BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 20:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 10 grudnia 2017, 14:54 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Oleje klasy 60 mają 5.5-6, więc bym się nie zachwycał troszkę ponad 3.5. Niestety albo ekonomia/logia, albo solidna ochrona.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 10 grudnia 2017, 15:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Zgadza się. Dla porównania Red Line 10W-60 ma HTHS 6.7... :cwaniak: Jakkolwiek dla 0W-40 HTHS 4.0 to już bardzo wysoka wartość. Dla przykładu Motul X-Max ma HTHS na poziomie 'zaledwie' 3.6 i to nadal b. dobry olej, do zastosowania w większości mocnych pojazdów.

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 11 grudnia 2017, 06:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
U mnie Motul wypadł najgorzej ze wszystkich "60", bym nie polecił (prawie jak Valvoline, a to semi jest). Zresztą każdy oryginalny i markowy produkt da radę w 99.9% przypadków.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 18 lutego 2018, 13:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Czas na mały, zimowy update...

Takie tam dwa na szybko, spod galerii, w zimowym 'obuwiu';

Obrazek

Obrazek


Ot najzwyklejsza E92 na 17-stkach. Zupełnie niepozorna, do momentu aż zacznie mruczeć... ;)


Zimny start;


_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 18 lutego 2018, 13:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2702
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
Na pierwszym foto wypełnienie felgi tarcza hamulcową :serce: :serce: :serce:

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 18 lutego 2018, 14:37 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Laaaaaadnie mruczy... :D Każdy kto ma minimum pojęcia widzi z tylu 2 kominy i wie, że coś jest nie tak z tą zwykłą e92ką :D :cool:

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 19 lutego 2018, 17:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1155
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
kiedyś... tak
A teraz to podwójne szerokachne końcówki montują w serii G nawet w 520d, takie jak serii F były w 550i/ m550d
Ci co siedzą w bmw wiedzą o co chodzi , dla innych to zwykły szarak na drogach z 2 końcówkami jak choćby w audi a6 2.0tdi :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 19 lutego 2018, 17:59 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
seria G, to nie jest jakies pospolite auto, dopiero pojawia sie na drogach, w wawie widziałem kilka sztuk w ruchu (mniej, niż 10 z czego jedna mają znajomi). Moze to tez kwestia ze sie nie rozglądam za takimi autami xD

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 19 lutego 2018, 18:15 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5267
Moje BMW: Giulia Veloce
Ale dzwięk :serce:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 25 lutego 2018, 00:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Felgi na styk ledwo zacisk wchodzi :hyhy: Buczy fajnie jak to 335i :P Ale czy ja wiem czy takie nie pozorne to auto, jak ktoś bardziej kumaty to połapię się ,że to nie 320d :rotfl: A jak się nie połapie to po wydarciu wydechu spod świateł rozwieje wszelkie wątpliwości :rotfl: O olejach chętnie poczytam opinie kogoś mądrego bo sam nie wiem co zalać jak kupie 335I...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 25 lutego 2018, 01:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
W bagazniku jest wtyczka jak ja wypnijesz oba wydechy beda caly czas otwarte.

Tutaj masz instrukcje

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=80661

:D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 25 lutego 2018, 15:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Dzięki Panowie :piwo:

Hakelbery napisał(a):
W bagazniku jest wtyczka jak ja wypnijesz oba wydechy beda caly czas otwarte.


Jest odłączona, tylko należy pamiętać, że po jej odłączeniu, w pamięci komputera zostaje zapisany błąd. Można też zaślepić przewód podciśnienia, wtedy komputer tego nie wyłapie. Natomiast zaletą rozwiązania z wtyczką jest możliwość jej szybkiego ponownego podłączenia, co bywa przydatne, bo jazda w długiej trasie z otwartą klapką może przyprawić o lekki ból głowy...

Cóż więcej mogę napisać. Zima autem prawie przejeżdżona i w sumie nie wiem czy większym utrapieniem jest zima z tym autem, czy to auto w zimie :rotfl:

Już śpieszę z wyjaśnieniami - przede wszystkim czarny, niemetalizowany lakier... Miałem już kiedyś auto w takim kolorze i od tamtego czasu zdążyłem już zapomnieć jakie to utrapienie... Chyba najtrudniejszy w utrzymaniu kolor jaki tylko może być... W warunkach zimowych, po myjni auto jest czyste przez 2 dni, a najlepiej myć go co tyd. bo po 2 tygodniach prawie nie widać go spod brudu. Na lakierze widać każdą plamkę, ryskę i KAŻDY zaciek. Korzystam z myjni ręcznej, lecz takiej gdzie myją auto jedno za drugim i raczej się z tym przesadnie nie ceregielą, aby 3 razy płukać gąbkę po jednym przeciągnięciu. Jest też opcja mycia w pobliskiej firmie detailingowej, w której robiłem korektę i powłokę hydrofobową i zapewne byłoby to zdrowsze dla lakieru, ale umawianie się na mycie auta z kilkudniowym wyprzedzeniem, moim zdaniem mija się z celem. Tak czy inaczej po zimie lakier jest niemiłosiernie zsiekany i pokryty siateczką z mikro-rysek, więc w zasadzie nadaje się jedynie do ponownej korekty :/ Tym razem jednak zamierzam zastosować powłokę ceramiczną Tenzi, zamiast hydrofobowej, a później niech się dzieje co chce... Najwyżej kiedyś oklei się auto folią. Na więcej niż jedną korektę w tym aucie raczej nie ma już możliwości, bo powłoka lakiernicza jest już zbyt cienka [Jak widać oryginalny lakier na całym aucie nie zawsze jest taką zaletą :rotfl: ]. Narzekałem na moje poprzednie E90, w kolorze Sparkling Graphite, bo też wszystko uwidaczniał, aczkolwiek tamten lakier, nawet pomimo, że regularnie odwiedzał myjnie automatyczne, latami wyglądał bardzo dobrze i to bez większych ingerencji.

Kolejna sprawa to trakcja... No cóż trakcja w warunkach zimowych z tym autem to ciężki temat... Tzn. zazwyczaj panuje jej zupełny brak :D Zwłaszcza na 2-3 pierwszych przełożeniach, gdy asfalt jest choć trochę wilgotny bądź zmarznięty. Dynamiczne starty spod świateł pozostają w sferze pobożnych życzeń. Zdarzało się, że łebki w jakiś starych 'Megankach', którym dałbym max 120 koni, zrównywali się ze mną spod świateł do 50-60km/h, po czym, gdy koła łapały już przyczepność miałem wrażenie, że nagle zaciągnął się im hamulec ręczny :rotfl: I nie ma tu możliwość dawkowania mocy podczas startu, aby utrzymać auto na granicy przyczepności, tak jak da się to robić z silnikiem wolnossącym. Tutaj przychodzi 2 tyś. rpm, fala momentu obrotowego uderza młotem w tylną oś i dotknięcie gazu = zerwanie trakcji. Koniec kropka.

Wniosek z tego taki, że niestety mimo swoich wielu zalet i niewątpliwej frajdy w odpowiednich warunkach, tylny napęd czyni z tego auta raczej wózek sezonowy, którym można się przemieszczać w zimie, ale potencjał wykorzystać można głównie w okresie letnim. I ja, jako odwieczny fan tylnego napędu, niestety muszę z niechęcią przyznać, że X-drive byłby tu nie głupim rozwiązaniem i wcale się nie dziwie, że sporo ludzi właśnie zestawia z tym silnikiem ten rodzaj napędu. Jazda z RWD nieraz sprawia ogromną frajdę, jednak czasami chciałoby się po prostu wdepnąć i katapultować spod świateł, przenosząc całą moc na asfalt, niezależnie od warunków, zamiast szarpać się z kierownicą o utrzymanie auta na drodze, bądź obserwować nieustannie mrugającą kontrolkę DSC...

Ostatnio miała miejsce taka sytuacja - przed północą, skrzyżowanie na pustej dwupasmówce, nawierzchnia lekko zmarźnięta. Na prawym ustawia się jakieś E46 i po zmianie na zielone ostro podgania, ja oczywiście DSC i ASC już wcześniej na OFF :rotfl: I tak sobie lecimy, ja zmieniam biegi przy 4 tyś. bo oczywiście panuje zero przyczepności, a w dodatku dwupasmówka prowadzi po lekkim łuku, więc zachowuje kontrolę, jednocześnie trzymając zawodnika w E46 za 'twarz', na prawym pasie. Po chwili jestem już na prostej, zapinam 3 bieg, mając pełną przyczepność zaczynam odjeżdżać i już witam się z gąską, już luzuję poślady, aż tu nagle, na lekkiej, poprzecznej nierówności chyba lekko podrzuca mi tył i tracę zupełnie kontrolę nad samochodem, który próbuje ustawić się w poprzek drogi... :hurra: Krawężniki, latarnie, bariery energochłonne nagle wyrastają mi przed oczami do niebotycznych rozmiarów i już wiem, że jest to właśnie ta chwila, kiedy pozostaje Ci 0.2 sekundy na reakcję, aby się z tego wyratować :rotfl:

Jako, że głupi ma zazwyczaj zawsze szczęście i chyba wraz z wiekiem nie straciłem jeszcze całego refleksu, kontrując kierownicą jakby nagle stanęła w płomieniach, ustawiłem samochód z powrotem na prostej. Tak, że ten... :D Nie - nie jest to wóz przyjazny, na drodze ten samochód to diabeł wcielony i aby wyłączać w nim kontrolę trakcji, nawet na suchej nawierzchni, trzeba mieć spore opanowanie i duże doświadczenie z mocnymi RWD. Ja mam nie małe doświadczenie, jako, że BMW jeżdżę prawie pół życia, a i tak ten narowisty byk omal nie wyniósł mnie na rogach poza arenę :D No ale cóż, każde doświadczenie czegoś uczy, od teraz chyba zacznę dawać urlop DSC, jedynie gdy asfalt będzie suchy jak pieprz :P Niestety bardzo mocne silniki turbodoładowane nie sygnalizują Ci w tak transparenty sposób tego jaka moc zaraz trafi na koła, jak robią to jednostki wolnossące, gdzie wystarczy spojrzeć na obrotomierz, aby wiedzieć ile w danej chwili masz pod nogą i co możesz z tym zrobić bądź nie. Tutaj dowiadujesz się o wszystkim jakoby po fakcie, więc napęd AWD po prostu pasuje do ich narowistego charekteru. I wcale mnie nie dziwi, że nawet auta, które dotychczas były kojarzone jedynie z RWD [AMG, M5], w zestawieniu z 600-konnym V8 Turbo oferują AWD. Ponieważ jestem przekonany, że przy RWD tym po prostu nie dałoby się jechać w warunkach ograniczonej przyczepności :)

Tym niemniej po tych wszystkich żalach muszę wyznać jedno - kocham ten samochód... To po prostu bandzior jakich mało :D Jest jak kochanka, która w jednej chwili ciska w ciebie talerzami, a za chwilę chcę się z Tobą pieprzyć. Jak kumpel, z którym impreza zawsze kończy się brakiem telefonu, portfela lub jego zawartości i gigantycznym kacem i wiesz, że to jest złe, niemoralne, niewłaściwe, ale w kolejny weekend i tak znów do niego dzwonisz :D Z tym autem szukam pretekstu żeby wyjechać z domu, choćby po bułki i jak tylko olej złapie odpowiednią temperaturę, znów oprzeć prawą stopę o podłogę, dać sekundę turbinom na rozkręcenie się i poczuć jak tylna oś zapiera się o asfalt, a fotel jakoś tak dziwnie zaczyna Cię pochłaniać, a droga robi się coraz węższa. Po prostu nie da się go nie kochać :serce: :serce: :serce: :serce: :serce:

:)

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 26 lutego 2018, 00:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1174
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: E92 335i,m3f80 18r
Kod silnika: N54b30&s55b30
Garaż: N54garage
To teraz wyobraź sobie jaka walka jest z singlem gdzie turbo wali jak z armaty powyżej 4 tys jadąc autem masz wrażenie że chce cie na każdym kroku zaskoczyć.
Dlatego ja staram się pomyśleć 3 razy zanim klepne w pedal, plus singla że jeżeli jedziesz, do 3 tys masz wrażenie wolnnossaka totalnie nic się nie dzieje ja akurat bardzo lubię taka charakterystykę

_________________
335i n54 single turbo
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=161088&start=280
N54garage


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 26 lutego 2018, 01:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Zakov328 napisał(a):
To po prostu bandzior jakich mało


Narazie to jest cienki bolek :rotfl: , wywal DP z catami, zaloz bez katow, zrob program i wtedy zobaczysz jaki to bandzior :hyhy: Albo zaloz singla jak Mr.Klopot, :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 26 lutego 2018, 07:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1174
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: E92 335i,m3f80 18r
Kod silnika: N54b30&s55b30
Garaż: N54garage
Hakelbery napisał(a):
Zakov328 napisał(a):
To po prostu bandzior jakich mało


Narazie to jest cienki bolek :rotfl: , wywal DP z catami, zaloz bez katow, zrob program i wtedy zobaczysz jaki to bandzior :hyhy: Albo zaloz singla jak Mr.Klopot, :cwaniak:

Racja jeździłem ostatnio seryjnym 335i oraz 1m coupe
Seryjne 335i w górnych partiach obrotów nie dzieje się nic
Pamiętam jak zamontowalem jb4 do seryjnej 335i auto czym wyżej się krecilo tym lepiej ciaglo spora różnica

_________________
335i n54 single turbo
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=161088&start=280
N54garage


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 26 lutego 2018, 12:09 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Nie dziwię Ci się że starcza mocy. 335 seryjne też dobrze jedzie. Nie każdy jest samobójca :) większości kierowców takie osiągi zdcydowanie wystarczają. Szczególnie do seryjnego zawieszenia , hamulców itp.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 26 lutego 2018, 18:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
U mnie było prawie seryjne zawieszenie i bardzo dawało radę. Hamulce do 200km/h tez, wystarczy zmienić tarcze i klocki na inne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 26 lutego 2018, 18:12 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Hakelbery, u was w Ameryce to są same proste :rotfl: więc każde zawieszenie jest dobre. Fajnie to by się prowadził na Bilstein b16 + stabilizatory HR lub eibach , taki zestaw lub podobny bym założył przed podniesieniem mocy w 335 zarówno benzynie jak i dieslu

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Ostatnio edytowano 26 lutego 2018, 18:17 przez forest, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 26 lutego 2018, 18:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Hakelbery napisał(a):
Narazie to jest cienki bolek , wywal DP z catami, zaloz bez katow, zrob program i wtedy zobaczysz jaki to bandzior Albo zaloz singla jak Mr.Klopot,


W planach jest intercooler Wagnera. Nad DP jeszcze się zastanowię. W PL zmienia się prawo dotyczące badań technicznych pojazdów i lada moment może się okazać, że podbicie przeglądu bez sprawnych katów będzie niemożliwe. Póki co, jak widzę każdy ma na to zdrowo wywalone i nawet moje zapytania dotyczące tego aspektu są zazwyczaj zlewane ciepłym moczem. Pożyjemy zobaczymy, wszak jeśli mam wybierać 400 koni bez katów lub 370-380 na samym programie i FMIC, ze spokojną głową o kolejny przegląd to w chwili obecnej raczej skłaniam się ku tej drugiej opcji. Single turbo nie wchodzi w grę, jako, że dopiero założyłem dwie nowe, OEM'owe sprężarki. Poza tym tak jak już wcześniej wspominałem, auto ma pozostać w miarę przyjazne podczas codziennej eksploatacji, a uderzanie w jakieś ekstrema raczej by temu nie sprzyjało.


Mr.Klopot napisał(a):
Seryjne 335i w górnych partiach obrotów nie dzieje się nic


Zależy co kto rozumie przez górne partie obrotów... Jak widać na poniższym wykresie u mnie do około 5500 rpm ciąg jest praktycznie jednostajny. Powyżej 6000 rpm moment obrotowy zaczyna wyraźnie spadać. Jest to właśnie ta 'luka', w której seryjne turbiny jadą już na końcówce 'oddechu' i da się to odczuć podczas jazdy.

Obrazek


forest napisał(a):
Fajnie to by się prowadził na Bilstein b16 + stabilizatory HR lub eibach , taki zestaw lub podobny bym założył przed podniesieniem mocy w 335 zarówno benzynie jak i dieslu


W moim przypadku zawieszenie jest za wysokie przynajmniej o 1-1.5 cm, nawet pomimo, że po wyposażeniu ten zawias figuruje jako 'M Sports suspension'. Na początek zestaw sprężyn Pro-Kit Einbach'a, uważam za rozsądne minimum. W mojej poprzedniej E90, opcjonalne, sportowe zawieszenie było odczuwalnie lepsze w zakrętach, niż obecne w E92.

Natomiast seryjne heble są bardzo skuteczne. Myślę, że do okazjonalnych szaleństw powinny spokojnie wystarczyć, nawet biorąc poprawkę na podniesienie mocy. Najwyżej można dać przewody w stalowym oplocie i zalać płyn o podwyższonej temperaturze wrzenia.

Ten sezon prawdopodobnie zostanie przejeżdżony z seryjną mocą. W sumie nawet tej serii nie zdążyłem jeszcze dobrze wykorzystać, bo auto stało całe wakacje w warsztacie, a później jesień, zima i to tak... Nacieszę się dobrze serią, z tą świadomością, że w razie czego mam jeszcze w zapasie potencjał na więcej. W końcu to i tak całe 90 koni więcej niż miałem w poprzednim aucie, więc póki co nie czas jeszcze na niedosyt.

W nadchodzącym sezonie muszę wykonać przy aucie parę bardziej prozaicznych zabiegów. Na początek trzeba doprowadzić do porządku letnie koła, bo mam lekko ukrzywioną jedną felgę. Trzeba wymienić też parę pierdół; Kratka w zderzaku przed intercooler'em jest przebita kamieniem; Plastikowy wlot powietrza do chłodzenia tarczy hamulcowej w zderzaku popękany. Muszę powymieniać te plastiki, bo mnie będą dręczyć po nocach. Wkład lewego lusterka też do wywalenia. Tak więc jest parę takich drobiazgów, a pewnie jeszcze się coś znajdzie w międzyczasie. Do tego kolejna korekta lakieru, wraz z powłoką ceramiczną + serwis w ASO + planuje zrobić kompleksową konserwację podwozia, łącznie ze zrzuceniem wydechu i wszystkich osłon blokujących dostęp do zakonserwowania spodu pojazdu. Tak więc parę tyś. na nadchodzący sezon niewyjęte :)

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL