BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 kwietnia 2024, 08:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 240 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 25 lutego 2018, 10:52 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Czyli jednak zmodyfikowałes tak jak pisałeś. Fajnie wyszło. Szpera z pewnością by się przydała i jakieś zawieszenie sportowe oraz hamulce.
Z ciekawości jak wzrosło spalanie przy takiej modyfikacji ?

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 25 lutego 2018, 10:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
WitoM napisał(a):
Wynik już bardzo fajny ;) Przy takim przebiegu momentu i jego wartości musi fajnie nawet z dołu ciągnąć :) Jednak turbo robi robotę...Tylko 3.0L ,a przy obrotach 3k rpm moc w okolicy 250hp ,gdzie np M3 z V8 ma przy 3000rpm tylko 180hp :hyhy:


4.0 V8 to nie jakieś bydle, w dodatku to wyczynowy motor wysokoobrotowy, ale pewnie z kompresorem już zupełnie inaczej by wyglądało takie porównanie.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 25 lutego 2018, 11:14 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1457
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
Właśnie to mnie zastanawiało, że S65B40 ma moment obrotowy jak S62B50. Wiem, że to aż litr różnicy w pojemności, ale też dzieli ich 10 lat od momentu wejścia na rynek. To ogromna przepaść w rozwoju technologii... i księgowych


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 25 lutego 2018, 12:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
WitoM napisał(a):
Wynik już bardzo fajny ;) Przy takim przebiegu momentu i jego wartości musi fajnie nawet z dołu ciągnąć :) Jednak turbo robi robotę...Tylko 3.0L ,a przy obrotach 3k rpm moc w okolicy 250hp ,gdzie np M3 z V8 ma przy 3000rpm tylko 180hp :hyhy:


Tak, a przy 8.000 M3 ma ponad 400, a N54 mniej niż 300 jeśli by udało mu się tam odkręcić. Dlatego przełożenia dobiera się pod konkretną charakterystykę.

r4ll napisał(a):
Właśnie to mnie zastanawiało, że S65B40 ma moment obrotowy jak S62B50.


Gdzie mają tyle samo? 500 vs 400.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 25 lutego 2018, 12:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
r4ll napisał(a):
Właśnie to mnie zastanawiało, że S65B40 ma moment obrotowy jak S62B50. Wiem, że to aż litr różnicy w pojemności, ale też dzieli ich 10 lat od momentu wejścia na rynek. To ogromna przepaść w rozwoju technologii... i księgowych


S62 ma 500NM a S65 tylko 400 ale dzięki temu nie ma problemów z trakcją. C63 AMG ma 600NM od samego dołu i non stop gubi przyczepność a M3 e9x prawie wcale się nie ślizga.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 25 lutego 2018, 12:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
Lincoln napisał(a):
WitoM napisał(a):
Wynik już bardzo fajny ;) Przy takim przebiegu momentu i jego wartości musi fajnie nawet z dołu ciągnąć :) Jednak turbo robi robotę...Tylko 3.0L ,a przy obrotach 3k rpm moc w okolicy 250hp ,gdzie np M3 z V8 ma przy 3000rpm tylko 180hp :hyhy:


Tak, a przy 8.000 M3 ma ponad 400, a N54 mniej niż 300 jeśli by udało mu się tam odkręcić. Dlatego przełożenia dobiera się pod konkretną charakterystykę.


Porównywanie elatstycznosc wolnossącego motoru z doladownym... to tylko osoba brandzlujaca sie bezskutecznie do e92 od ponad roku mogła to zrobić...
To dwa zupełnie inne auta jeżdżące podobnie szybko, 335d bedzie miałaś przy tych obrotach więcej mocy i momentu, czy to zna czy ze bedzie fajniejsze ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 25 lutego 2018, 12:15 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1457
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
--==Mały==--, Sorka, faktycznie s62 ma 500Nm. Chyba jeszcze się nie obudziłem ;) Imo słabe rozwiązanie na problemy z trakcją poprzez zdławianie. Może faktycznie taki był zamysł.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 25 lutego 2018, 15:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
BanDai napisał(a):
Lincoln napisał(a):
WitoM napisał(a):
Wynik już bardzo fajny ;) Przy takim przebiegu momentu i jego wartości musi fajnie nawet z dołu ciągnąć :) Jednak turbo robi robotę...Tylko 3.0L ,a przy obrotach 3k rpm moc w okolicy 250hp ,gdzie np M3 z V8 ma przy 3000rpm tylko 180hp :hyhy:


Tak, a przy 8.000 M3 ma ponad 400, a N54 mniej niż 300 jeśli by udało mu się tam odkręcić. Dlatego przełożenia dobiera się pod konkretną charakterystykę.


Porównywanie elatstycznosc wolnossącego motoru z doladownym... to tylko osoba brandzlujaca sie bezskutecznie do e92 od ponad roku mogła to zrobić...
To dwa zupełnie inne auta jeżdżące podobnie szybko, 335d bedzie miałaś przy tych obrotach więcej mocy i momentu, czy to zna czy ze bedzie fajniejsze ?


Porównanie do akurat M3 nie było bez celowe jak się domyślasz... A twoja reakcja wcale mnie nie zaskoczyła :rotfl: Piszę o obrotach 3k rpm, a nie 8k rpm bo na co dzień jeździ się w niskich partiach obrotów, a nie kręci pod czerwone pole stąd takie porównanie... Nie ma się co spinać, wiadomym jest ze porównanie przebiegu mocy 3.0 Twin turbo i wyczynowego wysoobrotowego V8 NA nie ma zbytnio sensu bo M3 jedzie obrotami nie momentem...Ale ukazuje to fajnie co z mocą robi turbo...Moc podobna, a charakterystyka zupełnie inna... Czy fajniejsze? Na co dzień na pewno, do zabawy nie... ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 25 lutego 2018, 16:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 679
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
WitoM napisał(a):
Czy fajniejsze?


Powinieneś napisać zgodnie z prawdą, że nie wiesz bo w życiu żadnego takiego auta nie prowadziłeś i nie masz pojęcia jakie są wrażenia :) teraz piszesz tylko to co Ci się wydaje

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 25 lutego 2018, 18:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1156
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
Myślę że trudno porównać charakterystyke R6 biturbo do V8 wolnossącej, wiem jedno że oba dają dużo zabawy, frajdy z jazdy i każdy z właścicieli wie jak wykrzesać jej jak najwięcej :)
To ile koni jest przy jakich obrotach to raczej niezbyt istotne, bo i tak jeździ się w taki sposób żeby w trakcie jazdy tej mocy było odpowiednio dużo
Nawet dziś mieliśmy się spotkać z Hubertem i byśmy porównali niebieskie e92 jak idą, ale niestety jadąc dziś w dzień nawet przy 80-100 jak dałem mu w podłoge to miota go po drodze mimo że wydaje się być sucho... trzeba poczekać na temp + aż będzie sucho jak pieprz i pobawimy sie :)

forest co do spalania nie wiem czy wzrosło, jak zrobie więcej km to spojrze bo póki co krótkie odcinki i sporo gazu używam,wcześniej miałem średnią z przejechanych 5000km 12l ale było sporo tras. Ogólnie taka jazda bez oszczędzania i sporo pociśnięć + krótkie odcinki to jakies 17-18l , nie mówie o pałowaniu non stop bo wtedy to 20+ wiadomo :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 25 lutego 2018, 20:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 158
Lokalizacja: Radom
Kolor jest bajka ale wnętrze lepiej by pasowało całe czarne łącznie z podsufitką oraz siedzeniami.
Motor na wielki plus dodasz do niej jeszcze trochę koni i będzie latać. :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 26 lutego 2018, 12:50 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Krzysiek2551 napisał(a):
Kolor jest bajka ale wnętrze lepiej by pasowało całe czarne łącznie z podsufitką oraz siedzeniami.
Motor na wielki plus dodasz do niej jeszcze trochę koni i będzie latać. :ok:


Trochę więcej koni, to już gruby $$ trzeba turbiny zmienić na jakieś hybrydy, na serii ~450km to już raczej szczyt możliwości. Druga sprawa, ze skrzynia już teraz przy 600nm pewnie zaczyna jęczeć. Kolega w n55 miał więcej, niż 600nm i skrzynia DCT już nie dawała rady, głupiała. No a auto miał od nowości i mody robione przy ok 30k km.

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 26 lutego 2018, 12:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1156
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
Myśle ze te 437/603 to taki optymalny setup do jazdy na codzień ,mocy jest i tak nadmiar i na drodze trudno spotkać coś mocniejszego, a auto nie dostaje za mocno w d... Skrzynia przy tych 600Nm normalnie zmienia biegi w każdym trybie D/DS Sport (to tylko 100Nm więcej niż w trybie Sport na serii z overboost)
Truskawa w isie przy 452/623 zrobił ponad 30k km w 2lata i 0 awarii, o coś takiego mi chodzi :)
+-450 to max na seryjnych turbinach, jeszcze air scoopes może wrzuce jak u truskawy to by doszło z 10-15km no i kanały dolotowe przydałoby się zajrzeć w jakim są stanie i to tyle ...
Powyżej 450 to zmiana turbin konieczna i niewiadomo jak to auto będzie znosić czyli ryzyko+ duże koszta murowane
To już wole przeznaczyć $$ na co innego choćby na hamulce i wypady z kobietą za miasto /granice PL ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 26 lutego 2018, 13:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
No ale to szału nie ma, w zeszłym tysiącleciu już więcej się robiło z mniejszego 2.7 biturbo od audi bez żadnych bezpośrednich wtrysków. Wypadałoby z 600 zrobić jakimiś hybrydami abo 550 chociaż.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 26 lutego 2018, 13:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1156
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
jiGsaw napisał(a):
No ale to szału nie ma, w zeszłym tysiącleciu już więcej się robiło z mniejszego 2.7 biturbo od audi bez żadnych bezpośrednich wtrysków. Wypadałoby z 600 zrobić jakimiś hybrydami.


No tak, można i potem od warsztatu do warsztatu pomiędzy "ścigami" czy zawodami, ale ja tym autem chce jeździć na codzień +-25k rocznie w sprawdzonym przez znajomego setupie a jak dla mnie osiągi 9,3 100-200 i ogólne wrażenia z jazdy są bardzo spoko, nie poczeba mi kolejnej sekundy urywać i potem martwić się czy coś za chwilę nie je...nie :) jest szybsza na prostej od zdrowej seryjnej m3 i o to chodziło, teraz wolę się skupić żeby poprawić hamulce ,może szpera itp


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 26 lutego 2018, 14:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
Vaporr napisał(a):
jest szybsza na prostej od zdrowej seryjnej m3 i o to chodziło, teraz wolę się skupić żeby poprawić hamulce ,może szpera itp


sprawdzimy jak po ecu :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 26 lutego 2018, 14:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
kurde w sumie fajne , uniwersalne auto wyszło z tego , może nie jakiś "projekt" ale wystarczająco szybkie żeby dawać radochę a przy tym "normalne" do codziennej jazdy bez wydawania fortuny na modyfikacje. Spoko :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 26 lutego 2018, 14:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Vaporr napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
No ale to szału nie ma, w zeszłym tysiącleciu już więcej się robiło z mniejszego 2.7 biturbo od audi bez żadnych bezpośrednich wtrysków. Wypadałoby z 600 zrobić jakimiś hybrydami.


No tak, można i potem od warsztatu do warsztatu pomiędzy "ścigami" czy zawodami, ale ja tym autem chce jeździć na codzień +-25k rocznie w sprawdzonym przez znajomego setupie a jak dla mnie osiągi 9,3 100-200 i ogólne wrażenia z jazdy są bardzo spoko, nie poczeba mi kolejnej sekundy urywać i potem martwić się czy coś za chwilę nie je...nie :) jest szybsza na prostej od zdrowej seryjnej m3 i o to chodziło, teraz wolę się skupić żeby poprawić hamulce ,może szpera itp


No raczej to była uwaga w stronę silnika skoro strach robić więcej, bo może wybuchnąć. W każdym razie tak czy inaczej jest to już konkret na tle średniej z ulicy. :ok:

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 26 lutego 2018, 14:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7080
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Silnik moze wybuchnąć :rotfl: tu nie o silnik chodzi tylko resztę gratów. Seryjne turbo podoła do 500koni, jest wiele takich aut w stanach. Wtedy trzeba wymienić trochę więcej rzeczy żeby nie klękły przy większym doładowaniu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 26 lutego 2018, 15:14 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
ale po cholerę mu więcej koni średnia fura z ulicy robi 100-200 w 30-40s on ma 9,3 to zniszczy większość nawet mocniejszych fur z ulicy pomijając kilak projektów co z fajnym dupowozem mają już mało wspólnego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 240 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL