BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 15:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 141 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 28 października 2017, 21:38 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
gdyby to byl 8hp - bez dyskusji automat
6hp... hmmm - zalezy
Plusy manuala
- masz kontrole wieksza (manetki do zmiany boegow nie czynia automatu manualem)
- mniej pali w miescie

plusy automatu
- sam zmienia biegi
- chyba przy starcie z miejsca moze dzialac na plus do 100wki ale tego nie wiem

Minus manuala
- czy chcesz czy nie trzeba biegi zmieniac i bawic sie ze sprzeglem
- sprzeglo po przerobce na wieksze moce chodzi ciezko

minus automatu
- zuzycie paliwa w miescie wieksza
- jak sie zrabie boli bardziej
- 850nm raczej na tym zrobic sie nie da

To ciagle jezdzenie jak na holu z gumki od majtek (mowie o takim przyspieszczaniu delikatnym miejskim) troche mnie wq...
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
nie zaluje, ze mam automat ale tez do Czestochowy w podzience na modly sie tez nie wybieram

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 29 października 2017, 14:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Moje BMW: e91 318d
Kod silnika: n47a
Tak się zastanawiałem bo w f10 ,f01,f07 z początku produkcji też instalowali n57 245km z automatem 8hp , więc może dało by radę włożyć taką skrzynię .
Po youtube są filmiki e91 z 350d ,silnik i skrzynia 8hp przejęte z x5 .O dziwo zrobili napęd na tył tylko .
Słyszałem też ze Mcgrab z Gdańska ma e90 335d 650km i 1000 nm też założył skrzynie 8hp ale pisał że nie wytrzymywała momentu i powrócił do 6hp .
Tak samo chłopaki z TC-p....... z Łodzi robią e81 czyli 130d ze skrzynią 8hp , pytanie jak ciężko jest zakodować taką skrzynie czy np. trzeba sterownik z f10 lub jakieś innej f-ki przejąć aby to działało .
Sam bym zrobił taki projekt e90 lub e91 330xd z 8hp i hybrydą turbo itd. tak na 400 km .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 29 października 2017, 15:04 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
te silniki 245ps w serii F szly o ile wiem na innym sterowniku (moze miec to /po czesci/ zwiazek z inna skrzynia...)... ale nie rozbieralem jeszcze ecu z takiego auta wiec nie wiem... trafi sie to sie dowiem :D

(zwroc uwage na numery)
2.0D w E90, ktore robilem (143 i 177ps) byly na sterownikach EDC17CP02 i EDC17CPO6 (E90 330D jest w E90 na EDC17CP09)... a juz 2.0D w F10 520D 184ps na EDC17C50 (wewnetrznie dla mnie blizej mu do F10 313ps niz do tego z Exx). Dla celow edukacyjnych tez kiedys kupilem sterownik od F30 320D (chyba) i sterownik ma dokladnie te same numery boscha co ten z F10 520D
Mam tez dla celow edukacyjnych sterownik od F10 525D (chyba z 2014r) i jest to EDC17CP45 (w sumie rodzina jak 535D 313ps) a 2.0D biturbo w Exx szedl na EC17CP02

Zaryzykowalbym stwoerdzenie, ze nawet jezeli mechanicznie jakies graty Fka odziedziczyla po E to elektronika zostala i tak odswiezona gruntownie wiec od ozenienia tego z soba moze byc potrzebny ktos z dobrze zglebiona wiedza "okolo immobilajzerowa"

Ze wzgledow kosztowych.... raczej srednia droga
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 28 grudnia 2017, 12:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Moje BMW: e91 318d
Kod silnika: n47a
Jeżeli chodzi o skrzynie 8hp70 to czytałem że ogarnia TurboLamik ,produkuje sterowniki które sterują tą skrzynią w bmw ,nissanach itp.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 3 lutego 2018, 23:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Dolot do turbo podobnie zrobiony, ale na alu z dolotem z odmy

Kolektor ciezko wyjac i wyczyscic?
Myslalem, zeby dac komus do czyszczenia z kanalami od razu, ale nie wiem kto to w PL za nie duza kase ogarnia

Dalej mysle ile to z dpf wyjdzie albo czy podejdzie ten od x50d
Do 335d nie podchodzi, ale to m57, a tu moze da rade
Wytrzma napewno 430km ,wiec 400 by mnie zadowalalo w e92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 4 lutego 2018, 01:25 
A mnie ciekawi jak napęd X zniesie taki moment ? :/


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 4 lutego 2018, 10:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Sa grube projekty, gdzie z xdrive masz ponad 800nm, np broo performance
Robili tez a5 3.0 tdi na 440km i ponad 800nm, wiec spokojnie sie da
Ile to wytrzyma-kto wie, ale jest firma w Polsce, ktora to ogarnia i regeneruje, skrzynie tez chyba robia
Tak naprawde xdrive nawet w serii od ciaglego katowania poleci, tak jak skrzynia

Przemek co myslisz o zmianie czujnika cisnenia szyny wtryskowej od x50d?
Koles na yt mial filmik f10 530d z hybryda, metka i wlasnie takim czujnikiem zamiast seryjnego.
50d maja chyba max 2200, a 30d 1800?
Daje to cos czy nie warto?
Kiedys widzialem jak koles wrzucil przeplywke z 35d m57-pasuje pod puszke powietrza
Nie wiem czy przeplywka sie nie wysypie, bo jak mialem filtr bmc to przeplywka sie wysrala, wiec laduje tylko papier mann i przeplyw spoko

Gdy zalozylem air scoops, wywalalo mi blad zbyt duzego poboru powietrza przy wysokich obrotach i przy 200+km/h


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 4 lutego 2018, 11:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
sebal7, turbolamik nie da rady do daily - diesla zeswapować 8hp - jedynie do jakiegoś drift - druta bo nie ogaraniają szarpania które występuje bardzo mocno w polaczeniu z dieslem którego fabrycznie nie było z taka skrzynia

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 4 lutego 2018, 19:25 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
haj,
Cytuj:
Kolektor ciezko wyjac i wyczyscic?

wyjmowal mi go mechanik (Leo) to w sumie nie wiem - zaryzykuje, ze chyba nie (poziom trudnosci pewnie analogiczny z M57)
Czyszczenie? Maaasaaatra - bedzie uwalony jak swinia i ty sie wypackasz jak gornik. Generalnie wloty od strony grodzi beda ostro zawalone a klapki (zobaczysz, ze nie ma praktycznie szasy by wpadly/latwo je usunac ale to jak chcesz - zupelnie inna konstrukcja niz M57) beda utrudnialy czyszczenie

Cytuj:
Dalej mysle ile to z dpf wyjdzie albo czy podejdzie ten od x50d

DPF w 245ps ma wiekszy obwod niz F10 535D 313ps.. moze warto sprobowac go zostawic? (ja usunalem /pazernosc na konie/ ale moze sie okazac, ze calkiem duzo z nim zrobic mozna)

Cytuj:
A mnie ciekawi jak napęd X zniesie taki moment ?

skrzynie ubija momemt a nie moc.. a ze ten silnik calkiej niezle sie kreci wiec mozna miec duzo mocy gora i z nieduzym momemntem (po prostu moc nie bedzie przy 3800 ale 4500 - mowie oczywiscie w wypadku hybrydy)
Ja nie krece baczkow, unikam gwaltownego boota z "kickdownem" przy plnym wcisnieciu i sie nie psuje

Cytuj:
Przemek co myslisz o zmianie czujnika cisnenia szyny wtryskowej od x50d?

nie ma sensu uwazam.... seryjnie 245ps chodzi na cisnieniu 1800b ... dla przykladu 535D 286ps chodzi na 1600
Zakres seryjnego czujnika cisnienia w tym aucie do 2200b (w M57 to 1800) ale tez uczciwie trzeba przyznacm ze 550d chodzi o ile pamietam na 2300 (zakesu nie znam/musialbym w sofcie poszukac jego linearyzacji)
.. ale zanim zacznie byc waskim gardlem zakres pracy cz cisnienia... bedzie najpierw problem "skad ja wezme turbine, ktora mi tyko nadmucha zeby byl sens tyle wtryskiwac" (ladowanie SERYJNEGO 550d to do 2.8b /male szanse, ze taka hybryde na 2.8b "zkołujesz":D) ... ale gdyby nawet to zaraz po tym "o jej... moja pompa wtryskowa CP4.2 L70 nie trzyma cisnienia" (konieczna od 313ps - ale to L75 wiec tez nie ma co liczyc na nieskonczona wydajnosc) - o wydajnosci pompy z 550D nic nie wiem
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
kicha to programowanie tego auta - sterownik EDC17CP09 nie wiem czy cos rusza go po OBD (magpro, ktore mam robi F10 po zlaczu! ale tego stera nie ruszy :dobani: - stol, rozklejanie i bootmode)
Polecam zasugerowac osobie, ktora to bedzie robila by przylutowal kabel do boota, wystawil go poza obudowe i skleil ster (w razie potrzeby akcja bedzie juz bez rozkrecania stera)

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 4 lutego 2018, 21:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Czyli wychodzi, ze nie ma sensu kombinowac i zostawic seryjny uklad do 400km
Kontaktowalem sie z ta firma, o ktorej wspominalismy i z tym tunerem, ktorego adres dostalem, ale oni nie robili z dpf-em i hybryda nic
Proponowali usunac, aby problemow nie bylo, ale ja wole go zostawic

Pompy nie wiem czy jest ruszac, bo jak piszesz, duzo nie da, a czy kupie zdrowa, to loteria
Moj uklad paliwowy jest w dobrym stanie+maly przelot, latany po trasie

Kolektor raczej bym dawal do czyszczenia z dolotami-welnut blast
Czyszczenie kolektora przywraca moc seryjna-widzialem przyrost w 330d 245 15km i 31nm, ale to bardziej przywrocenie mocy

Nie wiem czy czytales, ale teraz juz mozna przez obd robic F serie, wiec chyba E9x chyba tez

Z momentem wlasnie ja tak chce, aby byl max 670-680nm, ale moc blizej 400, zamiast miec 360-370 i 740-750nm

Co myslisz o wtrysku metka/woda 50:50?
Lightowo ustawione powinno dac 25km i 40-45nm
Czytalem, ze od metki pierscienie leca, ale jak jest dobrze zgrane z ecu i 50:50 z woda, nie ma problemu na dluzsza metke
Podobno tez ogranicza osadzanie nalotu w kolektorze+schladza powietrze w dolocie i egt obniza, co daje duzy plus przy kolektorze, ktory moze pekac i nawet dpf


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 4 lutego 2018, 22:27 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
hi,
te 400 to jest max! pompy wtryskowej (nawet zaloz ostroznosciowo 390)

wylaczyc DPF w BMW EDC17 jest latwiej niż w BMW EDC16 wiec z punktu widzenia tunera "to nie problem".. ale z punktu widzenia wlasciciela na przegladzie... to juz problem moze byc:D *)

Cytuj:
Nie wiem czy czytales, ale teraz juz mozna przez obd robic F serie, wiec chyba E9x chyba tez

tak czytalem cos o tym.. nawet mam sprzet to robienia po zlaczu diagnostycznym Fxx . i nawet go uzywalem :D..
Obrazek

ale tego sterownika w serii Exx nim nie zrobisz po zlaczu (producent obiecuje update w tym temacie /EDC17@Exx by OBD/- ale to obietnica)
Moze konkurencyjny tool to umie - na dzien dzisiejszy moj na bank nie
O wplywie trwalosci metanolu na trwalosc nic nie wiem... ale jezeli DPF na byc przeszkoda przy przegladzie to mozna pesymistycznie zalozyc, ze "dodatkowe rurki" moga tez byc problemem (jest to modyfikacja bez homologacji)
Pozdrawiam,
Przemek
p.s.
jezeli dobrze znalazlem w sofcie do 550d to zakres pracy jego czujnika RP to 2700b

*)na chwile obecna sprawdza sie tylko zadymienie przy pelnym gazie JAK AUTO STOI - to da sie oszukac bez problemu (zmiesci sie) ale gdy zaczna cos wiecej kontrolowac - bedzie problem

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 5 lutego 2018, 18:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Powinno byc tak samo latwo, bo w koncu edc17, ale jak widac nie chca sie cofac i mysla przyszlosciowo, bo teraz wiekszosc przyjezdza F-kami,a e9x z n57 jest rzadkoscia, zwlaszcza w kraju, z ktorego wyszly te kable z programem (USA jak mniemam).

Pomysle o dpf-ie z 550d, ale to kiedys
Chcialbym zrobic na tym z 360-370, ale nikt nie chce ryzykowac i woli usunac
Mogles jako pierwszy cos takiego zlozyc i zobaczyc ile wyjdzie
Jak narazie widzialem w tc f30 zrobione na 370km i 700nm z wiekszym coolerem od 35d
Jakbym mial tyle, to byloby super, ale jakby x50d mial lepszy przeplyw, zapewne ma, bo 550d jest ostro podlane paliwem, aby turbiny napedzic i dlatego tez ma pewnie czujnik z takim zakresem cisnienia
Jedno turbo spokojnie pownno dac rade, skoro 335d m57 ma 1600
Pytalem kiedys, ale czy latwy jest montaz hpfp z biturbo?
Duzo zaplaciles za uzywke i gdzie kupowales?
Ja bede kiedys robil rozrzad, to pomysle wtedy nad wymiana. W koncu bedzie latwy dostep, tylko czy da rade do starej lapy przykrecic, czy trzeba cos kombinowac?
Kiedys pytalem, ale nie pamietam jak to bylo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 5 lutego 2018, 19:26 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
hi
ja mysle, ze cala pare wlozono glownie w Fki bo to wieksza kasa a dwa Fka chodzi na troche innych zasadach - podlaczasz kabel, ktory wyglada jak OBD ale naprawde jest to jakby kabel ethernetowy (samochod jest jakby routerem sieciowym nadajacym IP - ENET ...natomiast Exx to ciagle komunikacja "po staremu").. moze ta roznica ma na to wplyw

Co do DPFu... jest on wiekszy niz w E60 535D wiec napewno mozliwosci DPFu nie powinny byc wiekszym gardlem niz w 272/286ps

335d/535d zupelnie seryjnie chodzi na 1.8b a przy czipach ustawia sie ponad 2b wiec z ta jedna turbina gtb wcale tak rozowiotko byc nie musi

Nie chodzi o pompe z jakiegos biturbo fxx ale konkretnie o pompe z odmiany 313ps
Czy wymiana to kosmos? - nie wiem... robil mechanik :D ale silnika z budy do tego wyjmowac nie trzeba. Pamietaj by kupic pompe z rurkami jakby co bo z glowiczki (sa 2 sekcje tloczace w 3.0D) 313ps jedna rurka idzie z drugiej strony w stosunku do 300Ps i 245ps
Jeszcze jedna drobnstka: pompy przedlift Fxx i Exx 3.0D + 550d maja inna lape pompy niz F10 lci (poza 550d) - ale kumaty mechanik to ogarnie
Przemek
P.S.
ogolnie do celu pt 370ps nie musisz wymieniac wtryskow, pompy i czujnikow wiec nie ma co kombinowac

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 5 lutego 2018, 21:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Technika w koncu idzie do przodu
Niedlugo bedzie mozna robic programy przez telefon albo bluetooth :rotfl:

Mi mowic nie musisz z tym dpf-em. Najwyzej bede testerem jak pojdzie hybryda w ruch
Jak bede juz mial wszystko dograne i ogarniete, pogadam z tunerami z tej firmy, o ktorej pisalimy i bedziemy probowac

Fakt, ze bez dpf-a wykreciles 390-404, ale moment nizszy, co mnie wlasnie zadowala-nie bedzie po bebechach walic niutem
Dpf ucina moze z 15-20km, wiec tak powinno byc.
E92 jest sporo lzejsze i rwd powinny mi dac podobny czas do Twojej e91, moze deko lepiej 100-200, ale w miare bezproblemowa jazde

Silnika nie trzeba wyjmowac, ale nie chce tego ruszac teraz, tylko jak bede rozrzad zmienial, olej w skrzyni i inne pierdoly, to tak przy okazji abo dam sobie spokoj i zobacze ile da sie wykrzesac z tego.
Dla tych 20km wiecej, bo niuta i tak nie chce wiecej niz 700nm, nie ma sensu jej zmieniac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 6 lutego 2018, 12:27 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
aha... sprawdzilem
oryginalne toole jak zarowno CMD, kess czy EOBD (starsze wersje byly oferowane jako galletto), magpro i mpps nie robia na dzien dzisiejszy po kablu Exx EDC17CP09 (czyli EDC17 3.0D w E90)
Mowie o najnowszych wersjach tych urzadzen po kilka tysiecy ojro) a nie klonach starych wersji jak popularne galletto klon z 2012r

- znaczy sie prucie (trzeba zamknac oczy jak ktos sie boi - jak przy pobieraniu krwi :D )
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 6 lutego 2018, 20:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Raz to przezylem, to drugi tez dam rade
Musze tylko ogarnac pare rzeczy i zobaczymy ile z dpf mozna wycisnac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 11 kwietnia 2018, 13:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 170
Lokalizacja: Mazowieckie
Moje BMW: BMW E91 LCI 325D
Przemek czy do takiego wykresu:
Obrazek

czyli mocy rzędu 400-410KM (musi być koniecznie 4 z przodu) i 750Nm wystarczy jedynie downpipe, IC Wagner, turbo TC400 i soft?

Czy trzeba wymieniać pompę wtryskową? Jeżeli tak to jakie powinna mieć numery? Dodatkowo czy powinno się poprawiać soft w skrzyni? Tak jak Ty to robiłeś lub tak jak w tym temacie:
viewtopic.php?f=6&t=160367
- Zmiana softu w skrzyni biegów na soft z 335d by Paweł Kapsel

Z góry dzięki za pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 11 kwietnia 2018, 14:29 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Majes86 napisał(a):
Przemek czy do takiego wykresu:
czyli mocy rzędu 400-410KM (musi być 4 z przodu) i 750Nm wystarczy jedynie downpipe, IC Wagner, turbo TC400 i soft?

zeby miec wykres 400 nie potrzebujesz nic poza paintbrushem :rotfl:

natomiast zeby miec 400...
wg moich doswiadczen pompa CP4.2 L70 (takie sa od E90 N57 po Fxx 535D N57 przedlift + polift 530D typu 258ps) siada przy okolo 390ps - pompa L75 jest w silniku 313ps
Byc moze!!! jakby byly mega dobre warunki spalania paliwa (IC typu "kaloryfer", wydech rynna dachowa itp)...moze bedzie 10ps wiecej... ale moze
Wszelkie IC "dedykowane" beda pod seryjne weze, ktore mja srednice wewn 55mm... obstawiam, ze taniej i lepiej kupic IC "kaloryfer" i dac komus do pospawania czegos na wiekszych wezach.

Co do softu w srzyni 6hp ... na chwile obecna do fleszowania jest program xhpflashtool (na komorke/androida) i teraz masz 2 opcje... robisz sobie moda na bazie upubliczniowego "xdf" (ale ma braki na 100%) albo kupujesz "stejdza" od goscia co robil tego xhpflashtool za okolo chyb 400zyla (jezeli sie na tym nie znasz bedzie to najlepsza opcja dla Ciebie)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 11 kwietnia 2018, 14:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 170
Lokalizacja: Mazowieckie
Moje BMW: BMW E91 LCI 325D
przemek4net napisał(a):
natomiast zeby miec 400...
wg moich doswiadczen pompa CP4.2 L70 (takie sa od E90 N57 po Fxx 535D N57 przedlift + polift 530D typu 258ps) siada przy okolo 390ps - pompa L75 jest w silniku 313ps
Byc moze!!! jakby byly mega dobre warunki spalania paliwa (IC typu "kaloryfer", wydech rynna dachowa itp)...moze bedzie 10ps wiecej... ale moze
Wszelkie IC "dedykowane" beda pod seryjne weze, ktore mja srednice wewn 55mm... obstawiam, ze taniej i lepiej kupic IC "kaloryfer" i dac komus do pospawania czegos na wiekszych wezach.


To chyba dla tych 10KM lepiej pobawić się w paintcie haha

A co do IC, to może Wagner i pospawać na większych wężach?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemek4net -->> E91 LCI 330xd /chip by Przemek4net
PostNapisane: 11 kwietnia 2018, 15:04 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Majes86 napisał(a):
A co do IC, to może Wagner i pospawać na większych wężach?

finansowo na bank nie

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 141 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL