BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 kwietnia 2024, 21:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: deadlift4life-->>E46 330D M57N Stage 1 345/680 BBS RC 300
PostNapisane: 17 czerwca 2018, 07:54 
Offline
Forumowicz

Wiek: 28
Posty: 101
Moje BMW: E46 330D Touring
Kod silnika: M57N eu4 470/937
Witam,

Auto od jakiegoś czasu śmiga na letnim setupie. Zabawy z błotnikami było od groma. Wszystko było czyszczone, zabezpieczone i pomalowane od wewnątrz (chodzi tu o tylne które zaczynały klasycznie lekko gnić). Na pewno można to zrobić lepiej, ale pierwszy raz za coś takiego się zabrałem i uczyłem się na swoich błędach. Koniec końców jestem zadowolony, koła siadły elegancko. Musiałem też lekko przyciąć na rogach zderzak przedni i tylny, by nie obcierało. Szczerze mówiąc to tył jest wyciągnięty aż za bardzo :P na jakiejś naciągniętej oponie to wydaje mi się że bym zmieścił 10 cali na ET około 10 :hyhy:. To auto nigdy nie było bezwypadkową "forumową laleczką" z oryginalnym lakierem i nigdy takiej nie będzie udawać. Jak przy prędkościach 200+ jedzie na wprost to dla mnie jest wszystko gites. Jedyne miejsce które przyciera to przy jeździe z pasażerem prawe przednie nadkole, które jest nie oryginalne, ma inne wybrzuszenia i przy maksymalnym skręcie w lewo dochodzi do kontaktu z oponą.
W ramach przypomnienia to setup jest następujący:
Przód: BBS RC 300 18x8.5 ET 13 z oponą 235/40/18 Vredestein Ultrac Sessanta
Tył: BBS RC 300 poszerzony o 2 cale 18x10.5 ET 38 z oponą 265/35/18 Vredestein Ultrac Sessanta

Auto prowadzi się o niebo lepiej na letnim setupie. Zimowe opony przy obecnych temperaturach nie miały prawa bytu. Wszędzie czuć poprawę prowadzenia auta z wyjątkiem polskich kolein w których auto chce jechać wszędzie tylko nie na wprost. Naprawdę czasem to się trzeba nieźle z kierownicą posiłować w tych koleinach:] Mimo wszystko na razie auto w moim odczuciu prowadzi się gorzej od mojego Leona 1M, może z biegiem czasu bardziej wyczuję turasa i zmienię tą opinię

Parę tyś km już zrobiłem i mogę powiedzieć że jestem w 100% zadowolony z tego mojego "stage 1". Do tej pory żadnych problemów, spalanie się praktycznie nie zmieniło, bardziej wzrosło przy oponach 265 niż po sofcie.
Realne spalanie (nie z komputera) to:
trasa DE-PL (140-180; czasem się zdarzy 200+ :rotfl: ) to 7.4-8.2
polskie krajówki 8.1-8.3 (przez 420km na krajowej "22" nikt mnie nie wyprzedził więc powiedzmy styl jazdy żwawy)
dojazdy do pracy 4 km bez korków , jakieś tam zabawy od czasu do czasu po mieście 9 litrów

Z ciekawostek to mogę napisać że jak lataliśmy z kumplami w 3 osoby+pełen bak po obwodnicy Gdańska to przy przejeździe 120-240 EGT pokazywało 510 stopni; innym razem samemu przy tej samej prędkości jeszcze na zimowych kołach miałem 490. Wiadomo że trzeba tam doliczyć opóźnienie zegara i to że miejsce jest takie a nie inne (ja mam czujkę tam gdzie się zaślepia egr) ale nawet po dodaniu 200 stopni to temp. jakieś ekstremalne nie są. Może to przez to że na razie paliwa jest mało bo to wtryski "216"

Plany na auto są w miarę jasne. Na jesieni wpadnie szpera (jeszcze nie wiem o jakim przełożeniu), a po nowym roku "stage 2". Jakiś tam zarys tego co ma być zmienione w głowie jest, ostatnio na forum w temacie diesli się podziało, można jakieś wnioski dla siebie wydedukować. Niby się na żaden wynik nie nastawiam, ale w podświadomości 4 z przodu chodzi po głowie

Z przymiarek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Efekt końcowy
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
PS Mam oryginalne dekielki do felg ale w 15 sekund mogą zmienić właściciela, więc trzymam "pod kocykiem" :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deadlift4life-->>E46 330D M57N Stage 1 345/680 BBS RC 300
PostNapisane: 17 czerwca 2018, 08:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
kojarzę te RC z kleinanzeigen ;) zastanawiają mnie teraz dwie rzeczy : jak to auto byłoby potraktowane w DE przy kontroli spalin i jak wtedy przejdzie tam przegląd ? (Przecież ta nagonka na dizle i oddawanie ich na złom zaczęło się w DE).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deadlift4life-->>E46 330D M57N Stage 1 345/680 BBS RC 300
PostNapisane: 17 czerwca 2018, 08:18 
Offline
Forumowicz

Wiek: 26
Posty: 226
Lokalizacja: Jasło
Moje BMW: f13 640i
Te błotniki z tyłu są straszne. Mody silnika na + ale wizualnie :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deadlift4life-->>E46 330D M57N Stage 1 345/680 BBS RC 300
PostNapisane: 17 czerwca 2018, 08:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23096
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
piękna jest :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deadlift4life-->>E46 330D M57N Stage 1 345/680 BBS RC 300
PostNapisane: 17 czerwca 2018, 10:27 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 391
Lokalizacja: Okuniew/Warszawa
Moje BMW: 335i 4XXkm
Kod silnika: N54B30
Mnie też interesuje jak wygląda przegląd takiego auta w de. Sam nie raz widziałem tam auta z wywalonym dpf


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deadlift4life-->>E46 330D M57N Stage 1 345/680 BBS RC 300
PostNapisane: 17 czerwca 2018, 11:47 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
deadlift4life napisał(a):
Koniec końców jestem zadowolony, koła siadły elegancko.

Co to ludzie nie zrobią zeby upchać niepasujące koła do auta.
Fura w ogóle spoko, fajne plany i wgl, ale robota z nadkolami/blotnikami to jak z wrakrace'owego gruzowozu.
Mam nadzieje, że sie kiedys poprawisz i wstawisz normalne koło i błotniki.
Pzdr.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deadlift4life-->>E46 330D M57N Stage 1 345/680 BBS RC 300
PostNapisane: 17 czerwca 2018, 19:56 
Offline
Forumowicz

Wiek: 28
Posty: 101
Moje BMW: E46 330D Touring
Kod silnika: M57N eu4 470/937
///david napisał(a):
kojarzę te RC z kleinanzeigen zastanawiają mnie teraz dwie rzeczy : jak to auto byłoby potraktowane w DE przy kontroli spalin i jak wtedy przejdzie tam przegląd ? (Przecież ta nagonka na dizle i oddawanie ich na złom zaczęło się w DE).

Dokładnie te felgi z kleinanzeigen. Kontrola spalin jest niemożliwa bo odbywa się chyba przy około 4 tyś obrotów a u mnie przy 3 tyś jest twarda odcinka :P Przemek sam się dziwił jak robił softa jak to będzie po DE śmigać, ale mówił że soft jest tak napisany że na postoju, bez obciążenia są malutkie dawki i na pomiarze te EURO 4 wyjdzie, a przy pełnym koksie na autobahnie to żadna norma nie wyjdzie :rotfl: Tutaj jest tak że jak coś jest zabronione to po prostu się uważa że nikt tego nie łamie co często całkowicie mija się z prawdą. Moim starym Leonem (1.9 TDI jest na euro 3, nie miałem kata, za to 2 lejące wtryski :D ) nie raz nie dwa wbijałem do tych "zielonych stref EURO 4" w większych miastach bez konsekwencji. Potem kumpel co ma benzynę załatwił mi naklejkę EURO 4, podkleiłem moją rejestracje i śmigałem tak ponad pół roku :cwaniak:
Dużo zależy od szczęścia, niektórzy po przyjeździe do DE po 3 miesiącach mają list w skrzynce że mają przerejestrować auto na niemieckie blachy, ja śmigałem prawie 2 lata Leonem zarejestrowanym w PL na tatę bez żadnych konsekwencji, podatku drogowego nie płaciłem, parę kontroli policyjnych i mandatów miałem, nawet jedną obcierkę parkingową
maciek06 napisał(a):
Mnie też interesuje jak wygląda przegląd takiego auta w de. Sam nie raz widziałem tam auta z wywalonym dpf

U mnie jest EURO 4 bez DPFa. Tak jak u góry pisałem, na tym setupie na postoju przy pomiarze wszystko będzie się zgadzać. Jedyne co to ktoś się może oburzyć o rynne dachową pod autem... Nic nie stoi na przeszkodzie założyć "normalne" felgi i oryginalny wydech na czas przeglądu. Te przeglądy to temat kontrowersyjny, plusem jest to że w DE są co dwa lata. Na co dzień widać na drogach takie auta że nie ma szans żeby przeszły normalny przegląd (mówię tu o trupach jak i pomodzonych autach). Ja jeszcze zanim kupiłem auto miałem obiecany przegląd za cenę trochę większą niż normalny przegląd ;) Do października przyszłego roku mam spokój


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deadlift4life-->>E46 330D M57N Stage 1 345/680 BBS RC 300
PostNapisane: 18 czerwca 2018, 10:31 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 677
Lokalizacja: Czestochowa
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: Silnik M57N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=105058
Na glebe ja ,bo wyje masakrycznie!!
Pozwole sobie wsatwic swojej fotki,na stylingu 189 idelenie wyplenia nadkole w e46
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deadlift4life-->>E46 330D M57N 345/680 nowy look "widebody"
PostNapisane: 31 marca 2019, 15:24 
Offline
Forumowicz

Wiek: 28
Posty: 101
Moje BMW: E46 330D Touring
Kod silnika: M57N eu4 470/937
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Auto "trochę" się zmieniło. Historii jest sporo a będzie jeszcze więcej bo we wtorek jadę do Krakowa do lukbmw także dopiero się zacznie zabawa :P Postaram się na dniach opisać co dokładnie się działo przez ostatni rok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deadlift4life-->>E46 330D M57N 345/680 nowy look "widebody"
PostNapisane: 31 marca 2019, 17:05 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
Dobre kółka :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deadlift4life-->>E46 330D M57N 345/680 nowy look "widebody"
PostNapisane: 2 kwietnia 2019, 00:01 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
O matko, dobrze że się opamiętałeś z tymi szpetnymi nadkolami bo była tragedia po całości, już lepiej było dać poszerzenia te plastikowe i byłoby git, a nie te śmieszne blachy na prosto. Jednak teraz widzę wyszło jeszcze lepiej i bardzo dobrze! :)

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deadlift4life-->>E46 330D M57N 345/680 nowy look "widebody"
PostNapisane: 2 kwietnia 2019, 03:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 364
Lokalizacja: Warszawa
hmm będzie kolejne M57 z mocą 400+ ?

_________________
///M2 Competition @ by Akrapovič


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deadlift4life-->>E46 330D M57N 345/680 nowy look "widebody"
PostNapisane: 2 kwietnia 2019, 15:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
nadkola z M?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deadlift4life-->>E46 330D M57N 345/680 nowy look "widebody"
PostNapisane: 4 kwietnia 2019, 12:07 
Offline
Forumowicz

Wiek: 28
Posty: 101
Moje BMW: E46 330D Touring
Kod silnika: M57N eu4 470/937
grabolek363 napisał(a):
O matko, dobrze że się opamiętałeś z tymi szpetnymi nadkolami bo była tragedia po całości, już lepiej było dać poszerzenia te plastikowe i byłoby git, a nie te śmieszne blachy na prosto. Jednak teraz widzę wyszło jeszcze lepiej i bardzo dobrze!


Prawda tamto było na szybko i jak po paru tygodniach na to spojrzałem z dystansem to była jednak kaszana. Ale jest też druga strona medalu. Tamto kosztowało tyle ile maszyna do rozpychania czyli jakieś dwie i pół stówy i powiedzmy weekend roboty, a obecna wersja 3 miesiące u blacharza, lakiernika, gościa od plastików i lepiej żeby nie liczyć ile $ :P A i tak trzeba jeszcze dorobić plastikowe "nadkola" co wchodzą w końcówki zderzaków

_python_ napisał(a):
hmm będzie kolejne M57 z mocą 400+ ?


Myślę że z tymi gratami co wpadną to bardziej by pasowało się zapytać o ile przekroczy to 400 :cwaniak:
We wtorek byłem u lukbmw i mówił że jak na seryjne wtryski to auto dobrze się odpychało, aż szkoda psuć :P Dzisiaj miał jeszcze Łukasz podjechać na hamownie żeby sprawdzić auto i mieć odniesienie do tego co będzie potem.
Jest jedna nie przetestowana do końca rzecz, ogólnie nie będę pisał że ma być xxx, ile wyjdzie tyle wyjdzie

Chycu napisał(a):
nadkola z M?


I tak i nie. Jako że E46 M3 było tylko w coupe to nic nie jest P&P do turasa. W sumie do tego co teraz jest były potrzebne: 2 błotniki przednie OEM kombi, 2 błotniki przednie o M3, 2 tylne ćwiartki od M3, przód+tył zderzak M-pakiet i przód+tył zderzak M3 i duuuużo cierpliwości. Jak znajdę chwilę wolną to wrzucę zdjęcia z przeróbki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deadlift4life-->>E46 330D M57N 345/680 nowy look "widebody"
PostNapisane: 4 kwietnia 2019, 18:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Pokaz te fotki z przeróbki bo naprawdę sporo „materiału” na to poszło :szok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deadlift4life-->>E46 330D M57N 345/680 nowy look "widebody"
PostNapisane: 5 kwietnia 2019, 12:00 
Offline
Forumowicz

Wiek: 28
Posty: 101
Moje BMW: E46 330D Touring
Kod silnika: M57N eu4 470/937
Zdjęcia z przeróbki. Przód można zrobić na wiele sposobów, ale przy każdym będzie rzeźba. Większość "M3 kombi" ma komplet przód od M3 cały: błotnik, zderzak, maskę, lampy, kierunkowskazy, halogeny i inne duperele w zderzaku jak plastiki na chłodzenie hamulców itd. Osobiście mi się bardziej podobają lampy i kierunkowskazy od turasa i zderzak m-pakietowy dlatego jest tak a nie inaczej. Szczerze to jeszcze takiej kombinacji w kombi nie widziałem wcześniej, ale jak dla mnie wyszło super. Z tyłem jest tylko jedna możliwość, ale i tak roboty jest sporo.
Zamysłem tego wszystkiego nie było zrobienie "repliki M3 kombi". Po prostu chciałem żeby mi się zmieściły moje RCki z normalnymi funkcjonalnymi oponami (235/40/18 i 265/35/18) bo dla mnie to one są numerem jeden jeżeli chodzi o koła do jakiegokolwiek e46
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Seryjne zderzaki nijak pasowały do nowych przerobionych błotników, także trzeba było dalej rzeźbić
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Tył też trzeba było przerobić
Obrazek
Trzeba było skrócić listwę w zderzaku żeby było wykonalne połączenie m-pakietowego zderzaka z kawałkami bocznymi od Mki
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Na feldze 18x8.5 et48 spasy jak na raceism :rotfl:
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deadlift4life-->>E46 330D M57N 345/680 nowy look "widebody"
PostNapisane: 5 kwietnia 2019, 14:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
dobra robota :cwaniak:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deadlift4life-->>E46 330D M57N 345/680 nowy look "widebody"
PostNapisane: 5 kwietnia 2019, 16:25 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Takie rzeźby to mi się MEGA podobają! :ok:

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deadlift4life-->>E46 330D M57N 360/735 nowy look "widebody"
PostNapisane: 7 kwietnia 2019, 12:45 
Offline
Forumowicz

Wiek: 28
Posty: 101
Moje BMW: E46 330D Touring
Kod silnika: M57N eu4 470/937
Są dobre wieści z Krakowa. Lukbmw postanowił sprawdzić auto na hamowni stacjonarnej przed dodaniem koksu.
Na V-techu w Krakowie wyszło 360 koni i 735 momentu, wykres równy jakby w paincie malowany :hyhy: To 15 koni i 55Nm więcej od tego co było w tamtym roku zmierzone z przemek4net na jego hamowni drogowej. Setup ten sam, ale to nie żadne cuda. Myślę że po prostu do pomiarów wpisaliśmy za małą wagę. Chciałbym przypomnieć że w aucie podczas pomiaru siedziały nadal seryjne wtryski e46 330d eu4 czyli 216stki :P Ciekawe co wyjdzie po zabiegach Łukasza
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deadlift4life-->>E46 330D M57N 360/735 nowy look "widebody"
PostNapisane: 7 kwietnia 2019, 16:05 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Hi,
wage wzielismy z czapki (fakt) a pamietam, ze miales troche gratow w aucie po rebuildzie mechanicznym (wiec moze niedoszacowanie) ale tez obciazenie... mierzylismy na 4ce i po prostu autku "za latwo" jest rozpedzac mase auta (to nie skoda 105ps), do tego wtedy swieze sprzeglo potrafilo sie uslizgiwac..
Przemek
P.S.
przyjemne kombi :super:

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL