BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 14:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: gorgu--->E36 323ti
PostNapisane: 27 listopada 2017, 18:42 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 26
Witam wszystkich.Chciałbym się pochwalić nowym nabytkiem.Kompota zakupiłem w Lipcu tego roku w Niemczech osobiscie za jedyne szeset ojro ponieważ buł nie grożnie dojechany przoden :P .Jednak że to już mój drugi kompot złożenie przodu zajeło mi jeden dzień z bardzo długimi przerwami.W następnej kolejnosci wyleciał automat .Tak się złożyło że miałem manuał własnie z 323ti ,wleciało sprzęgło z jednomasem z m50 228mm,felgi 17 zX5 e53 ,opony Bridgestone re070 225 45 17,pełen polibusz żółty, Bilstein B8, H&R fioletowy przód,Weitec zielony tył z E30 kombi.cambery przód OLA,hamulce przód e46 330,tył tarcze wentylowane z Z4 3,0 z zaciskami z E46 325i na adapterach,przewody hamulcowe oplot,wydech z Z3 2.8.W planach torsen z Z3 2.8 ,kolektor z M50 i stabilizatory H&R.
VIN: WBACT410X0AE50212
Type code: CT41
Model: 323TI (EUR)
E-F-R series: E36 5
Series: 3
Type: COMP
Steering: LL
Doors: 3
Engine: M52/TU
Displacement: 2.50
Power: 125 (170 hp)
Drive: HECK
Transmission: AUT
Paint code: 372 - STAHLBLAU METALLIC
Upholstery code: G2AT - STOFF OP ART/ANT
Prod.date: 1999-04-14
S214 Automatic stability control (ASC+T)
S243 Airbag for front passenger
S260 Side airbag for driver/passenger
S269 BMW light alloy wheel, radial spoke 32
S305 Remote control for central locking
S315 Rear window wiper
S345 Chrome Line Interieur
S401 Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S410 Window lifts, electric, front
S423 Floor mats, velours
S428 Warning triangle and first aid kit
S431 Interior rear-view mirror with auto dip
S441 Smoker package
S473 Armrest front
S481 Sports seat
S494 Seat heating driver/passenger
S498 Headrests mechanically adjustable, rear
S508 Park Distance Control (PDC)
S510 Headlight vertical aim control
S520 Fog lights
S530 Air conditioning
S548 Kilometre speedo
S550 On-board computer
S658 Radio BMW Business CD RDS
S686 Antenna-Diversity
S710 M sports steering wheel, multifunction
S715 M Aerodynamics package
S719 Sports Edition
S775 Headlining anthracite
S785 White direction indicator lights
L801 National version Germany/Austria
S818 Battery master switch
S863 Dealer List Europe
S879 Operating instructions German
P971 Exclusive package
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Sorka za jakosć zdjęć.Słaby ze mnie fotograf


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gorgu--->E36 323ti
PostNapisane: 27 listopada 2017, 18:59 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 26
Wrzucam jeszcze dwie foty z ostatniej eliminacji Classicauto Cup w Jastrzębiu.Fura jeszcze przed malowaniem.
Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 27 listopada 2017, 19:02 przez gorgu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gorgu--->E36 323ti
PostNapisane: 27 listopada 2017, 19:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1688
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Moje BMW: E63 645Ci
Kod silnika: N62B44
Garaż: E63,F25,F10,E38 baaardzo individual: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151384
Byłe Z3 :
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były compact 316i :
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148494
No fajnie że w pasztecie i w sumie wersja już dzisiaj praktycznie na wymarciu :ok:

_________________
E63,F25,F10,E38 baaardzo individual : viewtopic.php?f=6&t=151384
Moje byłe Z3 1.8 Roadster : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były E36/5 316i Hellrot : viewtopic.php?f=6&t=148494


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gorgu--->E36 323ti
PostNapisane: 27 listopada 2017, 20:31 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Fajna szczała :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gorgu--->E36 323ti
PostNapisane: 27 listopada 2017, 21:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 11
Posty: 1287
Lokalizacja: Łańcut
Kod silnika: M54B22
Garaż: E46 320i
Opis czyta się jednym tchem :rotfl: :rotfl: zaczynam się o siebie martwić bo e36 i e46 compact zaczynają mi się widzieć :zawstydzony: :zawstydzony: po tuningu mechanicznym pomyśl o strojeniu, przesunięcie odcinki, otwarcie disy i poprawa mapy zapłonu w połączeniu z modami dolotu powinny sporo dać ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gorgu--->E36 323ti
PostNapisane: 11 grudnia 2017, 10:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
compact w budzie e36 naprawdę są przyjemne natomiast o e46 i tych okularach z przodu już tak dobrego zdania nie mam...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gorgu--->E36 323ti
PostNapisane: 11 grudnia 2017, 16:42 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1100
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
Szkoda ze zegary maja srebrne ramki. Znakiem rozpoznawczym 323ti od innych e36 sa np zegary z szarym tlem i czarna obwódka :)
Ale nie ma to żadnego znaczenia, bo to tylko wygląd, a tu jest jest tak jak ja lubie ma jechac i skrecac :)

_________________
323ti
Kolektor m50
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Hamulec 325/294mm+ pompka e84
Szpera 40% w końcu na pokładzie!
Gwint 4x kolumna
Stroker waiting.......
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gorgu--->E36 323ti
PostNapisane: 11 grudnia 2017, 16:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Fajny kompot :ok:

ZuchLCT napisał(a):
zaczynam się o siebie martwić bo e36 i e46 compact zaczynają mi się widzieć

dojrzewasz :rotfl:


ZuchLCT napisał(a):
otwarcie disy


jakiej disy ???? to m52b25 :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gorgu--->E36 323ti
PostNapisane: 11 grudnia 2017, 17:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
Na B8 az tak sie przechyla w zakrętach? To chyba kwestia jeszcze Stabi?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gorgu--->E36 323ti
PostNapisane: 11 grudnia 2017, 17:37 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 26
kirpek napisał(a):
Szkoda ze zegary maja srebrne ramki. Znakiem rozpoznawczym 323ti od innych e36 sa np zegary z szarym tlem i czarna obwódka :)
Ale nie ma to żadnego znaczenia, bo to tylko wygląd, a tu jest jest tak jak ja lubie ma jechac i skrecac :)

Też za tymi chromami nie przepadam ale tak wyszło z fabryki.Wróciłem do kompota bo to moim zdaniem jeden z najlepiej się prowadzących fur jakimi jeżdziłem(na torze) a trochę ich było(E30 325IX,E24 628CSI cs,E36 328 Coupe/Supra Mk3 1jz,E36 Compact 2.8,Nissan 200SX S14a 1jz). Po tych wszystkich autach stwierdziłem że kupuję 323ti no i się trafił.Chciałem już auto w miarę wyposażone i obowiązkowo klima aby można też było pojeżdzić na co dzień,no i się trafił ,a że prowadzę warsztat ogarnięcie auta nie było problemem.Co do przechylania brakuje jeszcze grubszych stabów choć na tym zdjęciu było tam naprawdę grubo. :)


Ostatnio edytowano 11 grudnia 2017, 19:36 przez gorgu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gorgu--->E36 323ti
PostNapisane: 11 grudnia 2017, 18:07 
Offline
Fan F1
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 2079
Lokalizacja: FZG
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M43TUB19
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157698
Serio? Takiej odpowiedzi bym się nie spodziewał. Zazwyczaj to Compacta określa się jako ciężkiego do opanowania z powodu konstrukcji tylnego zawieszenia :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gorgu--->E36 323ti
PostNapisane: 11 grudnia 2017, 18:18 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 26
ThePatrickyo napisał(a):
Serio? Takiej odpowiedzi bym się nie spodziewał. Zazwyczaj to Compacta określa się jako ciężkiego do opanowania z powodu konstrukcji tylnego zawieszenia :P

Ja kompota uwielbiam własnie przez tylny zawias,jest to dla mnie ostatnia fajnie prowadząca się Beta.Miałem Coupe i w ogóle nie czułem tyłu,na co dzień było spoko komfortowo ale to już nie to.
Daje link do mojej byłej. :hyhy:
https://www.youtube.com/watch?v=UeHfmqTNSvE


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gorgu--->E36 323ti
PostNapisane: 11 grudnia 2017, 19:48 
Offline
Fan F1
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 2079
Lokalizacja: FZG
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M43TUB19
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157698
Zgaduję, że ten poprzedni miał właśnie 2.8, w związku z tym mam jeszcze jedno pytanie - czy czuć różnicę między swapowanym 328 a ori 323ti? Mam na myśli prowadzenie pojazdu itd ponieważ osiągi z racji większej mocy wiadomo, że będą na korzyść 328. W sumie tak mnie zaciekawiło, czy lepiej robić swapa w przypadku Compacta, czy przeskoczyć na 323 i cieszyć się rozwiązaniem fabrycznym :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gorgu--->E36 323ti
PostNapisane: 11 grudnia 2017, 20:03 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1100
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
Grubsze staby maja posredni tylko wplyw na przechyły. Wieksza role pełnią np w balansie auta czy przyczepnosci osi, co z resztą czesto widac, jak na zdjęciach wyżej gdzie przednie koło sie odrywa od asfaltu ( w fwd odywa się tylne). Dlaczego tak? Z przodu bardzo gduby stab, z tyłu cieniutki. Po co? Ograniczenie nadsterowności (fwd ograniczenie podsterownosci, bo auta fwd nie lubią skrecac i trzeba im pomóc).
Aby ograniczyć przechyly lepiej zastosować sztywniejsze sprężyny (najlepiej z dobrana harakterystyka dobiccia/odbicia amortyzatorów pod takia sprezyne)
Temat szeroki i gleboki. Żeby nie było g burzy, w styczniu do mnie trafi przedni grubszy stab, tylne będę musiał sam zrobić bo trudno o tylny do kompota zrobiony pod kompota a nie dobierany z e30.

_________________
323ti
Kolektor m50
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Hamulec 325/294mm+ pompka e84
Szpera 40% w końcu na pokładzie!
Gwint 4x kolumna
Stroker waiting.......
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gorgu--->E36 323ti
PostNapisane: 12 grudnia 2017, 07:43 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 26
ThePatrickyo napisał(a):
Zgaduję, że ten poprzedni miał właśnie 2.8, w związku z tym mam jeszcze jedno pytanie - czy czuć różnicę między swapowanym 328 a ori 323ti? Mam na myśli prowadzenie pojazdu itd ponieważ osiągi z racji większej mocy wiadomo, że będą na korzyść 328. W sumie tak mnie zaciekawiło, czy lepiej robić swapa w przypadku Compacta, czy przeskoczyć na 323 i cieszyć się rozwiązaniem fabrycznym :D

Cod do mojego poprzedniego kompota to bazowo było to 316i w wersji super bieda bez staba z tyłu. :] Najpierw był swap na 1.8 z Isa póżniej na m52b25 a na końcu m52b28 co uważam było bez sensu bo w porównaniu z b25 różnice są ledwo wyczuwalne.Co do czucia auta nie było żadnej różnicy jaki siedział silnik.Najwięcej dał dyfer z Z3 2.8 na torsenie.Co do stabów nie można przesadzić.Na co dzień do jazdy moim zdaniem nie ma co kombinować.W poprzednim miałem tylny stabilizator od Z3M 19mm i był dla mnie idealny,a przedni dorabiany 28mm.Na razie mam seryjne staby i na wiosnę będę kupował dedykowany zestaw H&R z regulacją do kompota.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gorgu--->E36 323ti
PostNapisane: 12 grudnia 2017, 09:53 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1100
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
Masz jakiś link do stabow?

_________________
323ti
Kolektor m50
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Hamulec 325/294mm+ pompka e84
Szpera 40% w końcu na pokładzie!
Gwint 4x kolumna
Stroker waiting.......
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gorgu--->E36 323ti
PostNapisane: 12 grudnia 2017, 15:03 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 26
Ależ proszę.
http://sklep.auto-voll.pl/stabilizatory ... 323ti.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gorgu--->E36 323ti
PostNapisane: 12 grudnia 2017, 16:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 11
Posty: 1287
Lokalizacja: Łańcut
Kod silnika: M54B22
Garaż: E46 320i
///david napisał(a):
jakiej disy ???? to m52b25
M52 przecież miało disę nie? W dodatku podobno na złość zamyka się na wysokich obrotach muląc nieco motor, w temacie o tuningu DME M52 tutaj na forum szeroko to omawiali jak dobrze pamiętam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gorgu--->E36 323ti
PostNapisane: 12 grudnia 2017, 19:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2702
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
ZuchLCT napisał(a):
M52 przecież miało disę nie?


M52TU ma disę i 2 vanosy

E36 ma co najwyżej M52


Jeżeli mówimy o fabrycznych silnikach, nie rozpatrując swapów

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gorgu--->E36 323ti
PostNapisane: 12 grudnia 2017, 19:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 267
Lokalizacja: Jelenia Góra
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57TUD30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 68&start=0
Ja tam jestem zdania że staby sporo dają na torze czy w FWD czy w RWD. Wiadomo że jak seryjna sprężyna (twardość i długość) to za dużo nie da bo stab nie utrzyma tego, ale nie widzę sensu zjeżdżania w dół z zawieszeniem i nie wymienieniem stabów.

_________________
Zobacz moje auto:
kepa416 --> E60 535d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL