BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 21:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: xkozekx -->> E39 540i manual 99r
PostNapisane: 25 listopada 2017, 17:53 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: e39 540i
Kod silnika: m62b44tu
Witam wszystkich, to mój pierwszy post więc na początek opiszę z grubsza swoją bawarkę później przejdę do sedna gdyż mam spory dylemat związany z tym autem.
Bmw e39 540i jak w temacie. z 99r Manual ori , najechane 270tyś i by się zgadzało , poniżej Vin do wglądu.


Vehicle information

========================================

VIN: WBADN51050BR65307

Type code: DN51

Model: 540I (EUR)

E-F-R series: E39

Series: 5

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: M62/TU

Displacement: 4.40

Power: 210 (285 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: 303 - COSMOSSCHWARZ METALLIC

Upholstery code: N6SW - STANDARDLEDER/SC

Prod.date: 1999-05-28
-Dynamic stability control III
-HYDRO STEERING-SERVOTRONIC
-BMW LA wheel-spoke 176
-Alarm system
-Deleted, model lettering
-Shadow-Line
-Green windscreen, green shade band
-Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
-Interior/outside mirror with auto dip
-Interior rear-view mirror with auto dip
-Fine wood trim
-Smoker package
-El. front seat adjustment w. memory
-Armrest front
-Sports seat
-Seat heating driver/passenger
-Headl.washer system/intensive cleaning
-Park Distance Control (PDC)
-Fog lights
-Xenon Light
-Automatic air conditioning
-Cruise control
-Kilometre speedo
-On-board computer V with remote control
-Radio BMW Business RDS
-CD changer for 6 CDs
-HiFi system Professional DSP
-Provisions for BMW 6 CD changer
-M Sports suspension
-M sports steering wheel, multifunction
-Headlining anthracite
-Dealer List Europe
-Omission of non-combined operation
-Operating instructions, Dutch
Także nie taka golizna jak dla mnie w sam raz.
Ale niestety to było przez 2 lata auto do użytku codziennego a jeżdżę sporo km zostawiane auto było w różnych miejscach z różnymi efektami a czasu na bmw nie miałem wcale.
2 razy ktoś cofając puknął w bunie oczywiście bez karteczki , 1 ktoś mi przejechał papierem ściernym po całej długości po słupkach itd. , raz przejechana po całości kluczem.
jeden próg złapała rdza i niestety lewarek zapadł się do środka
oznak korozji także można doszukać się na nadkolach , we wlewie paliwa , czy pod klapą bagażnika.
w 2lata wymieniłem , 100% zawieszenie tył.
- zespawanie i odchudzenie i wyważenie dwumasy w profi zakładzie plus sztywne sprzęgło , chodź tu żałuję i to do poprawy.
- alternator 2 razy regenerowany
- pompa wody
- lampy nowe odbłyśniki bixenon , nowe klosze.
na teraz nie pamiętam a było tego sporo .. później uzupełnie
Ale Lista rzeczy które trzeba w niej zrobić jest przerażająca.
Do zrobienia Vanosy - Rozrząd się odzywa - blacharka i to sporo - całe zawieszenie przód - dojść do ładu z hifi - cały tył nie gra , tylko sub. - od niedawna nie chodzą długie światła pewnie LCM
sprzęgło zrobić jak ori nakazuje , nowy alternator dla świętego spokoju , tarcze hamulcowe do wymiany , najlepiej przewody na zaś po całości także , do uzupełnienia sporo plastików w środku z powodu pęknięć , święcąca poducha itd. ... jest tego masa , myślę ze 15tyś i własna robota to braknie.


Chciał bym się was doradzić drodzy koledzy i koleżanki , czy warto inwestować w to auto , oczywiście po inwestycji auto wyląduje na lata w ciepłe i suche miejsce nie będzie jeżdżone.
Manuali jest dość mało ich ceny niby rosną choć nieznacznie.
Nie zależy mi na sprzedaży bo w takim stanie nie wiem czy 12tyś wołać to nie przegięcie.
A zostawić go na pastwę losu też nie wypada...
Proszę was o radę co robić czy warto .
Z góry bardzo dziękuje.
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E39 540i manual 99r
PostNapisane: 25 listopada 2017, 18:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
To nie m5 by brać pod uwagę robienie oltarzyka. Zajezdziles go w gruza i tyle. Jak Ci to auto odpowiada i buda bezwypadkowa to ja bym zrobił, wstawił lpg oraz szpere i cieszył się porządnym wozem. Jak nie to sprzedać jak stoi.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E39 540i manual 99r
PostNapisane: 25 listopada 2017, 18:22 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
poogladaj wazzupa, bo jak czytam co z tym autem sie dzialo to moze u niego znajdziesz jakies DIY do naprawy :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: xkozekx -->> E39 540i manual 99r
PostNapisane: 25 listopada 2017, 18:52 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1157
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
Hej,
i właśnie większość E39 takich jest tylko nikt o tym nie pisze,
a tu V8 manual to handlarz by podpicował i za 25k by pchał.
Dobrze że napisałeś uczciwie jak jest, niech poczytaja ci co myślą, że dobre 540 można kupić bez problemu za 25-30k i wkładając 5ke mieć igłę.

Sam miałem 540 to wiem, że można bez problemu popłynąć jeśli się nie robi na bieżąco, baa najlepiej z wyprzedzeniem. Z drugiej strony pakować kupę kasy mało kto ma ochotę i tutaj musisz sam zadecydować czy auto na tyle Cię kręci i daje radości z jazdy żeby je doprowadzić do porządku i potrzymać parę lat bo jak nie to bez sensu pchać kasę tylko sprzedać jak stoi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: xkozekx -->> E39 540i manual 99r
PostNapisane: 25 listopada 2017, 19:27 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Zwykla męska decyzja do podjęcia. Albo chcesz tym jezdzic i robisz, albo nie i gonisz. A 15k wladowane w 540i man. to nie są stracone pieniadze. Nawet jak sprzedasz to za 15k i dołozysz drugie zaoszczedzone 15k to i tak za 30k nie kupisz nic lepszego. Oczywiscie w perspektywie czerpania funu z jazdy jako fanatyk a nie typowy Janusz

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: xkozekx -->> E39 540i manual 99r
PostNapisane: 25 listopada 2017, 19:39 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1457
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
Zależy ile serca masz do motoryzacji i do tego auta. Jeśli chcesz jeździć i mieć w nosie to goń to. Ja bym wolał trzymać u siebie i powoli doprowadzać do najlepszego stanu. Fakt, to nie ///M ale 540i w manualu to coraz trudniej wyrwać a to marzenie nie jednego fana motoryzacji.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: xkozekx -->> E39 540i manual 99r
PostNapisane: 25 listopada 2017, 22:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 112
Moje BMW: E39 528i
Garaż: Byłe e46 318i/e39 528i/e36 320i
Wysłałem ci prywatną wiadomość na skrzynkę.

_________________
PRO DETAILER
Obrazek
https://www.facebook.com/ColorFaktory/?ref=hl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: xkozekx -->> E39 540i manual 99r
PostNapisane: 27 listopada 2017, 11:20 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: e39 540i
Kod silnika: m62b44tu
Siemka , dzięki za każdy komentarz , jak ktoś wspomniał serca do motoryzacji mam sporo tylko czasowo ograniczone wszystko, ogólnie jeszcze nikomu nie dałem dotknąć auta , czyli sprzęgła , alternatory , napinacze rozruszniki , zawieszenie póki co wszystko sam grzebałem chyba z litości dostałem od żony zestaw Yato do grzebania na urodziny , w bardzo częstym użytku jest ...
Chyba postanowione , na jutro umówiony jestem z blacharzem/lakiernikiem spoko zakład "pertnerski z ubezpieczalniami" póki co na robotę wszelkich oznak korozji
wlew paliwa , mała parcha przedni słupek , progi , parch pod klapą bagażnika , dalej będziemy myśleć... i wiadomo nie wszystko od razu

Pytanie kolejne do was , chętni będziecie na jakąś relację , foty , ciągnąć ten temat robić galerię ? Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: xkozekx -->> E39 540i manual 99r
PostNapisane: 27 listopada 2017, 11:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
jesli zdecydowales ze robisz to jak najbardziej wrzucaj wszystkie foty mysle ze wiele osob chetnie bedzie obserwowac taki temat

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: xkozekx -->> E39 540i manual 99r
PostNapisane: 27 listopada 2017, 11:40 
Offline
Fan F1
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 2081
Lokalizacja: FZG
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M43TUB19
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157698
xkozekx napisał(a):
Pytanie kolejne do was , chętni będziecie na jakąś relację , foty , ciągnąć ten temat robić galerię ? Pozdrawiam

Pewnie, ratuj samochód i pokazuj nam co się z nim dzieje w kolejnych etapach. Ja z pewnością będę śledził, lubię takie tematy ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: xkozekx -->> E39 540i manual 99r
PostNapisane: 27 listopada 2017, 12:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Jak chcesz robić to rób i najlepiej jeździj nim dalej :) Akurat w takie auto jak włożysz 15 to z 10 odzyskasz raczej przy sprzedaży :)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Podi93 i 80 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL