BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 14:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 419 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: ebarylska --> F32 430xi M Performance
PostNapisane: 16 stycznia 2017, 13:46 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
Ładna ale jakbym zamawiał pod siebie to wybrałbym biel mineralną a nie alpejską która jest słaba. Tak poza tym to fajnie skonfigurowana.
Mnie zastanawia jedno. Jak zamawia się nówkę to dodatków M-performance nie da się tak żeby, zamontowali je podczas produkcji? Wolałbym np. wydech czy fotele mieć od razu a nie nowe auto na dzień dobry rozkręcać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ebarylska --> F32 430xi M Performance
PostNapisane: 16 stycznia 2017, 14:30 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
tommy80 napisał(a):
Yazda napisał(a):
kai napisał(a):
bo kosztowało kilkaset tyś zł, a nie każdy w wieku 24 dysponuje takim sianem na auto.



yyy to czy auto jest fajne oceniamy po tym ile kosztowało? :oczami:


To jest chyba najglupszy argument o 'fajnosci' samochodu jaki w zyciu przeczytalem :super:
Obrazek


to przeczytaj całą moją wypoweidź :)

dla mnie auto klasa, i genialnie się nimi jeździ (osobiście dla mnie wykonanie lepsze niż e9x, przede wszystkim dużo swieższe i to widać w środku)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ebarylska --> F32 430xi M Performance
PostNapisane: 16 stycznia 2017, 14:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 475
Lokalizacja: Poddębice
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54b30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 6#p2149556
Świetna Czwórka :cool: :ok: , ładnie brzmi , marzenie wielu z nas tutaj zapewne ;) .
Gratuluje wyboru ;)

_________________
E46 330i Cosmosschwarz Metallic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ebarylska --> F32 430xi M Performance
PostNapisane: 16 stycznia 2017, 15:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 3649
Lokalizacja: Pyskowice
Moje BMW: F34 / CLA
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143460
///david napisał(a):
ppatryk napisał(a):
jedno z najlepszych aut na forum :)


Śmiała teza. Skąd taki pomysł ?


taka teza, stwierdzanie, bo mi się podoba :) tyle w temacie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ebarylska --> F32 430xi M Performance
PostNapisane: 16 stycznia 2017, 16:52 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1456
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
Mój błąd z tymi garami. Coraz trudniej się w tym połapać :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ebarylska --> F32 430xi M Performance
PostNapisane: 16 stycznia 2017, 17:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 287
Moje BMW: 330Ci
Kod silnika: M54B30
cudowne auto - gratuluję zakupu !
ps. 430i to teraz 4 cylindry i pojemność 1997cm ? przestaję rozumieć nowe oznaczenia modeli BMW :mur:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ebarylska --> F32 430xi M Performance
PostNapisane: 16 stycznia 2017, 17:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 173
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F32 430xi
Kod silnika: B48
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=160972
https://www.instagram.com/f32_whitelady/
WOW :szok: Dziękuję za takie miłe powitanie. Nie spodziewałam się takiego przyjęcia. Dzięki za wszystkie gratulacje i miłe słowa :ok: :ok:
Nie będę odpowiadać na wszystkie, żeby nie robić spamu. Kilka tematów poruszonych w galerii opiszę trochę więcej ;)

Hakelbery napisał(a):
Swietna konfiguracja :super: Modyfikacje :ok: Napisalas ze w planach masz obnizenie pro kitem, ja bym nie zakladal sprezyn bez zmiany amortyzatorow. Jak zalozylem sprezyny hr race na seryjne m pakietowe amortyzatory to po tygodniu jeden wylal. Raczej nie oszczedzasz na modyfikacjach dlatego zalozyl bym gwint z regulacja tlumienia.
Jak sprawuje sie powloka ceramiczna, w PL spadlo troche sniegu wiec pewnie jest duzo soli na drogach, powloka dalej sie trzyma czy nie ?


Dzięki :)
Tak, zamierzam zamontować Eibach Pro Kit. Przy nim obniżenie jest niewielkie, bo przód 15-20 mm, a tył 5-10 mm. Nie znam HR Race, ale przypuszczam, że to coś w stylu Eibach Sportline, gdzie rzeczywście powinno się wymienić też amortyzatory. ProKit mam już sprawdzony wieloma opiniami użytkowników F i śmiało można wymienić same sprężyny. Ja tak zrobię :)

Co do powłoki ceramicznej to dobry temat. E90 miałam w kolorze carbonblack, który był bardzo wymagający w utrzymaniu. Poniekąd był to jeden z powodów dlaczego 4er kupiłam białe ;) No może jeszcze z potrzeby zmiany koloru, żeby było coś innego. Wydawało mi się, że ten kolor będzie łatwiejszy w utrzymaniu. Po pół roku użytkowania auta wstawiłam je do SPA na powłokę ceramiczną i okazało się, że lakier jest w podobnym stanie jak był na moim 9-letnim E90 :szok: Dodam, że auto myję tylko ręcznie. Powodem tego jest fakt, że lakiery stosowanie obecnie to lakiery wodne, które są zdecydowanie mniej odporne na rysy. Po podświetleniu lakieru było ich całkiem sporo :/
Sama ceramika jest super. Brud się tak nie trzyma. Czasem dobry deszcz potrafi zmyć kurz i nie zostają zacieki (plus białego lakieru). Do tego fajnie kropelkuje, łatwiej myje się auto. Myślę, że latem będzie też prościej usuwać owady ze zderzaka. Ceramika to must have, jeśli chcesz dbać porządnie o lakier IMO. Na felgach też fajnie się spisuje, bo wystarczy karcherem je umyć i nie trzeba szorować :D

Tomek napisał(a):
Bardzo ładna konfiguracja i gustowne modyfikacje :super:
Tylko czy tam są fotele na korbkę?


Tak, bo 90% jeżdżę tym autem sama i świadomie tak wybrałam. Poza tym za elektryczne jest dopłata 5k, więc wolałam wziąć za tę kasę wydech M Performance.

KU84 napisał(a):
Super auto, super galeria, super opis ale jak na bmw-sport przystało- PROSIMY JESZCZE O FOTKĘ WŁAŚCICIELKI :cwaniak: :D


Byłam na to przygotowana. Proszę bardzo :D

Obrazek

lukasbmw napisał(a):
Ja po swojej przygodzie z F30 jestem jakoś negatywnie nastawiony do Serii F.Po dłuższym uzytkowaniu ma się wrażenie słabej jakości.
Nie masz tak po przesiadce z E90?


Po przesiadce z E90 jest ogromny przeskok na korzyść serii F. Auto jest bardziej świeże, płynne, komfort jazdy zdecydowanie lepszy.

Z plusów: sportowa automatyczna skrzynia, bardzo fajnie pracuje, jest dynamiczna i intuicyjna (nie mam porównania do e90, bo miałam manual). Nawigacja jest bardzo płynna i wpisana trasa jest wyznaczona natychmiast (w E90 troooochę to trwało). Touchpad - super sprawa, łatwo można wpisywać listery bez kręcenia pokrętłem. Adaptacyjne LEDy - najlepiej wydane pieniądze :serce: Jazda w nocy to teraz przyjemność, a to, jak te światła się przesuwają i przełączają wygląda naprawdę zjawiskowo (względem ksenonów w E90 przepaść). Czytanie znaków - byłam przekonana, że to w ogóle nie będzie działać, a działa świetnie, szybko i jest dobrą opcją, kiedy nie pamiętasz "do ilu tutaj było ograniczenie". Szczególnie fajny bajer dla osób, które dużo jeżdżą. Multimedia - muzyka przez Bluetooth działa stabilnie, nie rozłącza się, czytanie i wyświetlanie SMS, pełna kompatybilność ze Spotify (z poziomu auta można przełączać gatunki, album playlisty, tak jak z apki). xDrive - tak, z tego też jestem zadowolona. Miałam w tym temacie dużo wątpliwości, ale zdecydowałam się wziąć xDrive. Po tym czasie mogę powiedzieć, że jestem zadowolona, bo auto bardzo rzadko gubi trakcję. Na mokrej nawierzchni, czy śniegu, można przyspieszyć maksymalnie i auto bardzo dobrze się trzyma. Niby xDrive ma o 0,1 s. lepszy czas 0-100 (5.8 vs 5.9).

Żeby nie było tak kolorowo to są też minusy. Pierwszy to średnia skóra. Bardzo szybko wciąga kolor, brud. Czyściłam ją już kilka razy i, mimo impregnacji, szybko znowu się brudzi. Mam do tego pedantyczne podejście, więc to mnie irytuje. Może ktoś inny nie widzi tych zabrudzeń, ale ja wsiadając do auta widzę tylko to :wstyd: No i druga sprawa - pojawiło się u mnie skrzypienie boczku po stronie pasażera. Strasznie mnie to irytowało. Po wizycie w serwisie w ramach gwarancji boczek został rozkręcony i złożony ponownie. Wszystko ustało i po problemie. Jest to klasa premium i wydałam na to auto gruby $, więc uważam, że coś takiego nie powinno w ogóle mieć miejsca, ale nie ma co się rozdrabniać. Cieszę się, że problem zniknął.

kai napisał(a):
bo kosztowało kilkaset tyś zł, a nie każdy w wieku 24 dysponuje takim sianem na auto.
i dla jednego wrzucenie kilkuset tyś za auto jest już ok, a inny woli jak ma auto za ułamek ceny i baaaardzo dużo przy nim robi. każdy ma inne spojrzenie na motoryzację :)
tutaj też nie można roboty odmówić (malowanie odblasków, i chyba tyle? :D) zobaczymy za jakiś czas jak auto będzie wyglądac, co nam tu pani wymodzi :)


Uważam, że cena auta nie ma nic wspólnego z jego "fajnością". Z drugiej strony trzeba wziąć pod uwagę fakt, że dla każdego z nas coś innego jest FAJNE (i całe szczęście :super: ). Co do roboty przy aucie to ciężko żebym rozkręcała niespełna roczne auto. Gdybym miała zamiar całkowicie przebudować auto, pewnie kupiłabym coś innego. Szukałam czegoś pod siebie, bo spędzam w aucie sporo czasu. A co do zmian to wydaje mi się, że zmieniłam nieco więcej niż odblaski.. chyba, że akcesoria z katalogu M Perfo się nie liczą ;)

tommy80 napisał(a):
Fajnie jak kobieta ma taka zajawke na samochody, szanuje :D
Fajna z gustem zrobiona i fajnie skonfigurowana, jakbym mial kupowac 4er, to identyczny zestaw kolorystyczny. Prosi sie jeszcze o dokladke z przodu, no i szkoda, ze kolo nie jest o cal wieksze :)
Bede sledzil :)


Dzięki :) Co do tego cala więcej to miałam dylemat w tym temacie. Ostatecznie zdecydowałam wziąć 19" + ProKit + dokładka przedniego zderzaka. To auto jest moim daily. Do tej pory mam prawie 22k przebiegu. Muszę znaleźć jakiś kompromis pomiędzy wyglądem, a zdolnością do normalnej jazdy na codzień ;)

Rafał napisał(a):
Ładna ale jakbym zamawiał pod siebie to wybrałbym biel mineralną a nie alpejską która jest słaba. Tak poza tym to fajnie skonfigurowana.
Mnie zastanawia jedno. Jak zamawia się nówkę to dodatków M-performance nie da się tak żeby, zamontowali je podczas produkcji? Wolałbym np. wydech czy fotele mieć od razu a nie nowe auto na dzień dobry rozkręcać.


Dzięki. Mnie z kolei bardziej się podoba biel alpejska, ale co kto lubi.
Co do dodatków M Performance to niestety nie da się tak zamówić. Powód jest prosty - KASA. Tak więc musisz kupić auto z seryjnym wydechem, nerkami, dyfuzorem, kierownicą itd., a dopiero później możesz doposażyć w akcesoria MP. W taki sposób ja kupiłam wiele dodatków, które zostały zdemontowane w salonie i są nowe. W garażu leży nowiutki wydech seryjny, nerki, dyfuzor. A za akcesoria MP oczywiście zapłaciłam, więc hajs się zgadza ;) Szkoda, że nie można zostawić seryjnych nowych części w rozliczeniu. Słabe to jest, ale niestety tak to wygląda.

irakleo napisał(a):
cudowne auto - gratuluję zakupu !
ps. 430i to teraz 4 cylindry i pojemność 1997cm ? przestaję rozumieć nowe oznaczenia modeli BMW :mur:


Oznaczenie to tragedia. Dlatego nie mam na klapie emblematu 430xi. I bez tego znudziło mi się już tłumaczenie, że 430xi to już wcale nie jest 3.0 :wstyd: Wg mnie nowe oznaczenie modeli jest tragiczne.

_________________
Obrazek
https://www.instagram.com/f32_whitelady/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ebarylska --> F32 430xi M Performance
PostNapisane: 16 stycznia 2017, 18:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
Trafia w me gusta, chociaż dach jak już bym oklejał to chyba w carbon.

ebarylska napisał(a):
Oznaczenie to tragedia. Dlatego nie mam na klapie emblematu 430xi. I bez tego znudziło mi się już tłumaczenie, że 430xi to już wcale nie jest 3.0 :wstyd: Wg mnie nowe oznaczenie modeli jest tragiczne.

BMW zrywa ze swoją tradycją co wielu fanom się nie podoba :kwasny:

ebarylska napisał(a):
To auto jest moim daily. Do tej pory mam prawie 22k przebiegu.


Jak z przeglądami? Wymieniasz olej tak jak zaleca producent?

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ebarylska --> F32 430xi M Performance
PostNapisane: 16 stycznia 2017, 18:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 173
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F32 430xi
Kod silnika: B48
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=160972
https://www.instagram.com/f32_whitelady/
Pawel! napisał(a):
Trafia w me gusta, chociaż dach jak już bym oklejał to chyba w carbon.

ebarylska napisał(a):
Oznaczenie to tragedia. Dlatego nie mam na klapie emblematu 430xi. I bez tego znudziło mi się już tłumaczenie, że 430xi to już wcale nie jest 3.0 :wstyd: Wg mnie nowe oznaczenie modeli jest tragiczne.

BMW zrywa ze swoją tradycją co wielu fanom się nie podoba :kwasny:

ebarylska napisał(a):
To auto jest moim daily. Do tej pory mam prawie 22k przebiegu.


Jak z przeglądami? Wymieniasz olej tak jak zaleca producent?



Myślałam o tym, ale folia carbonowa na żywo nie wygląda zbyt dobrze. W użytkowaniu lepiej sprawdza się czarny połysk (tak doradził mi pan, u którego obklejałam). Jestem zadowolona z efektu, bo miałam wątpliwości co do tego dachu. Jak auto jest umyte to tworzy jedną linię z szybą i wygląda jak panorama.

Tak, nie robiłam żadnej nadprogramowej wymiany oleju. Trzymam się zaleceń producenta :)

_________________
Obrazek
https://www.instagram.com/f32_whitelady/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ebarylska --> F32 430xi M Performance
PostNapisane: 16 stycznia 2017, 18:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1849
Lokalizacja: WA
Moje BMW: 1M
Wszystkie modyfikacje trafione elbrylska :) :ok: jest oczko w glowie jak w e90 :) ....troszke niżej i z nowym felami bedzie kosa :hyhy: ..pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ebarylska --> F32 430xi M Performance
PostNapisane: 16 stycznia 2017, 18:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
ebarylska napisał(a):
Nie znam HR Race, ale przypuszczam, że to coś w stylu Eibach Sportline


tak to odpowiednik

ebarylska napisał(a):
Ceramika to must have, jeśli chcesz dbać porządnie o lakier


Pomysle o tym na wiosne

Hipek napisał(a):
Tak, nie robiłam żadnej nadprogramowej wymiany oleju. Trzymam się zaleceń producenta


Nie wiem jakie sa interwaly wymiany w europie ale zakladam ze napewno powyzej 15kkm co tego co czytalem nie jest dobre dla silnika. Duzo ludzi trzyma sie zalecen producenta, tymbardziej jak ma darmowa wymiane oleju u dealera, na dluzsza mete szkodzi to silnikowi. Ja wymieniam u siebie co 5-8kkm.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ebarylska --> F32 430xi M Performance
PostNapisane: 16 stycznia 2017, 19:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Naprawde super wyglada, tylko xdrive troche psuje wyglad, ale kazdy kupuje pod siebie. Sprezyny wpadna to bedzie lepiej, ale chyba do xdrive nie moga byc nizsze niz 10-15mm w dol, bo problem z polosiami moze byc? Tak bylo w e9x, ale jak jest tu?

Kolor jak kto woli, ja sie zakochalem w space grey i szkoda, ze w f32 tego nie ma, ale mineral grey tez super.

Wnetrze oprocz czerwonego jak najbardziej :ok:

Wypas po calosci, ale zeby doplacac 5k za elektryke to masakra. W UK przy m paku dostajemy elektryke w standardzie+mala navi.

Heble w cenie czy doplata?

Teraz zeby nie bylo, ze krytykuje samochod wlascicielki, tylko wykonanie bmw.

Niestety, ale materialy i wykonanie jest slabsze niz w e92. Siedzialem w f32 w ma paku na wypasie i w f13. Druga bardziej mi sie spodobala, ale f32 kiedys bedzie jak mi sie linia e92 juz znudzi, czyli za 6-8 lat.


Zapewne duzo osob mnie zjedzie i napisze, co ja porownuje, bo mam juz stare (dzis tak juz jest, ze 5-6 lat to staroc wedlug niektorych osob), jednak to jest moja opinia


Co do serwisu to tak jak Hekelbery napisal-wymiana czesniej niz producent zaleca, bo turbo musi miec czysty olej, inaczej beda problemy. Tak samo filtry. Poprzedni wlasciciel mial serwis gratis i przez 4 lata nic prawie nie zrobili, a ja pozniej mialem pol samochpdu do wymiany!
Teraz wyszlo, ze przez uwalony abs, ktory powinni wymienic byly zjechane tarcze przy prezlocie 74tys km! Mi tez bierze juz ostro, ale w koncu doszedlem, ze to problem z dsc pompa i bede regenerowal. Wymiana zapewne kosztowalaby z 2.5k funtow, wiec zostawili wlascicielowi, aby tak jezdzil.

Ja juz nie wierze warsztatom i robie sam albo u tunerow, bo oni wiedza co robia, a mechanik to traktuje bmw jak kazdy zwykly samochod i najlepiej olej z beczki, hamulce mintex, paliwo siki Weroniki itd.


Ostatnio edytowano 16 stycznia 2017, 19:23 przez Punisher, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ebarylska --> F32 430xi M Performance
PostNapisane: 16 stycznia 2017, 19:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 5065
Lokalizacja: Krotoszyn
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116330
ebarylska napisał(a):
Dziękuję za takie miłe powitanie. Nie spodziewałam się takiego przyjęcia.
ale ;) przecież chyba większość pamięta ELEnę prezentowaną też tutaj na forum?

Gratulacje dobrego zakupu, i też możliwości skonfigurowania swojego auta, ;) także przeprowadzone modyfikacje są na plus; mnie jedynie oklejanie dachu nie wiem dlaczego, ale średnio się kojarzy:)
Nowe felgi też już czekają, więc trudno się do czegoś "przyczepić", a i jest duża szansa, że auto nadal będzie się wyróżnić - w nawiązaniu do jednego ze zdjęć:)

Pozdrawiam !

_________________
Zobacz i oceń moje E46 320d Stahlgrau | Cicha wytrzymałość. Zapraszam również na kanał YT!
Obrazek
~ Moda przemija, styl pozostaje. ~


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ebarylska --> F32 430xi M Performance
PostNapisane: 16 stycznia 2017, 21:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 7448
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
Świetne auto, wnętrze powala, dobrze że felgi letnie zmieniłaś bo te z salonu to jakieś nieporozumienie.

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ebarylska --> F32 430xi M Performance
PostNapisane: 17 stycznia 2017, 02:05 
Offline
Fan F1
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 2079
Lokalizacja: FZG
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M43TUB19
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157698
Po pierwsze gratuluję samochodu, a po drugie gustu co do jego konfiguracji. Być może te zmiany w dalszym etapie użytkowania za bardzo mnie nie jarają, ale tuż po wyjeździe z salonu samochód wyglądał optymalnie. Miło popatrzeć, że dbasz i wkładasz w to auto dużo serca, a nie traktujesz go jak typowy dupowóz ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ebarylska --> F32 430xi M Performance
PostNapisane: 17 stycznia 2017, 08:13 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 515
Lokalizacja: Podbeskidzie
Moje BMW: X3 LCI M Performance
Bardzo fajnie, że rzeczywiście znalazłaś kompromis między użytecznością auta na co dzień, a zmianami. xdrive w naszym klimacie na plus.
Do białego idealnie pasują dodatki performance, auto jest coraz ładniejsze, a alpin pasuje do coupe, jak mało który kolor.
Jak już wspomniano, miło widzieć płeć piękną, która ma taką pasję :ok:
Trochę obniżyć, dołożyć dokładkę z przodu jak piszesz, bo tego jej brakuje.
W środku moim zdaniem, koniecznie nakładki na pedały performance.
Reasumują : gratulacje z posiadanego samochodu i Twojego podejścia do niego.

_________________
Benzyna zamiast krwi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ebarylska --> F32 430xi M Performance
PostNapisane: 17 stycznia 2017, 11:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 350
Moje BMW: G20
Kod silnika: B48
Rafał napisał(a):
Ładna ale jakbym zamawiał pod siebie to wybrałbym biel mineralną a nie alpejską która jest słaba.


Biel mineralna nie występuje przy m-pakiecie, ewentualnie individual czyli spora dopłata i ok 6 miesięcy oczekiwania na auto :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ebarylska --> F32 430xi M Performance
PostNapisane: 17 stycznia 2017, 12:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2081
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: X6
piękne auto :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ebarylska --> F32 430xi M Performance
PostNapisane: 17 stycznia 2017, 12:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 173
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F32 430xi
Kod silnika: B48
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=160972
https://www.instagram.com/f32_whitelady/
Punisher napisał(a):
Naprawde super wyglada, tylko xdrive troche psuje wyglad, ale kazdy kupuje pod siebie. Sprezyny wpadna to bedzie lepiej, ale chyba do xdrive nie moga byc nizsze niz 10-15mm w dol, bo problem z polosiami moze byc? Tak bylo w e9x, ale jak jest tu?

Kolor jak kto woli, ja sie zakochalem w space grey i szkoda, ze w f32 tego nie ma, ale mineral grey tez super.

Wnetrze oprocz czerwonego jak najbardziej :ok:

Wypas po calosci, ale zeby doplacac 5k za elektryke to masakra. W UK przy m paku dostajemy elektryke w standardzie+mala navi.

Heble w cenie czy doplata?

Teraz zeby nie bylo, ze krytykuje samochod wlascicielki, tylko wykonanie bmw.

Niestety, ale materialy i wykonanie jest slabsze niz w e92. Siedzialem w f32 w ma paku na wypasie i w f13. Druga bardziej mi sie spodobala, ale f32 kiedys bedzie jak mi sie linia e92 juz znudzi, czyli za 6-8 lat.

Zapewne duzo osob mnie zjedzie i napisze, co ja porownuje, bo mam juz stare (dzis tak juz jest, ze 5-6 lat to staroc wedlug niektorych osob), jednak to jest moja opinia


ProKit można założyć przy xDrive bez zmiany amortyzatorów. Sprawdzone z relacji z kilku osób, które jeżdżą z takim setupem już od jakiegoś czasu ;)
Ogólnie bardzo podoba mi się mineral grey, ale w 4er jakoś nie bardzo mi leży. W 4er najbardziej podoba mi się biały, estoril i tanzanite blue (individual).

W PL dopłata za navi professional była ok. 10k, a za heble 3k dopłaty. Nie ma ich przy Mpakiecie w zestawie.
Co do jakości to zdania są różne. Ja z praktyki uważam, że auto jest lepiej wyciszone niż e90, spasowanie materiałów też jest lepsze. Zdarzył się u mnie problem z boczkiem jedynie, pisałam o tym wcześniej. Nie wiem jak zachowywała się skóra w e9x, ta moja bardzo szybko się brudzi.


Artur.92 napisał(a):
ale ;) przecież chyba większość pamięta ELEnę prezentowaną też tutaj na forum?

Gratulacje dobrego zakupu, i też możliwości skonfigurowania swojego auta, ;) także przeprowadzone modyfikacje są na plus; mnie jedynie oklejanie dachu nie wiem dlaczego, ale średnio się kojarzy:)
Nowe felgi też już czekają, więc trudno się do czegoś "przyczepić", a i jest duża szansa, że auto nadal będzie się wyróżnić - w nawiązaniu do jednego ze zdjęć:)


Nie spodziewałam się, że pamiętacie ELEnę, bo zbyt dużo się tutaj nie udzielałam :hyhy: Dzięki za miłe słowa. Co do dachu to sama miałam obawy, czy nie zwieśniaczę auta, ale na żywo prezentuje się dużo lepiej z czarnym dachem. Współgra z czarnymi dodatkami i przyciemnionymi szybami :)

podol napisał(a):
Świetne auto, wnętrze powala, dobrze że felgi letnie zmieniłaś bo te z salonu to jakieś nieporozumienie.


Mnie się podobały poprzednie felgi, bo były dwukolorowe. Pewnie przy obniżonym aucie prezentowałyby się lepiej. Aczkolwiek te nowe podobają mi się bardziej, dlatego je kupiłam :P

ThePatrickyo napisał(a):
Po pierwsze gratuluję samochodu, a po drugie gustu co do jego konfiguracji. Być może te zmiany w dalszym etapie użytkowania za bardzo mnie nie jarają, ale tuż po wyjeździe z salonu samochód wyglądał optymalnie. Miło popatrzeć, że dbasz i wkładasz w to auto dużo serca, a nie traktujesz go jak typowy dupowóz ;)


Dziękuję bardzo. Fakt, że dla mnie auto to coś więcej i wkładam w to dużo serducha ;)

Bart 328 napisał(a):
Bardzo fajnie, że rzeczywiście znalazłaś kompromis między użytecznością auta na co dzień, a zmianami. xdrive w naszym klimacie na plus.Trochę obniżyć, dołożyć dokładkę z przodu jak piszesz, bo tego jej brakuje.
W środku moim zdaniem, koniecznie nakładki na pedały performance.


Dzięki! Nakładki na pedały performance już są, widać na niektórych zdjęciach :)

Obrazek

Randall86 napisał(a):
Biel mineralna nie występuje przy m-pakiecie, ewentualnie individual czyli spora dopłata i ok 6 miesięcy oczekiwania na auto :


Prawda, a poza tym i tak bardziej podoba mi się biel alpejska przy Mpakiecie i pod kątem dodatków Perfo.

Sebuś napisał(a):
piękne auto :super:


Dzięki! :ok:

_________________
Obrazek
https://www.instagram.com/f32_whitelady/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ebarylska --> F32 430xi M Performance
PostNapisane: 17 stycznia 2017, 13:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Zakochać sie można :D Piękna Fka w świetnej konfiguracji, dodatki carbonowe świetna sprawa, zmieniają całkiem wygląd auta na bardziej sportowy, fajnie że dbasz i wiesz co dobre dla tej "betki" Pachnie jeszcze swieżościa :) Troszke bym poleciał w dól jakis -20/-30 , Powodzenia i bezawaryjności ;)

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 419 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL