BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 01:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 17 września 2017, 19:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Ciekawy projekt :) Miło poczytać :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 17 września 2017, 22:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Wlasnie dlatego pytam, bo projekty 1.9tdi czy 2.0 robione sa na tej hybrydzie, ktora podobno wstaje tak jak gtb1749, zatem to jest krok na przod w stosunku turbin z m57 czy m47

http://top-tune.pl/350hp-ballbearing-tu ... 11493.html

Jesli to prawda to spool jest natychmiastowy, zatem laga nie bedzie duzego, inaczej nawet na gtb2260 n57 tez nie mialoby ciagu od dolu

To jest zupelnie inne turbo niz bylo w m57 231km chociazby


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 17 września 2017, 22:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
Miałem gtb2260 w 120d 3 lata temu, moge co nieco powiedzieć na temat budowania tego auta - w skrócie ? Bez sensu. Lepiej kupić 123d tak jak mówi Przemek lub kupić męski silnik, niestety taka jest prawda. Robienie ze 120d wyścigówki jest drogie i nie do końca wychodzi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 18 września 2017, 14:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Dzieki wszystkim :)

Punisher, gtb2260vklr to bardzo szybka turbina i nie mozna jej porownywac do zwyklej gtb2260v. To juz jest na kulce :)

Jesli zwykla gtb wstawała by tak jak na tym filmiku to w sumie nie bylo by zle ;)


BanDai, tylko ze 123d to nadal 2.0d... Nie zmienia sie nic poza tym ze to biturbo... Sadze ze gdyby ktos ogarnal mechanicznie twoja byla jedynke to pewnie bylbys zadowolony. Chyba nie twierdzisz ze auto ktore wazy ok 1400kg i ma 270km+ bedzie jakims zamulaczem. Srednio 330d wazy 150kg wiecej i wydaje mi sie ze nie bylo by takie oczywiste ktore auto bedzie szybsze. I nadal uwazam ze duzo tansze niz opcja swapu na 3.0d nawet m57n.


A tydzien temu kolejny raz odwiedziłem chłopaków z BMW Team Śląsk. Złapałem sie nawet w jakims obiektywie, ale nie bede wszystkiego wrzucal :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 18 września 2017, 14:52 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Świetnie się prezentuje na tych fotkach :ok:

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 18 września 2017, 16:38 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Dante182 napisał(a):
gtb2260vklr to bardzo szybka turbina i nie mozna jej porownywac do zwyklej gtb2260v. To juz jest na kulce :)

ta jedynka jedzie mniej wiecej jak E91 z moterem 123D z zupelnie seryjna turbina, w ktorej owner zrobil wiertarka wieksza dziurke w WG bo by inaczej od przeladowan sie rozleciala...
Za sama GTB z przerobieniem + cutomowy kolektor wydechowy zaplacisz pewnie tyle, ze wystarczy na dolozenie do 123d i juz
Wiekszosc tunerow jak uslyszy haslo tubo nieoryginalne to wyciagnie "cennik" i za czipa powie 2500zyla (no ze znizka 2 kola ha ha) - jak moc nie wyjdzie to powie "kiepskie turbo" co moze bedzie prawda a moze nie.. ale to Ty zostaniesz bez kasy i bez szybkiego auta
Naprawde... po prostu kupiles niewlasciwe auto "na moc" i czas je sprzedac i juz
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
widze jeszcze szanse: daj komus T do zrobienia na hybryde, IC, wydech i nic wiecej mechanicznie nie kombinuj

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 18 września 2017, 17:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
To jakie ja mam gtb, bo juz sie gubie?

Myslalem, ze w n57 sa juz na kulce, no chyba, ze dopiero w F-kach takowe byly montowane?

Co do wagi to 1400kg do 1600kg u mnie to jest spora roznica
Ja mam ciagle problem z s3 8p z moca 300km, bo jest o ok 200-250kg lzejsze i zapewne 100-200 robi w ok 12s, a ja kolo 13s
Masa robi roznice i to spora
Porownanie pomodzonego 123d do 335d e92 wyszlo rowno, zatem masz troche zapasu, ale jak chcesz cos naprawde szybkiego to naprawde potrzebny worek kasy
Lepiej bylo pomyslec o e9x i 3.0d w manualu to mialbys wtedy pole do popisu

Najwiekszy problem wlascicieli szybkich bmw jest ciagly brak mocy
Mialem 325 i bylo ok, ale juz chce miec 400 itd
Bandai mial 120d, pozniej 335i, a teraz widze m3
Nigdy nie bedziesz zadowolony, bo znajdzie sie ktos kto Cie objedzie i bedziesz chcial wiecej i wiecej
To jest studnia bez dna


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 18 września 2017, 18:34 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Czemu w manualu 3.0 ? Chyba lepiej w mocnym dieslu jednak mieć dobry automat :zdziwko: szczególnie jak mowa o ścigach 100-200

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 18 września 2017, 18:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Rzadko kto lubi automat, bo czasem zamula, ale fakt, ze jak masz manetki to super sie tym operuje

Nie mam porownania auto vs manual w 3.0d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 18 września 2017, 20:32 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
@Punisher
silnik, ktory masz to (co wiesz) to kastrat 245ps a ten silnik montowali takze w Fkach
Turbina, ktora w nim jest to GTB i nie ma tam zadnych kulek... po prostu w w korpusie jest dziurka, w dzurke wchodzi oska z wirnikiem wydechowym az na wylot.. z drugiej strony wchodzi kolo kompresji i wsio
Z gory idzie w korpus olej pod cisnieniem, ktory sprawia, ze oska wirnika kreci sie w poduszce olejowej (dolem z korpusu splywa rurka do silnika).
Wiecej Ci powiem: w mojej GTB przebudowanej na tzw hybryde jest pewien winik wydechowy i pewne kolo kompresji (tajemnica handlowa jaka) - w tym celu Lukbmw rozwiercil to i siamto by te elementy sie zmiescily ... dokladnie te same elementy mam w E60 z silnikiem M57 235ps mimo, ze jest tak turbina GT2260. Wiecej.. te same elementy ma w swojej turbinie David w compact - brzydkie kaczatko vel "killer"...bo to wszystko ewolucja a nie rewolucja...
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
mam manetki w automacie ale szczerze mowiac nie uzywam praktycznie tego
Przy scigach 100-200 automat raczej nic nie da

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 18 września 2017, 20:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
przemek4net napisał(a):
te same elementy ma w swojej turbinie David w compact - brzydkie kaczatko vel "killer"...


:D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 18 września 2017, 20:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Wlasnie tyle wiem, ale nie wiem dlaczego w F-kach 330d np jest 258 zamiast 245, chociaz czesto wychodzilo mniej wiecej tyle samo
Turbo w F-kach jest inne, ale np w TC pakuja oba do n57
Mozliwe, ze w F-kach jest inna muszla z tlumikiem

Obrazek

Obrazek

Nie no, nie pytam sie co tam siedzi u Was, bo jak cos to wstawie hybryde od tc z tego wzgledu, ze juz ktos kiedys pisal, o tym iz wstaje ladnie i trzyma cisnienie

Jak na chwile obecna wystarczy jak bedzie 380KM i 700nm, bo nie chce kopac momentem po skrzyni
Roznica bedzie i tak spora, a pozniej zawiecha i rozrzad, ktory pozwoli na dalsze mody

Ciekawi mnie tylko czy hpfp mozna wymienic jak silnik jest zalozony czy trzeba go wyjmowac?
Bez sensu robic dw arazy robote, bo wymienilbym ja jakbym robil rozrzad i olej w skrzyni


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 18 września 2017, 20:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Dante182 napisał(a):
Chyba nie twierdzisz ze auto ktore wazy ok 1400kg i ma 270km+ bedzie jakims zamulaczem.

Nie no będzie killerem służbowych mondeo i octavii. Bo jak już trafi na golfa po sofcie to będzie szukać monet na podłodze. Wrzuciłeś film na którym jedzie jakieś auto, i robi 13sekund po liczniku. Na RL obstawiam, że będzie to już +1,5sek jeśli film nie jest jakimś wałkiem z górki na mniejszych kołach.

Dante182 napisał(a):
Srednio 330d wazy 150kg wiecej i wydaje mi sie ze nie bylo by takie oczywiste ktore auto bedzie szybsze.

Grzebnięte 330d vs grzebnięte 120d? No jasne, że to będzie oczywiste.


Punisher napisał(a):
Jesli to prawda to spool jest natychmiastowy, zatem laga nie bedzie duzego, inaczej nawet na gtb2260 n57 tez nie mialoby ciagu od dolu

Komedia, co to w ogóle za porównanie... 2.0 R4 vs 3.0 R6 ma wstać tak samo? Haha... Dobre sobie. Może jeszcze bez dymu, i z zajebistym spoolem.



Nie da się od tak przeskoczyć tak dużego zwiększenia masy wirnika i średnicy. Nie może to być nie odczuwalne, bo nie bez powodu producenci stopniują wielkość sprężarki względem silnika. Druga sprawa - wystarczy zobaczyć jak kopcą 1.9tdi na dużych turbinach. Celowo jest podlane paliwem, bo pomaga to zniwelować lag i poprawić spool. Więcej spalin = szybsze rozpędzenie się turbiny.

Przemek podał dobry sposób, zrobienie 123d z tego ma sens, bo auto nadal będzie posiadało charakterystykę normalnego auta i z góry wiadomo czego można się spodziewać.


przemek4net napisał(a):
Wiekszosc tunerow jak uslyszy haslo tubo nieoryginalne to wyciagnie "cennik" i za czipa powie 2500zyla (no ze znizka 2 kola ha ha) - jak moc nie wyjdzie to powie "kiepskie turbo" co moze bedzie prawda a moze nie.. ale to Ty zostaniesz bez kasy i bez szybkiego auta


Dokładnie :rotfl: Już nie jeden tak na lodzie został.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 18 września 2017, 20:59 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
silniki 245ps takze montowali w F10 (jak i w F01). Poszukaj w katalogach melleta i kode (to firmy robiace cz zamienne do turbin) .. ktore elementy turbin sie roznia (muszle, korpus, geometria).. obstawiam, ze niczym specjalnym i pewnie w realu sa zamienne
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 18 września 2017, 21:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
też uważam , że w tym konkretnym przypadku jedynie przeróbka na układ biturbo ma sens i wtedy można celować w okolice 270-280km ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 18 września 2017, 21:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Dlatego napisalem, ze tc pakuje jedna hybryde do nowszych i starszych n57


Deejeys Zalezy ile ktos chce wydac kasy i ile mocy chce osiagnac, bo zrobi 120d na 250km na hybrydzie, wyda kupe siana i zaraz objedzie go gti czy jakies cos innego
Pozniej stwierdzi, ze potrzebuje 135i, a po czasie ze musi tam miec 400km, 500

Zawsze bedzie malo
Kiedys myslalem, ze 250 to duzo, pozniej 300 itd

Ja obsatwiam, ze nawet 270 bedzie za max rok za malo i zacznie sie szukanie albo 330d albo 135i


Znalazlem takie cos

https://www.facebook.com/DervTech/photo ... =3&theater

Mysle, ze bylbys zadowolony


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 10 listopada 2017, 22:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Zostawiać czy puścic dalej? :)

Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 10 listopada 2017, 23:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1597
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Żywiec
Moje BMW: e61 LCI 530d xDrive
Kod silnika: M57T2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144010
Dante182 CK :serce: - ja bym zostawił! :oczami:

Ps. na dystansach to masz założone?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 11 listopada 2017, 07:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
pasują - zostawić :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 11 listopada 2017, 08:00 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 249
Moje BMW: M2 comp.
Kod silnika: S
Jak bd chciał sprzedać to Mow :D

Mega siedzi to koło w 1kach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL