmm.. nie do opisania :)

Końcówki 90mm :)

Uporałem się ze wszystkimi problemami związanymi z autem.. Latać i cieszyć się tym jakie wrażenia z jazdy auto oferuje .. :serce:

Normalnie śmigam na mapie MHD Stage 2 paliwo 98 - czyli pod DP - jest już bardzo mocno - wynik na hamowni 404hp / 611nm

Wynik na najmocniejszej mapie S2+ pod 98 poniżej :) Wynik na serii totalnej 315hp - 420nm więc auto wróciło serię po moich wizytach u lekarza :) Na nowych turbinach jest naprawdę fajnie :) Aczkolwiek chciałbym jeszcze więcej - jakieś okolice 450 koni.


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -> E92 335iA DP, FMIC, Intake, MHD2+ 421hp/650nm
PostNapisane: 7 marca 2017, 18:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
parametry świetne - musi ładnie podawać :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -> E92 335iA DP, FMIC, Intake, MHD2+ 421hp/650nm
PostNapisane: 7 marca 2017, 19:12 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Pokaz od spodu co oni tam porobili z tym wydechem.

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -> E92 335iA DP, FMIC, Intake, MHD2+ 421hp/650nm
PostNapisane: 7 marca 2017, 19:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 154
Lokalizacja: Pruszków
Moje BMW: F82M4 M6F13
No jest zrobiony DP, potem w miejsce wtórnych katów - kwasiak - średnica 2,25cala jednej rury, potem oryginalny H-pipe wyrównujący ciśnienie między stronami a następnie proste rury do końca. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -> E92 335iA DP, FMIC, Intake, MHD2+ 421hp/650nm
PostNapisane: 7 marca 2017, 23:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7081
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Czyli DP bez katow, srodkowe katy wywalone
piotrekk636 napisał(a):
następnie proste rury do końca.
koncowych tlumikow tez nie masz :przestraszony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -> E92 335iA DP, FMIC, Intake, MHD2+ 421hp/650nm
PostNapisane: 8 marca 2017, 00:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 154
Lokalizacja: Pruszków
Moje BMW: F82M4 M6F13
Nie mam :) Brzmi cudownie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -> E92 335iA DP, FMIC, Intake, MHD2+ 421hp/650nm
PostNapisane: 8 marca 2017, 02:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7081
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Napewno brzmi dobrze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -> E92 335iA DP, FMIC, Intake, MHD2+ 421hp/650nm
PostNapisane: 8 marca 2017, 08:41 
piotrekk636 napisał(a):
No jest zrobiony DP, potem w miejsce wtórnych katów - kwasiak - średnica 2,25cala jednej rury, potem oryginalny H-pipe wyrównujący ciśnienie między stronami a następnie proste rury do końca. :)


2,5 cala to minimum przy tej mocy powinno być wg mnie. :/


Góra
  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -> E92 335iA DP, FMIC, Intake, MHD2+ 421hp/650nm
PostNapisane: 8 marca 2017, 09:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 154
Lokalizacja: Pruszków
Moje BMW: F82M4 M6F13
Heh.. :)

DP- 2x 3'', dalej 2x 2,25'', H-Pipe, i dalej 2x 2,5'' -> końcówki 90mm :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -> E92 335iA DP, FMIC, Intake, MHD2+ 421hp/650nm
PostNapisane: 9 marca 2017, 10:32 
piotrekk636 napisał(a):
Heh.. :)

DP- 2x 3'', dalej 2x 2,25'', H-Pipe, i dalej 2x 2,5'' -> końcówki 90mm :)


Tak to ja rozumiem, pardąsik żle zrozumiałem. ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -> E92 335iA DP, FMIC, Intake, MHD2+ 421hp/650nm
PostNapisane: 20 marca 2017, 16:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
Ja sie boje wyrzucić końcowe tłumiki, żebynie było za głośno ... pokaż jakis filmik jak to drze jape, duża jest rożnica pomiedzy samymi DP a teraz ?

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -> E92 335iA DP, FMIC, Intake, MHD2+ 421hp/650nm
PostNapisane: 21 marca 2017, 04:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7081
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Wedlug mnie bez koncowych tlumikow jest za glosno na codzienna jazde. DP bez katow i koncowe sportowe tlumiki juz sa glosne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -> E92 335iA DP, FMIC, Intake, MHD2+ 421hp/650nm
PostNapisane: 21 marca 2017, 08:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
Hakelbery napisał(a):
Wedlug mnie bez koncowych tlumikow jest za glosno na codzienna jazde. DP bez katow i koncowe sportowe tlumiki juz sa glosne.

No właśnie o tym myśle, mam DP i seryjny końcowy i zamiast niego chciałbym wrzucić końcowe ale nie wiem czy gra warta świeczki bo teraz auto brzmi fajnie i można latać w trase przy 200 nic nie buczy itd, rożnica w dzwieku jest duża miedzy seryjnymi końcowymi a sportowymi ?

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -> E92 335iA DP, FMIC, Intake, MHD2+ 421hp/650nm
PostNapisane: 21 marca 2017, 08:59 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
Saper1008 napisał(a):
Hakelbery napisał(a):
Wedlug mnie bez koncowych tlumikow jest za glosno na codzienna jazde. DP bez katow i koncowe sportowe tlumiki juz sa glosne.

No właśnie o tym myśle, mam DP i seryjny końcowy i zamiast niego chciałbym wrzucić końcowe ale nie wiem czy gra warta świeczki bo teraz auto brzmi fajnie i można latać w trase przy 200 nic nie buczy itd, rożnica w dzwieku jest duża miedzy seryjnymi końcowymi a sportowymi ?


a jakby trochę porzeźbić i elektroniczne klapy w wydech wrzucić? nie weim jak to wygląda w 335i (może jest, i nie wiem jak skuteczne) ale np w jagu f-type klapy robił robotę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -> E92 335iA DP, FMIC, Intake, MHD2+ 421hp/650nm
PostNapisane: 21 marca 2017, 22:48 
Offline
Naczelny killer
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 586
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E46 M3
Kod silnika: S54B32
Prześledziłem całą galerie :) dobra robota, tylko teraz aż mi się odechciało mojej 335i, mam 2 miesiące a pakiet na razie obejmował startowy tylko filtry oleje, tarcze, klocki, sprawdzenie turbin, te brzęczenie tych WG na szczęście nie mam, przynajmniej tak mi się wydaje bo na tym filmiku to brzęczy niemiłosiernie, mam wycięte dwa środkowe katy i program na 370 koni i 550 momentu na seryjnym ic, dyfer z półosiami mam z m3 e92 czuć te krótsze przełożenie ale szpera plus manual rekompensuje :) jedyny problem to nie mam chłodnicy oleju i problem z temperatura oleju jest, a jak u Ciebie z olejem, zakupiłem podstawę i węże ale ceny chłodnicy oe są szalone wiec chyba custom wleci :) fajnie że trafiłem na twoja galerie jak będę miał jakieś problemy będę pisała priv :) pozdro

_________________
od zawsze miejski syf dzisiaj all inclusive :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -> E92 335iA DP, FMIC, Intake, MHD2+ 421hp/650nm
PostNapisane: 22 marca 2017, 16:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 154
Lokalizacja: Pruszków
Moje BMW: F82M4 M6F13
Auto jest na sprzedaż!

Pojeździłem, zadbałem, auto jest naprawdę ładne, mam zamiar teraz czymś innym pojeździć :)

Informacji jest w galerii forum wiele... Kasy wrzuconej też niemało - kwota 2xxxx zł +....

Cena za samochód dla ludzi z forum 65tys zł.

Auto jest BEZWYPADKOWE, malowany błotnik lewy tylny.

Więcej informacji na PW bądź telefonicznie - 518 759 873.

PS. Nie mam sytuacji na ostrzu noża wiec nie pali mi się nie wiadomo jak i wszelkie głupoty i rozmyślania 'po co, czemu tak szybko blabla' proszę zostawić dla siebie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -> E92 335iA 421hp/650nm SPRZEDAM! :)
PostNapisane: 22 marca 2017, 17:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
piotrekk636, ja mam takie pytanie - od razu na wstępie dodam , że to nie jest hejt tylko prawdziwe zaciekawienie tematem - dlaczego tak wysoka cena ? Bo z tego co pamietam to kupiłeś za niecałe 40 tys zł to auto ? Czy wpakowałeś tyle kasy bo jednak auto nie bylo w tak dobrym stanie jak Ci się na początku wydawało i chcesz odzyskać wkład 25 tys czy po prostu najzwyczajniej w świecie chcesz zarobić (co Ci oczywiście tez wolno) ? Lub po prostu wystawiasz na próbę i jak się trafi chętny to Ok a jak nie to nie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -> E92 335iA 421hp/650nm SPRZEDAM! :)
PostNapisane: 22 marca 2017, 17:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 154
Lokalizacja: Pruszków
Moje BMW: F82M4 M6F13
Po pierwsze - czy ja gdzieś napisałem, że kupiłem auto poniżej 40tys PLN?

NIE.

Wystawiam za tyle za ile nie da się kupić 335tki z takim wkładem finansowym jak moja i tyle w temacie. Zarobić? Hahaha.. Śmieszne :) Chciałbym na niej zarobić ale to nie te pieniądze... Może powinienem teraz wystawić ja za 45-50tys? Za tyle ile trzeba dać za gruza z wkładem 15-20k? Bez jaj.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -> E92 335iA 421hp/650nm SPRZEDAM! :)
PostNapisane: 22 marca 2017, 17:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
piotrekk636, luz. Nie spinaj się. Moja ciekawość jest zaspokojona. Niech się sprzeda i służy komuś dalej :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 78 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL