BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 13 grudnia 2018, 10:57


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 141 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 19 marca 2017, 20:46 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 584
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Witam,
Jakiś czas temu kupiłem E91 LCI 245ps 330d w xdrivie i automacie –poniżej trochę detali „po vinie”

Dane
Type code: UW91
Model: 330XD OL (EUR)
E-F-R series: E91 LCI (LifeCycleImpulse)
Series: 3
Type: TOUR
Steering: LL
Doors: 5
Engine: N57
Displacement: 3.00
Power: 180 (245 hp)
Drive: ALLR
Transmission: AUT
Paint code: A52 - SPACEGRAU METALLIC
Upholstery code: LCAD - LEDER DAKOTA/GRA
Prod.date: 2011-12

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES
S1CB ACEA / CO2 scope
S1CD Brake Energy Regeneration
S2PA Lockable wheel bolt
S2SZ BMW LA wheel multi-spoke 284
S3AA DACHRELING SCHWARZ
S3AC Trailer coupling
S4CG Interior trim strips "satin-silber" matt
S6AA BMW TeleServices
S6AB Control, Teleservices
S6FL USB/audio interface
S6VC STEUERUNG COMBOX
P7KB NAVIGATIONPAKET PROFESSIONAL
S7XA M leather st.wheel+shiftpaddle+multif.
S8S3 Automatic locking during starting
S8SC Telematics access request,country-spec.
S8SP Control unit COP
S8TN TAGFAHRLICHT UEBER LICHTMENUE EINST
S203 4-wheel drive
S205 Automatic transmission
S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC
S230 Extra package, EU-speciifc
S249 Multifunction f steering wheel
S258 Tyres with runflat properties
S321 Exterior parts in vehicle colour
S346 Chrome Line exterieur
S428 Warning triangle and first aid kit
S431 Interior rear-view mirror with auto dip
S441 Smoker package
S464 Ski bag
S502 Headlight cleaning system
S507 Park Distance Control (PDC), rear
S520 Fog lights
S521 Rain sensor
S522 Xenon Light
S534 Automatic air conditioning
S544 Cruise control with brake function
S548 Kilometre speedo
S609 Navigation system, Professional
S612 BMW Assist
S614 Internet
S615 Extended BMW Online Information
S616 BMW Online
S620 Voice control
S633 Preparation, mobile phone, Business

Do tego jest dołożona jakaś sportowa czy też mpakietowa??? kierownica, fotele sportowe? (z pamięcią ustawień ale bez grzania więc to chyba nie komforty?) i łopatki przy kiero do zmiany biegów. W najbliższym czasie dojdzie asystent świateł drogowych.
Wygląd zewnętrzny
Obrazek
Środek
Obrazek
Obrazek

Na chwilę obecną: brak końcowego tłumika (wydech oryginalny musiał wylecieć)
Obrazek

Tuning
Teraz przechodzę do najważniejszej części, czyli rozmnażania koników
Wstęp
W tym aucie jest silni N57 245ps – jest to konstrukcja będąca w zasadzie 6 cylindrową odmianą silnika N47 ze wszystkimi tego zaletami i wadami. To jest zdecydowanie inny silnik niż M57. Komputer silnika to już EDC17.

Mody
Auto dostało
Intercooler
Obrazek
Obrazek

Czyszczenie kolektora + klapki out
Obrazek
Obrazek
(czyszczenie kolektora i wywalenie klapek to jedyna rzecz poza czipem, którą robiłem - robota niewdzięczna)

Customowy wydech + DPF out
Środkowy tłumik jest od 535D 286ps, niestety tylny nie dał się wcisnąć od piątki nawet po przycięciu :/ a innego jeszcze się nie dorobiłem

Hybrydka
Lukbmw przygotował turbinę
+ fitr K&N (cały dolot 100% seria poza tym filtrem)
DPF out

No i na koniec... mój czip : :hyhy: :hyhy: :hyhy: :hyhy:

Efekt końcowy
Po tych operacjach auto jeździ tak
0-100

100-260


hamownia
Uwaga: wyniki wychodziły różne w zależności od ustawionego obciążenia – to wynika z tego (w moim przypadku), że turbina jest trochę niemrawa i potrzebuje czasu i obrotów by dobrze „dobić” i zwyczajnie bez obciążenia nie rozwija skrzydeł. Przy większym obciążeniu za to wychodziły kłopoty z trakcją (następnym razem trzeba będzie jakiegoś złomu do bagażnika napchać).
Wyniki były od 392 do 404. Ten najmniejszy był przy mniejszy obciążeniu i zczytywaniu obrotów silnika "z kół" /ustawione na zasadzie łapanie z obrotów/ (bo ja w tym czasie czytałem z OBD parametry pracy silnika „online”)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Podsumowanie
Ogólnie silnik N57 w porównaniu do M57 to całkiem wdzięcznie kręci się wysoko (lepsze kolektory, „mądrzej” podzielone zawory, gtb, lepszy dolot /w stosunku do jednoturbinowców M57/, sprężyny zaworowe jak 550d itp.). W E9x dolot jest z 335D (czyli jak w 320) – to też mądrzejsze niż filtr z zakrętami umieszczony na grzałce jaką jest silnik. Kicha w tym motorze to pompa wtryskowa a „większy brat” z 313ps nie kosztuje 150pln…-)
Bogatszy o doświadczenie zebrane przy E60 530xd 235ps@400 wystartowałem ze znacznie większego pułapu… co się da jeszcze wykrzesać, życie pokaże.
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
Ponieważ ja ogarniam tylko sprawy chiptuningu więc wypada wspomnieć o:
Lukbmw: przygotował turbo
Leo / BMW Expert: przekładka turbiny, przeróbka wydechu, montaż IC

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E91 LCI 330xd / chip by Przemek4net /droga 400 / MAHA /0-260
PostNapisane: 19 marca 2017, 20:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6518
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
Były compact 330td
viewtopic.php?f=6&t=141858&start=80
Byłe E91 320d
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163136
Byłe E38 740i m54b30
viewtopic.php?f=6&t=155904
Obecny compact 330td /M3D
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158866
F56 cooper S stage 1 by ecuperfect
W robieniu zdjęć to Cię trzeba podszkolić bi auto zdecydowanie zasługuje na lepsza "sesję" natomiast modyfikacje elektro-mechaniczne pełen szacun :padam:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net /droga do 400 /MAHA/0-260
PostNapisane: 19 marca 2017, 21:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Taka moc przy tak niewielkich modach ? No nie powiem...robi wrazenie :szok: I na dodatek ciężki xd e91 tak jedzie..

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net /droga do 400 /MAHA/0-260
PostNapisane: 19 marca 2017, 21:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1000
Z zewnątrz zwykła szara myszka, a tak naprawdę cicha woda =)
Mody 1-sza klasa, masz głowę do tego, zazdroszczę :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 19 marca 2017, 21:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 215
Lokalizacja: Lubin
Moje BMW: e92
Kod silnika: 335d
powiedz ten intercooler to chińska replika wagnera?? jak tak to mam to samo u siebie i ciekawi mnie czy robiłeś pomiary na seryjny i na tym czy dużo obniża temperaturę w dolocie powodzenia w dalszych modach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 19 marca 2017, 22:11 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 91
Gratuluję udanego zakupu :hurra: . Miałem okazję przejechać się tym autem po samym programie.
Przyspieszenie z miejsca już robiło ogromne wrażenie. Teraz to na pewno jest "bzyk bzyk".
Autko jedzie i wykres piękny masz. Byle do 450......... :ok:
P.S.Zapomniałeś dodać coś o sportowym zawieszeniu :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 19 marca 2017, 22:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6518
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
Były compact 330td
viewtopic.php?f=6&t=141858&start=80
Byłe E91 320d
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163136
Byłe E38 740i m54b30
viewtopic.php?f=6&t=155904
Obecny compact 330td /M3D
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158866
F56 cooper S stage 1 by ecuperfect
lukbmw, i konie prawdziwe a nie jakieś podrabiańce , naciągańce :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 19 marca 2017, 22:46 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 91
///david, Masz rację, film nakręcony z pełnym wyposażeniem w samochodzie, bez wyrzucania "zbędnego" balastu (fotele, itp.) :rotfl: .
Hamownia miała pokazać moment, w którym na razie jest.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 19 marca 2017, 23:18 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 584
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Haj,
Dziękuję za miłe słowa!
Tak, zapomniałem: mam jakieś chyba obniżone zawieszenie
w 3ce jest mało miejsca na IC.. dodatkowo w zwykłym zderzaku ta szczelina, którą powietrze może wlatywać jest wąska (zdaje się, że w jakiś sportowych czy mpakietowych??? zderzakach jest większa więc dlatego wolałem dedykowany IC niż cos "uniwersalnego" (to nie 5tka gdzie pod zderzakiem w chowanego można się bawić). W fmic.pl były tylko "klocki" (bez tej "dokładki" od góry) za chyba tysiaka z fvat, oryginalne wagnery to chyba ze 4 klocki z dostawą??? i tak jakoś wyszła chińszczyzna
Z kosztami wysyłki i opłatami to żadna rewelka cenowa bo to ponad tysiak chyba był ale za to Leo twierdzi, ze wszedł prawie plug and play
Czy "działa"? nie miałem stanu seria i big IC wiec pozostaje wiara
Aha... wadą i zaletą jego jest to, ze jest pod seryjne węże a te maja średnice wewn chyba 55mm (i takie jest tez wejście na klapę gaszącą) - jeżeli ktoś nastawia się na szersze węże to raczej dojdzie mu przeróbka tego IC (wiec nie wiem czy warto)
Te moje „mody” można przy odrobinie szczęścia zrobić w budżecie (nie liczę tego co mechanik weźmie czy tuner)
- turbo: upgrade ze 2 kola pewne
- IC tysiak - tysiak z hakiem (taniej wyjdzie fmic uniwersalny)
- wydech tysiak (liczę low costowo jako używka 535D 286ps środkowy z rura w stronę DPF + jakiś końcowy z aledrogo i kilka kolanek i złącze elastyczne 3")

Mechanik skasuje za
- montaż IC
- montaż T
- wycięcie DPF + wywalenie wyjścia z kato-dpf i zastąpienie tego 3.5-3calowa wersja
Obrazek
Obrazek
- przeróbka rur od 535D by wlazło to do 3ki
- rury od środkowego do tylu auta + jakiś końcowy
- wyczyszczenie kolektora (kanał od strony podszybia u mnie był mocno zawalony – reszta ok/dostateczna)

To czego nie warto robić (sprawdzone empirycznie :( ):
- wciskanie końcowego wydechu od 535D
Obrazek
Obrazek
(jak widać byłoby jak Frankenstein :szok: )

To co nie wiem czy warto robic:
- wywalanie klapek (one nie wpadną - to kompletnie inna konstrukcja niż M57, usunąłem bo chyba? trochę hamują wloty)

Potencjalne inne rozwiązanie na wydech:
- kupić od 335D 286ps (podwójny) i trochę przerobić (usunąć zwężenie/połączyć z "naszym" wyjściem z kata): w tym wariancie do wymiany "wanienka" w bagażniku /na płytką/ + zmieniamy zderzak czy dokładkę/jak jest osobna/ na taka z 2ma rurami...Ja wole szare myszki wiec poszedłem w to co opisałem


Z czipowaniem jest trochę zabawy bo to jest EDC17 i tego "mppsem z allegro za 120pln" się „nie zrobi”
Obrazek

W tym zestawie auto prosi się o mocniejszą pompę wtryskową bo ta jest słaba.

Na zupełnej serii + czip auto jeździło tak
Od 0 d 100+

100-200

Zero modów mechanicznym… z DPF więc do Szwajcarii można byłoby jechać na zlot Greenpeace :rotfl:
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
Jak się da, chciałbym pod bagażnikiem podwiesić dojazdówkę ale po montażu końcowego tłumika się okaże… mam elektryczny hak i to trochę miejsca zajmuje i może „położyć” pomysł

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 19 marca 2017, 23:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 8253
Fajne,niepozorne e91 lci.
Widzę,że środek kolorystycznie tak samo jak u mnie,tylko kiera i fotele sport,a u mnie zwykłe :/
Ale z czasem jak dobrze pójdzie to postaram się,żeby i u mnie środek wyglądał tak samo.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 19 marca 2017, 23:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 6501
Lokalizacja: Lodz/Chicago
Moje BMW: F10 535
Kod silnika: N55
Garaż: F10 535i
viewtopic.php?f=6&t=164895&start=0
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296

Byle:
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
E60 535xi
viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 viewtopic.php?f=6&t=40314
Bardzo przyzwoicie sie odpycha :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 20 marca 2017, 00:01 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 4833
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: E90 320d
Kod silnika: M47
Garaż: E90 320d: viewtopic.php?f=6&t=159224

Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
Bardzo fajna, taka niepozorna :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 20 marca 2017, 10:20 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 89
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 330D 350+
Kod silnika: M57N EU3
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=158743
Rewelacja, teraz będę miał dylemat czy następne ma być e91 335d czy e91 330d LCI :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 20 marca 2017, 13:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 216
Lokalizacja: Przemyśl
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20
przemek4net napisał(a):
fotele sportowe? (z pamięcią ustawień ale bez grzania więc to chyba nie komforty?)


Poniżej serii 5 nie występowały komforty :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 20 marca 2017, 13:27 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 584
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
haj
Randall86 napisał(a):
Poniżej serii 5 nie występowały komforty :)

w sumie grzanie tylka mozna dorobic jak sie pragnie... ale w desce nie mam uchwytow na kubek :szok: - to juz bolesne troche jak sie dalej gdzies jezdzi

Vito_ napisał(a):
Rewelacja, teraz będę miał dylemat czy następne ma być e91 335d czy e91 330d LCI :)

jezeli interesuje Ciebie "tyłonapęd", nie ma sie nad czym zastanawiać: 335D
jeżeli 4x4 to z przyczyn formalnych E9x 335D odpada ... moze workaround z x3 286ps :)

335D 286ps jest na EDC16 - soft ladowac mozesz mppsem z allegro za 120zyla, masz 2 turbiny, ktore w serii oferuja wiecej niz budzetowe hybrydy na bazie gtb ... nie warto pchac sie tez w EDC17 i miec pozniej pod gorke przy czipowaniu
Wszystkie graty do M57 tansze niz do N57..
Rozrzad masz w M57 od przodu

Ja juz mam swoje lata, refleks nie ten :zalamany: - w 4łapie czuje sie pewniej :D
Gdyby byl E91 335xd bym sie nie zastanawial
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Ostatnio edytowano 20 marca 2017, 13:36 przez przemek4net, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 20 marca 2017, 13:29 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 35372
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=153718
fajna i mocna 3er - gratuluję
przemek4net napisał(a):
Ja juz mam swoje lata, refleks nie ten :zalamany: - w 4łapie czuje sie pewniej :D

:rotfl:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 20 marca 2017, 13:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 18
Posty: 2569
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 viewtopic.php?f=6&t=144075
jeździ świetnie :ok:
ale ten wydech to jakaś pomyłka może nie mechaniczna ale stylistyczna... :szok:

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
viewtopic.php?f=6&t=144075&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 20 marca 2017, 22:07 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Moje BMW: 320d
Kod silnika: N47D20
przemek4net napisał(a):
Do tego jest dołożona jakaś sportowa czy też mpakietowa??? kierownica, fotele sportowe? (z pamięcią ustawień ale bez grzania więc to chyba nie komforty?)


Fajny wyścigowy xdrive :). W trójkach nie było foteli komfortów, a pełna elektryka, podgrzewanie, podparcie lędźwiowe to opcje w zwykłych fotelach i sportowych. Twoja kierownica jest mpakietowa, sportowa była taka

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 20 marca 2017, 22:26 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 888
Lokalizacja: KŁODZKO
Moje BMW: e60 535D
Kod silnika: M57X
Auto mojego kolegi, fotele są zmienione( były zwykłe skórzane XC coupe kolor ten sam), sprężyny i amoryteż zmienione((jakiś bilstein)... Ogólnie auto fajne , nie katowane, nie miało dużego dzwonka... Sam się do niego przymierzałem, ale padło na e 60 (zachciało mi się większego komfortu)..... Powodzenia w modzeniu

_________________
Oceń mój wóz: viewtopic.php?f=6&t=105174


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 21 marca 2017, 14:44 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 584
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Hi,
wczoraj byla okazja to przetestowalem kombinę z takim autkiem kolegi
Obrazek
zarowno ze startu jak i z rolki niespodzianek nie bylo :D - ale jezeli chodzi o wyglad to kombina przy prosiawce to tak skromniutko wyglada :wstyd:
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 141 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL