BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 16:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 240 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 26 lutego 2018, 15:40 
Online
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5279
Moje BMW: Giulia Veloce
Zdzira 850I, bo na forum jest jakiś kult na fury 500+ :zdziwko: wszystko poniżej nie jedzie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 26 lutego 2018, 15:46 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
2.7biturbo to padaka w użytkowaniu mój mechanik od typowej eksploatacji jest maniakiem VW/audi i robi te silniki, to non stop wycieki w tym się robią, jakieś pierdoły, cokolwiek żeby zrobić non stop silnik z auta trzeba wyrzucać nawet w a6/s6, to jaki to fun jest przy 550koniach? To klęka co jedno skrzyżowanie pewnie. n54 może mistrzem niezawodności nie jest, ale do byle pierdoły nie trzeba wyciągać całego silnika, poza tym w w audi to manual jest, gdzie to wygodne do codziennej jazdy? Gdzie porównanie? Do 335i z automatem wsiada i sobie jedzie, jak chce to pociśnie, a jak nie to pełny spokój... w takim audi 4x4 550koni to musi się super jeździć, a sprzęgło co wymianę oleju zmieniać, jak auto użytkowane w mieście 80%, o czym my mówimy. Na singlu z n54 robią 700km, no można tylko po co? Skoro 400+km to i tak już bdb lata i jest w miarę przewidywalne i wdzięczne na co dzień, Ile musi mieć mocy s4, żeby robić mniej niż 10s 100-200? 550? Ile to kosztuje? Jak to auto wygląda względem e92 nawet bez mpakietu?

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 26 lutego 2018, 17:34 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
kult 500+ hmmm 500+ jest fajne w alpinie B5 608km bo to nadal bardzo fajny dupowóz a w jakimś małym gokarcie z dużym turbo 500+ to dupa a nie samochód do jazdy na co dzień niestety taka prawda


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 26 lutego 2018, 17:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
grabolek363 napisał(a):
2.7biturbo to padaka w użytkowaniu mój mechanik od typowej eksploatacji jest maniakiem VW/audi i robi te silniki, to non stop wycieki w tym się robią, jakieś pierdoły, cokolwiek żeby zrobić non stop silnik z auta trzeba wyrzucać nawet w a6/s6, to jaki to fun jest przy 550koniach? To klęka co jedno skrzyżowanie pewnie. n54 może mistrzem niezawodności nie jest, ale do byle pierdoły nie trzeba wyciągać całego silnika, poza tym w w audi to manual jest, gdzie to wygodne do codziennej jazdy? Gdzie porównanie? Do 335i z automatem wsiada i sobie jedzie, jak chce to pociśnie, a jak nie to pełny spokój... w takim audi 4x4 550koni to musi się super jeździć, a sprzęgło co wymianę oleju zmieniać, jak auto użytkowane w mieście 80%, o czym my mówimy. Na singlu z n54 robią 700km, no można tylko po co? Skoro 400+km to i tak już bdb lata i jest w miarę przewidywalne i wdzięczne na co dzień, Ile musi mieć mocy s4, żeby robić mniej niż 10s 100-200? 550? Ile to kosztuje? Jak to auto wygląda względem e92 nawet bez mpakietu?


Bzdury, jak ktoś ma złoma to ma problem. Sam znam gościa, co 370 tys zrobił na lpg 2.7 o mocy 450 koni. Owszem wyjmować na większe serwisy trzeba, bo to fałka z dwoma turbinami i niezbyt poręczny zestaw, ale silnik jest bardzo dobry sam w sobie, choć ma jakieś wady jak np. wspomniane wycieki. W porównaniu do n54 wypada lepiej serwisowo, do tego nie boi się lpg.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 26 lutego 2018, 18:43 
Online
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 680
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
2.7 to stare padło niestety, w dodatku takie 450 koni w S4 ma mniej momentu niż N54 o tej samej mocy, jedzie gorzej czasowo o prawie półtorej sekundy i jest tylko w manualu. Stara motoryzacja nie bez powodu jest zastępowana nową :)

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 26 lutego 2018, 19:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 158
Lokalizacja: Radom
No rozumiem jak chcesz do pracy i na codzień jeździć to ci wystarczy tyle ile masz aż nadto trochę jest.Ale jakbyś chciał pod kreske robić czy na tor to dodałbyś trochę modyfikacji i byłoby idealnie.Tak czy siak auto w tym kolorze bajka :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 26 lutego 2018, 20:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1156
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
BanDai no sprawdzimy i pomierzymy rl jeszcze przy okazji zeby byl komplet bo Twoja to z sekunde szybsza od seryjnej :)

david nic dodać nic ująć :) mody wyszły coś koło 10k

jigsaw póki co nie widzę sensu dalszego dokładania kuni, co z tego że będzie jeszcze troche szybsze jak i dużo bardziej awaryjne ...może z 10-15 dojdzie jak w ramach ciekawości dorzucę Air Scoopes te co ma truskawa bo przed strojeniem zapomniałem o nich

Hakelbery podobno do 450-460max starczaja seryjne

Zdzira 850I otóż to, rozumiemy się :D

KU84 to trochę błędne koło sie robi, pare lat temu w e46 330d 300 koni to było wow, teraz to bieda i 4 z przodu być musi... a gdzie jakiś rozsądek czy logiczna granica :) ?

grabolek363 otóż to, w dodatku ten automat fajniej chodzi niż ZF, co do audi 2.7 nie jeździłem takim to się nie wypowiadam

KrisC tego samego dnia wystroiliście audi a6 2014r 3.0tfsi na 430 koni i czasy 4.0 i 11.0 czyli zgadza się ponad półtorej sekundy audi wolniejsze a do sety z 0,5s jednak się lepiej zbiera i do przy suchej nawierzchni bo przy mokrej isa nie zmierzysz :)

Krzysiek2551 na torze nie byłem nigdy a na kreskę wstydu nie powinno być, 335d sobie nieźle radziło a było 2s wolniejsze :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 26 lutego 2018, 20:52 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1157
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
Dobre auto i dobre mody, niech się sprawuje i daje jak najwięcej frajdy :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 26 lutego 2018, 20:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 158
Lokalizacja: Radom
Dobrze byłoby kiedyś się wybrać i przetestować swoje umiejętności jak ma się możliwości,czas i jakiś dynamiczny samochód na prostej sprawdzisz szybkość samochodu ale na torze szybkość kierowcy. :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 26 lutego 2018, 21:04 
Online
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23096
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Wychodzi na to iż czasem warto zaryzykować i wziąć autko z kontenera :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 26 lutego 2018, 22:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Jakie turbiny masz obecnie?

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 26 lutego 2018, 22:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1156
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
TTom3k napisał(a):
Jakie turbiny masz obecnie?

seryjne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 26 lutego 2018, 23:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
KrisC napisał(a):
2.7 to stare padło niestety, w dodatku takie 450 koni w S4 ma mniej momentu niż N54 o tej samej mocy

ALEEEEEEEEEEEEEEE
jiGsaw napisał(a):
do tego nie boi się lpg.

Dziękuje dobranoc!!!


PS. Wcześniejsze posty ownera raczej powodowały uśmiech na twarzy i to puszenie się było śmieszne - ale w tej chwili ma BARDZO sensowne podejście i wg mnie doskonale rozumie, że nie ma sensu grzebać się w jakieś 500km gdzie w przypadku innych projektów na forum jak właściciel nie ma pojęcia o mechanice i modyfikacjach to:
A)poszło 25k i jest 25KM więcej :rotfl:
B)poszło 20k i jest gorzej niż było :rotfl:
C)poszło 30k i nadal stoi :rotfl:

Nie celuję tym postem w nikogo, po prostu obserwuję różne galerię 335i i w sumie tylko jedna po dużych modyfikacjach wiem, że w miarę systematycznie jeździ i problemy są rozwiązywane na bierząco. Komentarz mocno ogólnikowy.

Nie ma sensu przesadzać, to nie wyścig o złote kalesony tylko w miarę świeże auto do którego wsiada się i jedzie na drugi koniec europy czego nie powiedzą właściciele 400+ konnych diesli - bo a to strach, że zapakują na lawetę albo wtrysk zrobi dziurę w tłoku :rotfl: No może poza 335d bo one te 370-400 koni ( zależne od bonusów hamowni :rotfl: :rotfl: ) to tak w miarę przełykają bez stresu :)

Auto pewnie połknie seryjne M3 E92 manual/dkg, po modach raczej M3 będzie z przodu. Fajnie jak by wyścig z Hubertem się udał, było by odniesienie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 27 lutego 2018, 00:12 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Niedługo to 1000 koni bedzie za mało :rotfl:

I to wszystko na naszych wspaniałych drogach, strach sie bać.


Vaporr - gratuluje auta i zdrowego podejscia.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 27 lutego 2018, 00:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
KrisC napisał(a):
2.7 to stare padło niestety, w dodatku takie 450 koni w S4 ma mniej momentu niż N54 o tej samej mocy, jedzie gorzej czasowo o prawie półtorej sekundy i jest tylko w manualu. Stara motoryzacja nie bez powodu jest zastępowana nową :)


Na ćwiarę i do setki to raczej sporo lepiej. A do 200 to raczej max sekunda różnicy. Bywały też w automacie, w A6 na pewno, w A4 nie jestem pewien na 100%.

Może i stare padło, ale BMW potrzebowało około 10 lat aby odrobić pracę domową, wypuszczając produkt bardziej wadliwy z wtryskiem bezpośrednim itd. no i wynika z tego, że strach zapodać więcej jak 150 koni z litra...

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 27 lutego 2018, 01:02 
Online
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 680
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
a w tym 2.7 takie cuda? Wyciągasz silnik, wszystko trzeba uszczelnić, wymienić, orurowanie, oba intercoolery, albo zrobić frontowy, wtryski do zmiany, Y pęka więc też trzeba zrobić, turbiny z RSa to minimum, głowice z 2.8 i tak dalej i tak dalej i masz upragnione 500+. To jest fajne auto na co dzień na tym setupie? :rotfl: :rotfl: nie mówię już że sprzęgło musi być "męskie" i zwyczajnie ciężko się tym jeździ, a ten automat to tylko w A6 i przemilczmy go bo to archaizm, 6hp19, nie mówiąc już o DKG to przy nim rocket science.

Świat idzie do przodu, bezpośredni wtrysk to w sumie żadne zło, a ma mnóstwo plusów, motoryzacja nie skończyła się na e39, e46 i 1.8t. Większości użytkowników nie interesuje jaka technologia jest pod maską, jeżeli auto jedzie i spełnia swoje zadanie, 600 koni w S55 nikogo nie dziwi, a to jest 200 koni z litra na bezpośrednim wtrysku :)

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 27 lutego 2018, 01:28 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
No dokładnie, żeby zrobić 500+ z S4 to trzeba położyć kupę siana, a te auta mają już po 300+ przebiegu ile to pojeździ nawet po takich modach? Nie wspominając że każdy grubszy wpadka to wyciąganie silnika, aż do usrania z nim. Wiem, co piszę bo chciałem takie 4x4 sobie zrobić, ale suma sumarum... Poszedłem po rozum do głowy i zanabyłem 335iA i myślę, że to w tej chwili jedno z rozsądniejszych wyjść jeśli mowa o performance/koszta/dźwięk/radość z jazdy/jakotaka uniwersalność. Nie wspomnę, że kupić 335i z przebiegiem ok 100k km to nie aż taki duży problem... Kup takie S4 z przelotem ok 100k km... Mieć 500+ w aucie które ma już XXlat i 3XXXXX nalotu? Do tego wszystko w sumie po 10x wsadzania, wyciągania silnika wyjdzie pewnie kosztowo podobnie do 335i(nie jest tu mowa o IS, bo jest droższy fhoy) w modach na 420-440km. Gdzie mamy auto po prostu ładniejsze, świeższe, mamy normalny automat(w nowszych 335i 6hp21 z xHP robi robotę nie gorszą od DKG), a nie jakieś badziewie sprzed 20lat. Dziękuję postoję jednak przy swoim wyborze.

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 27 lutego 2018, 01:33 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Poza tym, wnętrze w S4 jest fatalne.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 27 lutego 2018, 08:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 297
Moje BMW: R12S
Kod silnika: m57n
Garaż: niebmw s4, był: e39 turas z m57, był: e46 330d 303@705
grabolek363 napisał(a):
2.7biturbo to padaka w użytkowaniu mój mechanik od typowej eksploatacji jest maniakiem VW/audi i robi te silniki, to non stop wycieki w tym się robią, jakieś pierdoły, cokolwiek żeby zrobić non stop silnik z auta trzeba wyrzucać nawet w a6/s6, to jaki to fun jest przy 550koniach? To klęka co jedno skrzyżowanie pewnie. n54 może mistrzem niezawodności nie jest, ale do byle pierdoły nie trzeba wyciągać całego silnika, poza tym w w audi to manual jest, gdzie to wygodne do codziennej jazdy? Gdzie porównanie? Do 335i z automatem wsiada i sobie jedzie, jak chce to pociśnie, a jak nie to pełny spokój... w takim audi 4x4 550koni to musi się super jeździć, a sprzęgło co wymianę oleju zmieniać, jak auto użytkowane w mieście 80%, o czym my mówimy. Na singlu z n54 robią 700km, no można tylko po co? Skoro 400+km to i tak już bdb lata i jest w miarę przewidywalne i wdzięczne na co dzień, Ile musi mieć mocy s4, żeby robić mniej niż 10s 100-200? 550? Ile to kosztuje? Jak to auto wygląda względem e92 nawet bez mpakietu?

no w końcu to już stare pudła, więc ciągłe grzebanie

wychuchana 2.7 458KM na RL 100-200 9,3s (ale bez wykresu z wysokościami npm)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 27 lutego 2018, 09:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
grabolek363 napisał(a):
No dokładnie, żeby zrobić 500+ z S4 to trzeba położyć kupę siana, a te auta mają już po 300+ przebiegu ile to pojeździ nawet po takich modach? Nie wspominając że każdy grubszy wpadka to wyciąganie silnika, aż do usrania z nim. Wiem, co piszę bo chciałem takie 4x4 sobie zrobić, ale suma sumarum... Poszedłem po rozum do głowy i zanabyłem 335iA i myślę, że to w tej chwili jedno z rozsądniejszych wyjść jeśli mowa o performance/koszta/dźwięk/radość z jazdy/jakotaka uniwersalność. Nie wspomnę, że kupić 335i z przebiegiem ok 100k km to nie aż taki duży problem... Kup takie S4 z przelotem ok 100k km... Mieć 500+ w aucie które ma już XXlat i 3XXXXX nalotu? Do tego wszystko w sumie po 10x wsadzania, wyciągania silnika wyjdzie pewnie kosztowo podobnie do 335i(nie jest tu mowa o IS, bo jest droższy fhoy) w modach na 420-440km. Gdzie mamy auto po prostu ładniejsze, świeższe, mamy normalny automat(w nowszych 335i 6hp21 z xHP robi robotę nie gorszą od DKG), a nie jakieś badziewie sprzed 20lat. Dziękuję postoję jednak przy swoim wyborze.


Ale ja nie mówię, że warto kupić stare auto zamiast w miarę świeżego, także niepotrzebnie się produkujesz. Po prostu uświadamiam, że to czym tu się podniecamy niestety audi już miało w ofercie dawno temu. W dodatku nie na bezpośrednim wtrysku, który nie ma żadnych zalet jak dla mnie, a ma kilka istotnych wad. Po prostu 450 koni z 3.0 to jak zadowolenie się 400 z 2.7, a można sporo więcej.

Frank - racja, choć akurat w S4 jest kilka fajniejszych rzeczy np. zegary.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Ostatnio edytowano 27 lutego 2018, 10:01 przez jiGsaw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 240 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: KrisC, KU84 i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL