BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 20:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 141 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 21 marca 2017, 18:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Moje BMW: 535d xdrive
Kod silnika: M57N2
Prosiak chyba w Łodzi byl ? ;p

Graty kolejnego mocnego dieselka ;) juz teraz zapisuje sie na jazde probna ! :super: na miejscu pasazera ofkors ;D

_________________
E60 535xd + 8hp70x

Individual project by mnichu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 21 marca 2017, 18:48 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Bardzo fajne auto. Silnik milo wspominam.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 21 marca 2017, 20:00 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 619
Lokalizacja: Przemyśl/Wrocław
Moje BMW: e61
Kod silnika: M57N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168198
Jaki ma sens porównywanie auta o prawie pół tony ciezszego od twojego?do tego jakie opory powietrza stawia twoje auto a jakie porsche? Szacun za to jak to auto jedzie,ale to wcale nie znaczy ze porsche nie ma tych 440 KM.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 21 marca 2017, 21:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
rashkiet13, przecież Przemek nie napisał ,że nie ma 440 tylko pokazał co masa robi z mocą ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 21 marca 2017, 21:24 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 619
Lokalizacja: Przemyśl/Wrocław
Moje BMW: e61
Kod silnika: M57N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168198
///david napisał(a):
rashkiet13, przecież Przemek nie napisał ,że nie ma 440 tylko pokazał co masa robi z mocą ;)


sorry tak jest, ktoś tam skomentował chyba że wykres z Łodzi i dlatego mój komentarz. Nie wnikając co gdzie jak i u kogo modzone, chciał bym zobaczyć minę kierowcy porszawy jak mija go " zwykłe" rodzinne e91 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 21 marca 2017, 22:19 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
wykres prosiawki nie jest z Lodzi! to auto mojego kolegi z okolic Wro i prosze nie drazcie gdzie czipowane, hamowane i czyje
Jast ladne, wybajerowane (przy "kombince" wyglada tłusto) ale pol tony za ciezkie :dobani:
... niemniej do stowki z 8 biegowym automatem mojego E60 235@400 w manualu wciagneloby (ten automat jest w nim czaderski)
Zupelnie w serii (ok. 380ps) do 100wki ma wg papierow 5.5s wiec nie jest zawalidroga...
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 1 kwietnia 2017, 00:04 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
update

Witam,
rozpoczynam niesmialo prace nad stage2 (a w zasadzie 3 bo stage1 to byl czip na seryjnych gratach) :hurra:
Wzialem sie za dolot i tak powstala Gruba Berta II

Wtym aucie dolot (obudowa f powietrza) jest jak w 335D 286ps (i chyba 320d)
Jest zdecydowanie lepiej niz w M57 330d/350s ale do pelni szczescia brakuje troche :|

Wg mnie potencjalne waskie gardla to:
1) dolot powietrza do obudowy filtra powietrza
tutaj powielilem rozwiazanie jednego usera i dorzucilem dodatkowa rura wlot
Obrazek

2) Zwezenie przy turbinie na rurze filtr->turbo
Tak wyglada cala rura (oryginalna)
Obrazek
Obrazek
Jak widac ma przewezenie przy turbo bo??? :szok: ...bo producent sam sobie utrudnil sprawe montujac weze wody blisko T :mur: :mur: :mur:
Obrazek
jako, ze rura ori jest plastikowa to aby dalo sie ja wlozyc musiala zostac "przyplaszczona"

Ja uzylem kolanka silikonowego 80mm po wewn - jest zdecydowanie luzniej :ok:
Obrazek
(przy wkladaniu mozna je przygiac wiec wykorzystuje w pelni przestrzen

W sumie tutaj mozna bylo dalej polaczyc to z seryjna rura ale ja poszedlem "na calosc" i zmontowalem cos na ksztalt
Obrazek

Przyjda zamowione dodatkowe laczniki to sprawe dokoncze (na razie niezawodna srebrna tasma wienczy dzielo) i bede musial dorobic cos na odme (mam kawalek w dolocie pociagniety rura alu wiec pozostaje znalezc kogos kto spawa alu...)

Ile to da... zycie pokaze ale to wszystko zweryfikuje dopiero po zmianie pompy wtryskowej na mocniejsza
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
Gruba Berta I w M57 wyglada tak
Obrazek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 1 kwietnia 2017, 10:39 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
Wygląda ciekawie,przepływy będą większe.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 2 kwietnia 2017, 13:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 174
Lokalizacja: SPS
Moje BMW: f36 435d
Kod silnika: n57z
przemek4net napisał(a):
1) dolot powietrza do obudowy filtra powietrza
tutaj powielilem rozwiazanie jednego usera i dorzucilem dodatkowa rura wlot


:ok:

Miałem przyjemność jechać na fotelu pasarzera, wgniata bardzo przyjemnie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 2 kwietnia 2017, 14:44 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Ja tam czekam na inne modo-cipsy :D Daj znać jak już pogrzebiesz ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 6 kwietnia 2017, 23:56 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Witam,
zdecydowalem sie zmodzic troche tiptronica :hyhy:
Operacje zmiany softu przeprowadzilem w oparciu o xHP flashtool + mod wykonany w TunerPro
Podnioslem troche "na pale" punkt zmiany biegow w gore + staralem sie skrocic czas zmiany biegow
Takze ze wzgledu na ekonomie dopuscilem jazde na niskich obrotach *)
Dodatkowo wlaczylem wyswietlanie nr biegu kolo "D".
Mozna kupic gotowe mody ale one wszystkie w trybie M maja wylaczone auto-zmiany biegow+ chcialem *) wiec wyszlo, ze samemu tego "czipa" wolalem przygotowac

Tutaj ciapowata jazda (jak widac mozna z obrotami isc w dol do 1200 i nie wbija wyzszego biegu) i bucior

(wiadac wyswietlanie aktualnego biegu)

Tutaj ze startu z miejsca (trzesie-) ) - widac, ze idzie w 5 kola


tutaj jakas jazda autostradowa do zamkniecia budzika (po niemieckiej autostradzie ;) )


Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
technologia opanowana :hurra: , teraz powyliczam sobie to wszystko bardziej rozwaznie i zobaczymy co wyjdzie :D

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 7 kwietnia 2017, 08:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 202
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54t
Proponuje wyleczyć parkinsona i dopiero zacząć nagrywać, bo nawet nie widać czy to DS czy D5 :suchy:
W sumie się zastanawiałem ostatnio czy xHP flashtool to w ogóle działa i czy oprócz np. wyświetlania biegu na D można coś tam ciekawego zdziałać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 7 kwietnia 2017, 08:17 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
nerfy napisał(a):
W sumie się zastanawiałem ostatnio czy xHP flashtool to w ogóle działa i czy oprócz np. wyświetlania biegu na D można coś tam ciekawego zdziałać.

to jest narzedzie do wgrywania a nie zmiany parametrow. Wgrac mozesz to co samemu zrobisz albo to co kupisz - tak jak MPPS z aledrogo :D
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 7 kwietnia 2017, 08:25 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 89
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 330D 350+
Kod silnika: M57N EU3
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158743
Dobrze podaje, fajnie że w n57 jest moc wysoko a nie spada tak dramatycznie jak w m57n


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 7 kwietnia 2017, 08:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 202
Moje BMW: e92
Kod silnika: n54t
Tak tak, na myśli miałem te tuningi które tam można kupić. W 335i LCI to faktycznie idzie coś tam zdziałać, ale ciekaw byłem starszych np. 6hp26 w kopciuchu, bo cisnienie to można podnieść, ale jak to się odbija na skrzyni.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 7 kwietnia 2017, 10:57 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
nie wiem, nie kupowalem

Soft w skrzyniach jest z grubsza uniwersalny niezaleznie czy to i czy d (to jest raczej trend w kierunku "uniwerslany customizowalny program" niz "program pod 335i") wiec mozna sobie podgladnac co jest ustawione dla np "alpiny" (przynajmniej tak jest wg rozpiski map, ktora chodzi po sieci)
Obrazek

Czesc map ma podefiniowane skale do 700nm
Obrazek
(niezaleznie do ile graty sie nadaja :D )

Czy warto?
Wielu bez mrugniecia okiem pakuja kase w ladne felgi i koncowki tlumikow by pozniej je zmieniac na jeszcze ladniejsze - i ja sie nie pytam po co.. kazdy ma swoja pasje :D

Uwazam, ze 500+ zyla za jedynie mozliwosc wgrywania na jedno auto (licencja zwiazana z vin auta) to przegiecie ale trudno... pewnie jakby sie pobawic glebiej i wsad przerobic na intelhexa zgodnego z tymi oda do winkfp, poprzeliczac moze checksumy itp... moze daloby sie to zrobic "gratis" - nie bede dla 500 zyla ryzykowal uwalenia kompa/TCU

numerek skrzyni nie oznacza zawsze starsze/nowsze nawiasem mowiac...Z26 z przed LCI po LCI sa inne jako czesc i pracuja z innymi konwerterami niz przed LCI
Na forach latwo namierzysz powielana informacje, ktora podal ktos na germanskim forum
http://www.motor-talk.de/forum/welches- ... 47926.html
Germaniec napisał(a):
- GA6HP19Z (ausgelegt für ein maximales Drehmoment von 400 Nm)
- GA6HP19Z TU (ausgelegt für ein maximales Drehmoment von 400 Nm) (= 6hp21)
- GA6HP26Z (ausgelegt für ein maximales Drehmoment von 600 Nm)
- GA6HP26Z TU (ausgelegt für ein maximales Drehmoment von 650 Nm) (=6hp28)
- GA6HP32Z (ausgelegt für ein maximales Drehmoment von 750 Nm)
(Technische Überarbeitung, z. B. von Getrieben, werden mit "TU" gekennzeichnet.)
(19TU = 21)

Z tymi numerkami moze jest jak z oznaczeniem bmw... czy 325D to silnik 2.5L a 550 do 5.5L?
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
nie wiem czy warto czy nie, ja mam zmodzone auto z moca max przy 4600 wiec glupio gdy na D bieg idzie kolejny przy full bucie przy 4500, prawda?

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 8 kwietnia 2017, 00:41 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 176
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: e91
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158975
Jest ogień, kurde chcialbym tyle mocy u siebie, ale pewnie w przed lifcie układ pizgnie szybko :/ swoja droga 3 doors down w glosnikach, szanuje :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 8 kwietnia 2017, 07:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Wychodzi 10s po liczniku 100-200 w touringu i x drive to kosmos jaką moc szacujesz?
Takie czasy robią 335d e92 380KM+ więc jak widać te konie są różne ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 8 kwietnia 2017, 08:10 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Cytuj:
Jest ogień, kurde chcialbym tyle mocy u siebie, ale pewnie w przed lifcie układ pizgnie szybko

i tak i nie
masz silnik M57 i on nie bedzie sie tak krecil co oznacza, ze taka moc (osiagalna dla niego) bedzie mial przy nizszych obrotach wiec i wyzszym momencie
Mysle... zeby sie to nie rozwalilo trzeba by pilnowac moment w ryzach i dac ogien naprawde tylko w okolicach 3600-3700 w gore
W e60 nie pilnuje momentu i zmieniam sprzegla :rozpacz:

Cytuj:
Wychodzi 10s po liczniku 100-200 w touringu i x drive to kosmos jaką moc szacujesz?

hamownia mowila roznie zaleznie od ustawionego obciazenie (od 392 do 404) wiec odpowiedzia jest pytanie "na jaki biegu".... na 3ce na jakims dynomencie wyszloby pewnie marnie a na 5ce-6ce wyplulby ponownie okolice 400. Na seryjnym sofcie w tipie moc max na D nigdy by nie zostala osiagnieta bo na D skrzynia wbija kolejny bieg przed dojsciem do tym obrotow - dlatego sie "czipowanie tiptronica" zainteresowalem
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 23 kwietnia 2017, 10:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1174
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: E92 335i,m3f80 18r
Kod silnika: N54b30&s55b30
Garaż: N54garage
Zapina konkretnie szkoda ze mojej skrzyni nie obsługuje xhp :/

_________________
335i n54 single turbo
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=161088&start=280
N54garage


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 141 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL