BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 12:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 3 grudnia 2017, 20:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Witam miłych forumowiczów! :)

W końcu nadszedł czas na galerię mojego nowego projektu, zapowiedzianą już ho ho czasu temu… ;)

BMW E92 335i

Rok: 2007

Przebieg: 250 000km

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES
S2R4 BMW LA wheel, star spoke 230
S4AC Fine wood trim Poplar woodgrain
S4AE Armrest front, retractable
S8SP Control unit COP
S249 Multifunction f steering wheel
S255 Sports leather steering wheel
S320 Deleted, model lettering
S415 Sun-blind, rear
S423 Floor mats, velours
S428 Warning triangle and first aid kit
S441 Smoker package
S459 El. front seat adjustment w. memory
S470 Isofix-System
S481 Sports seat
S494 Seat heating driver/passenger
S502 Headlight cleaning system
S520 Fog lights
S522 Xenon Light
S534 Automatic air conditioning
S544 Cruise control with brake function
S548 Kilometre speedo
S704 M Sports suspension
S775 Headlining anthracite
L801 NATIONAL VERSION GERMANY
S851 Language version German
S863 Dealer List Europe
S879 Operating instructions German


Na początek trochę historii związanej z poszukiwaniem auta i towarzyszących temu perypetiami. Auto powinno być poniekąd znane, gdyż zostało już wstępnie zaprezentowane w wątku; „335i jako fun-car w automacie?”, gdzie kontynuowano odwieczne debaty o wyższości manuala nad automatem i na odwrót :P Ów temat powstał jeszcze w czasie gdy poszukiwałem auta i muszę przyznać, że znalezienie odpowiedniego egzemplarza nie jest łatwe. Albo trzeba wyłożyć na ten model przynajmniej 80-85 tyś., co w moim mniemaniu trochę mija się z celem, gdyż biorąc pod uwagę moje pedantyczne podejście do serwisu i utrzymania auta, pewnie dołożyłbym jeszcze do tego interesu 10-15 tyś. (nawet nie licząc modyfikacji) w przeciągu kilku lat i tu już zbliżamy się do kwot za jakie można dziś mieć fajny leasing konsumencki, na jakieś używane M3 E92, bądź nową F30 330i, zamiast 7-8 letniej 335i... Szukając takiego auta na Allegro, wyskakuje 20-30 egzemplarzy, z czego większość to import USA (dla mnie import USA tylko z pewnego źródła, więc odpada), po ich odrzuceniu zostaje 5-10 aut, z których może 2-3 nie wyglądają już po samych zdjęciach na ulepy i oczywiście wszystkie są na drugim krańcu Polski... Obecne auto znalazłem gdzieś w czeluściach Allegro/Otomoto, po wpisaniu w wyszukiwarce, w akcie desperacji po prostu; „335i”, gdyż po standardowym filtrowaniu w kategorii nawet się nie pojawiało. Zainteresowało mnie, bo w sumie pasowało do moich preferencji (Europejczyk, napęd na tył, ręczna skrzynia), ale jako, że zostało wystawione za cenę, za którą można by kupić co najwyżej dobrą E90 330i, zacząłem się zastanawiać gdzie jest w tym wszystkim haczyk? Ciekawość ostatecznie wzięła górę i zleciłem oględziny auta firmie specjalizującej się w tego typu usługach. Pomierzyli, pobadali, ogólnie polecali, co jednak nie zmienia faktu, że człowiek dokonujący oględzin był idiotą. Pomierzył auto miernikiem (zadziwiająco równy lakier, jak na egzemplarz za taką cenę), jednak prawidłowe spisanie przebiegu z deski rozdzielczej i rozmiaru opon przerosło jego umiejętności – tak jak wspomniałem – idiota. Głównym problemem okazało się jednak to, że podczas gwałtownego przyśpieszenia zapalał się check engine. Naturalnie nie mogłem liczyć, że idiocie uda się zdiagnozować źródło usterki (twierdził, że w pamięci komputera nie było zapisanych błędów, mimo palącego się Check Engine :rotfl: ), więc mogłem się jedynie domyślać, że problem może dotyczyć uszkodzonej turbiny... Auto zostało sprowadzone z Niemiec przez osobę prywatną, na mienie przesiedleńcze (bez żadnych dodatkowych opłat) i posiadało bardzo dobrze odnotowany każdy serwis w książce serwisowej, praktycznie do samego końca jego eksploatacji na niemieckich ziemiach. Licznik kilometrów w owym czasie wskazywał przebieg 245 tyś. km. Ogólnie jednak nagminnie zapalający się Check i to, że auto podczas oględzin było brudne w środku i na zewnątrz, przez co nie prezentowało się zbyt dobrze na wykonanych podczas oględzin fotografiach trochę zniechęciło mnie do tematu, więc zarzuciłem go na jakiś czas. Postanowiłem, że wyruszę w Polskę, w poszukiwaniu wymarzonej bazy na mojego fun-cara, więc wybrałem się do Poznania, gdzie miałem oglądać dwie E92 335i. Jedna na którą byłem już napalony jak dzik na sosnę, okazała się być naprawiana po szkodzie blacharskiej za kwotę ponad 17 tyś. euro, więc podziękowałem i pojechałem zobaczyć kolejną. Czarna, bardzo bogato wyposażona, oryginalny M-pak, pakiet M-performance, blacharka w bardzo dobrym stanie, silnik chodził pięknie, hamulce, zawieszenie jak nowe, parę drobnych wycieków i zapoceń, ogólnie przyjemny samochód. Niestety kombinacje związane z przebiegiem (auto miało nalatane przynajmniej 300 tyś., a mogło mieć i pół miliona…) oraz absolutny brak jakiejkolwiek dokumentacji (nawet jednej faktury za wymianę oleju, nie wspominając już o jakiejkolwiek książce serwisowej) przeważył szalę goryczy i zmusił mnie do rezygnacji. Kolejny egzemplarz w Piotrkowie Trybunalskim. Sztuka ze Szwajcarii - czarna, po lekkiej szkodzie (sprzedający przesłał zdjęcia), w automacie z pseudo-łopatkami (mimo wszystko fajnie się tym jeździ), M-pak, dobre wyposażenie, na kołach ładne felgi 19”, zakupione jeszcze w Szwajcarii za nie małą kasę. Niestety brak książki serwisowej oraz jakiejkolwiek dokumentacji i fakt, że przód był równie źle spasowany jak tylna klapa, zmusił mnie do rezygnacji z zakupu :( Tak więc umęczony jak Jezus na krzyżu, z portfelem wydrenowanym na podróże po Polsce, opłacanie stacji diagnostycznych i drukowanie historii serwisowych w ASO podjąłem decyzję, że kupuję bilet na samolot i lecę do Szczecina, sprawdzić czemu w pierwszym opisanym tu egzemplarzu zapala się ten cholerny Check… Po wylądowaniu w Szczecinie z lotniska odebrał mnie Piotrek z Głogowa Wielkopolskiego (swoją drogą bardzo sympatyczny facet, pozdrawiam jeśli kiedyś będzie to czytał) w jego 335i na sprzedaż. Auto zrobiło na mnie bardzo dobre pierwsze wrażenie. Wbrew temu co widziałem na zdjęciach było wypucowane. Wnętrze nie było umęczone, jedynie lakier nosił bardzo wyraźne znamiona częstego korzystania z myjni automatycznych. Po oględzinach powłoki lakierniczej potwierdziły się moje przypuszczenia, iż auto nie jest ulepem, a większość powłoki lakierniczej jest jeszcze oryginalna (mam wątpliwości jedynie co do jednego błotnika, wszak jakiejkolwiek szpachli nigdzie nie odnotowano. Wyposażenie auta - w zasadzie nie ma o czym pisać – zupełna podstawka, nie ma nawet czujników parkowania :rotfl: Z dodatków to chyba tylko czarna podsufitka i roleta tylnej szyby. Zakładam, że cała reszta była w E92 w standardzie. Dla mnie z rzeczy obowiązkowych w takim aucie to skóra, sportowe, podgrzewane fotele i xenony. Reszta może być, albo i nie. Czasem przydałyby się te czujniki, ale można bez tego żyć, w końcu nie mam prawa jazdy od roku… A jeśli chodzi o takie dodatki jak zmieniarka w bagażniku, czy iDrive to nawet lepiej żeby tego nie było, niepotrzebnie tylko zwiększają masę pojazdu. To ma być auto skupione na kierowcy, dające radość z jazdy, a nie z bawienia się duperelami. Ostatnio testowałem nową F30 330i i muszę przyznać, że nawet nie pamiętam czy tam był jakiś wyświetlacz, bo nawet nie zwróciłem uwagi :rotfl: No ale do rzeczy - pojechaliśmy do ASO w Szczecinie potwierdzić przebieg, gdzie przemiła Pani podała nam datę ostatniego przeglądu wykonanego w połowie 2015 roku, przy przebiegu 220 tyś. km, jak również dodała, że rzadko się u nich zdarza, aby jakieś auto z 2007r. miało tak dobrą historię serwisową, prowadzoną praktycznie od samego początku aż do końca. I w tym momencie byłem już praktycznie kupiony, bo dobry serwis w kupowanym aucie to dla mnie jedna z najistotniejszych rzeczy. Warto również nadmienić, że auto miało świeżo wymienione tarcze hamulcowe na obu osiach i świeże opony Goodyear F1 Eagle w bardzo dobrym stanie. Pojechaliśmy jeszcze szybko odczytać błędy z komputera w jakimś pierwszym-lepszym 'wyguglanym' warsztacie. Tak jak przewidywałem – błąd doładowania turbiny. Pogadaliśmy więc jeszcze chwilę z właścicielem o finansach i stwierdziłem, że się decyduję. Dwa podpisy, uścisk dłoni i wybrałem się w długą drogę do domu, moim nowym nabytkiem :) Swoją drogą trzeba mieć zdrowo nasrane w głowie, aby zupełnie samemu przejechać całą Polskę nocą, autem w którym świeci Check i tak na dobrą sprawę nie wiadomo czego można się po nim spodziewać, ale nad tym zacząłem się zastanawiać dopiero po powrocie do domu :D Wszak przez całą drogę, oprócz nieszczęsnej kontrolki auto sprawowało się znakomicie i nawet zdrowo pompowało. Tyle historii kupna. Tuż po sprowadzeniu auta do domu złożyłem zmówienie u mojego dostawcy części na wszystkie materiały eksploatacyjne do mojego 335i, a niedługo później odstawiłem je do chyba najlepszego machera na Podkarpaciu od BMW. Gość jest prawdziwym magikiem i ogarnia tematy typu M-power itp. z zamkniętymi oczami. Auto stało tam całe wakacje, lecz robota jaka została przy nim wykonana była wprost tytaniczna. Wtedy podjąłem również decyzję o wymianie turbosprężarek na nowe. Z auta wyciągnięto cały silnik aby go uszczelnić i zamontować nowe wiatraki. Przeczyszczono również cały dolot i wypłukano intercooler. Poniżej parę zdjęć z warsztatu;


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


W międzyczasie zakupiłem również nową, M-pakietową gałę zmiany biegów;

Obrazek Obrazek


I parę gratów do zawieszenia (głównie amortyzatory, odboje i elementy towarzyszące);

Obrazek


Podsumowując w aucie wymioeniono;

- Wszystkie oleje i płyny
- Wszystkie filtry
- Świece zapłonowe
- Komplet amortyzatorów, wraz z dodatkowymi elementami
- Klocki hamulcowe tylne
- 2 nowe turbosprężarki, wraz z masą elementów towarzyszących (przewody, uszczelki, śruby itd.)
- Praktycznie wszystkie uszczelnienia silnika, z wyjątkiem uszczelki pod głowicą
- 2 monitorujące sondy lambda
- Czujnik położenia wału korbowego

I jeszcze parę drobiazgów, których nawet nie pamiętam.

Po zakończeniu prac nad mechaniką, auto trafiło do pobliskiej firmy detailngowej, na korektę lakieru oraz nałożenie powłoki hydrofobowej;


Obrazek

Obrazek

[url=https://postimages.org/]Obrazek
[/url]

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Trochę wnętrza;


Obrazek

Obrazek

Obrazek

I trochę pleneru;


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wykonano pełną geometrię zawieszenia;


Obrazek


Na koniec jeszcze małe podsumowanie prac dokonanych przy aucie przez ostatnie pół roku, w postaci pomiarów z hamowni, sprawdzenia poprawności pracy nowych turbosprężarek i pomiar przyśpieszenia 100-200km/h :)

Obrazek Obrazek Obrazek

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Ostatnio edytowano 18 lutego 2018, 12:54 przez Zakov328, łącznie edytowano 11 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 3 grudnia 2017, 21:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2081
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: X6
wszystko ładnie pięknie - Twoje e92 MEGA KOZAK i tak sobie czytam ten temat coraz głębiej i głębiej i zastanawia mnie tylko jedno....?
Czy naprawdę odpuściłeś jakieś fajne zdrowe sztuki ze względu na to że nie mają książki lub faktur za klocki hamulcowe filtry, oleje, etc? :zdziwko: :zdziwko: :zdziwko:

Kto takie rzeczy w ogóle zbiera??? Mam podobnie pedantyczne podjecie do auta jak TY ale W ŻYCIU nie zbierałem faktur, rachunków za naprawę i nigdy nie było specjalnych problemów ze sprzedażą auta a miałem kiedyś 535d z 560kkm...

Przecież książkę z pieczątkami idzie kupić za średnio 100zł od handlarzy a faktury... serio??

Po samochodzie widać czy jest umęczony i jak użytkowany a nie żadne pseudo książki faktury często gęsto wystawiane też na lewo po inter*** itp. też są bardzo nieistotne... podstawa to stan samochodu i jedyne co by mnie ciekawiło to ostatni przegląd w ASO przy jakim przebiegu... no ale to może ja mam chore podejście do kupowania samochodu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 3 grudnia 2017, 21:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
To nie do końca tak, że odpuściłem te auta tylko z powodu braku książki. Odpuściłem te auta między innymi z powodu braku książki i dokumentacji. Egzemplarz z Poznania byłem skłonny kupić, bo zrobił na mnie duże wrażenie. Na blacie było jakieś 160 tyś. km, ale sprzedający otwarcie przyznawał, że to cofnięty przebieg (ponoć ze względu na stawki ubezpieczenia, czy coś w tym stylu, nie wiem ile w tym prawdy). Zapewniał mnie, że auto ma nalatane nie więcej niż 250 tyś., bo kiedyś sprawdzał mu to jakiś znajomy w ASO i w ogóle kupił to od kogoś z rodziny, czy coś w ten deseń... Targowaliśmy się przez jakiś czas, ponieważ stwierdziłem, że nie kupię za taką kasę auta, w którym wszystko jest na przysłowiową 'gębę'. Nie mogliśmy dojść do porozumienia, więc zaproponowałem, że jedziemy do ASO, płacę za odczytanie pełnej historii i jeśli wersja sprzedającego się potwierdzi to płacę za auto (nawet i bez książki) pierwotnie ustaloną cenę. Niestety okazało się, że auto ma nalatane przynajmniej 300 tyś., sprzedający nie chciał zejść więcej z ceny, więc stwierdziłem, że odpuszczam. Mam tą historię serwisową w domu, ostatnio z ciekawości dokładniej ją przeanalizowałem i wynika z niej, że auto mogło mieć przebieg cofany nawet dwukrotnie :!: Sprzedający też twierdził, że został oszukany na tym aucie i nie mam mu nic za złe, bo i tak uczciwie przyznał, że przebieg był cofany. Tak więc jest to co jest. Może książka sama w sobie nie stanowi żadnej gwarancji, jednak taka która pokrywa się z wpisami z historii z ASO to wartościowy dokument. Natomiast o aucie z Piotrkowa Trybunalskiego nawet nie ma co dyskutować, bo było poobijanie i chyba składane po pijaku... Co do faktur, cóż... Jestem pasjonatem, w każde BMW jakie posiadałem inwestowałem całe serce i worek pieniędzy. Jeżeli ktoś, kiedyś przy zakupie miałby wątpić w to jak dbałem o swój samochód to mam dla niego te faktury.

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Ostatnio edytowano 3 grudnia 2017, 21:41 przez Zakov328, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 3 grudnia 2017, 21:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Dobra historia do czytania przed snem :super:
Autko fajne, czarne, jak większość coupe BMW (poza e36 oczywiście), sam bym pojeździł. :ok:

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 3 grudnia 2017, 21:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 210
Lokalizacja: Podkarpackie
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153504
Gałka od biegów nie jest przypadkiem od e46 ? Od e90 inaczej wygląda z tego co kojarzę ;) Auto przyjemnie się prezentuje, wpadnij kiedyś na jakiś spot do Rzeszowa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 3 grudnia 2017, 21:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Rzeczywiście wersja bardzo uboga jak na 335i ale przyjemna dla oka teraz :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 3 grudnia 2017, 22:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Lincoln, ///david,

Dzięki :ok:

Jarek15 napisał(a):
Gałka od biegów nie jest przypadkiem od e46 ? Od e90 inaczej wygląda z tego co kojarzę ;) Auto przyjemnie się prezentuje, wpadnij kiedyś na jakiś spot do Rzeszowa.


Tak, M-pakietowa gałka od E90 jest inna i jest zintegrowana z mieszkiem. Miałem ją wraz z oryginalnym M-pakietem wnętrza w poprzednim aucie. Problem jednak polega na tym, iż bardzo często odnoszę wrażenie, że w wozach, w których została ona dołożona zamiast standardowej gałki wygląda to gorzej, niż w tych, w których pierwotnie był przewidziany wewnętrzny M-pak. Tak jakby lewarek dla M-pakietu był krótszy, czy coś w tym stylu i wtedy ten mieszek tak ładnie chowa się we wnęce;

Obrazek


Natomiast w tych dołożonych robi się z mieszka taki 'namiot' i nie bardzo mi to odpowiada. Zwłaszcza jeśli mam zapłacić za gałkę 600 zł, bo mniej-więcej tyle kosztowała mnie wymiana M-pakietowej gałki w E90.

Kurcze, brakuje mi tego E90.................................... :( :( :(

Vapor napisał(a):
Ale rozumiem że spełniasz swoje marzenie i dla nich temat kasy schodzi na 2plan (chociaż wspomniałeś coś tam w 1 poście że nie chcesz utopić kasy więc troche dziwny tok rozumowania ale ok )


Nie będę tu rzucał kwotami, ale możesz mi wierzyć, że kupiłem ten egzemplarz za śmieszne jak na 335i pieniądze. Gdyby mi się to nie kalkulowało to bym się za to nie zabierał ;) Gorzej gdybym zapłacił regularną cenę rynkową i wyszłyby takie cyry... A do 20 koła jeszcze sporo brakuje, może na drugi rok po modyfikacjach pęknie :) :piwo:

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Ostatnio edytowano 3 grudnia 2017, 22:36 przez Zakov328, łącznie edytowano 6 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 3 grudnia 2017, 22:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Bardzo fajne auto, jedyna wada to DI - wiadomo. Cieszy fakt, że znalazłeś sztukę dbaną w stanie adekwatnym do ceny, po wyprowadzeniu wad z turbo masz po prostu egzemplarz taki jak ma być i finalnie pewnie i finansowo wyszło nieźle.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 3 grudnia 2017, 22:47 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
jiGsaw, dzięki. Dokładnie tak jak piszesz :)

Wrzucam jeszcze krótki materiał z pomiarów na hamowni;



_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 3 grudnia 2017, 23:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Naprawdę fajne autko ;) Brakuje jedynie navi :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 4 grudnia 2017, 02:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Gratulacje fajne qp, czekam na mody :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 4 grudnia 2017, 07:48 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5267
Moje BMW: Giulia Veloce
Fajna sztuka. Ja e9x szukałem trochę podobnie- oglądałem wiele sztuk z "oryginalnymi" przebiegami, które jakoś nie robiły na mnie wcale wrażenia . . . aż trafiłem na swoje e92, do którego jak wsiadłem to już raczej wiedziałem, że będzie moja i również ba baaardzo bogatą historię serwisową ;)

Co do wypasu to może i mało tego jest u Ciebie, u mnie podobnie, akurat czujniki to przydatna rzecz, widzę również, że audio masz podstawowe- trochę lipa mi się trafiło lepsze :D Ale co do tego iDrive to nie wiem ja jak oglądałem te wszystkie e9x to dla mnei stary iDrive w porównaniu do tego z f30 to jakaś epoka kamienia hehe włączam cokolwiek i muszę czekać 2 sekundy poza tym nic szczególnego w nim nie ma więc można powiedzieć, że nawet się ciesze, żę tego nie mam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 4 grudnia 2017, 08:46 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
fajne e92 :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 4 grudnia 2017, 08:48 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
dłuuugi opis :D auto fajne, szkoda tylko że nie ma tej navi, przynajmniej mnie tego na tej desce brakuje, serwis :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 4 grudnia 2017, 17:54 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Bardzo fajne e92, plus za manual i brak "budki suflera" (jak dla mnie).

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 4 grudnia 2017, 18:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 475
Lokalizacja: Poddębice
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54b30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 6#p2149556
Bardzo fajna sztuka , ;) mimo że skromnie wyposażona , + za kolor , i dobre podejście do tematu, oby służyła ;) ;) :cool:

_________________
E46 330i Cosmosschwarz Metallic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 5 grudnia 2017, 19:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1396
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: 535i/330xd
Kod silnika: M57
Autko fajne, zwykłe 335i. Uroku chyba najbardziej dodaje cały 'rys historyczny' związany z zakupem.
Co do serwisu, bo po zdjęciach poznaję warsztat Mateusza, to faktycznie jeden z lepszych. ;-)

P.S. moje byłe V8 też kiedyś stało tam całe wakacje :rotfl:

_________________
535d
Obrazek

330xd
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 5 grudnia 2017, 20:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1174
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: E92 335i,m3f80 18r
Kod silnika: N54b30&s55b30
Garaż: N54garage
Vapor napisał(a):
Powiem tak, nie chciałoby mi się pakować takiej kasy (a patrząc po naprawach jak choćby turbiny to z 20tys leciutko pękło)
w ten egzemplarz bo oczywiście fajnie że go doprowadziłeś do stanu wzorowego ale przy odsprzedaży za ileś tam miesięcy/lat wiesz pewnie że sztuki bez mpaka, navi i z przebiegiem jak u Ciebie 250k ciężko sprzedać za jakiekolwiek (sensowne) pieniądze.
Ale rozumiem że spełniasz swoje marzenie i dla nich temat kasy schodzi na 2plan (chociaż wspomniałeś coś tam w 1 poście że nie chcesz utopić kasy więc troche dziwny tok rozumowania ale ok )
Zainwestowane to niech służy teraz długo i bezawaryjnie... oby, bo N54 z początku produkcji i z nalotem 250k bywa kapryśne

Silniki po 2007.03 nie cieszą się taka odpornością jak pierwsze n54 z 2006 na n54tech trochę opisywali temat znajdę to wkleje

_________________
335i n54 single turbo
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=161088&start=280
N54garage


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 5 grudnia 2017, 21:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Dziękuję za trafne opinie i czekam na kolejne :ok: :piwo:

Temat na pewno będzie aktualizowany, wraz z postępami w modyfikacjach.

szwaglu napisał(a):
Autko fajne, zwykłe 335i. Uroku chyba najbardziej dodaje cały 'rys historyczny' związany z zakupem.


Dokładnie, jest to najzwyklejsze 335i i stanowi jedynie zdrową bazę do dalszych prac, modyfikacji. Osobiście traktuję to jako świetną przygodę, która zaczęła się w momencie gdy wsiadłem w samolot do Szczecina. I nawet całe wakacje z autem w warsztacie Mateusza wspominam z uśmiechem na twarzy. Ponieważ samo obserwowanie jak wóz z tygodnia na tydzień nabiera 'blasku', a nowe, oryginalne części zastępują te stare i wyeksploatowane, daje niebywałą satysfakcję. Niektórzy marzą aby wyjechać swoim nowym BMW z salonu, innych kręcą piękne klasyki i Youngtimer'y. Natomiast ja marzyłem o zbudowaniu mocnego Sleeper'a na bazie najmocniejszej, 'cywilnej trójki' i utrzymanie tego w nienagannym stanie. Ot taka moja wersja klocków Lego ;)

Mr.Klopot napisał(a):
Silniki po 2007.03 nie cieszą się taka odpornością jak pierwsze n54 z 2006 na n54tech trochę opisywali temat znajdę to wkleje


Auto jest z marca 2007, więc chyba również zalicza się jeszcze do tych 'pierwszych' :)

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov --> E92 335i styling 230 19" Schwarz II
PostNapisane: 6 grudnia 2017, 00:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Tu nie chodzi tyle o awaryjność, co o samą wytrzymałość. Ponoć te pierwsze wersje N54 miały fabrycznie zakute bebechy.

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL