BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 kwietnia 2024, 22:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: mugamexxx -->> E87 N47 120D CHIP AERODYNAMIC WYKRES
PostNapisane: 21 października 2017, 13:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Moje BMW: E87
Kod silnika: N47D20C
Dawno nie zaglądałem tutaj.
Zmiany: Wleciało nowe zawieszenie
amorki bilstein + sprężyny eibach
Wahacze lemofordera
Łączniki stabilizatorów
Końcówki drążków
Nowe reflektory :)

Lampy do wglądu, jeszcze nie w finalnej wersji.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mugamexxx -->> E87 N47 120D CHIP AERODYNAMIC WYKRES
PostNapisane: 21 października 2017, 15:50 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Na pewno bardziej tego typu lampy pasują do e87, jak niektórzy robią na siłę w e36 albo w e39 przedlift haha :D

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mugamexxx -->> E87 N47 120D CHIP AERODYNAMIC WYKRES
PostNapisane: 22 października 2017, 12:14 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
mogles te ringi prosto zamocowac :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mugamexxx -->> E87 N47 120D CHIP AERODYNAMIC WYKRES
PostNapisane: 22 października 2017, 19:40 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Hi,
powroce do tej dyskusji o tym wykresie
wg katalogu:
1,804 - przelozenie 3ki
2,563 - przelozenie dyfra
iloczyn: 4,623652 (na wykresie wpisano 4.615 - pewnie "lapano" przelozenie jadac z 3 tys obr)
wg katalogu ida kola
205/55 R16
=> sednica 631,9
jednak wg opisu sa oponu 235/40/R18, ktore daja srednice 645,2 czyli obwod 202.7 (i to wpisano na wykresie)

Potwierdza to moja teorie, ze wpisano rozmiar kol z kalkulatora a "łapano" przelozenie przy 3tys obr
(zgodnie ze sztuka)
Pomiar wg instrukcji do dynometa powinien trwac minimum 10s - ale zrobienie go na nizszym biegu (ok 7.5s) nie zawyza wyniku wg moich doswiadczen... co najwyzej jest neutralne albo moze nawet zanizyc
Zrobiono to na 3ce bo na 4ce sa wysokie predkosci i technicznie ciezko to zrobic w ruchu drogowym bez autostrady

Jezeli wartosci pt dawka 85mg i 1.82b sa prawdziwe (ladowanie latwo nawet inpa sprawdzic) to mozna tak "teoretyczny" AFR policzyc
1820 + 1b atm = 2820
garnek pol litra
2820 * 0.5 = 1410
Powiedzmy, ze efektywnosc napelniania sie cylindrow jest np 90% czyli zostaje nam 1270mg

1270/85 = 14.9... wyglada to na ok

Wpisano cisnie atm 1013hpa.. zaloze sie, ze tego dnia nie bylo takiego cisnienia ale wpisano takie bo
- nie znano faktycznego
- bo tak napisali w instrkcji do dynometa (dla auto uturbionych wg dynometowej wykladni wpisuje sie cisn wzorcowe a nie faktyczne.. co jest bzdura moim zdaniem w przypadku aut modzonych.. zreszta inne hamownie nie biora do obliczen 1013 ale rzeczywiste cisnienie)
Jezeli faktyczne cisnienie bylo mniejsze niz 1013, to wyniki bylby o jakis drobny procent wyzszy.. a w przeciwnym wypadku (przy cisnieniu np 1020) bylby mniejszy
Nie jest to zaden zarzut z mojej strony bo w sumie zrobiono to tak, jak kazala instrukcja do dynometa


Wg parametrow waga tego auto to 1440. Operator z butami, lapek i by moznaby wpisac wage 1550 i nikt by slowa nie powiedzial

Oczywiscie mozliwe, ze hamowanie robiono na jakiejs specjalnej drodze, gdzie faza przyspieszania byla z gorki a faza "wyrolowywania" pod gorke - ale to juz teoria spiskowa :D

Reasumujac: zrobic 10 koni wiecej "na wykresie" to zadna trudnosc (kreatywnosc pomiaru :D ), wg skromnych informacji zawartych na tym wykresie nie widze cienia powodu by do czegos tu sie przyczepic
Pozdrwiam,
Przemek
P.S.
Mialem okazje czipowac auto z tym silnikiem i DPF + Ic od 330D i wyszlo 220ps... zawsze mnie meczylo ile by bylo bez DPF

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mugamexxx -->> E87 N47 120D CHIP AERODYNAMIC WYKRES
PostNapisane: 24 października 2017, 21:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Moje BMW: E87
Kod silnika: N47D20C
@kai
To tylko przymiarka, reflektory nie są jeszcze skończone ;)

@przemek4net
Widzę ze wszystko ładnie wyliczyłeś . Nie jestem tunnerem wiec ciężko coś mi na ten temat powiedzieć , ale każda nowa wiedza przyda się :)

Wrzucę jakoś w miedzy czasie jak to jedzie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mugamexxx -->> E87 N47 120D CHIP AERODYNAMIC WYKRES
PostNapisane: 27 marca 2018, 09:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Moje BMW: E87
Kod silnika: N47D20C
Aktualnie
195k km przebiegu.

Brak nowych modyfikacji ze względu na wyjazd za granice Polski.
Olej+filtry wymieniany średnio co 8k km. Brak jakichkolwiek problemów jak do tej pory :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mugamexxx -->> E87 N47 120D CHIP AERODYNAMIC WYKRES
PostNapisane: 28 marca 2018, 21:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Nagraj jakies filmiki bo jestem ciekawy jak to idzie :) Mozna porownac z moja e82. Mam elastycznosc chyba 5,6 biegu i jakies 100-200 :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mugamexxx -->> E87 N47 120D CHIP AERODYNAMIC WYKRES
PostNapisane: 29 marca 2018, 08:36 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5281
Moje BMW: Giulia Veloce
Wow ale moc :D Bardzo ładnie jak na serie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: mugamexxx -->> E87 N47 120D CHIP AERODYNAMIC WYKRES
PostNapisane: 29 marca 2018, 10:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Moje BMW: E87
Kod silnika: N47D20C
Może będę miał czas po świętach żeby coś nagrać.
Jestem ciekaw ile silnik wytrzyma przy aktualnym setupie, jednak korci mnie przed wczesne wrzucenie n57 do środka :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mugamexxx -->> E87 N47 120D+ 235KM/483NM
PostNapisane: 29 marca 2018, 12:04 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
n47 177 seria + intercooler i 235KM ? :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mugamexxx -->> E87 N47 120D+ 235KM/483NM
PostNapisane: 29 marca 2018, 14:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Moje BMW: E87
Kod silnika: N47D20C
Dodatkowo:
-DP zamiast DPF
-EGR Off


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mugamexxx -->> E87 N47 120D+ 235KM/483NM
PostNapisane: 29 marca 2018, 16:39 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
no jak DPF out to może i realniejsze się to robi :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mugamexxx -->> E87 N47 120D+ 235KM/483NM
PostNapisane: 29 marca 2018, 17:15 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23101
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
piotres napisał(a):
no jak DPF out to może i realniejsze się to robi :]



Jest jak jest dobrze jest ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mugamexxx -->> E87 N47 120D+ 235KM/483NM
PostNapisane: 28 maja 2018, 10:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Moje BMW: E87
Kod silnika: N47D20C
Auto stoi uziemione od jakis 3 tygodni.
Padla pompa wysokiego cisnienia, stan wtryskow jeszcze nie znany
Nie dlugo nowe modyfikacje w postaci:
-wydajniejszych wtryskow 461 [125d]
-wydajniejszej pompy [125d]
-turbo hybryda [zapewne perunturbo]

Jeszcze myślę nad zmianą wydechu, jakieś rady?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mugamexxx -->> E87 N47 120D+ 235KM/483NM
PostNapisane: 28 maja 2018, 12:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Montuj biturbo od 123d jesli chcesz dobrze wykorzystac uklad paliwowy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mugamexxx -->> E87 N47 120D+ 235KM/483NM
PostNapisane: 28 maja 2018, 16:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Moje BMW: E87
Kod silnika: N47D20C
Jestem ciekaw ile roboty przy tym byloby, masz jakies info odnosnie podobnych projektow, czyli swapa single turbo na bi turbo?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mugamexxx -->> E87 N47 120D+ 235KM/483NM
PostNapisane: 28 maja 2018, 17:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
mugamexxx, roboty trochę jest, ale wszystkie części możesz kupić OEM i nie ma żadnego sztukowania :) Zrobić podciśnienia i sterowanie do 2 turbin i przede wszystkim komp. Potrzebujesz tego od 123d. Wypytaj czy ktoś z twojej okolicy ogarnąłby zmianę kompa. Według mnie gra nie warta świeczki bo sporo kasy... Lepiej sprzedać i dołożyć do Ori 123d i tam tylko pompe CR z wtryskami zeby zrobic 300km


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mugamexxx -->> E87 N47 120D+ 235KM/483NM
PostNapisane: 28 maja 2018, 18:25 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 249
Moje BMW: M2 comp.
Kod silnika: S
ogolnie wg mnie szkoda rzezbic. kolega - jest na forum z 2.0d zrobil 230+ i wysralo sie. stwierdzil, ze ma dobra bude i dobry wypas wiec wlozyl 3.0d i teraz ma okolice 360, robi przeciag okrutny :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mugamexxx -->> E87 N47 120D+ 235KM/483NM
PostNapisane: 28 maja 2018, 18:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Moje BMW: E87
Kod silnika: N47D20C
@veb
U mnie jest taki zamiar ze jak silnik sie wysra (n47) to wleci w jego miejsce n57.
Mysle ze przystane przy hybrydzie, troche frajdy bedzie a potem co czas pokaze :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mugamexxx -->> E87 N47 120D+ 235KM/483NM
PostNapisane: 18 czerwca 2018, 13:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Moje BMW: E87
Kod silnika: N47D20C
Turbo u TC-turbo zamowione.
Pozostal temat ukladu wydechowego.
Nie chce robic pelnego przelotu.
Przy 235 KM i DownPipe, powyzej 3 RPM strasznie 1er 'pierdzi'.
Co mozecie polecic? Stockowy od 123D ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL