BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 kwietnia 2024, 02:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 240 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 27 lutego 2018, 09:30 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
jiGsaw, audi & lpg fan :hyhy:

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 27 lutego 2018, 09:40 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Przy mocach powyżej 450km w n54 jest tyle roboty, że zasadnym jest pytanie kiedy zakładasz kompressor do swojego ///M ? Nie możesz się zadowolić 340km no please :rotfl:

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 27 lutego 2018, 10:25 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
jiGsaw napisał(a):
forest - diesel fan.

Nie do końca się z tym zgodzę. Jestem fanem BMW zarówno pb jak i on bez lpg.

Odnośnie Vapora pisał przecież że chce zachować względna bezawaryjność , poza tym po co więcej jak i tak mocy jest pełno i ciężko ogarnac to co jest przy obecnym setupie.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 27 lutego 2018, 10:37 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
tak naprawdę to najwięcej sensu ma tu wypowiedź deyyejsa

ostatnio na forum powstało kilak projektów diesli głównie 400+++ których właściciele wszędzie szerzą teorie że nic słabszego nie jedzie co jest brednią na tle tego co jeździ po drogach do tego większość tych projektów głównie stoi a nie jeździ ................


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 27 lutego 2018, 12:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
jiGsaw napisał(a):
Może i stare padło, ale BMW potrzebowało około 10 lat aby odrobić pracę domową

Gdybym miał tutaj możliwości moderatorskie to dostałbyś bana na tydzień, pod nickiem zamiast przyjaciel forum było by Ciepły Fan Srałdi.

jiGsaw napisał(a):
Ja tylko staram się być obiektywny.

Chciałeś napisać "staram się pisać to co lubię, że jest dobre" ale słownik Ci poprawił na obiektywny. Nie szkodzi, wszyscy zrozumieli :rotfl:

N54B30 wg mojej opinii nie jest jeszcze tak rozpracowane jak inne silniki, BMW zawsze miało z tym problem. Chyba z tego względu, że te auta kupują dość stabilni ludzie, bez jakiejś żądzy przedłużania wykresem penisa, wprost proporcjonalnie do tego co robią srałdi ownerzy z długością szpary.

Rozmawiałem kiedyś z Mateuszem o tym N54 i wiem, że ten silnik jest mocno nafaszerowany czujnikami, elektroniką. Jest mocno idioto odporny - jak by taki były posiadacz LPG z przerażeniem zobaczył cenę 98 i pojechał na tesco zalać 95 - to ten silnik mu wybaczy. Wycofa zapłon, powie - stary trzymaj się, znajdziesz robotę to zalejesz mi 98 i będziemy się ścigać, a dziś masz 40 koni mniej - ale do domu dojedziesz. Jak byś do tego srałdi wystrojonego na setce zalał 95 to obawiam się, że z mocno zmodyfikowanym softem i na jakiś customowych gratach seryjny sterownik nie ogarnie o ile ma coś ruszyć i półki z tłoków będą leżeć w salonie koło starego telewizora, bo nowy trzeba będzie sprzedać - żeby zrobić remont "zajebistej" v6stki :rotfl:

Są N54 zrobione na 500, 600, 700, 800 koni , widziałem nawet więcej (ale to stany i oczywiście na E85) i ten silnik wielu zaczyna nazywać europejskim JZ-tem ( choć patrząc po topornej budowie to M50 jest bardziej JZ Kid po innym ojcu turyście. Ale zapowiada się, że będą na nim grube projekty szły, jak te auta będą tańsze. Na ten moment modyfikacje tego silnika są drogie, auto jest dość drogie (wiadmo, zależy kto na to patrzy czy student, czy pracownik w salonie fiata a może właściel firmy zatrudnającej 200 osób). Mało kogo stać na zrobienie sobie weekendowej zabawki za 100k która ze względu na modyfikacje może mieć później w dowodzie wpis "ostatni właściciel" albo będzie trzeba oddać za pół darmo - bo każdy szuka dziewicy.

No i na koniec... Właściciel napisał, że jest grubo, więcej nie chce - już pomijam fakt, że to JEGO auto... Ale przecież on zrobił modyfikację tydzień temu? Kto wie czy za jakiś czas nie stwierdzi, że trzeba dołożyć koksu? ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 27 lutego 2018, 14:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1161
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
Forum trochę ożyło widze ;)
jig ja robię tym autem 25-30k rocznie, mam co prawda inną pyrkawkę ale wolę jeździć tym... stąd może i mniej koni niż by się dało ale nie ryzykujesz z awarią tylko śmigasz na codzień, a wg mojej wiedzy te 335i z 500+ to już takie bezawaryjne nie są w jeździe codziennej... kwestia głównie zmiany turbin które mam póki co dobre
A może i faktycznie kiedyś go zrobie na więcej jak mi się obecna moc znudzi, niczego z góry nie zakładam
Ale ile tak naprawdę jest do urwania jak teraz jest 9,3 100-200 żeby to przełożyć na asfalt jak teraz zdarzy się że trakcja na suchym do 110 zamryga i DCT żeby podołało?
Z 1,5-2s to max, pytanie czy warte jest to worka kasy i ryzyka że gdzieś daleko od domu coś się wysra ?

Jeden z filmików na którym akurat z trakcją było ok, Michelin PSS :)
Licznikowo +- 8, na RL 9,27 przez TC było mierzone ale chyba na łopatkach i wcześniej zmiana biegu powinna być niż na DS do 7k?
No i warunki zimowe sprzyjają pomiarom, teraz wszyscy mierzą a latem jakby ciszej :)



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 27 lutego 2018, 14:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Moje BMW: E-90 335i
Kod silnika: N 54
Garaż: E-63 4.4 V8
Ladnie idzie !!
Temat sledze ale Ku....wa smietnik taki sie zrobil ze czytac tego nie idzie!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 27 lutego 2018, 14:53 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Dajcie spokój, jak na daily w takiej kasie jakiej to auto jest, to to jest ogień nie ma co pierd... :luka:

Czekam aż moje dojedzie w końcu też już chcę 400+ :rotfl:

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 27 lutego 2018, 17:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1161
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
jiGsaw napisał(a):
deejeys napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
innego gościa zza uchylonej szybki 'a

Ale chociaż z za szybki BMW. To , tu ludzie lubią BMW, tu ludzie jeżdżą BMW. I nie ma znaczenia czy 320i, czy ///M5d. Nie promuj na siłę tu srałdi, bo nie ma to sensu. Druga sprawa, to taka, że w kolejnej galerii robisz jakieś dziwne wywody, które raczej nikogo nie interesują bo wchodzą poczytać o modyfikacjach i eksploatacji tego auta i mysle, ze wiekszym zainteresowaniem będzie cieszyć sie post o nowym wosku. Np. z wydzieliny palestyńskiej uczennicy niż kolejny tekst "a w audi to... ".

Nie interesuje mnie Twoja praktyka, nie interesuje mnie porównywanie Twojej "wiedzy" do mojej. Bo zakresu mojej nie znasz i są to kolejne domysły i przypuszczenia.


Tak ja myślę, że to audi, ja nie lubię bmw, nie jeżdżę bmw, pewnie dlatego mam BMW M3 w garażu. :rotfl:

To w końcu to 335i się rozsypuje przy 500+, czy nie? Bo widzę mieszane opinie, moje 1.8t było zrobione dobrze i przy 191 koniach z litra się nie rozsypało od pałowania, ani nawet od pałowania na lpg, dopiero przy uderzeniu bokiem w słup... no ale silnik nawet nie zgasł! 2.7 też się mechanicznie nie rozsypuje od 190 koni z litra. 335i chyba też nie? Także proszę nie pisać bajek, że wymiana turbin i więcej mocy spowoduje jakieś enigmatyczne ciągłe wizyty u mechaników. TYLKO O TO MI CHODZI.

Vapor - Po prostu tak wyszło taniej, fajnie wstaje, nie ma dużego laga, a i tak jest ogień. :cwaniak:


jigsaw wyluzuj, poprostu każdy ma inne podejście
Większość pewnie załapała o co chodzi: póki co nie mam ochoty sprawdzać tak jak Ty w audi czy będzie git jak teraz czy od mechanika do mechanika bo będzie ponad 150KM z litra ;) Bo może i będzie dobrze z 500+ a może nie...ale nie mam ochoty się o tym na własnej skórze przekonywać np. na wycieczce na południu Europy w upałach
Tym bardziej że zrobiłem isem 5k w 1,5mies i pewnie dobije spokojnie do 30k rocznie albo i przekrocze...wole święty spokój
Jakbym latał nim tym tylko wokół komina to pewnie bym go kręcił jak robią te w stanach na absurdalne moce ale nie do tego mi auto służy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 27 lutego 2018, 18:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Kurde to powiem Ci że seryjne turbiny dają rade patrząc na ten filmik :ok:

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 28 lutego 2018, 09:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1161
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
Nawet pojawiło się coś na PL rynku tyle że produkcja 2011 a nie 12 jak w ogłoszeniu,tani chwyt ;) przebieg wiekszy, manual, ciężkie cabrio no i seria

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria ... xtor=SEC-8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 28 lutego 2018, 23:49 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Fajne auto, podoba mi się bardzo kolor lakieru. O "bebechach" nie wspominam nawet, bo widać, że silnik i przeniesienie napędu mają potencjał :ok: No i zdrowe podejście - niektórzy marzą o pierdyliardzie KM, a 150 z wyłączonym ESP rozniosłoby ich na fragmencie krętej drogi. Nie piję do nikogo w tym momencie, żeby nie było.

PS. Widzę, że kogoś świerzbi, a zatem uprzejmie prosimy, z wisienką na czubku - bez prowokacji :)

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 2 marca 2018, 19:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1161
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
TTom3k no nawet nawet dają sobie rade :)
maaad dziękuje, też kolor mi się podoba

A tak chodzi iesik po montażu modów tzw. zimny start, temp otoczenia koło 0 , pod koniec lekka przygazówka do 5tys. Wydech seria tylko downpipe
Aż chce się wieczorami wyjść z domu po prostu pojeździć i powkręcać go na obroty :)



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 3 marca 2018, 21:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 158
Lokalizacja: Radom
Ładnie chodzi masz jakiś dokupiony wydech czy fabryczny?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 4 marca 2018, 19:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1161
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
Wydech fabryczny +downpipe no i wizualnie końcówki 100mm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 5 marca 2018, 10:42 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Daj mu na zimnym i potem zgaś :rotfl:

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 5 marca 2018, 18:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
No też bałbym się swoją tak deptać na zimnym :rotfl: Maks 3k obrotów zaraz po odpaleniu :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 11 marca 2018, 01:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1161
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
Aktualizacja 10.03
1) Sprężyny Eibach obniżające 35mm przód 25 tył
2) Czyszczenie kanałów dolotowych -u forumowicza piotres + przymiarka ZP06 /313
3) Zerwanie uszkodzonej czarnej folii z bocznych tylnych szyb

Auto wcześniej krzywo stało, coś nie tak było ze sprężynami no i dodatkowo przód wiadomo była trochę koza, dlatego założone sprężyny Eibach
efekt poza wizualnym również że auto lepiej trzyma się drogi, jakby bardziej przyklejone jechało także na +

Czyszczenie kanałów u forumowicza piotres który ma tu na forum galerie 335i. Czyszczenie sodą, Piotrek bardzo się przykłada i z czystym sumieniem mogę polecić :ok: kanały były trochę usyfione czego niestety nie widać za bardzo na zdjęciach ,tragedii nie było ale czyste też nie były. Teoretycznie trochę koni powinno przybyć, na drodze ciężko to odczuć. Tak czy inaczej dla silnika napewno zdrowiej to teraz będzie...
Jako że Piotrek ma u siebie zarówno styling 313 jak i ZP06 to pozwoliłem sobie oba przymierzyć i muszę przyznać że te 313 bardziej mi leżą niż ZP w ciemnym kolorze. Moje stylingi 225 bede pewnie sprzedawał

Pare fotek z dzis

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 11 marca 2018, 12:03 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1157
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
Ładnie leży, ja tu widziałbym czarną felgę :cwaniak:
A kanały to wyglądają na czyste :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Vaporr -->> e92 335is DCT 437ps/603Nm
PostNapisane: 11 marca 2018, 13:24 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5281
Moje BMW: Giulia Veloce
Bardzo ładnie usiadła na tych sprężynach :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 240 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL