BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 00:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 4 września 2017, 06:45 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
Dante182, zobaczę jak z czasem i pogodą :)

chętnie bym obejrzał to qp :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 4 września 2017, 08:44 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1005
Zdjęcia w ogóle nie działają, wrzuć na normalny hosting - vpx.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 11 września 2017, 19:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Powoli trzeba zacząć zbierać graty :)
Obrazek

Teraz czekam na wolny termin i zaczynam od dolotu, montaż IC, zaslepienie EGR, wymiana uszczelek kolektora ssacego, wywalenie klapek i od razu wymiana świec, bo jedna już ma dość a zima się zbliża :P Przyszla też w końcu uszczelka termostatu po sporych zmaganiach :wstyd:

PS: Pozostałe fotki musze wrzucic na inny hosting a to moze troche potrwac zanim wszystko ogarne ;/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 14 września 2017, 17:56 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
W jakie moce będziesz celował ?

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 14 września 2017, 18:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: 118d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... &p=1903452
Ja obstawiam maks 240 kuca ;D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 15 września 2017, 17:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Zarzuc sobie alu rury, a mniej silikonow
U mnie mialem silikony i tez po nagrzaniu deko puchly i stawaly sie miekkie
Zmienilem na jak najwiecej alu rur i wzmacniane rury od ciezarowki, ktore po nagrzaniu dalej sa sztywne. Ogolnie zestaw super, bo nawet po kilku startach cooler z fmic i rury dalej trzymaja pieknie i reakcja na gaz jest natychmiastowa.
Ori rury czy silikony rozszerzaja sie i dopiero leci cisnienie

Obrazek

Zaciski/opaski

Obrazek

Dorzuc rury alu z garbami, aby opaska sie nie zeslizgiwala


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 16 września 2017, 14:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Nie chce zapeszać odnośnie mocy... Wszystko wyjdzie w praniu :P Ale licze na 240+ :)

Punisher, chce robic caly dolot z alu :) Bedzie to mniej wiecej wygladac tak jak tu. Troche sylikonu na prostych odcinkach zeby caly uklad mogł spokojnie "chodzic" i nie byl na sztywno. Z tymi szerokimi opaskami mam zle wspomnienia bo lubialy puszczac i to chyba wielu osobom :P
Obrazek

Przyszla kolejna paczka i musze pomyslec co z tego da sie zrobic...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 16 września 2017, 15:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
Uciąć wyjścia na dwa cylindry ale żeliwo kiepsko sie sprawa, dwa dynamika spalin może być zaburzona, robiłem tak samo u siebie w 120d jakbym miał podjąć sie drugi raz to tylko spawanie kolektora od podstaw.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 16 września 2017, 16:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
BanDai, jak ogladalem oba kolektory to ten z N47 ma calkiem fajne przeplywy. Bez zadnych zwężen itp. Natomiast ten z 3.0d bardzo slabo... Ma sporo zwężen przez to, że są na nim zaglębienia, żeby mozna bylo przykrecic sruby. Nie bede go dawal zamiast ori kolektora :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 16 września 2017, 16:22 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Ogólnie taki rzeźbiony kolektor (cięty spawany) pasuje potem do reszty otwory itp są w tym samym miejscu(rozstaw) ?

Jak będzie z 260km i 500nm+ to będzie to latać już bardzo fajnie jak na daily :D

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 16 września 2017, 21:29 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
hi,
moze do zrobienia jest opcja przerobki na 123d?

kupic takie cos
http://allegro.pl/idealna-turbina-turbo ... 18125.html

do tego takie cos
http://allegro.pl/komputer-sterownik-dm ... 09160.html

i jeszcze takie cos
http://allegro.pl/bmw-e90-e91-e92-n57-p ... 62993.html

4 szybkie wtryski (oryginaly 123d czy moze te z 313ps)

elektrozawory do sterowania turbinami

na bank bedzie kupa roboty i dalszych przerobek (bo okaze sie, ze to czy siamto z osprzetu bedzie wadzic) ale jezeli sie powiedzie to bedzie szansa na jakies lepsze osiagi?

Glowica i tloki w 123d sa takie same jak nawet w 116d ...wiec pytanie z gatunku szklanka w polowie pelna/pusta:
czy to ozbnacza, ze potencjal 116d jest tak duzy czy, ze potencjal 12d wcale nie jest taki wielki?":D
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
najlepiej sprzedac i jak ma byc jedynka 2.0D to po prostu dolozyc na 123d i juz (dlugofalowo ta operacja wyjdzie najtaniej i auto bedzie latwiej odsprzedawalne)

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 16 września 2017, 21:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Gdzies widzialem, ze 116d, 118d i 120d wychodzily tak samo po programie i tunerzy potwierdzaja, ze to sa kastraty, zatem cos jak w n57
Zapewne mozna zrobic z tego 123d tak jak z mojego bi turbo, ale bedzie wlasnie kupa roboty i pozniej zgrac to z dde, aby dzialalo jak nalezy i na koniec jakis custom program
Tak naparwde najmniej roboty byloby z hybryda, sporym coolerem, wydechem i dpf out
Jesli seryjnie wychodzi 209 i 430 to z hybryda i tymi modami spokojnie wyjdzie 250km
W tc wyszlo 272 konie, a bro performance wykrecili 295 z 318d, o ktorym pisalem w Temacie Krossa

Tez chetnie bym zapodal dwie suszary, ale wtedy mam ograniczenie w postaci skrzyni i pompy paliwa
Nastepnie powyzej 400km i pod 800nm dobrze miec lsd, bo wtedy wszystko sie pieknie przelozy na asfalt+dobre opony


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 16 września 2017, 22:11 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
120d ma inne wtryski i turbine iz 116d i 118d ... ale obstawiam, ze jakby te elementy "przekrecic" do 116d .. bedzie mechanicznie 120d (czy prawie 120d - trzeba czesci posprawdzac w katalogu)
Przemek
P.S.
u VW silnik CAGA 2.0tdi CR majacy 143ps rozni sie od silnika CAHA 170ps turbina (wtryski sa te same)

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 17 września 2017, 01:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
przemek4net, ciekawy pomysl ;> W sumie nie bralem tego pod uwage...

Sprawdzałem poszczegolne części na realoem i wychodzi tak:

Blok z tłokami ten sam co w 123d
http://www.realoem.com/bmw/pl/partxref? ... series=E82

Korby takie same jak w 123d i nie tylko... Takie same sa w silniku 2.0d 218km (25d) i nowych B47.
http://www.realoem.com/bmw/pl/part?id=U ... 1247807345

Wał korbowy ten sam co w 123d
http://www.realoem.com/bmw/pl/part?id=U ... 1217803479

Co ciekawe inne jest sprzeglo. Pewnie mocniejsze niz w pozostałych wersjach.

Wtryski od 123d pasują tez do silnika N57S czyli np. f10 535d albo X5, X6 40d
http://www.realoem.com/bmw/pl/part?id=U ... 3537805430

Od strony mechanicznej chyba nie trzeba sie martwic skoro wszystko jest jak w 123d :) Doł powinien przyjac 500nm+ bez wiekszej obawy.
Kwestia kalkulacji czy lepiej wstawic uklad turbin od 123d czy jedna większa. Z ogarnietym ukladem paliwowym i tak nie chcialbym wiecej niz 270 max 280km. Mysle ze przy tej mocy jeszcze bedzie w miare bezawaryjnie jezdzic.

grabolek363, kolektor pochodzi z m57n2 wiec i tak nie bedzie pasować. Pewnie od N57 podejdzie, ale nie chce go przerabiac na R4 :P

Punisher, 209 i 430 jest bez dymu i na seryjnym IC. Byl tu jeden przypadek gdzie osiagnieto max z ori turbo i wtryskow. Wyszlo chyba 235km i 4xx nm.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 17 września 2017, 09:53 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
wtryski w 123d sa takie jak wersja 535D F10 PRZEDLIFT... wersja polift 535D F10 ma lepsze wtryski i lepsza pompe wtryskowa
jakby co mam pompe CP4.2 L70 .. w 3.0D N57 wystarcza na okolice 400 wiec chyba taka by Ci wystarczyla (obstawiam, ze cp4.1 z 2.0D moze byc za slaba).
poogladaj na rozpisach jak wyglada osprzet: klima, jak ida weze chlodzenia, czy poma abs tak samo idzie itp... bo to moze znacznie utrudnic operacje upgradu na 123d )
(takie roznice w M57 530D mocno utrudniaja rebuild na 535D - podpytaj Lukbmw :) )

Jezeli nie ma tragedii 123D bedzie pewnie najlepsze (czy przebudowa.. a jak nie -> sprzedac i kupic 123d:) )
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 17 września 2017, 13:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Jeblo mi sie z n43 i 114i, 116i i 118i
Kiedys widzialem posty gdzie wlasnie te 3 silniki wychodza tak samo po programie na 210km, a 320i i 328i podobnie, tylko 28i jest delikatnie inaczej zbudowane
Ogolnie jest duzo kastratow czy to audi czy bmw czy mesiek

Jesli 120d ma takie same tloki, korby itd, to napewno daloby rade zrobic biturbo, ale mniejszy koszt to wlasnie jakas mocna hybryda jesli jest to gtb1749 to moze zapakowac gtb2260, przerobione na hybryde?
Napewno troche roboty by bylo, ale za to jakie efekty


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 17 września 2017, 15:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
Punisher,

Efekt taki ze hybryda na bazie gtb2260 wstała by przy 3800 na 5tym biegu :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 17 września 2017, 16:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 215
Moje BMW: Series 3
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155536
Piękna sztuka tylko dbać :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 17 września 2017, 18:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
BanDai napisał(a):
Punisher,

Efekt taki ze hybryda na bazie gtb2260 wstała by przy 3800 na 5tym biegu :rotfl:


Dlaczego zatem w n57 wstaje przy 2tys albo wczesniej?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E82 120d 209@430 wykres/ Racelogic
PostNapisane: 17 września 2017, 19:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
Punisher napisał(a):
BanDai napisał(a):
Punisher,

Efekt taki ze hybryda na bazie gtb2260 wstała by przy 3800 na 5tym biegu :rotfl:


Dlaczego zatem w n57 wstaje przy 2tys albo wczesniej?


Wydaje mi sie, ze może miec na to wpływ liczba cylindrów, ale co ja tam wiem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL