BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 24 września 2018, 07:58


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 192 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 10 lutego 2018, 11:57 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 8544
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=77118
Ha, cwaniaki, nigdy się DET ani EMU nie bawiłem, chociaż wiem, co to "świnka" i "standalone" :D Wiedziałem, że to drugie daje większe możliwości, ale nie wiedziałem, że aż tak :D
Wojt4s napisał(a):
Mati nie załamuj mnie :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz:

Te te, młodzież, nie cwaniakuj, bo zaraz zacznę wklejać Twoje pytania z gadu-gadu :rotfl:

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 10 lutego 2018, 14:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 307
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
DETa od razu możesz skreślić z listy zainteresowań ;)

A tymczasem trochę materiału filmowego:


I kilka fotków:
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 11 lutego 2018, 12:21 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 5525
niema co ciekawie się nadal zapowiada :hyhy: :hyhy:

_________________
Obrazek

Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 11 lutego 2018, 12:41 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2001
Moje BMW: M5/9-3
Kod silnika: S62/B207R+/+
Pat-325 napisał(a):
Trochę jakbyś pytał czy kalkulator z podstawówki jest tylko trochę gorszy od laptopa ;)
Jeden i drugi da się przenieść i coś policzyć. Nie znam osoby, która miała DETa i nie przesiadła się na EMU


No jak nie znasz, miałem DETa i mam nadal, o EMU nawet nie myślę :P

2.0 to przecież pojemność z której 300ps robisz bez problemu, a silnik taniutki i dostępny.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 11 lutego 2018, 16:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 2848
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
Pat-325, znasz może jakaś firmę godną polecenia gdzie oddać głowice m52 do sprawdzenia i ewentualnej renowacji? Z jakimi kosztami sie liczyć i jak to wygląda czasowo?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 11 lutego 2018, 16:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 307
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Lincoln napisał(a):
No jak nie znasz, miałem DETa i mam nadal, o EMU nawet nie myślę
2.0 to przecież pojemność z której 300ps robisz bez problemu, a silnik taniutki i dostępny.


Ty jesteś wolnossący to się nie liczy :P I zawsze się cieszysz od tego gazu :super:

Chycu napisał(a):
Pat-325, znasz może jakaś firmę godną polecenia gdzie oddać głowice m52 do sprawdzenia i ewentualnej renowacji? Z jakimi kosztami sie liczyć i jak to wygląda czasowo?


Ja zawsze robię w lokalnej szlifierni u zaprzyjaźnionej ekipy. Planowanko, nowe uszczelniacze, sprawdzenie szczelności i heja na silnik. Jedna mi się trafiła, która była dość krzywa. I w poprzedniej e30stce jedna pęknięta na 4 cylindrze, to nawet tego nie próbowałem naprawiać - robi teraz za silnik przymiarkowy ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 11 lutego 2018, 19:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 2848
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
Ile taka przyjemność? podasz kontakt? Wolałbym wysyłkowo kogoś ogarniętego bo na miejscu nie mam nikogo godnego polecenia :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 18 lutego 2018, 19:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 307
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Wysyłkowo nie chcą ;)

Dziś małe foto-story. Miałem coś nakręcić, ale po paśmie niepowodzeń miałem w nosie nagrywanie.
Walka z poskładaniem tego ustrojstwa trwała od piątku do dzisiaj.

Fotostory zaczniemy zdjęciem zbieractwa tuningowego, w tym przekładki termicznej która ostatecznie nie znalazła się na miejscu:
Obrazek

Jako, że oryginalne beemkowskie wtryski są wysokie, w połączeniu z przekładką termiczną spowodowały brak możliwości zamknięcia maski:
Obrazek

Trzeba było wyrzygać kolejne 1200zł na Bosche 630cc Short:
Obrazek

Zabawa z gumkami:
Obrazek

Finalnie maska się zamyka, niestety przekładka termiczna musiała wylecieć (-1cm) + krótsze wtryski (-1cm). Obecna rozpórka nie pasuje, trzeba będzie kupić taką pod ISa.
Problemem są źle wspawane gniazda w tych kolektorach, za wysoko. Do tego musiałem dorobić adapterki do listwy wtryskowej z m52, żeby to chciało działać:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

No i pierwszy wyjazd po paliwo:
Obrazek

Wrzuciłem jej na szybkości mapki z poprzedniczki (e30) i jakoś się turla. Nieopatrznie źle zamontowałem zaworek MAC i biedne 2.0 zobaczyło 1.3b doładowania :hurra: :hurra: Dalej żyje, jeszcze nie wybuchło.
Obrazek

Ze wstawalnością sprężarki szału nie ma, 0.5b przy 3600rpm. No ale to tylko biedne 2.0 na dużym kolektorze i jeszcze większej przepustnicy :zabawa:
Obrazek

I bezpiecznie pod domem:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 18 lutego 2018, 21:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2654
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: viewtopic.php?f=86&t=136843&start=184
Mógłbyś wrzucić zdjęcie jak wygląda ten kolektor ssący w środku?

_________________
41 44 41 4D 4F 20 4D 6F 74 6F 72 73 70 6F 72 74
59 65 61 61 61 68 21 21 21


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 18 lutego 2018, 22:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 307
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Nie zrobiłem żadnego. Nie ma trąbek, jest na płasko. W środku wygląda tak samo dobrze jak na zewnątrz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 18 lutego 2018, 22:38 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 69
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B25nv
:szok: jestem pod wrażeniem, ledwo zakup, koło, no i oczywiście turbo;d
I nie wiem jak Ty to wszystko pod maską upychasz, że nadal masz przewody od klimy pod maską. B20 jest u Ciebie dopóki nie zdechnie, czy B28 niedługo wlatuje?
Ps właśnie się zastanawiałem jak będą JP2 siedziały na E36 w Alpinie i nawet, nawet to gra, z tym, że w kolorze złoto/mosiężnym(?) byłoby chyba jeszcze lepiej.
Powodzenia w dalszym modzeniu, będę tutaj zaglądał :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 18 lutego 2018, 23:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 307
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
A dzięki dzięki :ok:
Staram się robić auto tak, żeby było łatwo serwisowalne. Czasami właśnie najdłużej schodzi się na znalezieniu koncepcji jak to poskładać, żeby połowy auta nie przerabiać.

B20 miało zostać chwilę dłużej, ale po dzisiejszej przejażdżce czuję w kościach że muszę szybko kupić B28 :ok:
Jestem prawie przekonany, że do wakacji będzie przygotowany nowy słupek. Grunt to mieć co robić :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 18 lutego 2018, 23:45 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 17859
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
Pat gruby kawał dobrej roboty :ok: Gratulacje za cierpliwość i wytrwałość !!! :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 19 lutego 2018, 17:40 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 28
Posty: 2346
Lokalizacja: Miasteczko Wilanów
Moje BMW: E87+E92
Kod silnika: M47T2+N54B30
Garaż: E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
Było: E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
Jakas rolka byla ? moze cos nagrasz ? :p

_________________
JEST:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks in progress viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
BYŁE:
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 22 lutego 2018, 00:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 307
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Coś tam nagrałem, ale nic z jazd póki co. Ogarniam jakieś pierdoły, musimy jeszcze zsynchronizować wał z wałkiem dla pełnej sekwencji wtrysku i zapłonu.
Zimno jest to i niebardzo się chce cokolwiek. Wczoraj ładowałem w silnik 0,7b, zastanawiam się kiedy odmówi współpracy :hurra:

A tymczasem:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 22 lutego 2018, 08:59 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 35276
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=153718
Pat-325, bardzo fajnie, super, że prezentujesz i pokazujesz co do czego - rzadko by ktoś dzielił się wiedzą i pokazywał wszystko :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 23 lutego 2018, 12:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 307
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
:super:
To nie prom kosmiczny, żeby trzymać coś w tajemnicy. Najtrudniejsza rzecz to w zasadzie elektronika i strojenie.
Mechanikę jak ktoś jest kumaty i umie spawać to sobie sam ogarnie bez większych problemów.

A tymczasem, nowa rozpórka od Szwagrów w wersji do R4. Nic nie przeszkadza.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 23 lutego 2018, 13:01 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 35276
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=153718
Pat-325 napisał(a):
To nie prom kosmiczny, żeby trzymać coś w tajemnicy. Najtrudniejsza rzecz to w zasadzie elektronika i strojenie.
Mechanikę jak ktoś jest kumaty i umie spawać to sobie sam ogarnie bez większych problemów

co racja to racja, ale mimo wszystko większość i tak trzyma wiedzę dla siebie i nie chce się dzielić

Pat-325 napisał(a):
A tymczasem, nowa rozpórka od Szwagrów w wersji do R4. Nic nie przeszkadza.

szkoda, że skręcana - podobno spawana lepiej usztywnia :-k

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 23 lutego 2018, 15:27 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 4645
Uff że ja tego temata nie widziałem. Aż musialem od początku do końca przeczytać/ogladnąć. Jednak relacja zdjęciowa a filmowa to 2 różne światy. Na korzyść tej filmowej, choć gratuluje wytrwalosci i chęci żeby to wszystko rejestrować bo komfort pracy przy tym niemiłosiernie pewnie spadł. Ja zawsze jak coś przy aucie robie to mam checi na filmy, zdjecia, ale w praniu stwierdzam, że "uurwa, tak to ja nigdy tego nie skoncze". Dobrze ze jest garaz i w razie wkurrr, można piznąć wsio i odpocząć, naladowac bateryjki. czekam na dalszy rozwój ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> e36 320iA AlpinWeiss
PostNapisane: 23 lutego 2018, 16:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 307
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
rorafalki napisał(a):
co racja to racja, ale mimo wszystko większość i tak trzyma wiedzę dla siebie i nie chce się dzielić


Niestety. Do tego rozwalają mnie komentarze na fejsie przy pytaniach o turbo, 3 mln zwolenników jednej bądź drugiej strony piszą "najlepiej oddaj do...(tu wstaw wybranego tunera)".
A ja sobie nie wyobrażam mieć mocno zmodowane auto, które zbuduje ktoś na drugim końcu Polski. W razie najmniejszej awarii jesteś w czarnej du..szy bo nie masz zielonego pojęcia co jest do czego.

rorafalki napisał(a):
szkoda, że skręcana - podobno spawana lepiej usztywnia :-k


Pewnie masz rację, ale i tak nie byłem pewny czy będzie pasować :piwo:

kszyhu napisał(a):
Uff że ja tego temata nie widziałem. Aż musialem od początku do końca przeczytać/ogladnąć. Jednak relacja zdjęciowa a filmowa to 2 różne światy. Na korzyść tej filmowej, choć gratuluje wytrwalosci i chęci żeby to wszystko rejestrować bo komfort pracy przy tym niemiłosiernie pewnie spadł. Ja zawsze jak coś przy aucie robie to mam checi na filmy, zdjecia, ale w praniu stwierdzam, że "uurwa, tak to ja nigdy tego nie skoncze". Dobrze ze jest garaz i w razie wkurrr, można piznąć wsio i odpocząć, naladowac bateryjki. czekam na dalszy rozwój ;)


Hahaha :hurra:
Dokładnie tak jak mówisz. Kręcenie tego całego szajsu, obróbka tego i sam upload niejednokrotnie zajmuje więcej czasu niż sama robota. Miałem plan na ciut bardziej szczegółowe relacje, ale raz że jeszcze bym pewnie leżał na betonie i wydech spawał, a dwa mój przenajszybszy internet wysłałby to w maju. Stety/niestety minuta materiału video zajmuje dość sporo miejsca. I tak się wybiera czy chcesz pokazać kilka minut efektu końcowego, czy jednak jak przez 2 minuty kręcisz jedną śrubkę. Mnie się dobrze ogląda materiały tak po 8-12min.

Tak czy inaczej, kolejne klipy powinny być już z ciekawszych zadań - jak upalanie ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 192 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL